Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (968)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=принципи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-140 
1.


    Пономарьова, Н.
    Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами [Електронний ресурс] / Н. Пономарьова. - Електронні текстові дані и Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 47-51, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)4751. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
IT-спеціальності -- професійна орієнтація -- принципи -- інформатика -- підготовка
Анотація: У статті обґрунтовано спеціальні принципи підготовки майбутніх учителів інформатики до здійснення професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності. Такі принципи відображають як особливості шкільного предмету «Інформатика», так і специфічність ІТ-галузі як сфери професійної орієнтації. Розкрито зміст принципу аксіологічної спрямованості, інтегрованості, прогностичності, інноваційності, опори на власний практичний досвід. Вказані принципи мають бути покладені в основу побудови моделі підготовки майбутніх вчителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами на ІТ-спеціальності в системі вищої педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Регейло, І.
    Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект [Електронний ресурс] / І. Регейло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 43-51, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.4351. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- викладацький персонал -- комюніке -- ціннісні принципи
Анотація: На основі аналізу міжнародних нормативних документів з’ясовано ціннісні орієнтири Болонського процесу та інструменти, якими вони імплементуються. Встановлено, що фундаментальними цінностями Болонського процесу визначено академічну свободу, інституційну (університетську) автономію, нероздільність викладацької та дослідницької діяльності, збереження традицій європейського гуманізму. Обґрунтовано, що впродовж першого десятиліття реформування вищої освіти країн – його учасниць до переліку цінностей уведено: студентоцентроване навчання, якість та інноваційність вищої освіти, державну відповідальність за вищу освіту та соціальну справедливість. Доведено, що встановлені ціннісні орієнтири для системи вищої освіти забезпечили відповідне віддзеркалення на діяльність викладацького персоналу та дотримання ним відповідних вимог.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Christensen, M. K.
    Preparing students for leadership:The role of universities / M. K. Christensen // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P5-10, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.510. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- студенти -- університети -- leadership-service -- students -- university
Анотація: Стаття присвячена ролі університетів у підготовці студентів до лідерства. У статті зазначено, що університети надають можливості, які розвивають лідерський потенціал своїх студентів, але рідко пропонують конкретні рекомендації майбутнім керівникам. У статті висвітлюється досвід неурядової організації Co-Serve International, що базується в США, що реалізується за останні п’ятнадцять років у підготовці майбутніх лідерів. Методологія та принципи CoServe International були прийняті партнерами у США, Казахстані, Україні, Таїланді, Афганістані, Філіппінах та Нігерії. Co-Serve дізнався, що розвивати лідерів найкраще за допомогою нетрадиційних методів навчання, таких як «дія та рефлексія». У статті були обґрунтовані десять способів, як професори можуть моделювати лідерство: приклад лідерів у своїй галузі дослідження; культивація самосвідомості учнів; повага до особистості; модель поведінки вчителів як лідерської служби для студентів; активне слухання як акт служби; допомогти учням знайти своє призначення та досягти його; побудова громади як акта керівництва; вирішення конфліктів та розвиток навичок прощення; створення атмосфери довіри до навчальної спільноти; заохочення учнів, які досягли певних результатів. створення атмосфери довіри до навчальної спільноти; заохочення учнів, які досягли певних результатів. створення атмосфери довіри до навчальної спільноти; заохочення учнів, які досягли певних результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Іваній, І.
    Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. Іваній. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)6167. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акме-культурологічний підхід -- компетенції -- магістр -- професійна фізкультурна освіта -- творча готовність
Анотація: У статті розкрито зміст і значення акме-культурологічного підходу до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей та навчальної дисципліни «Основи професійно-педагогічної культури фахівця фізичного виховання та спорту» як частини міждисциплінарної магістерської програми. Проаналізовано взаємозв’язок понять теорії культури і акмеології, принципи, які визначають стратегію і тактику організації магістерської підготовки. Запропоновано орієнтувати процес фізкультурної освіти на формування творчої готовності майбутнього фахівця до діяльності на основі опанування магістром не тільки компетенціями, але й спрямуванням його підготовки до вершин професіоналізму, формування професійно-педагогічної культури особистості. Показано, що запропонована навчальна дисципліна виступає інтеграційно-функціональним засобом формування професійно-педагогічної культури магістрів фізкультурних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Лисенко, О.
    Роль науково-практичних осередків лікарів у реалізації концепції освіти впродовж життя [Електронний ресурс] / О. Лисенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 57-60, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)5760. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
базові принципи -- післядипломна освіта -- освіта лікарів
Анотація: У запропонованій статті проаналізовано чинні нормативно-правові документи, а також теоретичні положення, що стосуються освітніх принципів; визначено базові принципи післядипломної підготовки лікарів (системності, неперервності, варіативності змісту, елективності навчання, наступності, інноваційності, опори на індивідуальний досвід, актуалізації результатів навчання, спільної діяльності, універсальності), представлено їх аналіз з позиції практики післядипломної медичної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Поясок, Тамара Борисівна.
    Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень / Т. Б. Поясок // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 46-50

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- міждисциплінарні зв'язки -- принципи освітньої політики

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Кристопчук, Т.
    Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 63-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6367. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національний стандарт -- нормативно-правове забезпечення -- професійний -- стандартний макет -- професійний тренінг
Анотація: У статті проаналізовано нормативно-правове забезпечення розвитку професійних стандартів у контексті безперервної освіти в європейських країнах та в Україні. Виокремлено типи професійних стандартів у країнах Європейського Союзу, які використовуються в системі професійної освіти. Представлена типова модель професійного стандарту підготовки фахівців. Висвітлено принципи розвитку професійних стандартів у системі національної освіти: оцінка вимог до загальних та професійних компетенцій певних трудових функцій та використання загальних критеріїв їх формування; об’єктивність визначення найменувань, змісту та обсягу трудових функцій за видами роботи; з урахуванням успішного міжнародного досвіду країн. Для нього характерна програма професійної підготовки фахівців у Німеччині «Інновації у професійній підготовці», принципами якої є: оптимізація професійної підготовки для громадян з низьким рівнем доходу, що потребує реорганізації системи фінансового забезпечення; забезпечення через корпоративне навчання для оптимізації переходу від однієї кваліфікації до іншої; гнучкість професійної освіти; розширення баз практики; збільшення можливостей працевлаштування; розширення можливостей переходу від однієї кваліфікації до іншої; підвищення мобільності та рівня освіти; зміцнення подвійної системи освіти; співпраця в галузі промисловості, освіти та політики. Здійснено порівняльний аналіз концепцій, що складають науковий тезаурус вивчення стандартів професійної підготовки в країнах Європейського Союзу. Зазначається, що в європейському науковому дискурсі використовуються різні назви для позначення кваліфікацій, визначених у ЄС певними особливостями: національна професійна кваліфікація; атестаційна професійна кваліфікація; професійна кваліфікація. Визначено підходи до професійних стандартів у європейському освітньому просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Регейло, І.
    Вища освіта США: інституційні цінності системи [Електронний ресурс] / І. Регейло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 57-64, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.5764. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічні принципи -- інституційні цінності -- дослідницькі університети -- інновації -- академічна свобода
Анотація: За результатами проведеного аналізу американських нормативних документів висвітлено ціннісні орієнтири університетів світового класу. Розкрито інституційні цінності докторських / дослідницьких університетів США відповідно до Класифікації закладів вищої освіти Карнегі. З'ясовано ціннісні орієнтири Асоціації американських університетів США, до яких віднесено інституційну автономію, академічну свободу, спільне врядування. Представлено ціннісні принципи Американської ради з освіти США, з-поміж яких є залучення, досконалість, інноваційність, співпраця та вплив. Наведено загальну кількісну характеристику результатів діяльності дослідницьких університетів США, які, ґрунтуючись на зазначених ціннісних принципах, є взірцем досягнень найвищих світових стандартів на правах лідерства та безупинно демонструють прагнення до вдосконалення якості життя людей та суспільства в цілому
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


   
    The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity [Електронний ресурс] / N. Batechko [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P42-49, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- бібліотеки -- освіта
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Batechko, N.
Durdas, A.
Kishchak, T.
Mykhailichenko, M.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Shepel, M.
    Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language [Електронний ресурс] / M. Shepel. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P50-56, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
деонтологічна культура -- іноземна мова -- професійна етика -- менеджери
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Бінницька, К.
    Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 68-71, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6871. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
економічна галузь -- професійна підготовка -- професійний тренінг -- економічний сектор
Анотація: У статті розглянуто проблему професійної підготовки спеціалістів у економічному секторі Республіки Польща з педагогічної теорії. У статті розглянуто проблеми професійної підготовки спеціалістів у економічному секторі Республіки Польща у галузі педагогічних досліджень вітчизняних та польських науковців. Автор узагальнює, що в сучасних педагогічних дослідженнях значна увага приділяється особливостям та умовам професійної підготовки майбутніх економістів; автор звертає увагу на фактори, що впливають на професійну підготовку фахівців у галузі економічної підготовки. Виявлено, що вітчизняні вчені активно проводять наукові порівняльно-педагогічні дослідження з проблем підготовки професійної підготовки фахівців з економічного сектору в Україні та Республіці Польща. Підкреслюється, що предметом наукових досліджень польських вчених є: проблеми методики професійної підготовки в університетах країни; загальні принципи підготовки майбутніх фахівців економічної галузі в контексті потреб польських фінансових установ. Зазначається, що незважаючи на значну кількість педагогічних досліджень вітчизняних дослідників з проблем розвитку професійної підготовки спеціалістів в економічному секторі в Республіці Польща, в контексті потреб сучасної економіки вона не стала цілісною рішення. Зокрема, є тенденції розвитку професійної підготовки спеціалістів в економічному секторі Республіки Польща, відповідно до вимог єдиного європейського простору вищої освіти, поза увагою науковців. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями. поза увагою вчених. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями. поза увагою вчених. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Шумигора, Л.
    Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Шумигора. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 13-21, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.1321. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
моделювання -- базові компетенції -- акмеологічна культура -- заклад вищої освіти -- викладач
Анотація: На основі аналізу теоретичних аспектів досліджуваної проблеми розроблено і запропоновано орієнтовну модель професійної компетентності викладача сучасного закладу вищої освіти, що охоплює базові та ключові компетенції як складові мети підготовки викладача вищої школи в умовах євроінтеграційних процесів. Модель професійної компетентності викладача є теоретичною конструкцією, яка визначає мету та принципи розроблення та реалізації моделі, її структуру та зміст, способи досягнення поставлених у ЗВО умов для його особистісно професійного становлення в умовах освітнього середовища. У процесі розроблення компонентів моделі фахівця були визначені вимоги до викладача сучасного закладу вищої освіти відповідно до видів його діяльності; а також виокремлено необхідні теоретичні знання, практичні уміння і навички (компетенції) викладача. У процесі ДосліДження обґрунтовані і змістовно наповнені базові та ключові компетенції у структурі професійної компетентності викладача закладу вищої освіти, які й складають основу компетентісно-орієнтованої моделі виклаДача. ПіД поняттям «компетентнісно-орієнтована моДель виклаДача вищої школи» розуміємо систему взаємопов'язаних склаДових: базових і ключових компетенцій, оволоДіння якими сприятиме особистісно-професійному становленню і зростанню конкурентоспроможності та професійної мобільності виклаДача вищої школи, що віДповіДатиме вимогам часу і освітнім потребам. МоДель виклаДача заклаДу вищої освіти переДбачає не лише професійний, а й особистісний розвиток викладача, його самовдосконалення, розвиток його акмеологічної культури.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Цуркан, М.
    Формування професійної мовленнєвої компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови [Електронний ресурс] / М. Цуркан. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 51-56, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.5156. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
студент-іноземець -- медична термінологія -- компетентність -- мовленнєвий -- іноземна мова
Анотація: У статті окреслено поняття професійної мовленнєвої компетентності іноземного студента-медика, запропоновано ефективні методи її формування на заняттях із української мови як іноземної на прикладі вивчення комунікативної теми «Кров. Донорство крові». Описано структуру і принципи формування професійної мовленнєвої компетентності, запропоновано систему лексико-граматичних вправ як ефективної технології формування професійної мовленнєвої компетентності майбутнього лікаря.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Кристопчук, Тетяна Євгенівна.
    Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Т. Є Кристопчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 99-103, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)99103. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта--Освіта в зарубіжних країнах

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- моніторинг -- освітні послуги -- професійні знання -- стратегічні цілі -- освіта в Німеччині -- освіта в Нідерландах -- освіта в Фінляндії
Анотація: У статті розкривається одна із стратегічних цілей створення єдиного європейського простору вищої освіти – забезпечення якості вищої освіти. Стаття містить аналіз документів Ради Європи щодо подальшого розвитку системи забезпечення якості освіти. Проаналізовано європейські системи забезпечення якості вищої освіти (на прикладі Німеччини, Нідерландів, Фінляндії). Визначено принципи, механізми, типи оцінювання якості вищої освіти, етапи проведення експертизи з метою їх подальшої реалізації в системі вищої освіти України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Лисенко, Олександра Юріївна.
    Післядипломна освіта лікарів: характеристика базових понять [Електронний ресурс] / О. Ю Лисенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 23-28, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)2328. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта--Післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
андрагогічні принципи навчання -- дистанційне навчання -- інтерактивне навчання -- післядипломна підготовка лікарів
Анотація: У запропонованій статті проаналізовано базові поняття, що розкривають сутність післядипломної підготовки лікарів, окреслено широкий спектр можливостей, щодо професійного становлення та вдосконалення лікарів в Україні, висвітлено послідовність нормативно визначених етапів професійної спеціалізації та удосконалення лікарів, визначено доцільність імплементації сучасних форм та методів інтерактивного особистісно-орієнтованого навчання із застосуванням дистанційних технологій та інших інструментів, притаманних андрагогічній освітній моделі у систему безперервного професійного розвитку лікарів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Падалка, Г. М.
    Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку [Електронний ресурс] / Г. М. Падалка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 16-21, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.2 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
художньо-методична культура, -- заклад вищої освіти -- принципи саморозвитку
Анотація: У статті наведено авторське тлумачення поняття «художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін», обґрунтовано її сутність, зміст, структуру і критерії сформованості. Визначено принципові засади саморозвитку. Розкривається значення художньо-методичної культури викладачів вищої школи в удосконаленні й модернізації професійної мистецької освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Теряєва, Л. А.
    Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування [Електронний ресурс] / Л. А. Теряєва // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 117-121, DOI 10.28925/2518-766X2016117121 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- міждисциплінарні зв’язки -- суміжні музичні дисципліни
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Salata, O.
    Information confrontation of nazi Germany and the USSR in historiography / O. Salata // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 52-62, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.5262 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Друга світова війна -- інформаційне протистояння -- вітчизняна історіографія
Анотація: У статті розглянуто інформаційне протистояння між двома тоталітарними державами — нацистською Німеччиною та Радянським Союзом на окупованих територіях України під час Другої світової війни 1939–1944 рр.; різні методологічні та інформаційно-ідеологічні принципи і підходи в дослідженні цієї проблеми. Розкрито основні напрями досліджень у вітчизняній та зарубіжній історіографії, що висвітлювали методи та технології впливу на населення України бійців Червоної армії та Вермахту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Іванюк, Олег.
    Осібні аспекти імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України і Криму в XIX - на початку XX ст. / О. Іванюк, І. Мохнатюк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 6-11, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- політика пам'яті -- місця пам'яті -- музейні установи -- Російська імперія -- Наддніпрянська Україна
Анотація: Статтю присвячено питанням реалізації імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України й Криму в ХІХ — на початку ХХ ст. Автори характеризують основні інструменти та способи її реалізації. У статті використано принципи історизму, системності, науко-вості, історико-генетичний, компаративний методи. З’ясовано, що стратегічною метою імперської політики пам’яті було створення геополітичного проєкту «руського православного світу», яка реалізовувалася засобами формування спільної ідентичності в імперських кордонах. Інструментами імперської політики пам’яті стали: привласнення історії інших народів, ви кривлення у трактуванні й містифікація подій минулого, дискредитація політичних лідерів і лідерів думок народів з національних окраїн. Імперська політика пам’яті спричинила глибокі деформації у колективній свідомості українців й об’єктивному сприйнятті та розумінні істо-ричного процесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мохнатюк, Ігор


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Овчаренко, Наталія Федорівна.
    Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: закономірності і принципи [Електронний ресурс] / Н. Ф. Овчаренко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 12-17, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)1217. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Професійна підготовка майбутнього вчителя--Музичне мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
вокально-педагогічна діяльність -- закон -- закономірність -- принцип -- вчитель музичного мистецтва
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність дослідження закономірностей і принципів професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Відображено детермінований взаємозв’язок між філософськими, педагогічними, мистецькими законами та закономірностями, принципами професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності, які класифіковано на загальнодидактичні та специфічно професійні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

21.


    Ходоровський, В. В.
    Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера [Електронний ресурс] / В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 62-66, DOI 10.28925/2518-766X201616267 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
принцип педалізації -- виконавська аплікатура -- фортепіанна педагогіка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ходоровська, І. М.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.


    Попович, Н. М.
    Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва / Н. М. Попович // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 9-13, DOI 10.28925/2518-766X.2021.62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
професійно-особистісний досвід -- діяльнісно-практичний компонент -- фахівець з музичного мистецтва -- професійно-практична підготовка
Анотація: У статті проаналізовано сутність діяльнісно-практичного компонента професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва. Розкрито специфіку взаємодії діяльнісної і практичної складових. Розглянуто основні принципи діяльнісного підходу, що акумулюють у своєму змісті фундаментальні закономірності навчання. Практична діяльність як стрижневий аспект професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця набуває видової своєрідності у різноманітних сферах реалізації активності особистості, у зв’язку з чим виникає проблема розкриття специфіки конкретного прояву діяльнісної активності, у тому числі музично-навчальної, професійної, педагогічної, мистецької. Обґрунтовано зміст практичної підготовки студентів в умовах закладу вищої освіти. Підвищення якості професійно-практичної підготовки фахівця з музичного мистецтва в умовах вищої школи забезпечується за допомогою таких принципів навчання, як неперервність освіти, її демократизація, орієнтація на творчу діяльність і неповторність особистості, забезпечення диференційованого й індивідуально-творчого підходів до її формування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

23.


    Косінська, Н. Л.
    Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / Н. Л. Косінська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2018. - № 3. - С. 43-48, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.4348 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- сценічно-образна культура -- наукові принципи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

24.


    Мозолев, Олександр.
    Процесуальний підхід до розробки моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі [Електронний ресурс] / О. Мозолев. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 65-70, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)6570. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Управління освітою--Фізична культура

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Польщі -- модель -- процесуальний підхід -- якість
Анотація: У статті проведений аналіз поглядів польських науковців на процесуальні підходи в управлінні якістю освіти, розкрито їх зміст в роботі Державної Акредитаційної Комісії Польщі, який дозволяє провести оцінку діяльності закладу освіти та представити результати в структурованому вигляді. Сформовано авторське бачення поняття «якість управління розвитком освіти в сфері фізичною культурою і спорту Польщі». Встановлено, що процесуальний підхід до управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту Польщі – це сукупність та взаємодія правових, нормативних, адміністративних впливів на суб’єкти системи управління, які використовуються з метою корегування їх діяльності. Визначені принципи побудови процесуальної моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

25.


    Теряєва, Лариса.
    Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій / Л. Теряєва // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 70-76, DOI 10.28925/2518-766X.2022.711 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
активізація -- засоби -- інновація -- методи -- мотивація -- музика -- мультимедіа -- навчання -- принципи -- смартфон -- творчість
Анотація: Актуальною проблемою сучасної вітчизняної освіти є не лише підвищення якості навчання конкурентоспроможних фахівців, але й здатність викладачів застосовувати у навчальному процесі інноваційне методичне забезпечення, ефективні принципи, методи та форми роботи, використовувати у музично-педагогічній діяльності сучасні музичні інформаційні технології та комп’ютерні програми для створення, конвертування та виконання музичних творів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

26.


    Бондаренко, Лариса.
    Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності / Л. Бондаренко, О. Майсак // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 63-69, DOI 10.28925/2518-766X.2022.710 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- соціальна адаптація
Анотація: У статті на основі аналізу наукових джерел подано сутнісну характеристику основних понять дослідження. Обґрунтовано доцільність використання засобів музично-театральної діяльності у розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл. Наголошено, що потужним засобом оптимізації процесу соціальної адаптації дітей є мистецтво, яке вважається одним із найефективніших способів інтеріоризації суспільного досвіду, цінностей тощо. Завдяки мистецькій, зокрема музично-театральній, діяльності створюється умовна реальність, в якій учень вчиться розпізнавати й задовольняти свої потреби, збагачувати свої інтереси, визначати загальну траєкторію свого життєвого шляху, набуває досвіду соціальної комунікації у рамках навчання. Авторами запропоновано форми та методи розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Майсак, Олександра


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

27.


    Павленко, О. М.
    Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій / О. М. Павленко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 32-37, DOI 10.28925/2518-766X.2021.65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- творче самовираження -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- інформаційні технології -- освітній процес
Анотація: На основі вивчення літератури вітчизняних та зарубіжних дослідників проаналізовано проблему розвитку творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій. З’ясовано, що на сьогодні це питання недостатньо висвітлене в науковій літературі. Це, своєю чергою, зумовлює проблеми кваліфікаційної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва, здатних ефективно працювати в умовах глобалізованого інформаційного суспільства. В основу методології дослідження покладено загальнонаукові методи теоретичного та емпіричного рівнів: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, спостереження. У статті розкрито сутність таких понять, як «самовираження», «творче самовираження». Автором зауважено, що творче самовираження особистості може мати, як прогресивний, так і регресивний характер. Визначено, що чим зрозуміліше людині її покликання, тим імовірніше її самовираження. На думку автора, засоби ІТ — це той неповторний інструмент, завдяки якому майбутній вчитель музичного мистецтва може реалізувати себе, творчо самовиразити свою індивідуальність. Застосування ІТ у досліджуваному процесі створює умови для реалізації низки функцій: стимулюючої, спрямовуючої, організуючої, спонукальної та розвивальної. Автором запропоновано педагогічні принципи розвитку творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва за допомогою використання засобів ІТ:, а саме: принцип особистісної спрямованості, самостійної діяльності, моделювання, доступності, та психолого-педагогічні умови: активізація особистісного пізнання музичних творів майбутніх вчителів музичного мистецтва при застосуванні інформаційних технологій, спонукання студентів на продуктивне використання засобів ІТ, забезпечення інформаційно-комунікаційної комфортності у співробітництві майбутніх вчителів музичного мистецтва з комп’ютером. На думку автора, впровадження ІТ в освітній процес студентів дасть змогу значно підвищити обізнаність останніх щодо володіння новітніми технологіями, а також збагатить їхні музично-художні знання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

28.


    Касаткін, Дмитро Юрійович.
    Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 33-39DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.33d9. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- мультимедіа -- медіа
Анотація: В статті розглянуті специфічні принципи та особливості процесу сприйняття інформації в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі. Наведено особливості засвоєння інформації залежно від форм представлення навчального матеріалу. Описано психолого-фізіологічні аспекти сприйняття інформації в процесі візуалізації її подання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Касаткіна, Ольга Михайлівна


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

29.


    Тадеуш, О.
    Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу [Електронний ресурс] / О. Тадеуш. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна освіта -- методологія -- освітні інновації
Анотація: У статті охарактеризовано теоретичну й практичну значущість використання загальнонаукової методології і, зокрема, системного підходу як методологічного підґрунтя щодо розуміння сутності інноваційної освіти і можливості визначення, структурування й упорядкування комплексу знань про всі її складники. Зазначено, що інноваційність як світоглядна настанова сучасності стимулює прискорення темпів становлення і розповсюдження нових цінностей у суспільстві; відповідно, інноваційна освіта повинна бути зорієнтована передусім на духовну, гуманну сутність інноваційних перетворень, на загальнокультурний та професійний розвиток людини, на стимулювання і формування креативного стилю мислення, творчого підходу до життя, системи духовних цінностей, розвиток готовності приймати рішення і нести за них відповідальність в умовах постійних змін, ризиків, нововведень. Визначено поняття «принципи інноваційної освіти» як фундаментальних вихідних положень системного характеру, функціональна діяльність яких зорієнтована на інноватизацію освіти та підвищення її якості, зокрема у вдосконалених чи нових освітніх системах, складниках освітнього процесу, освітніх технологіях, наукових та науково-методичних розробках, технічних засобах закладів освіти для підвищення пізнавальної здатності й освітньої діяльності здобувачів освіти. Визначено, обґрунтовано та охарактеризовано змістове наповнення принципів інноваційної освіти крізь призму системного підходу: принципу глобальної мети, принципу цілісності, принципу структурності, принципу ієрархічності, принципу функціональності, принципу невизначеності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

30.


    Бойко, Г.
    Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя [Електронний ресурс] / Г. Бойко, Н. Мачинська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 89-96, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- мобільність педагога -- самотивація
Анотація: У статті запропоновано теоретико-практичний аналіз проблеми формування та удосконалення професійно-педагогічної майстерності викладача закладу вищої освіти. Авторами розкрито теоретичні підходи до проблеми визначення понять «освіта», «змішане навчання», «дистанційне навчання»; на основі теоретичного аналізу виокремлено суттєві ознаки сучасного суспільства загалом та системи освіти зокрема: вимушена ізоляція та міграція значної частини громадян, пошук нових напрямів формування та удосконалення професійної майстерності педагога; виокремлення форм та методів і визначення основних чинників формування й удосконалення професійної майстерності викладача вищої школи. Означено особливості змішаного та дистанційного формату організації освітнього процесу, перелічено системні принципи відкритої освіти (мобільність усіх учасників освітнього процесу, рівність доступу до освітніх систем, надання якісної освіти, формування структури та реалізації освітніх послуг). Зазначено необхідність створення єдиного інформаційно-освітнього простору для освітнього процесу підготовки студентів; схарактеризовано його основні ознаки. У контексті проблеми удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти запропоновано різні підходи до трактування майстерності викладача закладу вищої освіти, зазначено тісний зв’язок проблеми дослідження з системою освіти дорослих. Перелічено завдання державної політики у сфері освіти дорослих на основі нормативно-правових документів. Виокремлено провідні чинники формування та удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти (самомотивація, мобільність, самозадоволення та самозаохочення), подано їх ґрунтовну характеристику. Акцентовано увагу на створенні єдиного цифрового освітнього середовища закладу освіти, означено його суттєві переваги для всіх учасників, зокрема педагогічних працівників. Окрему увагу приділено особистому освітньому портфоліо викладача, що являє собою сукупність відомостей про документи щодо персональних досягнень особи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мачинська, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-140 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)