Пошуковий запит: (<.>K=рефлексія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| Астрахан Н. У межах і за межами герменевтичної традиції: від інтерпретації теорії до теорії інтерпретації/Н. Астрахан // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 4
|
>2.
| Канюка І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності/І. Канюка, Л. Сердюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.123-132
|
>3.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2018г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/Т. Опалюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.85-92
|
>5.
| Девдюк І. Екзистенційне осмислення смерті в українській та англійській прозі міжвоєнних десятиліть/І. Девдюк // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 2.-С.75-85
|
>6.
| Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/Г. Окрепка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.206-219
|
>7.
| Волянюк А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання/А. С. Волянюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.56-66
|
>8.
| Казакевич О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів/О. Казакевич // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.14-20
|
>9.
| Durdas A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/A. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.49-53
|
>10.
| Уваркіна О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів/О. Уваркіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.7-17
|
>11.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>12.
| Мусій В. Мотив двійництва у творах сучасної літератури (Ю. Вайнонен «Німий бог», Л. Дереш «Спустошення», Ґ. Трибусон «Віденські гриби»)/В. Мусій // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 2.-С.102–107
|
>13.
| Василюк О. Психодіагностичні детермінанти (критерії) визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови/О. Василюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N № 44.-С.164-182
|
|