Пошуковий запит: (<.>K=розуміння<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 109
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Якою має бути цифрова компетентність вчителів у галузі використання штучного інтелекту?/Н. В. Морзе, М. А. Бойко, О. В. Струтинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024,N N 16.-С.76-91
|
>2.
| Стойка О. Якість вищої освіти: дослідницькі концепції і наукові підходи/О. Стойка // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 3.-С.17-27
|
>3.
| Паламар С. Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності/С. Паламар, М. Науменко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N № 44.-С.68-83
|
>4.
| Срібняк І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.)/І. Срібняк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.6-21
|
>5.
| Сисоєв О. "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти/О. Сисоєв // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.48-68
|
>6.
| Шаповал М. Художня біографія інтелектуала у драматургії С. Росовецького/М. Шаповал // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 1.-С.1-10
|
>7.
| Гребеник І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів/І. Гребеник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.17-25
|
>8.
| Канафоцька Г. П. Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості/Г. П. Канафоцька // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 1.-С.185-196
|
>9.
| Киричок І. Формування професійної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів: педагогічні аспекти/І. Киричок, Ю. Новгородська, М. Шевчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.38-45
|
>10.
| Федів В. Формування особистості в рамках компетентнісного підходу: історичні аспекти становлення/В. Федів, Т. Бірюкова, О. Олар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.1-13
|
|
|