Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (296)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розробка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Яремчук, Наталія Володимирівна
Назва : Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 124-131 (Шифр Н057263/2012/3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клопов, Роман Вікторович, Пшенична, Олена
Назва : Розробка спеціалізованого програмного забезпечення для підвищення ефективності наукових досліджень в професійній освіті [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 3/4. - С. 116-121. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)116121 (Шифр Н057263/2016/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)116121
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 14.35
Предметні рубрики: Освіта-- Професійна освіта-- Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна діагностика--педагогічне дослідження--програмне забезпечення--програма "rtest"--статистична обробка
Анотація: У статті розглядаються питання, пов’язані з використанням інформаційних технологій при проведенні дослідження в галузі професійної освіти. Ознайомлення з існуючими рішеннями інших дослідників і особистий досвід дали змогу авторам переконатися в перспективних можливостях спеціалізованих програм для здійснення педагогічного експерименту. Представлені в роботі програма «RTEST» сприяє швидкому проведенню педагогічної діагностики, а діалогова система «Обрання критерію» дозволяє прийняти рішення щодо доречних методів перевірки гіпотез. Це безперечно доводить ефективність авторських розробок та свідчить про перспективність їх використання в педагогічних дослідженнях.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Свириденко, Наталія
Назва : Музей музичних інструментів як засіб оптимізації фахової підготовки майбутнього бакалавра музичного мистецтва
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 21-26. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.74 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.74
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): піанофорте--конструкція--майстер
Анотація: Стаття присвячена створенню музею музичних інструментів, для основної експозиції якого сформована ідея із зібраних рідкісних клавішних інструментів протягом багатолітньої експертної роботи. Досвід стажувань у європейських музеях та навчальних закладах вплинув на бачення наукової оцінки й визначення культурних цінностей серед музичних інструментів. Розробка та викладання дисциплін «Експертиза музичних інструментів», «Клавір і клавірне виконавство», «Історія клавесинного і фортепіанного мистецтва», «Історія стилів та виконавської інтерпретації», 11 публікацій з тематикою інструментального напряму в наукових виданнях, присвячених історичним інструментам, а також досвід понад 50-річної виконавської роботи на багатьох сценах нашої країни і Європи переконав, що інструмент має важливе значення у процесі набуття високого рівня професійності та сприйняття слухачем музичного матеріалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волинець К.
Назва : Використання технологій віртуальної реальності в освіті [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 2. - С. 40-47. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.5 (Шифр Н057263/2021/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальна реальність (vr)--доповнена реальність (ar)--імерсивні технології--інтерактивне навчання--vr-окуляри
Анотація: Мета статті – виокремити технології віртуальної реальності, які вже використовуються для модернізації системи освіти, дати огляд та визначення актуальності існуючих додатків доповненої та віртуальної реальності, що використовуються в сучасному освітньому процесі. Вибір методів дослідження зумовлений метою статті й предметом дослідження, зокрема застосовано системний підхід до аналізу праць з проблем віртуалізації освіти, застосовано загальнонаукові та емпіричні прийоми, що ґрунтуються на системному підході, а також застосовувались такі загальні методи досліджень, як узагальнення та порівняння. Наукова новизна одержаних результатів полягає в здійсненні огляду використовуваних сьогодні у навчальному процесі VR-систем і додатків, зокрема в Україні, акцентуванні уваги на проблемах і перспективах їх подальшого використання в освітніх цілях. У статті описано можливості і переваги застосування технологій віртуальної реальності в сучасній освіті. Звернено увагу, що сьогодні вже існує кілька тисяч найрізноманітніших додатків для використання віртуальної реальності в освіті і їхня кількість щодня збільшується – лише на європейському ринку працює понад 300 компаній, що займаються розробкою цих технологій. Завдяки новим викликам і технологіям віртуальної реальності освітня галузь стоїть на порозі нового етапу технологічного та ефективного розвитку. У недалекому майбутньому з’являтимуться нові навчальні програми, а технологія віртуальної реальності вдосконалюватиметься і впроваджуватиметься в усе більшу кількість освітніх процесів. Наголошено, що суттєвою передумовою розвитку освітнього сектору є інтенсивне поширення технологій віртуальної реальності, при цьому розробка програм під VR все ще є дороговартісним та вимагає багато часу, сил і коштів, до того ж далеко не всі навчальні матеріали можна грамотно і ефективно перенести у VR. Ефективне застосування VR-технологій вимагає істотної зміни програм навчання на державному рівні, відтак впровадження VR-технологій в освітню галузь відбувається на рівні експериментів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Binytska K., Buchkivska G., Kokiel A.
Назва : Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 85-90. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.12 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): країни єс--професійні компетентності--вчителі англійської мови
Анотація: У статті висвітлено вимоги до професійних компетентностей вчителя англійської мови в країнах ЄС. Акцентовано, що одним з найважливіших нормативно-правових документів, який визначає вимоги до компетентності та професійної підготовки вчителів англійської мови, є Вказівки для вчителів англійської мови, які говорять іншими мовами (TESOL). В країнах ЄС вимогами, які висуваються до вчителя англійської мови є: дотримання рекомендацій та вказівок освітньої програми зверху до низу; використання рекомендованих підручників та навчальних матеріалів, викладачі можуть самостійно розробляти власні підручники та посібники, а також поповнювати існуючі; розробка та проведення тестів; підготовка учнів до іспитів. Розробка вимог до вчителя англійської мови забезпечує детальне обговорення його компетентностей, зокрема: вміння конкретно планувати освітню діяльність та виконувати її у класі відповідно до раніше підготовленої програми; здатність гнучко адаптуватися до запитань та відповідей учнів; можливість контролю за роботою учнів; вміння розпізнавати, аналізувати та давати можливість учням долати труднощі в процесі навчання та розвивати свої індивідуальні здібності. Оцінка компетентностей вчителя англійської мови у країнах ЄС доводить, що вони повинні бути чітко визначені та узгоджені у професійному стандарті. Узагальнено, що у європейських країнах є різні суспільні потреби та вимоги до вчителя англійської мови, саме тому неможливо визначити один «ідеальний набір вимог» до професійних компетентностей вчителя англійської мови. Однак перераховані вище компетентності, безумовно, є запорукою позитивного досвіду навчання та збільшать шанси на успіх у професійній діяльності вчителя англійської мови. Проаналізовані вимоги щодо професійних компетентностей учителя англійської мови, на нашу думку, є спробою відповісти на виклики сучасного глобалізованого суспільства в потребі міжнародної інтеграції та вільного спілкування. Вважаємо, що для нашої держави доцільно враховувати ці вимоги під час розроблення національних професійних стандартів для вчителів іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kolomiiets E.
Назва : Productive learning technology as means of education quality provision
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 42-45. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.4245 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.4245
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): продуктивне навчання--якість освіти--education quality--productive learning technology--learning culture--культура навчання
Анотація: У цій статті представлений огляд, який дає уявлення про концепцію, характеристики продуктивного навчання в його взаємозв’язку з якістю освіти, а також про цілі продуктивного навчального середовища. Окреслено проблему внутрішньої і зовнішньої якості освіти у закладах вищої освіти. Враховуючи різноманітність розуміння та інтерпретації якості, що обговорюється в різних педагогічних школах, визначення якості та розробка підходів до моніторингу та вдосконалення вимагає діалогу, спрямованого на досягнення: широкої згоди щодо цілей і завдань освіти; основу для аналізу якості, що дозволяє визначити його можливості; підхід до вимірювання якості освіти, що дозволяє ідентифікувати та оцінювати важливі зміни; рамки для вдосконалення, які всебічно охоплюють взаємопов’язані компоненти системи освіти і дозволяють визначити можливості для змін і реформ. Одним з найважливіших аспектів забезпечення внутрішньої якості освіти є «діяльнісний аспект» технології продуктивного навчання. «Діяльнісним аспектом» продуктивного навчання визначено взаємну участь учасників освітнього процесу професійної підготовки. Ідентифіковано три найважливіші компоненти продуктивного навчання: 1) можливість навчання, яка допомагає здійснити вибір відповідної освітньої програми; 2) здатність до навчання, яка допомагає набути компетенції, а не лише знання та навички; 3) середовище навчання. Розглянуто ряд країн, у яких навчальний план і методологію було адаптовано до структури освітньої системи та конкретних цілей. Досвід пілотних проектів деяких країн сприяв розробці загальнодержавних програм (наприклад, програми «Моя власна кар’єра» та «Гнучка базова освіта» у Фінляндії). Найбільш важливі внутрішні і зовнішні компоненти продуктивного навчання, а також основні поворотні моменти історії продуктивного навчання та основні визначення були лаконічно викладені.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/article/view/195449
http://npo.kubg.edu.ua/article/view/195449
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гулівата І. О., Гусак Л. П.
Назва : Формування математичних понять засобами інформаційних технологій [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - С. 121-129. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.12129 (Шифр О283150799/2016/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.12129
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): математичні поняття--педагогічні програмні засоби--математичні моделі
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування математичних понять засобами інформаційних технологій. Здійснено аналіз сучасних засобів комп’ютерного забезпечення математичної освіти. Досліджено типи комп’ютерних моделей математичних об’єктів за характером форм взаємодії користувача з комп’ютерною програмою. Проаналізовано дидактичні можливості педагогічних програмних засобів для моделювання математичних об’єктів. Запропоновано методику формування поняття тіла обертання за допомогою комп’ютерних демонстраційних засобів. Подальших досліджень потребує розробка комп’ютерних моделей, що базуються на використанні більш потужних програмних середовищ, для формування математичних понять.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Башкір О., Золотухіна С., Лупаренко С.
Назва : Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 1-15. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.825 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.825
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кафедра--освіта--педагогіка--періодизація--розвиток
Анотація: Розробка нових форм і способів організації навчання не можлива без вивчення й глибокого аналізу накопиченого досвіду підготовки вчительських кадрів кафедрами педагогіки. У статті виокремлено такі етапи їх розвитку в структурі вищих педагогічних навчальних закладів України 20-х років XX – початку XXI сторічь: етап організації науково-дослідних кафедр педології й педагогіки як самостійних науково-дослідних осередків (1921-1929 рр.); етап офіційного утвердження статусу кафедр педагогіки в структурі вищих педагогічних навчальних закладів (1930-1957 рр.); етап розширення спектру педагогічних кафедр педагогічних ВНЗ, їх функцій і напрямів науково-педагогічної діяльності (1958- 1990 рр.); етап інтеграції педагогічних кафедр в умовах розбудови національної педагогічної освіти України (1991 р. – початок XXI ст.).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О., Малецька М.
Назва : Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 1-18. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.1 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--онлайн-навчання--відеогра--освітні ігри--гейміфікація--навчання--засноване на грі--форми і методи навчання--мотивація студентів
Анотація: У статті досліджується використання відеоігор в умовах онлайн-навчання. Підкреслюється, що в умовах світової кризи освіти і кризи в освіті високу актуальність здобувають нові форми та методи організації навчального процесу. Зазначається, що нові стратегії формування сучасного освітнього простору, засновані на залученні новітніх, перш за все цифрових, технологій та нові методичні, в тому числі ігрові, підходи до організації та змісту навчального процесу виявляють досить високу результативність у вирішенні проблем сучасної освіти. Суттєвим засобом підвищення мотивації студентів є застосування відеоігор в навчальному процесі. Аналізуються основні аспекти феномену відеогри, що актуалізують її використання в сучасній освіті. Розглянуті форми та методи залучення відеоігор у навчальний процес: гейміфікація як часткове застосування ігрових механік або повна трансформація навчального процесу в (відео)гру; навчання, засноване на грі (GBL - game-based learning) як використання окремих відеоігор в освіті для мотивації студентів та покращення засвоєння матеріалу; освітні відеоігри як окрема категорія ігор, що розроблені в першу чергу з освітньою метою та для яких розважально-мотиваційна функція є вторинною. Визначаються переваги та недоліки відеоігрової діяльності в межах кожної з форм в умовах онлайн-навчання. Автори актуалізують питання необхідності розробки та залучення повноцінних мультиплеєрних відеоігор, спрямованих не на доповнення навчального процесу, а на повну трансформацію онлайн-навчання. Зазначається, що такі відеоігри можуть бути середовищем для навчання та комунікації між викладачем та студентами, а також містити інформаційну базу, необхідну для засвоєння навчальної дисципліни. Зроблений висновок, що розробка повноцінної відеогри для онлайн-навчання у закладах вищої освіти здатна підвищити ефективність онлайн-освіти в цілому завдяки підвищенню мотивації та зацікавленості студентів у процесі навчання, надання їм додаткового досвіду, виходу на більш індивідуалізовану та більш гнучку траєкторію навчального процесу у вищій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лабінцева Л. П., Ляшенко О. Д.
Назва : Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 175-185. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виконавська діяльність--досвід виконавської діяльності--майбутній учитель музичного мистецтва
Анотація: У статті розглядаються особливості формування досвіду виконавської діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва; висвітлено методи та прийоми педагогічного впливу на студентів (самостійну аналітичну діяльність; інтенсивний розвиток музичного мислення; оцінку концертних виступів); розкрито мету, особливості організації виконавської діяльності; представлено творчі завдання, які сприяють формуванню досвіду виконавства у студентів. Перспективою подальшого дослідження вбачається теоретична розробка і практичне опрацювання технології формування досвіду виконавської діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва на основі компетентнісного підходу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)