Пошуковий запит: (<.>K=пізнання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2001г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Біла О. Пізнання групової динаміки через малюнок "Я і група"/О. Біла // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2001,N Вип. 2.-С.175-188
|
>3.
| Освітологія - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Кузьменко О. Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти/О. Кузьменко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2012,N № 1.-С.49-51
|
>5.
| Купрій Метафоричне мислення як ознака креативності студента/Т. Г. Купрій // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2013,N Вип. 3/4.-С.25-31
|
>6.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2013г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Мартич Р. Рецепція біблійної традиції ставлення до живого в середньовічних текстах/Р. Мартич // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 1
|
>8.
| Мартич Р. В. Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект/Р. В. Мартич // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.13-29
|
>9.
| Полтавцева Н. Комментарий и интерпретация: проблемы современной ситуации/Н. Полтавцева // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 4
|
>10.
| Бондар В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці/В. Бондар // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2017,N № 6.-С.20-25
|
|
|