Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підготовка майбутнього вчителя<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2019р.,N 7
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету/ О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник (стр.1-16) Кл.слова: імідж,інтернет-портал,рейтинги
Девін В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка"/ В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов (стр.17-29) Кл.слова: технічна механіка,теорія механізмів і машин,кінематика
Грановська Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів/ Т. Грановська (стр.30-39) Кл.слова: мобільне навчання,мобільні технології,мобільні додатки
Nastas D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies/ D. Nastas (стр.40-47) Кл.слова: підготовка майбутніх учителів,вища освіта Східної Азії,цифрові технології
Паламар С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти/ С. Паламар, М. Науменко (стр.48-55) Кл.слова: сторітелінг,професійна підготовка,сучасні інструменти
Рябко А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками/ А. Рябко, В. Толмачов (стр.56-68) Кл.слова: фізика,прилад,датчик
Sherman M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine/ M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk (стр.69-77) Кл.слова: платформа Arduino ,навчальний веб-ресурс,програмний інженер
Синюкова О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти/ О. Синюкова, О. Чепок (стр.78-86) Кл.слова: учитель математики,освітній процес,практико-орієнтоване навчання
Скорнякова О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. Скорнякова (стр.87-95) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,компетентісний підхід,конкурентоспроможність
Струтинська О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти/ О. Струтинська (стр.96-109) Кл.слова: робототехніка,освітня робототехніка,3D технології
Уманець В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки/ В. Уманець, Н. Касянчук (стр.110-118) Кл.слова: підготовка фахівців,інформаційна безпека,напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions/ L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska (стр.119-126) Кл.слова: відеоматеріали,мікронавчання,відео-лекція
Житєньова Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі/ Н. Житєньова (стр.127-132) Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя,компоненти готовності,природничоматематичні дисципліни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Житєньова Н.
Назва : Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 127-132. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.13 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.13
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка майбутнього вчителя--компоненти готовності--природничоматематичні дисципліни
Анотація: У статті висвітлено компоненти готовності майбутнього вчителя природничоматематичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в освітньому процесі загальноосвітньої школи (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, практично-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний). Відповідно до окреслених компонентів встановлено критерії та окреслено показники через які відбиваються відповідні критерії. До показників мотиваційно-ціннісного критерію віднесено прагнення до: усвідомлення значущості використання технологій візуалізації в освітньому процесі; подолання труднощів і вольових зусиль у процесі запровадження технологій візуалізації в навчальному процесі; зацікавленості отримання знань, умінь і навичок щодо опанування нового інструментарію технологій візуалізації та освоєння нових форм навчання із застосуванням зазначених технологій; проявлення креативності в рішенні професійних завдань. Когнітивний критерій представлено показниками щодо знань: психологічних та вікових особливостей сприйняття учнями візуальних матеріалів; дидактичного потенціалу технологій візуалізації; методів і правил структурування, ущільнення та принципів розподілення навчального матеріалу; основ дизайну (правила і прийоми композиції і колористики); класифікації онлайнових інструментів візуалізації щодо застосування в навчальному процесі; системи вимог, якій повинна відповідати візуалізація, що використовується в освітньому процесі. До показників операціонально-інструментального критерію нами віднесені вміння: ефективного подання навчального матеріалу шляхом створення когнітивних візуальних якорів та візуальних метафор; зберігати отриману та перероблену візуальну інформацію у відповідній формі; передавати інформацію для колективного використання чітким візуальним способом і у різних візуальних форматах; створювати власні візуальні матеріали; застосовувати систему вимог до створення візуального контенту; володіти широким спектром інструментарію. Практично-діяльнісний критерій представлено вмінням: використовувати технології візуалізації в процесі проектування уроку, здійснювати адаптацію готових дидактичних візуальних засобів до змісту і мети уроку, контингенту учнів; створювати предметні завдання на готових візуальних матеріалах тощо; аргументовано визначати педагогічну доцільність застосування технологій візуалізації на уроці; організовувати навчальну, дослідницьку, рефлексивну та іншу діяльність учнів з їх використанням; забезпечувати надання учням допомоги, адекватної їх потребам. Останнім критерієм є рефлексивно-оцінювальний, який передбачає критичну оцінку: доцільності форм і методів навчання на базі технологій візуалізації щодо їхнього застосування в освітньому процесі; якості власної підготовки до застосування технологій візуалізації у навчальному процесі і визначенні шляхів вдосконалення цієї підготовки; здійсненні моніторингу нових методів, інструментів для створення візуальних матеріалів; систематичної корекції власної підготовки до застосування технологій візуалізації у предметному навчанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васьківська Г. О.
Назва : Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 137-149. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1374 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1374
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища педагогічна освіта--підготовка майбутнього вчителя--системність знань--міждисциплінарні зв’язки--міждисциплінарна інтеграція
Анотація: Міждисциплінарні зв’язки є важливим інструментом у процесі формування світогляду та вдосконалення фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ці зв’язки розглядаються як засіб підвищення ефективності засвоєння знань, формування пізнавальних потреб. Вони розвивають системне мислення, активізують пізнавальну діяльність студентів. Автор з погляду дидактики окреслює шляхи реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. У статті приділяється увага технології реалізації міждисциплінарних зв’язків у вищій педагогічній освіті, що дає змогу зробити процес навчання майбутніх учителів результативним.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)