Пошуковий запит: (<.>K=розуміння<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Олексюк О. Vocation and career choice in higher art education/О. Олексюк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.4-9
|
>2.
| Лу С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури/С. Лу // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.65-74
|
>3.
| Коваль А. Синквейн у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах герменевтичного підходу/А. Коваль // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.77-81
|
>4.
| Ракітянська Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/Л. М. Ракітянська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.112-119
|
>5.
| Кондрацька Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва/ Л. A. Кондрацька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.89-97
|
>6.
| Драч О. Колективна пам’ять і національна історія у середній освті України доби Незалежності/О. Драч // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 2.-С.43-51
|
>7.
| Заборін Д. Портрет захисників української столиці у нагородних документах до медалі "За оборону Києва"/Д. Заборін // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 1(16).-С.130-136
|
>8.
| Lewowicki Т. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej/Т. Lewowicki // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.11-16
|
>9.
| Хархула Я. Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення/Я. Хархула // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.83-90
|
>10.
| Олексюк О. Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю/О. Олексюк, О. Лігус // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.68-75
|
|
|