Пошуковий запит: (<.>K=рефлексії<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Тушева В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки/В. В. Тушева // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.29-36
|
>2.
| Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики/І. Соколова [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.89-98
|
>3.
| Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/Т. Опалюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.85-92
|
>4.
| Костюк Н. О. Аксіологічність мистецько-освітнього простору: детермінанти і дискурси/Н. О. Костюк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.9-16
|
>5.
| Durdas A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/A. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.49-53
|
>6.
| Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices/Sağlam Arslan Ayşegül [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.76-89
|
>7.
| Яремчук Н. Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.60-67
|
>8.
| Уваркіна О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів/О. Уваркіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.7-17
|
>9.
| Лашук Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти/Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.91-104
|
>10.
| Січкар А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів/А. Січкар, В. Дем'яненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.214-230
|
|
|