Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2202)Каталог авторефератів та дисертацій (147)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (21)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 970
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2022р.,N 7
Цікаві статті :
Koshil O. Development of environmental communication skillsin student teachers/ O. Koshil (стр.10-18)
Merkulova S. «Four – “i”» model: levels of interest development in teaching profession/ S. Merkulova (стр.19-28)
Holovatenko T. Trends in pre-service primary school teachers’ admission to higher educational institutions in the benelux countries/ T. Holovatenko (стр.29-40)
Vynar V. Development of youth identity and i-concept/ V. Vynar (стр.41-52)
Boichuk V. Methodological support of intercultural communication of students in english lessons/ V. Boichuk, V. Zhelanova (стр.53-66)
Kyfenko A. Methods of paraliturgical choral compositions in student choir classes/ A. Kyfenko, K. Holian (стр.67-75)
Sopova D. Ethical principles of social educator activity/ D. Sopova (стр.76-83)
Rudnik Y. Teacher students training to implement ar and vr technologies in foreign language teaching/ Y. Rudnik (стр.84-93)
Koloskova N. Approaches to distance learning in physical education in colleges during war/ N. Koloskova (стр.94-103)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tsekhmister Y., Lysenko O.
Назва : Postgraduate education of doctors: current state and perspectives [Electronic resource]
Паралельн. назви :Післядипломна освіта лікарів: сучасний стан та перспективи
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2016. - № 1. - С. 101-105. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.11 (Шифр T017777504/2016/1). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безперервна професійна освіта--навчання лікарів--освіта впродовж життя--аспірантура
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Riabova Y.
Назва : Рrofessional training of future specialists in social sphere in the conditions of multicultural society [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 37-44. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.63 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.63
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--мультикультурне середовище--університетська освіта--міжкультурна компетентність--професійна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Vynar, Valentyna
Назва : Development of youth identity and i-concept [Electronic resource]
Паралельн. назви :Формування ідентичності та розвиток я-концепції у молоді
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2022. - № 7. - С. 41-52. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.74 (Шифр T017777504/2022/7). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.74
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентифікація--самоусвідомлення--особистісна ідентичність--соціальна ідентичність--самоідентичність--професійна ідентичність
Анотація: Стаття присвячена психологічному феномену ідентичності та Я-концепції, особливостям їх формування та розвитку в ранньому юнацькому віці. Зроблено спробу порівняння різних трактувань поняття ідентичності, розглянуто основні аспекти та види ідентичності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rudnik, Yuliia
Назва : Teacher students training to implement ar and vr technologies in foreign language teaching [Electronic resource]
Паралельн. назви :Професійна підготовка студентів педагогічних спеціальностей до застосування ar та vr технологій у навчанні іноземних мов
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2022. - № 7. - С. 84-93. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.78 (Шифр T017777504/2022/7). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.78
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова компетентність--технології ar--vr технології
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки студентів першого освітнього рівня педагогічних спеціальностей (Початкова та Дошкільна освіта) до використання AR та VR технологій у навчанні іноземних мов. Уточнюються поняття AR та VR технологій, пояснюється необхідність та специфіка використання AR та VR технологій у навчанні іноземних мов.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Dos Reis A. Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies/ Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko Кл.слова: дидактичне відео,компетентність викладача
Bilous V. Prototyping of mobile applications of android in environment of mit app inventor as means are introduction to bases of programming on the lessons of informatics of students of middle school/ V. Bilous Кл.слова: додатки android,середовище міт app invento,програмування
Buinytska O. Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university/ O. Buinytska, B. Hrytseliak, V. Smirnova Кл.слова: конкурентноспроможність університету,рейтинг університету
Гладун М. А. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва/ М. А. Гладун, М. А. Сабліна Кл.слова: онлайн інструменти,інтерактивне навчання,технологія співробітництва
Liakh T. Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere/ T. Liakh, T. Spirina Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,навчальний процес,вищій навчальний заклад
Morze N. Methodology of mooc creation on wiki-portal/ N. Morze, L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk Кл.слова: mooc,вікі-портал
Семеніхіна О. В. Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математик/ О. В. Семеніхіна, В. В. Прошкін Кл.слова: комп’ютерні математичні інструменти,професійна підгтовка учителів
Shtaltovna Y. The pursuit of democratization in education - knowing where to go. Concept analysis for the correct use of the term "democratization of education"/ Y. Shtaltovna Кл.слова: демократизація освіти
Співак С. М. Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу/ С. М. Співак Кл.слова: хмороорієнтоване середовище,навчальний процес
Цирульник С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування/ С. М. Цирульник Кл.слова: Mit app inventor,android-додаток,програмування
Воротникова І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів/ І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова Кл.слова: методичний центр,відкрита освіта,обдаровані учні
Золочевська М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle/ М. В. Золочевська Кл.слова: платформа moodle
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2019р.,N 7
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету/ О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник (стр.1-16) Кл.слова: імідж,інтернет-портал,рейтинги
Девін В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка"/ В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов (стр.17-29) Кл.слова: технічна механіка,теорія механізмів і машин,кінематика
Грановська Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів/ Т. Грановська (стр.30-39) Кл.слова: мобільне навчання,мобільні технології,мобільні додатки
Nastas D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies/ D. Nastas (стр.40-47) Кл.слова: підготовка майбутніх учителів,вища освіта Східної Азії,цифрові технології
Паламар С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти/ С. Паламар, М. Науменко (стр.48-55) Кл.слова: сторітелінг,професійна підготовка,сучасні інструменти
Рябко А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками/ А. Рябко, В. Толмачов (стр.56-68) Кл.слова: фізика,прилад,датчик
Sherman M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine/ M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk (стр.69-77) Кл.слова: платформа Arduino ,навчальний веб-ресурс,програмний інженер
Синюкова О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти/ О. Синюкова, О. Чепок (стр.78-86) Кл.слова: учитель математики,освітній процес,практико-орієнтоване навчання
Скорнякова О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. Скорнякова (стр.87-95) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,компетентісний підхід,конкурентоспроможність
Струтинська О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти/ О. Струтинська (стр.96-109) Кл.слова: робототехніка,освітня робототехніка,3D технології
Уманець В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки/ В. Уманець, Н. Касянчук (стр.110-118) Кл.слова: підготовка фахівців,інформаційна безпека,напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions/ L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska (стр.119-126) Кл.слова: відеоматеріали,мікронавчання,відео-лекція
Житєньова Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі/ Н. Житєньова (стр.127-132) Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя,компоненти готовності,природничоматематичні дисципліни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семеніхіна О. В., Прошкін В. В.
Назва : Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математик
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 4. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.6073 (Шифр В505452853/2018/4). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.6073
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп’ютерні математичні інструменти--професійна підгтовка учителів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.6073
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Koryakin O.
Назва : Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 133-139. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.133139 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.133139
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедіа--музичне мистецтво--adobe audition--power point--steinberg cubase--професійна підготовка
Анотація: Стаття присвячена методичним засадам використання мультимедійних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів за спеціальністю «Музичне мистецтво».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павлюк Р.
Назва : Розвиток дослідницької компетеності магістрантів спеціальності "Соціальна робота" у процесі роботи з електронним навчальним курсом "Професійне спілкування іноземною мовою"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 197-209. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.197209 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.197209
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронний навчальний курс--професійна підготовка--дослідницька компетентність
Анотація: У статті представлено особливості розвитку дослідницької компетентності магістрантів спеціальності «Соціальна робота» у процесі роботи з електронним навчальним курсом «Професійне спілкування іноземною мовою».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С., Науменко М.
Назва : Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 48-55. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.5 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сторітелінг--професійна підготовка--сучасні інструменти
Анотація: У статті розглянуто характеристики особистості майбутнього педагога, особливості його становлення в особистісному та професійному житті, що відбувається протягом тривалого часу: під час освітнього процесу в навчальній та позанавчальній діяльності студента, а також навчання та протягом усієї професійної життєдіяльності. Вироблення професійної позиції молодого педагога пов’язують з самовизначенням у системі комунікації з адміністрацією, колегами та вихованцями. В сучасних умовах розвитку освіти вагомими якостями педагога є здатність до саморозвитку та самоосвіти, самоаналізу, високий рівень самоорганізації, мобільність, проактивність, що визначають конкурентоздатність педагога на ринку праці. Теоретично обґрунтовано актуальність використання інтерактивних методів навчання, зокрема сторітелінгу як методу в професійній підготовці майбутніх педагогів. Визначено, що головною відмінністю сторітелінгу є легкість, відсутність нав’язливих пропозицій, слухаючи або читаючи таку історію, аудиторія сама зробить потрібний висновок і запам’ятає набагато більший обсяг інформації. Подання навчального матеріалу у вигляді розповіді історій розвиває уяву, логіку та підвищує рівень культурної освіти студентів. Сторітелінг можна вважати універсальним, адже можливості його застосування є широкими та не залежать від часу і місця. Проаналізовано можливості впровадження сторітелінгу в освітній процес закладів вищої освіти в Україні. Визначено основні функції сторітелінгу, що підтверджують актуальність використання даного методу в роботі зі студентами. Подано перелік сучасних освітніх інструментів для створення якісного контенту та цікавого оформлення сторітелінгу, адже в освітньому процесі важливим є не тільки застосування такого методу як сторітелінг, а й урізноманітнення представлення та оформлення історій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самчинська Я., Шерман М., Сікелінда М.
Назва : Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 121-133. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.10 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.10
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чат-бот--офісні комп’ютерні технології--дослідницька компетентність--професійна компетентність--інженерія програмного забезпечення--комп’ютерні науки
Анотація: В статті розглянуто доцільність модифікації змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» шляхом запровадження теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів». Вибір зазначеної навчальної теми обумовлений тим, що чат-бот є одним з найбільш перспективних інформаційнокомунікаційних інструментів для підвищення ефективності діяльності компаній. Використання чат-ботів є одним з найактуальніших сучасних способів комунікацій з користувачами на мобільних пристроях, що дає можливість компаніям знизити маркетингові витрати та витрати на просування своїх товарів та послуг. Впровадження чатботів дозволяє значно прискорити процес взаємодії з клієнтами, знання та навички з цієї технології наразі є затребуваною компетентністю для ІТ-фахівця у бізнес-середовищі. Результатом вивчення даної теми з дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» студентами є розробка бот-консультанта для роботи в платформі Telegram, що надає стислу інформацію та відповіді з питань діяльності компанії. Впровадження теми «Розробка чатботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів» до змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» відповідає основному фокусу освітніх програм першого (бакалаврського) рівня освіти «Інженерія програмного забезпечення», «Комп’ютерні науки» та «Інформаційні системи та технології». Досвід роботи зі студентами Херсонського державного університету з вивчення теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-ресурсів» та результати педагогічного експерименту засвідчили, що вона може бути успішно імплементована у навчальний курс «Офісні комп’ютерні технології» з підготовки бакалаврів спеціальностей 121 «Інженерія програмного забезпечення», 122 «Комп’ютерні науки», 126 «Інформаційні системи та технології», а також студентів споріднених спеціальностей з метою мотивації їх до вирішення завдань професійної спрямованості та формування дослідницької компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соломаха, Анжеліка Вікторівна
Назва : Підготовка майбутніх педагогів до діджиталізації в ранньому навчанні іноземних мов
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 203-215. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1017 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1017
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діджиталізація--педагог з раннього навчання іноземних мов--професійна компетентність--раннє навчання іноземних мов--цифрові засоби та інструменти--цифрова компетентність
Анотація: Система освіти повинна реагувати на зміни в суспільстві, тому місією сучасних педагогічних закладів вищої освіти є підготовка педагога готового та здатного приймати сучасні виклики та відповідати запитам суспільства. В статті викладено досвід подготовки кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка студентів спеціальностей 012 “Дошкільна освіта” та 013 “Початкова освіта” до впровадження цифрових засобів та інструментів у процес формування іншомовної комунікативної компетентності дітей 3-10 років у закладах дошкільної освіти та Новій українській школі. Зазначимо, що означена робота відбувалася в межах дослідження за науковою темою кафедри: “Стратегія іншомовної підготовки педагога в умовах євроінтеграції”. Основою дослідження стало розуміння специфіки мови як засобу комунікації, а тому поява нових - цифрових - шляхів та інструментів комунікації, широке їх проникнення в різні сфери життя закономірно потребує їх використання в освітніх цілях. Крім цього, нормативні документи МОН України визнають інформаційно-цифрову компетентність складовою професійної компетентності вчителя будь-якого навчального предмету, що також вимагає модернізації складових підготовки педагога з раннього навчання іноземних мов. У процесі дослідження ми спиралися на визначені у DigCompEdu рівні цифрової компетентності вчителя та поставили за мету підготувати майбутнього педагога з раннього навчання іноземних мов до практичного застосування цифрових засобів та інструментів з урахуванням Теорії Поколінь, особливостей дітей покоління Альфа, чинних програм навчання іноземних мов в умовах сучасних закладів освіти України. У процесі дослідження у програми навчальних дисциплін “Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови” (спеціальність “Дошкільна освіта”) та “Сучасні технології навчання іноземної мови у початковій школі” (спеціальність “Початкова освіта”) введено змістові модулі “Організаційно-педагогічні умови застосування сучасних технологій навчання ІМ дітей дошкільного віку/ІМ у ПШ”, “Цифрові технології навчання ІМ дітей дошкільного віку/ІМ у ПШ”, “Media-based learning у ранньому навчанні іноземної мови у ЗДО/у початковій школі”, “Технології змішаного навчання іноземної мови у початковій школі”, в межах яких відбувається теоретична, практична та методична робота, метою якої є формування цифрової компетентності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шерман М. І., Самчинська Я. Б., Корнієнко Ю. М.
Назва : Розробка інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах цифрового освітнього середовища
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 184-200. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1116 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1116
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна система--професійна підготовка--електронне освітнє середовище--веб-система--вища освіта
Анотація: Стан професійної підготовки здобувачів вищої освіти потребує удосконалення цифрового освітнього середовища, здатного забезпечити ефективне формування цифрової та дослідницької компетентностей майбутніх фахівців. Однією зі складових програмнометодичного забезпечення середовища сучасного університету виступає створення й впровадження інформаційних систем, спрямованих на їх професійну підготовку. У статті розглянуто основні етапи проєктування й розробки інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти, описано процес проєктування архітектури, інтерфейсу вебсистеми, розроблено прототипи основних сторінок системи. Представлено діаграму компонентів вебсистеми, схему роботи вебсайту, діаграму послідовностей інформаційної системи, діаграми станів основних процесів. У дослідженні представлені технології, що використовувалися у процесі розробки інформаційної системи професійної підготовки, описано та продемонстровано її сторінки, наведено структуру бази даних та надано опис її таблиць. Для розроблення використовувалася CMS WordPress, що є популярною безкоштовною системою керування вмістом, в якості мови програмування було обрано PHP. У середовищі розробленої інформаційної системи викладачі мають можливість розміщувати навчальні матеріали та публікувати практичні завдання для студентів; здобувачі вищої освіти отримують доступ до навчальних ресурсів, можуть здійснювати їх вибірку за певним критерієм. Особливістю представленої авторами інформаційної системи професійної підготовки є розробка парсеру автоматизованого наповнення бази навчальних ресурсів для здобувачів вищої освіти. Він дозволяє удосконалити процес оновлення матеріалів для студентів комп’ютерних спеціальностей, оскільки зменшується необхідність у ручному наповненні інформаційної системи користувачами. Стаття призначена як для методистів, залучених до дидактичного процесу в університетах, так і для фахівців, що займаються розробкою й впровадженням ІТ-систем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Освітологія -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк (стр.9-14)
Левовицький Т. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю/ Т. Левовицький (стр.15-28) Кл.слова: освітні реформи, Польша,освіта Польщі ,соціологія освіти , Польша
Мешальський. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи/ Стефан Мешальський (стр.29-35) Кл.слова: освітні реформи, Польща,демократизація школи, Польща,освітні нерівності, Польща
Сисоєва С. О. Освітні реформи: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва (стр.36-45) Кл.слова: модернізація освіти,методологія міждисциплінарності,вища освіта
Поясок Т. Б. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Т. Б. Поясок (стр.46-50) Кл.слова: система освіти,міждисциплінарні зв'язки ,принципи освітньої політики
Гайдзіца А. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти/ А. Гайдзіца (стр.51-58) Кл.слова: система освіти, Польща,демографічні зміни, Польща,розвиток особистості, Польща
Ружанська А. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи/ А. Ружанська (стр. 59-65) Кл.слова: освітня політика,релігійна освіта,полікультурна Європа
Щурек-Борута. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти/ Аліна Щурек-Борута (стр.66-73) Кл.слова: суспільне замовлення,розвиток умінь,набуття знань
Козак. Науковий тезаурус інноваціної освіти/ Людмила Козак Кл.слова: освітня інновація
Корчак Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст/ Л. Корчак (стр.82-92) Кл.слова: соціальна допомога,причини безробіття,форми протидії безробіттю
Линьов К. О. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу/ К. О. Линьов (стр.93-96) Кл.слова: професійний розвиток,індивідуальна траєкторія навчання,підвищення кваліфікації
Саух П. Ю. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою/ П. Ю. Саух (стр.97-109) Кл.слова: професійна підготовка,соціокультурна місія,комерціалізація
Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти/ У. Морщиньська, В. Морщиньський (стр.110-118) Кл.слова: філософія освіти, Польща,герменевтика ,феноменологія
Кузьменко О. Концептуальні моделі університету/ О. Кузьменко (стр.119-124) Кл.слова: місія Університету,функції Університету,ідея Університету
Чернуха Н. Соціологія освіти в структурі освітології/ Н. Чернуха (стр.125-130) Кл.слова: соціальні відносини,гуманітарна освіта,освітологія
Собецький М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта/ М. Собецький (стр.131-137) Кл.слова: міжкультурна освіта,ідентичність
Кужемпа Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти/ Я. Кужемпа (стр.138-146) Кл.слова: полікультурне навчання,імміграція,міжкультурне спілкування
Огродська-Мазур Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі/ Є. Огродська-Мазур (стр.147-154) Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща
Койс В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити?/ В. Койс (стр.155-162) Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща,вчителі пограниччя,етнічні відносини
Мартиненко С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети/ С. Мартиненко (стр.163-167) Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа,модернізація освіти
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Освітологія -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Левовицький Т. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки/ Т. Левовицький (стр.11-19) Кл.слова: вища освіта,якість навчання,шанс змін
Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти/ С. Мартиненко (стр.19-24) Кл.слова: методологія педагогічної діагностики,особистісно-розвивальна освіта,педагогічна діагностика
Поспєлова. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства/ Тетяна Поспєлова (стр.24-28) Кл.слова: інституціоналізм,людський потенціал,людський розвиток
Чернуха Н. Від цілісності освіти до її якості/ Н. Чернуха (стр.29-32) Кл.слова: євроінтеграція,інтеграція,модернізація
Диба Т. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме"/ Т. Диба (стр.32-37) Кл.слова: акмеологія,неперервна освіта,професійна освіта
Мешальський. Про вплив вчителя та його нестійкість/ Стефан Мешальський (стр.38-44) Кл.слова: вплив,вплив вчителя,елементи впливу
Желанова В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір/ В. Желанова (стр.44-49) Кл.слова: зміст професійної підготовки,контекстна спрямованість,контекстуалізація
Лисенко О. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів/ О. Лисенко (стр.49-53) Кл.слова: безпрервний професійний розвиток,етапи становлення лікарів,післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк В. О. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні/ В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва (стр.54-60) Кл.слова: експертиза,експерт у галузі освіти,консультування
Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи/ Н. Пономаренко (стр.61-64) Кл.слова: експертиза,діагностика,експертиза в освіті
Іваницька О. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом/ О. Іваницька, А. Панченко (стр.65-70) Кл.слова: експертиза,експертна оцінка,експертне оцінювання
Братко М. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї/ М. Братко (стр.71-76) Кл.слова: освіта,теорія управління освітою,управління освітою США
Квятковський М. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз/ М. Квятковський (стр.77-80) Кл.слова: освітні прагнення,напрями навчання,педагогіка роботи
Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння/ А. Загородня (стр.80-83) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,освіта
Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики/ Н. Мосьпан (стр.84-88) Кл.слова: Болонський процес,вища освіта,інтернаціоналізація
Біницька К. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності/ К. Біницька, О. Біницька (стр.89-94) Кл.слова: фандрайзингова діяльність,фінансування,школа
Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів/ Т. Атрощенко (стр.94-98) Кл.слова: керівник дошкільної установи,комунікація,комунікативна культура
Рябенко В. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології/ В. Рябенко (стр.99-104) Кл.слова: форми суспільних відносин,гносеологія,духовне виробництво
Ткаченко М. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення/ М. Ткаченко (стр.104-109) Кл.слова: Болонський університет,Болонський процес,демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман Г. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів/ Г. Пєхачек-Огерман (стр.110-115) Кл.слова: ідентичність учнів,культурна ідентичність,полікультурна освіта
Корчак Л. Сім’я як середовище виховання/ Л. Корчак (стр.115-117) Кл.слова: класифікація сім'ї,сім'я,сім'я як виховне середовище
Беднарська Н. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію/ Н. Беднарська (стр.118-125) Кл.слова: вікіпедія,навчання,неформальне навчання
Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики/ А. Плаксін (стр.126-130) Кл.слова: дидактична Культура,зміст освіти,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Освітологія -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Гальченко М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір/ М. Гальченко (стр.8-14)
Кравець В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи/ В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга (стр.15-21)
Кобзєва І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз/ І. Кобзєва (стр.22-28)
Ракітянська Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива/ Л. Ракітянська (стр.29-37) Кл.слова: кордоцентризм,людиноцентризм,дитиноцентризм
Сидоренко В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань/ В. Сидоренко (стр.38-43) Кл.слова: андрагогічний цикл,педагогічний акмепрофесіогенез,нова українська школа
Сліпчук В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій/ В. Сліпчук (стр.44-58) Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст/ С. Сисоєва (стр.49-58) Кл.слова: порівняльне дослідження,міждисциплінарний підхід,монографічне дослідження
Самохвал О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи/ О. Самохвал (стр.59-64) Кл.слова: туристична галузь,розвиток освіти,майбутні фахівці
Харченко Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик/ Т. Харченко, М. Зверева (стр.65-71) Кл.слова: Сагайдачний П.,українсько-російські відносини
Minczanowska А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ/ А. Minczanowska ; О. Мінчановська (стр.72-76) Кл.слова: домашня освіта,освіта Польші
Когут С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції/ С. Когут (стр.77-83) Кл.слова: працевлаштування,ринок праці,педагогіка праці
Троцко А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині/ А. Троцко, А. Боярська-Хоменко (стр.84-89) Кл.слова: інформальна освіта дорослих,неформальна освіта дорослих,формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA , M.Chmielewska (стр.90-96) Кл.слова: синдром Аспергера,сенсорна чутливість,соціальна поведінка
Klimas I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko Кл.слова: підтримка,складні ситуації,школа
Педорич А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти/ А. Педорич (стр.101-107) Кл.слова: інклюзивна освіта,психологічна готовність,ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA/ J. Harasymowicz (стр.108-115) Кл.слова: фізична агресія,співрозмірна самооборона,цілісна модель освіти
Złociak M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH/ M. Złociak (стр.116-124) Кл.слова: стереотипи,міжособистісні стосунки,неформальні групи
Konieczny K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI/ K. Konieczny (стр.125-130) Кл.слова: громадська організа,педагогічна діагностика,мобільна школа
Цехмістер Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.131-137) Кл.слова: кодифікація медичного законодавства,медичне право,правова культура лікарів
Онищук Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти/ Л. Онищук (стр.138-144) Кл.слова: прогнозування,загальна середня освіта
Батечко Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект/ Н. Батечко, М. Лут (стр.145-151) Кл.слова: система менеджменті якості,синергетичний підхід,загальне управління якістю
Грищук Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща/ Ю. Грищук (стр.152-156) Кл.слова: якість освіти,забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ А. Хрузд-Матущик (стр.149-155) Кл.слова: професійне вдосконалення,навчання педагогів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Освітологія -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Błasiak W. Największe zagadki natury — wszechświat i mózg]{The biggest mysteries of nature — the universe and the brain/ W. Błasiak (стр.6-12)
Charchuła J. Koncepcja edukacji społecznej w ujęciu josé ortegi y gasseta i jej współczesne odniesienia/ J. Charchuła (стр.13-20)
Ракітянська Л. Історія світового музичного мистецтва в контексті взаємозв’язку емоційного та раціонального/ Л. Ракітянська (стр.21-28)
Батечко Н. Еволюція освітніх парадигм у сучасному науковому дискурсі/ Н. Батечко, М. Михайліченко (стр.29-37)
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в контексті глобального сталого розвитку/ О. Сисоєв (стр.38-45)
Дічек Н. Стратегія і тактика державної політики незалежної україни у галузі загальної середньої освіти/ Н. Дічек (стр.46-60)
Скрипник Т. Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"/ Т. Скрипник [и др.] (стр.61-74)
Złociak M. Wpływ postaw rodzicielskich na kształtowanie osobowości dziecka/ M. Złociak (стр.75-85)
Kowalska S. Edukacyjne aspekty kształcenia w bezdomności/ S. Kowalska (стр.86-90)
Слуцький Я. Соціально-педагогічний супровід іноземних студентів: системний підхід/ Я. Слуцький (стр.91-100)
Jędrzejak L. Aspiracje zawodowe uczniów liceum na przykładzie klasy z maturą polską i klasy z maturą międzynarodową/ L. Jędrzejak (стр.101-112)
Lewandowska D. Technologia informacyjna w pracy płockich przedszkoli na przykładzie publicznego przedszkola nr 33 im. Jean’a vanier i akademii przedszkolaka max w płocku/ D. Lewandowska, D. Korzan (стр.113-127)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Диба, Тетяна
Назва : Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме"
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2015. - № 4. - С. 32-37. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.3237 (Шифр О168872740/2015/4). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.3237
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологія--неперервна освіта--професійна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.3237,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загородня, Алла
Назва : Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2015. - № 4. - С. 80-83. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8083 (Шифр О168872740/2015/4). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8083
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна освіта--концепція дослідження--освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.8083,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)