Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (241)Грінченкознавство (2)Українська Аудіокнига (24)Мережеві ресурси (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ресурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Цирульник, С. М.
    Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування [Електронний ресурс] / С. М. Цирульник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.9195 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Mit app inventor -- android-додаток -- програмування
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.9195

Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

2.


    Sherman, M.
    Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine = Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 69-77, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа Arduino -- навчальний веб-ресурс -- програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Samchynska, Y.
Самчинська Ярослава
Kuzhelyuk, N.
Кужелюк Наталія
Шерман Михайло


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Нежива, Л.
    Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи [Электронный ресурс] / Л. Нежива, С. Паламар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 129-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
доповнена реальність -- ІКТ-технології -- інтегроване навчання -- інтерактивні технології -- літературна освіта -- проєктні технології
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність застосування інноваційних технологій у викладанні дитячої літератури студентам спеціальності «Початкова освіта». Впровадження у навчання майбутніх учителів початкової школи інтегрованого курсу «Рідномовна освіта: дитяча література з методикою навчання» дає їм можливість орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку дитячої літератури й моделювати різноманітні алгоритми сприйняття й осмислення художніх текстів. У дослідженні проаналізовано впровадження інтерактивної технології в літературну освіту, що змінює вектор проведення лекцій до діалогічної взаємодії із студентською аудиторією, забезпечує формальне оновлення практичного заняття застосуванням квестів та майстер-класів. Відповідно до завдань Нової української школи й вищої освіти майбутніх педагогів початкової школи автори аналізують можливості застосування технології критичного мислення, ІКТ-технологій, доповненої реальності, проєктів у системі літературної освіти Педагогічного інституту. Обґрунтована важливість набуття знань, умінь і навичок застосування AR-додатків до інтерактивних видань художньої літератури майбутніми вчителями початкової школи під час організації ними літературного читання. Для студентів розроблені завдання з використанням засобів ІКТ: створення буктрейлерів та коміксів за художніми творами для дітей; QR-квестів для молодших школярів за текстами творів сучасних письменників; ментальних карт (ресурс Mindmeister) за сюжетами прозових творів; відеопрезентацій про письменників та їхню творчість (ресурси «PoowToon», «Prezi»); візуалізованого плану творів за допомогою інфографіки; інтелектуальних ігрових завдань для молодших школярів (ресурс LearningApps) тощо. Ефективним видом інтелектуальної діяльності студентів під час вивчення літератури визнано проєкт, результатом якого є: відеофільми; літературні карти; рекламні буклети; мультимедійні презентації; публікації у вигляді літературної газети, журналу, збірки, створені за допомогою програми Microsoft Pablisher; творчі роботи (казки, поезії, есе, ігровий контент тощо) та їх публікація в електронному виданні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Паламар, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Кузьмінська, О. Г.
    Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм / О. Г. Кузьмінська, В. О. Кантур // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 80-91, DOI 10.28925/2414-0325.2021.117. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
освітня програма -- інформаційна система -- тестування -- магістр -- заклад вищої освіти
Анотація: В умовах COVID-19, коли більшість процесів переведено в онлайн, одним із завдань цифровізації сучасних університетів є реалізація маркетингових стратегій, зокрема, для здійснення професійно орієнтаційних заходів, та допомога майбутнім абітурієнтам – здобувачам І та ІІ (магістерського) рівня вищої освіти, у здійсненні вибору освітніх програм. Відтак актуалізується потреба проєктування інформаційної системи підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм за результатами профорієнтаційного тестування. Створення та використання системи «Підбір магістерської програми» сприятиме підвищенню ефективності профорієнтаційної роботи зі сторони закладів вищої освіти, а також більш свідомому вибору освітньої програми з боку вступників. За результатами аналізу потреб потенційних користувачів (майбутніх магістрантів) та існуючих аналогів, нами змодельовано інформаційну систему підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм. Визначено основні бізнес-процеси, типи користувачів (абітурієнт, методист, експерт, аналітик) та варіанти їх взаємодії із системою, а саме: формування тестів, проходження тестування, надання рекомендацій (освітніх програм) та здійснення освітньої аналітики. Запропоновано варіант реалізації цієї системи засобами Visual Stusio Code та MySQL для визначення спеціальностей та освітніх програм на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування (НУБіП) України. Даний веб-ресурс може бути корисним як для студентів чи майбутніх абітурієнтів університету, так і для інших користувачів, адже розроблювана система належить до класу довідкових. Окреслено напрями подальших досліджень, зокрема, застосування методів інтелектуального аналізу даних для здійснення освітньої аналітики. Визначено необхідність залучення фахівців для створення тестів – бази для визначення освітньої програми не лише на основі аналізу вподобань майбутніх абітурієнтів, але й рівня сформованості відповідних професійних навичок.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кантур, В. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В505452853/2019/7
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Электронный ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2019р. № 7
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету / О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж, інтернет-портал, рейтинги
Девін, В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технічна механіка, теорія механізмів і машин, кінематика
Грановська, Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів / Т. Грановська. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мобільне навчання, мобільні технології, мобільні додатки
Nastas, D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies / D. Nastas. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутніх учителів, вища освіта Східної Азії, цифрові технології
Паламар, С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти / С. Паламар, М. Науменко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сторітелінг, професійна підготовка, сучасні інструменти
Рябко, А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками / А. Рябко, В. Толмачов. - С.56-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фізика, прилад, датчик
Sherman, M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk. - С.69-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформа Arduino , навчальний веб-ресурс, програмний інженер
Синюкова, О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти / О. Синюкова, О. Чепок. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: учитель математики, освітній процес, практико-орієнтоване навчання
Скорнякова, О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Скорнякова. - С.87-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, компетентісний підхід, конкурентоспроможність
Струтинська, О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти / О. Струтинська. - С.96-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: робототехніка, освітня робототехніка, 3D технології
Уманець, В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки / В. Уманець, Н. Касянчук. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка фахівців, інформаційна безпека, напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko, L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions / L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska. - С.119-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відеоматеріали, мікронавчання, відео-лекція
Житєньова, Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі / Н. Житєньова. - С.127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя, компоненти готовності, природничоматематичні дисципліни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Співак, С. М.
    Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу [Електронний ресурс] / С. М. Співак // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.8390 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
хмороорієнтоване середовище -- навчальний процес
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.8390

Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

7.


    Козачук, А.
    Лексикографічні онлайн-знаряддя в роботі перекладача з литовської мови [Электронный ресурс] / А. Козачук. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 178-183. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
двомовний словник -- литовська мова -- мова-посередник -- переклад -- словник литовської мови -- словникова стаття -- словоформа
Анотація: Використання лексикографічних джерел посідає важливе місце у фаховіи підготовці та професійній діяльності перекладачів не лише в Украї ні, але й за ї ї межами. Об’єкт дослідження становлять онлаи нові знаряддя, які можливо використовувати при перекладі з литовської мови українською. Метою статті є окреслення переваг і недоліків таких інструментів. Для досягнення поставленої мети застосовано функціональнии метод дослідження. Результати дослідження. Незважаючи на розвиток інформацій но-комунікаціи них технологіи , наразі неможливо виконати якісний переклад без участі людини. Якість машинного перекладу також залежить від мовної пари, тому в литовсько-украї нському перекладі доводиться використовувати мову-посередник (англійську, російську або польську). Найбільш помічним за таких обставин є ресурс «Словник литовської мови» (Lietuvių kalbos z odynas). Він містить декілька розділів, серед яких є двомовнии словник для 17 мовних пар, що хоч і не включають украї нської , але включають усі три мовипосередники. Перевагою двомовного словника є велика кількість статей і значень (прямих, переносних, у різних контекстах та граматичних формах), спеціальних маркувань тощо, а також пошук словникових статей із використанням базової латинки. Серед недоліків — нелогічнии спосіб форматування тексту і відсутність системи гіперпосилань, яка уможливлювала би швидкий перехід до будь-якої іншої словникової статті, не вводячи запиту в пошуковии рядок, а також пошук лише за початковою формою слова. В інших розділах ресурсу «Словник литовської мови» є онлаи н-перекладач (на основі Google Translate), навчальний субпортал зі складною структурою, термінологічні, орфографічнии і словники словоформ, синонімів та антонімів. З огляду на високий ступінь синтетичності литовської мови важливим є словник словоформ, у якому зібрані всі граматичні форми змінюваних литовських слів, що включені до двомовних словників. У цілому перевагами «Словника литовської мови» є доступність та інтуї тивнии інтерфеи с, а недоліками — велика кількість реклами та одномовний інтерфейс. У перспективі передбачаються подальші емпіричні дослідження особливостей використання цього й інших подібних ресурсів для перекладацької та освітньої діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Воротникова, І. П.
    Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів [Електронний ресурс] / І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 2414-0325.2018.4.96107 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
методичний центр -- відкрита освіта -- обдаровані учні
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.96107

Дод.точки доступу:
Агафонова, С. Б.


Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: Н057263/2005/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Электронный ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2005р. Вип. 2
Зміст:
Лук’янова, Лариса. Методологічні засади створення системи екологічної освіти / Л. Лук’янова. - С.8-16
Солдатенко, Микола. Пізнавальна діяльність як категорія сучасної педагогіки / М. Солдатенко. - С.17-25
Приходько, Валентин. Гендерний підхід до підготовки вчителя / В. Приходько. - С.26-34
Смірнова, Валентина. До проблеми підвищення ефективності правової освіти майбутніх педагогів професійної школи / В. Смірнова. - С.35-40
Зубелевич, Ян. Про філософію виховання Богдана Суходольського / Я. Зубелевич. - С.41-45
Козак, Людмила. Дидактичні принципи особистісно орієнтованого навчання природознавству майбутніх вихователів дошкільних закладів / Л. Козак. - С.47-51
Трегубова, Галина. Лінгвістична основа формування мовних і мовленнєвих знань і умінь студентів коледжів / Г. Трегубова. - С.52-60
Піщалковська, Марина. Модель профільного навчання старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі / М. Піщалковська. - С.61-67
Редько, Сергій. Розвиток особистості студента - майбутнього економіста в процесі професійної підготовки / С. Редько. - С.69-76
Яворська, Галина. Змістові характеристики соціально-професійної зрілості працівника міліції / Г. Яворська. - С.77-82
Михальська, Вікторія. Професійна управлінська підготовка вчителя початкової школи / В. Михальська. - С.83-91
Чаплак, Ян. Підготовка майбутніх психологів до консультативної діяльності із старшокласниками / Я. Чаплак. - С.92-98
Коваль, Тамара. Дослідження проблеми впровадження інформаційних технологій у професійну діяльність менеджерів-економістів / Т. Коваль. - С.100-113
Поясок, Тамара. Використання інформаційних технологій для розробки методичних матеріалів у вищому навчальному закладі / Т. Поясок. - С.114-120
Титаренко, Інна. Підготовка вчителя до самовдосконалення за допомогою сучасних інформаційних технологій / І. Титаренко. - С.121-128
Клопов, Роман. Дистанційне навчання в системі відкритого навчання / Р. Клопов. - С.129-134
Зязюн, Лариса. Діалоговий метод і виховання громадян Франції / Л. Зязюн. - С.136-146
Василенко, Ірина. Виховання громадянських якостей студентів у вищих навчальних закладах Канади / І. Василенко. - С.147-152
Мукан, Наталія. Університет Альберти - інтелектуальний ресурс Канади / Н. Мукан. - С.153-158
Сущенко, Людмила. Акмеологічні чинники розвитку професіоналізму фахівця з фізичної реабілітації / Л. Сущенко. - С.160-166
Сігаєва, Лариса. Освіта дорослих як чинник соціального захисту особистості / Л. Сігаєва. - С.167-171
Карпенко, Олена. Професійна діяльність соціального працівника як творчий процес / О. Карпенко. - С.172-178
Павлов, Юрій. Пробеми професійного самовизначення безробітних з кризовими станами в нових умовах праці / Ю. Павлов. - С.179-184
Рибалка, Валентин. Теорія А. С. Макаренка щодо розвитку особистості у колективі / В. Рибалка. - С.186-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Золочевська, М. В.
    Організація та проведення семінарів на платформі moodle [Електронний ресурс] / М. В. Золочевська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.10815 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа moodle
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.10815

Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)