Пошуковий запит: (<.>K=рефлексії<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Гайдаш А. Дискурс старіння в драматургії початку XXI ст.: Проблемно-семантичні аспекти (на матеріалі п’єс Великої Британії, Польщі, Словаччини, США)/А. Гайдаш // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 2
|
>2.
| Девдюк І. Екзистенційне осмислення смерті в українській та англійській прозі міжвоєнних десятиліть/І. Девдюк // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 2.-С.75-85
|
>3.
| Хіхлушко Б. Голос «Еклезіяста». До проблеми комунікативних структур у ліриці/Б. Хіхлушко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.185-190
|
>4.
| Reis A. How does our brain change during the learning process/A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.1-7
|
>5.
| Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання/О. Г. Глазунова [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 14.-С.1-11
|
>6.
| Тушева В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки/В. В. Тушева // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.29-36
|
>7.
| Костюк Н. О. Аксіологічність мистецько-освітнього простору: детермінанти і дискурси/Н. О. Костюк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.9-16
|
>8.
| Музика О. Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу/О. Музика // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.132-142
|
>9.
| Наход С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз/С. Наход // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.69-84
|
>10.
| Січкар А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів/А. Січкар, В. Дем'яненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.214-230
|
|
|