Пошуковий запит: (<.>K=рефлексії<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Durdas A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/A. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.49-53
|
>2.
| Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices/Sağlam Arslan Ayşegül [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.76-89
|
>3.
| Reis A. How does our brain change during the learning process/A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.1-7
|
>4.
| Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики/І. Соколова [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.89-98
|
>5.
| Гайдаш А. Дискурс старіння в драматургії початку XXI ст.: Проблемно-семантичні аспекти (на матеріалі п’єс Великої Британії, Польщі, Словаччини, США)/А. Гайдаш // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 2
|
>6.
| Девдюк І. Екзистенційне осмислення смерті в українській та англійській прозі міжвоєнних десятиліть/І. Девдюк // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 2.-С.75-85
|
>7.
| Костюк Н. О. Аксіологічність мистецько-освітнього простору: детермінанти і дискурси/Н. О. Костюк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.9-16
|
>8.
| Лашук Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти/Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.91-104
|
>9.
| Музика О. Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу/О. Музика // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.132-142
|
>10.
| Наход С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз/С. Наход // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.69-84
|
|
|