Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (662)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пісня<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Davidovitch N.
Назва : Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі/ науковий журнал. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - С. 49-53. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.4953 (Шифр М898489384/2018/3). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.4953
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): єврейський народ--поезія--пісня
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Малахова О.
Назва : Літературно-естетичні аспекти пісенної лірики Лілії Золотоноші [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2015/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): естетичний код--текст пісенної лірики--пісня--поет-пісняр--реципієнт
Анотація: У статті здійснено аналіз співаної поезії української авторки Лілії Золотоноші, систематизовано огляд джерел про літературно-мистецький доробок поетеси. Висвітлено провідні літературно-естетичні аспекти її пісенної творчості. На матеріалі текстів пісень досліджено зумовлені естетичним кодом індивідуально-авторські поетичні виражальні засоби, які входять у резонанс зі свідомістю реципієнтів. Це своєю чергою сприяє залученню слухачами творів із означеними компонентами у їх соціокультурні коди. Доведено, що у віршах для пісень Л. Золотоноші органічно переплетено образно-версифікаційну традицію із адаптованим для сучасників тематичним новаторством
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі/ О. М. Олексюк (стр.4-8) Кл.слова: духовний потенціал,мистецька освіта
Kaniowska M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s/ M. Kaniowska (стр.9-12) Кл.слова: художні школи,музична культура
Zeman A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman Кл.слова: хоровий концерт,спілкування,слухач
Тушева В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті/ В. В. Тушева Кл.слова: вища мистецька освіта,професіоналізація,самосвідомість
Кушнір К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва/ К. В. Кушнір Кл.слова: соціокультурний простір,компетентність,комп’ютерні технології
Вєтринська А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі/ А. В. Вєтринська Кл.слова: хореографічне мистецтво,викладач вищого закладу,професійні якості викладача
Шпирка А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста/ А. О. Шпирка (стр.36-42) Кл.слова: емоційна виразність,фахова підготовка,майбутній вокаліст
Косінська Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки/ Н. Л. Косінська (стр.43-48) Кл.слова: майбутні вчителі,сценічно-образна культура,наукові принципи
Davidovitch N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song/ N. Davidovitch (стр.49-53) Кл.слова: єврейський народ,поезія,пісня
Троєльнікова Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України/ Л. О. Троєльнікова (стр.54-60) Кл.слова: фольклор,обряд,ендогенні коди
Свириденко Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна)/ Н. С. Свириденко (стр.61-65) Кл.слова: старовинна музика,клавесин,експозиція
Ізваріна О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття/ О. М. Ізваріна (стр.66-70) Кл.слова: українське оперне мистецтво,українськиймузично-драматичний театр,музична критика
Друцэ А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий/ А. П. Друцэ (стр.71-74) Кл.слова: флейта,тараф,най
Яковчук Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект/ Н. Д. Яковчук (стр.75-79)
Єрмак І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст./ І. Ю. Єрмак (стр.80-88) Кл.слова: виконавський трактат,флейта
Давлатова Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами)/ Т. І. Давлатова (стр.89-92) Кл.слова: українське оперне мистецтво,виконавська школа,архівні матеріали
Шило А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами)/ А. П. Шило (стр.93-96) Кл.слова: вокальне мистецтво,музична критика,оперне мистецтво
Полубоярина І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку/ І. І. Полубоярина (стр.97-102) Кл.слова: духовні цінності,інтеграція наук,студент-музикант
Комендант Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова/ Т. П. Комендант (стр.103-109) Кл.слова: національна культура,професійна мистецька освіта,мистецтво
Гмиріна С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки/ С. В. Гмиріна (стр.110-115) Кл.слова: харизма вокаліста,естрадний співак,творчий імідж
Ходоровська І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська (стр.116-120) Кл.слова: чуття ритму,інноваційні технології,навчальний процес
Рахманова О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці»/ О. К. Рахманова (стр.121-124) Кл.слова: синтезія,інтеграція,звук–колір
Ван Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання/ Я. Ван (стр.125-131) Кл.слова: диригентсько-хорове навчання,вища мистецька освіта
Лимаренко В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті/ В. І. Лимаренко (стр.132-136) Кл.слова: хмарні технології,ед’ютейнмент
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костікова, Ілона, Цзян, Хаочже
Назва : Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 73-84. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.156 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.156
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові технології--англійська мова--учень--урок--пісня--музика
Анотація: На уроках англійської мови одним із цікавих засобів навчання стають музично-пісенні засоби. Їх призначення як дидактичного засобу – формування англомовної компетентності, вплив на емоційно-почуттєву сферу учнів, ігрова форма швидкого засвоєння навчального програмного матеріалу, підйом інтересу, цікавості, захоплення на уроках англійської мови. Мета дослідження – схарактеризувати впровадження музично-пісенних засобів на уроках англійської мови із можливістю використання цифрових технологій. Завдання дослідження: проаналізувати авторські підходи до визначення засад музично-пісенних засобів; окреслити їх вплив на різні аспекти мови; навести приклади застосування цифрових технологій при використанні музично-пісенного матеріалу на уроках англійської мови. Результати дослідження свідчать, що музично-пісенні засоби – це засоби навчання на основі впровадження ритміко-пісенного матеріалу у викладанні англійської мови учням початкової школи. Використання пісень сприяє контекстному впровадженню лексичних одиниць і мовленнєвих зразків, легшому і швидкому запам’ятовуванню англомовного матеріалу. На сучасному уроці англійської мови необхідно застосовувати цифрові технології, щоб створити штучне англомовне середовище із використанням аутентичних пісень з сайтів, відеороликів ютубу, тік-току тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Красовська, Катерина, Срібняк, Ігор
Назва : "Поміщувати будемо усе, що тільки надається до друку...": роль часопису "Голос Табора" у згуртуванні інтернованих вояків УГА в Німецькому Яблонному (ЧСР) у жовтні-листопаді 1919р.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - № 2. - С. 95-101. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.12 (Шифр К269584624/2019/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.12
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): часопис «голос табора»--інтерновані вояки уга--табір німецьке яблонне--чехословаччина
Анотація: У статті здійснено спробу проаналізувати тематичний репертуар газети «Голос Табора», видання якого було започатковано у жовтні 1919 р. у таборі інтернованих вояків УГА Німецьке Яблонне (Чехословаччина). Весь час часопис «Голос Табора» залишався одним із небагатьох живильних джерел для інтернованих вояків УГА, адже на його шпальтах завжди були присутні суголосні їхнім думкам національно-патріотичні мотиви, поставали здавна знайомі інтернованим образи народних героїв, лунала народна пісня, — отже, все те, що укріплювало віру вояцтва у завтрашній день і додавало йому сил для подальшої праці, здобуття знань, власного розвитку та духовно-національного зростання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Срібняк І., Палієнко М.
Назва : Сотник армії УНР Дмитро Котко: життя і діяльність у Польщі 1921-1924 рр. (до 130-ліття від дня народження)
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 48-53. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.25 (Шифр К269584624/2022/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.25
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хор--концерт--пісня--гастролі--інтерновані вояки-українці--табір--польща
Анотація: У статті охарактеризовано організаційно-диригентську діяльність сотника Дмитра Котка у таборах інтернованих військ УНР у Польщі першої половини 1920-х рр. Зазначено, що виступи його хору слугували ефективним засобом боротьби зі зневірою та розчаруванням, які проникали у середовище інтернованого українського вояцтва. Цій же меті слугувало відзначення національних свят (і зокрема Шевченківських днів), а також «концертів-вечірок» зі співом національного гімну та мистецьким виконанням народних пісень. Хор дуже скоро переріс вузькі рамки простору таборів, ставши справжнім культурним явищем в Познаньщині, а пізніше й в інших польських воєводствах. Це мало велике значення, оскільки завдяки гастрольній діяльності хору значна кількість поляків отримувала можливість відкрити для себе український світ та пізнати його музично-хорову культуру. Виступаючи у польських містах, хор успішно виконував роль репрезентанта УНР та промоутора польсько-українського міжнаціонального зближення. Кожен його виступ ставав справжнім мистецьким святом без різниці того, хто збирався на його концерти аби пізнати справжнє українське хорове мистецтво.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)