Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (138)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рефлексії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Гайдаш А. Дискурс старіння в драматургії початку XXI ст.: Проблемно-семантичні аспекти (на матеріалі п’єс Великої Британії, Польщі, Словаччини, США)/А. Гайдаш // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 2
2.

Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/Т. Опалюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.85-92
3.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2018г.,N 1/2 (Введено оглавление)
4.

Тушева В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки/В. В. Тушева // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.29-36
5.

Девдюк І. Екзистенційне осмислення смерті в українській та англійській прозі міжвоєнних десятиліть/І. Девдюк // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 2.-С.75-85
6.

Reis A. How does our brain change during the learning process/A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.1-7
7.

Наход С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз/С. Наход // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.69-84
8.

Січкар А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів/А. Січкар, В. Дем'яненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.214-230
9.

Музика О. Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу/О. Музика // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.132-142
10.

Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики/І. Соколова [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.89-98
 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)