Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (499)Каталог авторефератів та дисертацій (18)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=свідомість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Semenist, I.
    "Misty Poetry" as a reflection of the nature of Chinese literature of the "New Period" (second half of the 20th century) [Електронний ресурс] = «Туманна поезія» Як віддзеркалення природи китайської літератури «Нового періодУ» (друга половина xx століття) / I. Semenist. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 4. - С. 145-150. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Туманна поезія -- китайська література -- менлунши -- культурна революція -- модернізм -- Китай -- Культурна революція
Анотація: Предметом дослідження є формування течії «Туманної поезії » в китаи ськіи літературі кінця XX століття. Мета статті — розкрити динаміку «Туманної поезії » в межах модерністської парадигми на тлі китаи ської літератури «Нового періоду». Методика дослідження ґрунтується на ідентифікації ключових категоріи модерністської поетики, що сприи маються і трансформуються в практиці версифікації течії . Метод соціокультурної контекстуалізації використовується для визначення місця «Туманної поезії » в естетичному та ідеологічному контексті Китаю періоду після Культурної революції . Результати дослідження виявляють ліричні спроби модерністського пошуку ідентичності в китаи ськіи літературі «Нового періоду». Пошуки власного «Я» та прагнення ширшого визначення категорії ідентичності розглядаються та всебічно аналізуються на матеріалі загалу репрезентативних поетичних текстів (Чжан Мін, Мен Лан, Беи Дао, Дуо Дуо). «Туманна поезія» поклала початок «новому періоду» в історії сучасної китаи ської літератури. Ця літературна течія продемонструвала якісні зміни в ідеологічних засадах і художніи практиці нової поезії Китаю у XX столітті. «Туманна поезія» стала своєрідним естетичним протестом проти ідеи но-художніх кліше попередньої культурно-історичної епохи. Поняття «Я» в межах парадигми Туманної поезії достовірно ідентифікується як незалежна свідомість, не продиктована жодною ідеологією чи доктриною, розкрита за допомогою зображень внутрішніх думок поета, як свідомих, так і підсвідомих. Результати дослідження демонструють трансформаціи нии потенціал поетики течії «Туманної поезії » на просодичному рівні, на рівні стилістичної образності та в жанровіи специфіці. Інтерпретативні результати дослідження виявляють значення «Туманної поезії » в тому, що ця течія відродилась і дала новии поштовх для подальшого розвитку гуманістичніи орієнтації китаи ської поезії . Новизна дослідження полягає в розкритті художніх засобів освоєння маргінального простору, що забезпечують поету та ліричному герою критичну дистанцію від панівного дискурсу політико-культурного істеблішменту в добу після Культурної революції в Китаї . Дослідження підсумовує, що течія «Туманна поезія» поставила у фокус суб’єктивне начало в мистецтві та відкрила дискурс для активних пошуків нової художньої діи сності, у якіи поєднані спадщина класичної поезії Китаю, наи кращі гуманістичні традиції нової поезії початку XX століття та модерністські риси західної поезії .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Семеніст Іван


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Бабенко, В.
    Образ жінки похилого віку в наративах мас медіа під час російсько-української війни [Електронний ресурс] / В. Бабенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
масова свідомість -- пропаганда -- російська пропаганда -- інформаційна війна -- комунікація -- мем -- медіареальність -- архетип -- стереотип -- тілесність
Анотація: Стаття присвячена функціонуванню в комунікаціи ному просторі ЗМІ та інтернетмемах образів літньої жінки як концептів, що формувалися під впливом подіи росіи ськоукраї нської віи ни після 24 лютого 2022 року. Предмет дослідження актуалізується в контексті зміни стереотипів гендерних ролей при формуванні правового суспільства, стратегіи інформаційної війни та ідеологічної пропаганди, покликаної вплинути на міжнародний імідж Украї ни. Мета дослідження полягає в аналізі медійного образу жінки похилого віку з урахуванням таких понять, як «інформаціи на віи на», «пропаганда», «стереотип», «архетип», оскільки через них здійснюється вплив на масову свідомість, зокрема формуються ціннісні категорії , унормовуються світоглядні моделі, легітимізуються процеси гуманізації . Завдяки використанню методів аналізу, узагальнення, інтерпретації вдалося систематизувати образи жінки похилого віку як активного мас-медіи ного повідомлення. У результаті дослідження з’ясовано відмінність наративів в образах літньої жінки, що формують українське та російське інформаціи ні середовища. Визначено комунікаційну мету поширення цих образів, а також встановлено різницю в механізмах популяризації символічної фігури жінки похилого віку в засобах масової комунікації . Новизна дослідження полягає в аналізі інформаціи них процесів новітньої історії Украї ни, які перебувають у стані динамічної еволюції . Також актуальність зумовлена кросдисциплінарним баченням, що враховує досвід геронтософії та меметики — новітніх підходів для украї нської наукової думки. Перспектива подальших досліджень полягає в кількох напрямах. Серед наукових розвідок, що спираються на символічні коди тілесності в комунікативному полі, — аналіз розбудови гендерних та еи джистських стереотипів в украї нських медіа. Визначення проактивності архетипічних образів як інструменту побудови інформаційного захисту. Подальше порівняння ролі архетипів у ЗМІ правових і тоталітарних держав. Виявлення ролі маркерів тілесності в комунікативному інструментарії інформаціи ної війни
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Видайчук, Т.
    Релігійна культура та свідомість і формування фразеологічного фонду української мови [Електронний ресурс] / Т. Видайчук. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
фразеологізми -- релігійна культура -- релігійна свідомість
Анотація: У статті розглянуто роль церковної культури на становлення та розвиток фразеологічного фонду української мови. Основною є теза про те, що фразеологізми як сталі словосполучення фіксують і транслюють від покоління до покоління концептуальний та культурний «генотип» народу. Аналіз мотиваційних процесів фразеологічних знаків релігійного походження дозволяє реконструювати специфіку світобачення і світосприйняття етносу. Для українців – це побутоцентризм. Мовні формули засвідчують, що православна віра і життя патріархального селянина були злитими воєдино.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Волошук, Л.
    Полікомпонентність художніх образів у історичній фантазії "Із сьомого дна" Ярослави Бакалець та Ярослава Яріша [Електронний ресурс] / Л. Волошук. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- образна система -- художня романістика -- парадигма часу -- художній вимір -- літературна проекція -- містичність образу
Анотація: У статті окреслено характерні ознаки образів у сучасній українській постмодерній прозі, зокрема в історичній фантазії «Із сьомого дна» (2011 р.) Ярослави Бакалець та Ярослава Яріша. Зазначено, що сприйняття минулого у творі змодельовано крізь призму сучасних морально-етичних цінностей, що дозволяє виявити суть змін у характеристиці людини в актуальному теперішньому; важливим компонентом у формуванні образівперсонажів є лірично-емоційний аспект. Зроблено висновок, що аналізований роман цікавий не лише темою, адже репрезентує Велику Руїну, але й потрактуванням минулого крізь призму омріяного ідеалу, який формує національну свідомість. Актуальність розвідки зумовлено необхідністю аналізу динаміки реальних і містичних образів у національноспецифічних контекстах сучасної літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Кондратюк, С.
    Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс] / С. Кондратюк, І. Кушнір. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 110-124, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- ігрова діяльність -- класифікація ігрової діяльності -- психотехнічні вправи -- психологічні ігри
Анотація: У статті розглянуто теоретичні підходи до використання ігор психологічного спрямування у закладах дошкільної освіти. З’ясовано необхідність врахування класифікації ігор в процесі організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку з виокремленням групи ігор психологічного спрямування. Доведено, що усвідомлення та визначення спільних суттєвих ознак ігор педагогічного та психологічного спрямування є основою класифікації та забезпечує якість освітнього впливу на дітей. Уточнено поняття «психологічні ігри», що беруть початок від психотехнічних вправ, і які широко використовують під час проведення психологічних тренінгів і спрямовані на розвиток психічних процесів та властивостей особистості. Виокремлено складники психотехнічних вправ, що є елементами психологічних ігор. Обґрунтовано взаємозв’язок дидактичних ігор та ігор психологічного спрямування. Розроблено комплексну модель ігор психологічного спрямування, що враховує різні сфери психічного розвитку особистості дитини дошкільного віку: когнітивну, соціальну, емоційну, вольову та є складником дидактичних ігор. Одним із видів таких ігор є кінозологічні вправи, що забезпечують баланс емоційного та фізичного складника. Структуровано способи впливу психологічних ігор на розвиток таких психічних процесів особистості дошкільника, як: відчуття, сприйняття, мислення, свідомість, мова, пам’ять, уява; розвиток вольових якостей, проактивності, самоповаги, розвиток навичок спілкування, розвиток міжпівкульної спеціалізації, розвиток почуття доброзичливості; зняття напруженості, невротичних станів, страхів. Ефективність впровадження в освітній процес різноманітних ігор психологічного спрямування залежить від професіоналізму педагогів та забезпечить розв’язання конкретних завдань практичного характеру, що дозволить поліпшити освітній процес та комунікацію всіх його учасників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кушнір, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Курінна, А.
    Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання [Електронний ресурс] / А. Курінна, Д. Фролов. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 253-267, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.253267. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
формування -- успішна особистість -- екологічна свідомість -- освіта -- екологічна освіта -- виховання -- екологічна особистість -- екологія слова
Анотація: У статті розглядаються основні аспекти формування екологічної свідомості успішної особистості в умовах дошкільної, шкільної та позашкільної освіти. Оскільки формування базових ціннісних орієнтацій припадає на період дошкільної та шкільної освіти, вбачається актуальним розвиток у дитини екологічної свідомості як однієї із головних компонентів успішної особистості. Крім цього, важливу роль відіграють позашкільні заклади та родинне середовище, зокрема батьківські моделі комунікативно-діяльнісної поведінки, які слугують готовими прикладами поведінки для особистостей в період їх формування. Шкільний курс природничих та гуманітарних дисциплін допомагає учням усвідомити значення природи для суспільства, зрозуміти, що природа – основне джерело задоволення життєвих й духовних потреб людини, усвідомити необхідність відповідального ставлення до неї. У статті автори звертають увагу на розвиток ціннісних орієнтацій успішної особистості засобами екологічного виховання: набуття школярами досвіду правильно, критично оцінювати свою поведінку в природі, вчинки інших людей, обирати лінію чи модель комунікативно-діяльнісної поведінки, що відповідає законам Людства, Природи та Суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Фролов, Д.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Мейзерська, Т.
    Наратив переміщень як спосіб конструювання горизонту свідомості героя (роман С. Жадана "Інтернат") [Електронний ресурс] / Т. Мейзерська. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 3. - С. 84-89. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
війна -- свідомість -- горизонт -- протоімпресія -- спогад -- наратив -- феномен
Анотація: Актуальність і новизна запропонованої статті зумовлені потребою залучення в простір украї нського літературознавства тих методологіи , до яких воно в силу різних обставин звертається вкраи рідко і які, залишаючись на маргінесі наукових зацікавлень, приховують у собі потужні можливості, актуалізуючи практику нових підходів до вивчення поетики художніх творів, інтерпретації художніх текстів. Предметом дослідження в запропонованіи статті є рухливии смисловии горизонт свідомості головного персонажа роману С. Жадана «Інтернат», якии увиразнює потенціи ні можливості конструювання и ого ідентичності. Використовуючи методи феноменологічно-екзистенціи ного аналізу структур життєвого світу та змін горизонтів свідомості, які виробили Е. Гуссерль та А. Бергсон, авторка статті доводить, що 1) вони органічно відповідають специфіці художнього мислення письменника, налаштованого на дослідження проблематики пошуків персонажами сенсу власного буття, і що 2) ці пошуки стосовно експлікації внутрішнього світу і руху свідомості головного персонажа твору Паші здіи снюються в межах закріпленого наративом переміщень горизонту «протоімпресії », яка, за Гуссерлем, у кожному випадку є взаємодією трьох невід’ємних складників, явлених у переживанні «тепер», що обов’язковим чином вписуються в горизонт «колись» (ретенціональних — пов’язаних із минулим) і «потім» (протенціональних — пов’язаних із маи бутнім) модификаціи . У результаті дослідження зроблено висновки, що художніи наратив твору покликании фіксувати своєрідне згущення горизонтів свідомості и пам’яті героя, структура переживань якого постає в різних модусах: сприи няття / відкидання, уяви, сну, спогаду, різноманітних прии омів візуалізації тощо. Акцентовано на споріднених із кінонаративом прии омах передачі «зсувів» свідомості героя, процесуальності образу-переживання, де особливої ваги набувають глибока експансія пам’яті, формування суб’єктивних вражень: асоціативна насиченість деталеи , тяжіння до кінематографічної візуальності, змінна фокалізація, «ефект суб’єктивної камери», застосування техніки перемикання кадру тощо. Перспективи дослідження пов’язуються із подальшим залученням методології феноменологічно-екзистенціи ного аналізу та знань про застосування прии омів кінонарації щодо аналізу сюжетно-композиціи ної маи стерності письменника
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Моркотун, С.
    Презентація як засіб лінгвопсихологічного впливу на масову аудиторію [Електронний ресурс] / С. Моркотун. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
презентація -- переконання -- презентатор -- сугестія -- масова аудиторія
Анотація: Під час бурхливого розвитку соціальних комунікацій значної ваги набуває майстерність впливати на свідомість і думку широкого кола реципієнтів. Мовна сугестія – явище примусової сили слова, характеризоване використанням у практиці мовленнєвої взаємодії спеціальних мовних маркерів, які покликані впливати на вподобання людини. У статті розглянуто презентацію як засіб сугестії в історичному аспекті. Проведене дослідження дозволило автору запропонувати власне визначення поняття «презентація», обґрунтувати поєднання технік впливу як на свідомість, так і на підсвідомість під час презентації. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути психотехнічного ефекту маніпуляції
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: М898489384/2018/3
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі / О. М. Олексюк. - С.4-8
Кл.слова: духовний потенціал, мистецька освіта
Kaniowska, M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s / M. Kaniowska. - С.9-12
Кл.слова: художні школи, музична культура
Zeman, A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman
Кл.слова: хоровий концерт, спілкування, слухач
Тушева, В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті / В. В. Тушева
Кл.слова: вища мистецька освіта, професіоналізація, самосвідомість
Кушнір, К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва / К. В. Кушнір
Кл.слова: соціокультурний простір, компетентність, комп’ютерні технології
Вєтринська, А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі / А. В. Вєтринська
Кл.слова: хореографічне мистецтво, викладач вищого закладу, професійні якості викладача
Шпирка, А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста / А. О. Шпирка. - С.36-42
Кл.слова: емоційна виразність, фахова підготовка, майбутній вокаліст
Косінська, Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / Н. Л. Косінська. - С.43-48
Кл.слова: майбутні вчителі, сценічно-образна культура, наукові принципи
Davidovitch, N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song / N. Davidovitch. - С.49-53
Кл.слова: єврейський народ, поезія, пісня
Троєльнікова, Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України / Л. О. Троєльнікова. - С.54-60
Кл.слова: фольклор, обряд, ендогенні коди
Свириденко, Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна) / Н. С. Свириденко. - С.61-65
Кл.слова: старовинна музика, клавесин, експозиція
Ізваріна, О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття / О. М. Ізваріна. - С.66-70
Кл.слова: українське оперне мистецтво, українськиймузично-драматичний театр, музична критика
Друцэ, А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий / А. П. Друцэ. - С.71-74
Кл.слова: флейта, тараф, най
Яковчук, Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект / Н. Д. Яковчук. - С.75-79
Єрмак, І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст. / І. Ю. Єрмак. - С.80-88
Кл.слова: виконавський трактат, флейта
Давлатова, Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами) / Т. І. Давлатова. - С.89-92
Кл.слова: українське оперне мистецтво, виконавська школа, архівні матеріали
Шило, А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами) / А. П. Шило. - С.93-96
Кл.слова: вокальне мистецтво, музична критика, оперне мистецтво
Полубоярина, І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку / І. І. Полубоярина. - С.97-102
Кл.слова: духовні цінності, інтеграція наук, студент-музикант
Комендант, Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова / Т. П. Комендант. - С.103-109
Кл.слова: національна культура, професійна мистецька освіта, мистецтво
Гмиріна, С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки / С. В. Гмиріна. - С.110-115
Кл.слова: харизма вокаліста, естрадний співак, творчий імідж
Ходоровська, І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С.116-120
Кл.слова: чуття ритму, інноваційні технології, навчальний процес
Рахманова, О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці» / О. К. Рахманова. - С.121-124
Кл.слова: синтезія, інтеграція, звук–колір
Ван, Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання / Я. Ван. - С.125-131
Кл.слова: диригентсько-хорове навчання, вища мистецька освіта
Лимаренко, В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті / В. І. Лимаренко. - С.132-136
Кл.слова: хмарні технології, ед’ютейнмент
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Петасюк, О.
    Українські кооператори у першому складі генерального секретаріату: до біографічного портретa / О. Петасюк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 84-87, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.8487 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Українська кооперація -- кооперативний рух -- генеральні секретарі -- національна свідомість
Анотація: Предметом дослідження є аналіз світоглядно-ідеологічного бекграунду українського кооперативного руху через призму діяльності знакових його персоналій кінця ХІХ — перших десятиліть ХХ ст. Висвітлюються постаті міністрів-кооператорів у складі першого українського уряду. Констатується, що українська кооперація була осередком національно свідомих сил в часи визвольних змагань 1917–1921 рр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)