Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2623)Каталог авторефератів та дисертацій (20)Мережеві ресурси (38)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=процес<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 209
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Reis A. How does our brain change during the learning process/ A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk (стр.1-7) Кл.слова: електронне навчання,мультимедіа,біхевіоризм
Генсерук Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів/ Г. Генсерук (стр.8-16) Кл.слова: компетентність,компетенція,цифрова компетентність
Гребеник І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів/ І. Гребеник (стр.17-25) Кл.слова: цифрова компетентність,Інтернет технології,ІКТ компетентність
Кушнірук А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти/ А. Кушнірук (стр.26-34) Кл.слова: інформаційний простір,заклади загальної середньої освіти,засоби організації електронного навчання
Лісаковська О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання/ О. Лісаковська (стр.35-43) Кл.слова: педагогічні ІК-компетентності,електронне навчання,e-learning
Морзе Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес/ Н. Морзе, В. Вембер (стр.44-54) Кл.слова: оцінювання,формувальне оцінювання,пірінгове оцінювання
Покришень Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики/ Д. Покришень, С. Олексієнко (стр.55-62) Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,інформатика,підвищення кваліфікації
Продан М. Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя/ М. Продан (стр.63-69) Кл.слова: педагогіка,школа,компетентність
Рябко А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino/ А. Рябко, В. Толмачов (стр.70-80) Кл.слова: автоматизація,лабораторна робота,обладнання
Varchenko-Trotsenko L. The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space"/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk (стр.81-89) Кл.слова: Вікі-портал,wiki-технологія,проектна діяльність
Веремей Є. Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі/ Є. Веремей (стр.90-100) Кл.слова: Електронне навчання,електронний навчальний курс,контроль навчальної діяльності
Воротникова І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті/ І. Воротникова (стр.101-118) Кл.слова: цифрова компетентність вчителя,післядипломна освіта,неформальна післядипломна освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2019р.,N 7
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету/ О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник (стр.1-16) Кл.слова: імідж,інтернет-портал,рейтинги
Девін В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка"/ В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов (стр.17-29) Кл.слова: технічна механіка,теорія механізмів і машин,кінематика
Грановська Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів/ Т. Грановська (стр.30-39) Кл.слова: мобільне навчання,мобільні технології,мобільні додатки
Nastas D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies/ D. Nastas (стр.40-47) Кл.слова: підготовка майбутніх учителів,вища освіта Східної Азії,цифрові технології
Паламар С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти/ С. Паламар, М. Науменко (стр.48-55) Кл.слова: сторітелінг,професійна підготовка,сучасні інструменти
Рябко А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками/ А. Рябко, В. Толмачов (стр.56-68) Кл.слова: фізика,прилад,датчик
Sherman M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine/ M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk (стр.69-77) Кл.слова: платформа Arduino ,навчальний веб-ресурс,програмний інженер
Синюкова О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти/ О. Синюкова, О. Чепок (стр.78-86) Кл.слова: учитель математики,освітній процес,практико-орієнтоване навчання
Скорнякова О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. Скорнякова (стр.87-95) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,компетентісний підхід,конкурентоспроможність
Струтинська О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти/ О. Струтинська (стр.96-109) Кл.слова: робототехніка,освітня робототехніка,3D технології
Уманець В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки/ В. Уманець, Н. Касянчук (стр.110-118) Кл.слова: підготовка фахівців,інформаційна безпека,напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions/ L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska (стр.119-126) Кл.слова: відеоматеріали,мікронавчання,відео-лекція
Житєньова Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі/ Н. Житєньова (стр.127-132) Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя,компоненти готовності,природничоматематичні дисципліни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Морзе Н. В. Вступне слово/ Н. В. Морзе (стр.7-11) Кл.слова: відкрита освіта,дистанційне навчання,прозорість освітньої системи
Болілий В. О. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету/ В. О. Болілий, В. В. Колотій (стр.12-29) Кл.слова: відкрита освіта,освітнє е-середовище університету,вікі-технології
Бучинська Д. Л. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення/ Д. Л. Бучинська (стр.30-39) Кл.слова: навчальний процес,нтернет-покоління,покоління Z
Воротникова І. П. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті/ І. П. Воротникова (стр.40-47) Кл.слова: е-навчання,післядипломна педагогічна освіта,дистанційне навчання
Захар О. Г. . ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування/ О. Г. Захар (стр.48-65) Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність,цифрова компетентність,професійний розвиток
Іванов С. А. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму/ С. А. Іванов (стр.66-76) Кл.слова: конструктивізм,інформація,медіа
Касаткін Д. Ю. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна (стр.77-87) Кл.слова: інформація,мультимедіа,медіа
Кушнір Н. О. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу/ Н. О. Кушнір, Н. В. Валько (стр.88-100) Кл.слова: тенденції освіти,хмарні технології,покоління міленіум
Морзе Н. В. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету/ Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко (стр.101-116) Кл.слова: навчальне середовище,wiki-технологія,вікі-портал
Петрович С. Д. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі/ С. Д. Петрович (стр.117-127) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інтернет речей,QR-квест
Седов В. Є. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача/ В. Є. Седов (стр.128-141) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,електронне навчання,педагогічні технології
Сороко Н. В. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)/ Н. В. Сороко (стр.142-153) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інформаційно-комунікаційна компетентність,оцінювання
Степура І. С. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua/ І. С. Степура (стр.154-163) Кл.слова: наукові конференції,наукові е-журнали,відкриті системи
Тихонова Т. В. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура"/ Т. В. Тихонова (стр.164-179) Кл.слова: інформатична компетентність,інформаційна культура,інформативний продукт
Тютюнник А. В. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів/ А. В. Тютюнник (стр.180-195) Кл.слова: IKT,Soft skills,хмарні технології
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Dos Reis A. Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies/ Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko Кл.слова: дидактичне відео,компетентність викладача
Bilous V. Prototyping of mobile applications of android in environment of mit app inventor as means are introduction to bases of programming on the lessons of informatics of students of middle school/ V. Bilous Кл.слова: додатки android,середовище міт app invento,програмування
Buinytska O. Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university/ O. Buinytska, B. Hrytseliak, V. Smirnova Кл.слова: конкурентноспроможність університету,рейтинг університету
Гладун М. А. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва/ М. А. Гладун, М. А. Сабліна Кл.слова: онлайн інструменти,інтерактивне навчання,технологія співробітництва
Liakh T. Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere/ T. Liakh, T. Spirina Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,навчальний процес,вищій навчальний заклад
Morze N. Methodology of mooc creation on wiki-portal/ N. Morze, L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk Кл.слова: mooc,вікі-портал
Семеніхіна О. В. Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математик/ О. В. Семеніхіна, В. В. Прошкін Кл.слова: комп’ютерні математичні інструменти,професійна підгтовка учителів
Shtaltovna Y. The pursuit of democratization in education - knowing where to go. Concept analysis for the correct use of the term "democratization of education"/ Y. Shtaltovna Кл.слова: демократизація освіти
Співак С. М. Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу/ С. М. Співак Кл.слова: хмороорієнтоване середовище,навчальний процес
Цирульник С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування/ С. М. Цирульник Кл.слова: Mit app inventor,android-додаток,програмування
Воротникова І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів/ І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова Кл.слова: методичний центр,відкрита освіта,обдаровані учні
Золочевська М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle/ М. В. Золочевська Кл.слова: платформа moodle
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 8
Цікаві статті :
Chaikovska O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills/ O. Chaikovska (стр.1-7) Кл.слова: подкасти,цифрова грамотність,особливості
Девін В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій/ В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега (стр.8-16) Кл.слова: будівельна механіка,опір матеріалів,механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики/ М. Г. Друшляк (стр.17-25) Кл.слова: технологія,засоби комп’ютерної візуалізації,візуально інформаційна культура
Koryakin O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art/ O. Koryakin (стр.26-33) Кл.слова: мультимедіа,музичне мистецтво,звукорежисура
Кулімова Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ Ю. Г. Кулімова (стр.34-41) Кл.слова: вчитель початкової школи,професійно-педагогічна підготовка,інформаційно-комунікаційні технології
Лугова Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки/ Т. А. Лугова (стр.42-59) Кл.слова: професійні компетенції,прийняття управлінських рішень,наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище/ М. В. Мокрієв (стр.60-71) Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище,вищий навчальний заклад,інтеграція
Морзе Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти/ Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська (стр.72-87) Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти,цифровізація,самооцінювання
Морзе Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі/ Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко (стр.88-106) Кл.слова: екосистема STEAM-навчання,STEAM-освіта,STEAM-заняття
Nalyvaiko O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages/ O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin (стр.107-120) Кл.слова: вивчення іноземних мов,мобільний додаток Drops,освітня програма
Cоломаха А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)/ А. В. Cоломаха (стр.121-135) Кл.слова: іншомовна граматична компетентність,раннє навчання іноземних мов,педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"/ Т. С. Терлецька (стр.136-146) Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс,дистанційне навчання,освітній процес
Тітаренко С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку/ С. А. Тітаренко (стр.147-153) Кл.слова: мультимедійні технології,рухова активність,фізичне виховання
Волошина Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання/ Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій (стр.154-164) Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування,платформи для формування практичних навичок з програмування,критерії добору
Воробець О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів/ О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук (стр.165-173) Кл.слова: компетенція,культура мовлення,мобільні технології
Тимофєєва Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року/ Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко (стр.174-190) Кл.слова: публікаційна активність,рейтинг публікаційної активності,цитованість
Морзе Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)/ Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска (стр.191-205) Кл.слова: SMART-університет,компоненти е-простору сучасного університету,цифрові компетентності
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Oleksiuk O. . Interdisciplinarity in the development of post-classical art education/ O. Oleksiuk (стр.4-9) Кл.слова: стратегія,постнекласична парадигма,міждисциплінарний дискурс
Zeman A. The culturally creative meaning of communication during choral concert/ A. Zeman (стр.10-15) Кл.слова: дидактичні цінності,філософія діалогу,естетичне виховання
Падалка Г. М. Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку/ Г. М. Падалка (стр.16-21) Кл.слова: художньо-методична культура,,заклад вищої освіти,принципи саморозвитку
Черкасов В. Ф. Реформування загальної музичної освіти у Великій Британії/ В. Ф. Черкасов (стр.22-28) Кл.слова: художньо-естетичне виховання,навчальні плани,реформування загальної музичної освіти
Тушева В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки/ В. В. Тушева (стр.29-36) Кл.слова: диригент хору,навчальний хоровий колектив,педагогічна воля
Кифенко А. М. Професійна діяльність диригента навчального хорового колективу/ А. М. Кифенко, Х. В. Голян
Комендант Т. П. Художники Республики Молдова в рамках современности (на примере работ художников Валерия и Иона Жабинских)/ Т. П. Комендант, Е. М. Юдина (стр.43-50)
Троєльнікова Л. О. Моделі художнього освоєння світу в освітніх практиках країн Сходу та Заходу/ Л. О. Троєльнікова (стр.51-58) Кл.слова: освіта,художня культура,освіта, виховання, художня культура, художня гуманістична культура
Проців Л. Й. Історія української музичної педагогіки: віденські зустрічі/ Л. Й. Проців (стр.59-65) Кл.слова: метаісторія,музична культура,наукова та творча еліта
Зайцева В. І. Нові художньо-естетичні засади творчості українських графіків періоду "хрущовської відлиги"/ В. І. Зайцева (стр.66-69) Кл.слова: творчість,українські художники,культура
Куліш М. І. Редакторський стиль О. Зілоті: досвід інтерпретації (на матеріалі редакцій творів Йоганна Себастьяна Баха та Моріса Равеля)/ М. І. Куліш (стр.70-76) Кл.слова: редакторство,інтерпретація,обробка
Гмиріна С. В. Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу/ С. В. Гмиріна (стр.77-83) Кл.слова: сольний спів,студент-вокаліст,вокальний твір
Шпирка А. О. Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста/ А. О. Шпирка (стр.84-89) Кл.слова: емоційна виразність,емоційна саморегуляція,емпатія
Косінська Н. Л. Стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у соціокультурній вокальній діяльності як педагогічна умова формування сценічно-образної культури/ Н. Л. Косінська (стр.90-96) Кл.слова: сценічно-образна культура,процес вокальної підготовки,творча самореалізація
Вишневецька М. В. Формування естетичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема/ М. В. Вишневецька (стр.97-102) Кл.слова: естетична культура,цінності.,культура особистості
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 3/4
Цікаві статті :
Tverdokhlib T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century)/ T. Tverdokhlib (стр.1-18)
Горбань О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади/ О. Горбань (стр.19-34)
Гнатів З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє/ З. Гнатів (стр.35-47)
Короткова Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти/ Ю. Короткова (стр.48-60)
Баштан С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії/ С. Баштан, Т. Шапкіна (стр.61-72)
Паламар С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання/ С. Паламар, Л. Назаренко (стр.73-91)
Ахмед К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей/ К. М. Ахмед (стр.92-99)
Малахова М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів/ М. Малахова (стр.100-109)
Гаращенко Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку/ Л. Гаращенко, О. Літіченко (стр.110-120)
Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/ О. Єсіпова (стр.121-129)
Руденко Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ Ю. Руденко (стр.130-142)
Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/ А. Cоломаха (стр.143-155)
Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/ О. Глушак, С. Семеняка (стр.156-174)
Білоус В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків/ В. Білоус (стр.175-184)
Петрик Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності/ Л. Петрик (стр.185-196)
Гуцул О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі/ О. Гуцул, Т. Бірюкова (стр.197-205)
Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/ І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила (стр.206-219)
Стеченко О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес/ О. Стеченко (стр.220-239)
Туранов Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій/ Ю. Туранов, А. Уруський (стр.240-252)
Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/ А. Курінна, Д. Фролов (стр.253-267)
Даценко В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО/ В. Даценко (стр.268-279)
Гладкова В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю/ В. Гладкова, Д. Юйцзін (стр.280-293)
Біницька К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження/ К. Біницька (стр.294-305)
Власова І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії/ І. Власова (стр.306-318)
Кузіна О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду/ О. Кузіна (стр.319-329)
Папушина В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід/ В. Папушина (стр.330-341)
Batechko N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union/ N. Batechko (стр.342-357)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Освітологія -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Левовицький Т. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки/ Т. Левовицький (стр.11-19) Кл.слова: вища освіта,якість навчання,шанс змін
Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти/ С. Мартиненко (стр.19-24) Кл.слова: методологія педагогічної діагностики,особистісно-розвивальна освіта,педагогічна діагностика
Поспєлова. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства/ Тетяна Поспєлова (стр.24-28) Кл.слова: інституціоналізм,людський потенціал,людський розвиток
Чернуха Н. Від цілісності освіти до її якості/ Н. Чернуха (стр.29-32) Кл.слова: євроінтеграція,інтеграція,модернізація
Диба Т. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме"/ Т. Диба (стр.32-37) Кл.слова: акмеологія,неперервна освіта,професійна освіта
Мешальський. Про вплив вчителя та його нестійкість/ Стефан Мешальський (стр.38-44) Кл.слова: вплив,вплив вчителя,елементи впливу
Желанова В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір/ В. Желанова (стр.44-49) Кл.слова: зміст професійної підготовки,контекстна спрямованість,контекстуалізація
Лисенко О. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів/ О. Лисенко (стр.49-53) Кл.слова: безпрервний професійний розвиток,етапи становлення лікарів,післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк В. О. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні/ В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва (стр.54-60) Кл.слова: експертиза,експерт у галузі освіти,консультування
Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи/ Н. Пономаренко (стр.61-64) Кл.слова: експертиза,діагностика,експертиза в освіті
Іваницька О. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом/ О. Іваницька, А. Панченко (стр.65-70) Кл.слова: експертиза,експертна оцінка,експертне оцінювання
Братко М. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї/ М. Братко (стр.71-76) Кл.слова: освіта,теорія управління освітою,управління освітою США
Квятковський М. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз/ М. Квятковський (стр.77-80) Кл.слова: освітні прагнення,напрями навчання,педагогіка роботи
Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння/ А. Загородня (стр.80-83) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,освіта
Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики/ Н. Мосьпан (стр.84-88) Кл.слова: Болонський процес,вища освіта,інтернаціоналізація
Біницька К. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності/ К. Біницька, О. Біницька (стр.89-94) Кл.слова: фандрайзингова діяльність,фінансування,школа
Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів/ Т. Атрощенко (стр.94-98) Кл.слова: керівник дошкільної установи,комунікація,комунікативна культура
Рябенко В. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології/ В. Рябенко (стр.99-104) Кл.слова: форми суспільних відносин,гносеологія,духовне виробництво
Ткаченко М. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення/ М. Ткаченко (стр.104-109) Кл.слова: Болонський університет,Болонський процес,демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман Г. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів/ Г. Пєхачек-Огерман (стр.110-115) Кл.слова: ідентичність учнів,культурна ідентичність,полікультурна освіта
Корчак Л. Сім’я як середовище виховання/ Л. Корчак (стр.115-117) Кл.слова: класифікація сім'ї,сім'я,сім'я як виховне середовище
Беднарська Н. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію/ Н. Беднарська (стр.118-125) Кл.слова: вікіпедія,навчання,неформальне навчання
Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики/ А. Плаксін (стр.126-130) Кл.слова: дидактична Культура,зміст освіти,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі/ О. М. Олексюк (стр.4-8) Кл.слова: духовний потенціал,мистецька освіта
Kaniowska M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s/ M. Kaniowska (стр.9-12) Кл.слова: художні школи,музична культура
Zeman A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman Кл.слова: хоровий концерт,спілкування,слухач
Тушева В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті/ В. В. Тушева Кл.слова: вища мистецька освіта,професіоналізація,самосвідомість
Кушнір К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва/ К. В. Кушнір Кл.слова: соціокультурний простір,компетентність,комп’ютерні технології
Вєтринська А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі/ А. В. Вєтринська Кл.слова: хореографічне мистецтво,викладач вищого закладу,професійні якості викладача
Шпирка А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста/ А. О. Шпирка (стр.36-42) Кл.слова: емоційна виразність,фахова підготовка,майбутній вокаліст
Косінська Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки/ Н. Л. Косінська (стр.43-48) Кл.слова: майбутні вчителі,сценічно-образна культура,наукові принципи
Davidovitch N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song/ N. Davidovitch (стр.49-53) Кл.слова: єврейський народ,поезія,пісня
Троєльнікова Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України/ Л. О. Троєльнікова (стр.54-60) Кл.слова: фольклор,обряд,ендогенні коди
Свириденко Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна)/ Н. С. Свириденко (стр.61-65) Кл.слова: старовинна музика,клавесин,експозиція
Ізваріна О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття/ О. М. Ізваріна (стр.66-70) Кл.слова: українське оперне мистецтво,українськиймузично-драматичний театр,музична критика
Друцэ А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий/ А. П. Друцэ (стр.71-74) Кл.слова: флейта,тараф,най
Яковчук Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект/ Н. Д. Яковчук (стр.75-79)
Єрмак І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст./ І. Ю. Єрмак (стр.80-88) Кл.слова: виконавський трактат,флейта
Давлатова Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами)/ Т. І. Давлатова (стр.89-92) Кл.слова: українське оперне мистецтво,виконавська школа,архівні матеріали
Шило А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами)/ А. П. Шило (стр.93-96) Кл.слова: вокальне мистецтво,музична критика,оперне мистецтво
Полубоярина І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку/ І. І. Полубоярина (стр.97-102) Кл.слова: духовні цінності,інтеграція наук,студент-музикант
Комендант Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова/ Т. П. Комендант (стр.103-109) Кл.слова: національна культура,професійна мистецька освіта,мистецтво
Гмиріна С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки/ С. В. Гмиріна (стр.110-115) Кл.слова: харизма вокаліста,естрадний співак,творчий імідж
Ходоровська І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська (стр.116-120) Кл.слова: чуття ритму,інноваційні технології,навчальний процес
Рахманова О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці»/ О. К. Рахманова (стр.121-124) Кл.слова: синтезія,інтеграція,звук–колір
Ван Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання/ Я. Ван (стр.125-131) Кл.слова: диригентсько-хорове навчання,вища мистецька освіта
Лимаренко В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті/ В. І. Лимаренко (стр.132-136) Кл.слова: хмарні технології,ед’ютейнмент
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


10.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : С325934233
Назва : Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал
Вихідні дані : Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики : on-line
Колективи : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISSN: 2311-259Х
УДК : 80+316.77
Анотація: Електронний журнал «Синопсис: текст, контекст, медіа» — рецензоване видання, що публікує актуальні дослідження в галузях літературознавства, мовознавства та соціальних комунікацій. Публікації журналу охоплюють такі проблеми: теорія літературного тексту, історія української літератури, українська література періоду народництва, історія світової літератури, стилістика тексту, лінгвістичний аналіз художнього і публіцистичного тексту, процес читання, перекладознавчі аспекти тексту, медіа-текст, медіа як дискурс. Цей перелік не є вичерпним і може розширюватися різноманітними дослідженнями тексту, зокрема і міждисциплінарними. Важливий розділ журналу складають нові переклади українською видатних наукових і художніх творів з науковими коментарями.
Зареєстровані надходження:
     2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERICH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Ulrichsweb,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Index Copernicus International (ICV 2020: 80,87; ICV 2019: 85,29),
Перейти до зовнішнього ресурсу Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського,
Перейти до зовнішнього ресурсу Simple Search Metadata (SSM),
Перейти до зовнішнього ресурсу Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)