Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (377)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пізнання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Тушева В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки/В. В. Тушева // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.29-36
2.

Купрій Метафоричне мислення як ознака креативності студента/Т. Г. Купрій // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2013,N Вип. 3/4.-С.25-31
3.

Ракітянська Л. Проблема єдності раціонального та чуттєвого в розвитку пізнавальних здібностей/Л. Ракітянська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.23-29
4.

Лу С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури/С. Лу // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.65-74
5.

Кузьменко О. Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти/О. Кузьменко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2012,N № 1.-С.49-51
6.

Тушева В. В. Аксіологічні засади дослідницького пошуку в мистецькій освіті/В. В. Тушева // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.14-21
7.

Павленко О. М. Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій/О. М. Павленко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.32-37
8.

Біла О. Пізнання групової динаміки через малюнок "Я і група"/О. Біла // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2001,N Вип. 2.-С.175-188
9.

Дроботько І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками/І. Дроботько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.78-83
10.

Акіліна О. Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії/О. Акіліна, А. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.128-136
 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)