Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (468)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проектування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Морзе, Н. В.
    Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти / Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 72-87, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова трансформація середньої освіти -- цифровізація -- самооцінювання
Анотація: Цифрові технології в наш час - це інструменти, які відкривають нові можливості для реалізації завдань сучасної освіти: навчання в будь-який зручний час, реалізація компетентнісного та дослідницько-пізнавального підходів, проектного, особистісноорієнтованого та адаптивного навчання, навчання впродовж життя, навчання без кордонів тощо. Саме цифрові технології сприяють трансформації суспільства, економіки, бізнесу, політичних процесів, що внаслідок спричиняє попит на створення умов та розвиток інфраструктури для набуття та розширення цифрових навичок населення. Відповідно, ці зміни стосуються й освіту, яка є основою будь-яких суспільно-економічних процесів. Стаття присвячена опису поняття, складових, шляхів та методів забезпечення цифрової трансформації середньої освіти, окресленню основних освітніх тенденцій, розкриває особливості процесу цифровізації закладу середньої освіти, описує важливість розробки освітньої політики закладу освіти в галузі використання цифрових технологій та її складових. Обґрунтовується необхідність організації та проведення самооцінювання реального стану ефективного використання в освітньому процесі цифрових технологій усіма його учасниками (керівниками, вчителями та учнями), описуються шляхи та методи застосування європейського інструменту SELFIE для проведення такого самоаналізу та можливість використання отриманих рекомендацій в процесі самооцінювання для проектування обґрунтованої освітньої політики в напрямку цифровізації, яка і дозволяє здійснити конкретні кроки на шляху до цифрової трансформації освіти в закладі середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кучеровська, В. О.
Смирнова-Трибульська, Є. М.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Покришень, Д.
    Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики / Д. Покришень, С. Олексієнко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 55-62, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.5562. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-аналітичні системи -- інформатика -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті розглядаються типи інформаційно-аналітичних систем (ІАС), зроблено їх класифікацію. Проведено аналіз досліджень з проблеми впровадження ІАС у бізнес та навчальні процеси закладу освіти. Визначено складові цих систем та основні змістовні технологічні лінії, які необхідно розглядати при підвищенні кваліфікації вчителів інформатики. Розглянуто види ІАС, які використовуються вчителями інформатики в їх професійній діяльності та ракурси з яких варто розглядати ІАС в освітній діяльності: системи управління базами даних, інформаційні інтернет-ресурси. Подано критерії та показники, які впливають на ефективність та результативність використання ІАС. Визначено місце інформаційно-аналітичних систем у професійній діяльності вчителя інформатики. Окреслено проблеми, які постають перед системою післядипломної педагогічної освіти для підтримки вчителів інформатики на курсах підвищення кваліфікації з метою навчання проектування інформаційно-аналітичних систем, розвитку інформатичних компетентностей та збільшення рівня інформаційної культури всіх суб’єктів освітнього процесу. Проектування та розробка ІАС учнями та вчителями забезпечує предметність навчальної діяльності, отримання навчальних досягнень учнями (участь та перемоги у конкурсах, турнірах, олімпіадах), вивільненню їх творчого потенціалу, неперервному професійному зростанню педагога, орієнтації навчального процесу на розвиток особистості та задоволення її освітніх потреб, розвиток програмної та апаратної ІКТ-інфраструктури навчального закладу. Розуміння вчителем функціональних можливостей використання ІАС у своїй професійній діяльності дозволяє значно покращити менеджмент організації та проведення навчального процесу, розвивати інформаційну культуру всіх суб’єктів освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олексієнко, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Sherman, M.
    Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine = Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 69-77, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа Arduino -- навчальний веб-ресурс -- програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Samchynska, Y.
Самчинська Ярослава
Kuzhelyuk, N.
Кужелюк Наталія
Шерман Михайло


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Житєньова, Н.
    Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі / Н. Житєньова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 127-132, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутнього вчителя -- компоненти готовності -- природничоматематичні дисципліни
Анотація: У статті висвітлено компоненти готовності майбутнього вчителя природничоматематичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в освітньому процесі загальноосвітньої школи (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, практично-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний). Відповідно до окреслених компонентів встановлено критерії та окреслено показники через які відбиваються відповідні критерії. До показників мотиваційно-ціннісного критерію віднесено прагнення до: усвідомлення значущості використання технологій візуалізації в освітньому процесі; подолання труднощів і вольових зусиль у процесі запровадження технологій візуалізації в навчальному процесі; зацікавленості отримання знань, умінь і навичок щодо опанування нового інструментарію технологій візуалізації та освоєння нових форм навчання із застосуванням зазначених технологій; проявлення креативності в рішенні професійних завдань. Когнітивний критерій представлено показниками щодо знань: психологічних та вікових особливостей сприйняття учнями візуальних матеріалів; дидактичного потенціалу технологій візуалізації; методів і правил структурування, ущільнення та принципів розподілення навчального матеріалу; основ дизайну (правила і прийоми композиції і колористики); класифікації онлайнових інструментів візуалізації щодо застосування в навчальному процесі; системи вимог, якій повинна відповідати візуалізація, що використовується в освітньому процесі. До показників операціонально-інструментального критерію нами віднесені вміння: ефективного подання навчального матеріалу шляхом створення когнітивних візуальних якорів та візуальних метафор; зберігати отриману та перероблену візуальну інформацію у відповідній формі; передавати інформацію для колективного використання чітким візуальним способом і у різних візуальних форматах; створювати власні візуальні матеріали; застосовувати систему вимог до створення візуального контенту; володіти широким спектром інструментарію. Практично-діяльнісний критерій представлено вмінням: використовувати технології візуалізації в процесі проектування уроку, здійснювати адаптацію готових дидактичних візуальних засобів до змісту і мети уроку, контингенту учнів; створювати предметні завдання на готових візуальних матеріалах тощо; аргументовано визначати педагогічну доцільність застосування технологій візуалізації на уроці; організовувати навчальну, дослідницьку, рефлексивну та іншу діяльність учнів з їх використанням; забезпечувати надання учням допомоги, адекватної їх потребам. Останнім критерієм є рефлексивно-оцінювальний, який передбачає критичну оцінку: доцільності форм і методів навчання на базі технологій візуалізації щодо їхнього застосування в освітньому процесі; якості власної підготовки до застосування технологій візуалізації у навчальному процесі і визначенні шляхів вдосконалення цієї підготовки; здійсненні моніторингу нових методів, інструментів для створення візуальних матеріалів; систематичної корекції власної підготовки до застосування технологій візуалізації у предметному навчанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Девін, В. В.
    Комп'ютерні технології в розрахунку геометричних характеристик складених перерізів / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 67-76, DOI 10.28925/2414-0325.2021.107. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
геометричні характеристики перерізів -- програмне забезпечення -- методика розрахунку
Анотація: Жоден із розрахунків деталей машин, елементів конструкцій і споруд на міцність, жорсткість та стійкість не може бути виконано без використання геометричних характеристик перерізів. До них належать: площа перерізу, осьові, відцентровий і полярний моменти інерції, радіуси інерції, осьові та полярний моменти опору тощо. У статті розглянуто проблему підвищення якості підготовки студентів технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій. Проведено огляд і запропоновано методику використання програмного забезпечення для розрахунку геометричних характеристик перерізів. Виділено дві групи комп’ютерних програм: 1) програми розроблені викладачами закладів вищої освіти для використання в освітньому процесі; 2) промислове програмне забезпечення для інженерів конструкторів, яке також може бути використане в освітньому процесі. На прикладі розрахунку геометричних характеристик складного перерізу сформованого із декількох профілів прокату демонструється, що використання програм «Geom 2006», «Компас 3D», «Консул» і «Конструктор сечений» має ряд переваг: суттєво зменшуються витрати зусиль і часу на рутинні математичні обчислення, полегшується пошук і виправлення помилок, допущених в ручному розрахунку під час самостійної роботи, що позитивно впливає на процес навчання; виконання розрахунково-графічних завдань з використанням комп'ютерних програм істотно підвищує інтерес студентів до дисципліни, яка вивчається і сприяє кращому закріпленню теоретичних знань і практичних умінь; студенти набувають навичок створення розрахункових схем, підготовки вихідних даних, аналізу отриманих результатів, які необхідні в подальшій роботі з програмними комплексами з розрахунку конструкцій в ході курсового і дипломного проектування; особливо корисно використовувати пропоновані програми в умовах дистанційного навчання як ефективний засіб організації самостійної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ткачук, В. С.
Бурдега, В. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: О283150799/2024/1/44
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2024р. т.1 № 44 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Осадчий, Вячеслав. Сучасні тенденції цифровізації управлінських процесів у вищій освіті: аналітика даних, хмарні технології, штучний інтелект / В. Осадчий. - С.8-27
Шевчук, Олександра. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання для персоналу прикордонної служби Канади / О. Шевчук. - С.28-37
Наголюк, Микола. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у підготовці прикордонників молодшої ланки в країнах Європейського Союзу / М. Наголюк. - С.52-67
Антонюк, Дмитро. Процедура проектування цифрових освітніх ресурсів економіко-управлінської підготовки майбутніх магістрів галузі інформаційних технологій / Д. Антонюк, Т. Вакалюк. - С.38-51
Паламар, Світлана. Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності / С. Паламар, М. Науменко. - С.68-83
Зінукова, Наталія. Роль цифрових технологій у збереженні ментального здоров'я викладачів іноземної мови / Н. Зінукова, Т. Коробейнікова. - С.84-99
Хоружа, Людмила. Актуальність сучасних наукових розвідок у педагогіці: україно-польський дискурс / Л. Хоружа. - С.100-111
Головатенко, Тетяна . Досвід індивідуалізації в опануванні навчальних дисциплін студентами в американських ЗВО / Т. Головатенко. - С.112-130
Камінська, Малгожата. Соціальний потенціал вчителів у професійному середовищі / М. Камінська. - С.131-150
Рудинський, Віталій. Використання технологій змішаного навчання у ВВНЗ: особливості формування готовності майбутніх фахівців спеціального призначення до професійної діяльності / В. Рудинський. - С.151-163
Василюк, Олена. Психодіагностичні детермінанти (критерії) визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови / О. Василюк. - С.164-182
Ковальська, Марина. етоди викладання та педагогічні особливості організації навчального процесу студентських газетних редакцій / М. Ковальська. - С.184-198
Жукова, Тетяна. Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови / Т. Жукова. - С.199-213
Зварич, Ганна. Професійне вигорання фахівців дошкільної освіти: характерні особливості / Г. Зварич, В. Мойсеюк. - С.214-227
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Павлюк, Р. О.
    Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки [Електронний ресурс] / Р. О. Павлюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 145-156, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.14556. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницька діяльність -- науково-предметна іншомовна підготовка -- педагогічні умови -- проектування
Анотація: У статті розглянено сучасні підходи до організації науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки. Проаналізовано погляди та підходи сучасних вітчизняних учених до проектування системи науково-дослідницької діяльності студентів. Запропоновано актуальні ідеї вчених щодо розроблення педагогічних умов організації науково-дослідницької діяльності. Представлено переваги та визначено недоліки у загальних підходах до розроблення педагогічних умов організації науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Павлюк, Р. О.
    Навчання на дослідницькій основі: європейські підходи до його характеристики [Електронний ресурс] / Р. О. Павлюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 155-167, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.15567. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчання на дослідницькій основі -- система навчання -- підготовка фахівців -- європейські підходи -- види завдань -- взаємодія
Анотація: Стаття присвячена аналізові європейських підходів до характеристики системи навчання на дослідницькій основі. На основі результатів теоретичних та емпіричних досліджень провідних європейських та світових вчених визначено поняття системи навчання на дослідницькій основі, її ключові характеристики та ознаки. Представлено особливості взаємодії викладача та студента у системі навчання на дослідницькій основі, охарактеризовано основні види завдань, які можуть бути ефективними у процесі формування нового покоління фахівців, дослідників, які здобувають вищу освіту. Запропоновано основні підходи до проектування системи навчання на дослідницькій онові та представлено основні відмінності між «традиційною» системою навчання та системою навчання на дослідницькій основі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Кириченко, О. С.
    Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання [Електронний ресурс] / О. С. Кириченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 296-308, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2938. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- професійна діяльності інженерів -- рівні формування готовності -- 3D-моделювання
Анотація: У даній статті автором виокремлено критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів вищих навчальних закладів з використанням 3Dмоделювання. Проведено огляд останніх публікацій щодо формування критеріїв готовності до професійної діяльності, а також щодо питань моделювання та моделювання фахової підготовки інженерів. Крім того, розглянуто педагогічні аспекти технології 3D-моделювання. Розкрито педагогічну доцільність застосування 3D-моделювання у професійній підготовці майбутніх інженерів, яка полягає в виявлені зацікавлених здобувачів освіти, що проявили інтерес до знань, наданні їм допомоги в отримуванні стійкого інтересу до побудови 3D-моделей, наприклад, за допомогою 3D-інструментарію автоматизованих засобів проектування або з використанням технологій 3D-друку. Проаналізовано термінологічні поняття «критерій» і «показник», враховуючи різні підходи до тлумачення, в тому числі педагогічного тлумачення, терміну «критерій». Відзначено, що термін «критерій» є більш ширшим за своїм змістом ніж термін «показник» та визначається як мірило, тобто правило, яким треба користуватись при діагностуванні. Запропоновано чотири основні критерії формування готовності: мотиваційний, інтеграційний, діяльнісний, творчий. Для кожного виокремленого критерію вказано показники його прояву. На основі виокремлених критеріїв і показників їх прояву відзначено наступні рівні формування готовності: низький, середній, достатній і високий. Просування по зазначеним рівням формування готовності інженерів на основі технологии 3D-моделювання може забезпечити більш якісний рівень підготовки інженерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Кошіль, О.
    Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. Кошіль. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 303-311, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.9146. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- компетентність -- педагогічне проектування -- проектна компетенція
Анотація: У статті здійснено аналіз сутнісного змісту поняття «проектна компетенція» з урахуванням дефініцій базових понять «компетенція», «компетентність», «проектування». Охарактрирозовано особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів у процесі фахової підготовки. У зазначеному аспекті представлено алгоритм формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Запропоновано змістовотехнологічне забезпечення формування проектної компетенції у майбутніх вихователів, яке ефективно впливає на зазначений процес.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Білоус, В.
    Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків [Електронний ресурс] / В. Білоус. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 175-184, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.175184. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мобільне навчання -- мобільні навчальні додатки -- мобільні технології -- освітній процес
Анотація: В статті наводяться базові принципи проектування освітніх мобільних навчальних додатків. Дається характеристика поняттю «мобільна освіта». Проаналізовано досвід з вивчення мобільної освіти. Виділені технічні особливості використання смартфонів. Оглянуто можливості інтенсифікації навчання і підвищення мотивація за допомогою сучасних мультимедійних технологій. Описані етапи побудови мобільного повчального застосування. Рекомендації дані для створення програми не лише Європейських країн але і для всього світу. Так само з прикладів розглянуто атрибути створення для арабських країн, де писемність відрізняється від європейських і принцип локалізація як для країни, так і для окремих регіонів. Представлений огляд по створенню макетів під різні екрани, серед яких, - смартфони, планшети, кпк. Представлені мови програмування для кожних з пристроїв. Пропонуються до огляду базові принципи проектування для мобільних навчальних додатків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Стеченко, О.
    Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес [Електронний ресурс] / О. Стеченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 220-239, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.220239. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища медична освіта -- магістри медицини -- навчальні плани -- формування професійної компетентності
Анотація: Педагогічне проектування освітнього процесу є основним з важелів удосконалення підготовки фахівців у вищій школі. Особливу увагу в цьому аспекті слід звертати на навчальний план спеціальності, який задає головні вектори освітньої траєкторії здобувачів освіти та надає можливості для реалізації завдань освітніх програм щодо формування компетентностей. В статті проаналізовано основні відмінності навчального плану підготовки магістрів медицини від попередньої версії – навчального плану підготовки спеціалістів за спеціальністю «Лікувальна справа», та встановлено головні риси структури навчальних планів підготовки лікарів у Польщі на прикладі Варшавського медичного університету та Медичного коледжу Ягелонського університету. На основі зіставлення та проведеного аналізу спрогнозовано можливі наступні зміни у проєктуванні навчальних планів підготовки магістрів спеціальності «Медицина» у закладах вищої освіти (ЗВО) України згідно з основними тенденціями у європейському просторі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

14.


    Антонюк, Дмитро.
    Процедура проектування цифрових освітніх ресурсів економіко-управлінської підготовки майбутніх магістрів галузі інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Д. Антонюк, Т. Вакалюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 38-51, DOI 10.28925/2312-5829.2024.13 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
економіко-управлінська підготовка -- процедура проектування -- цифрові освітні ресурси
Анотація: Розробка і впровадження в освітній процес цифрових освітніх ресурсів допомагає студентам отримати практичний досвід, який є важливим для їхньої кар’єри в IT; сприяє інноваційності в освіті, оскільки вона дозволяє використовувати новітні технології для підвищення залученості студентів до освітнього процесу, що позитивно впливає на якість навчання. Також вагомим є той факт, що магістри IT-спеціальностей часто в подальшому займають управлінські посади. Розуміння економічних та управлінських принципів є важливим для ефективного лідерства. Власне тому, можна зробити висновок, що цифрові освітні ресурси, що охоплюють ці області, допомагають інтегрувати знання з різних дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Вакалюк, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)