Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=синергетичний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батечко Н., Лут М.
Назва : Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2018. - № 7. - С. 145-151. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.145151 (Шифр О168872740/2018/7). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.145151. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.145151
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система менеджменті якості--синергетичний підхід--загальне управління якістю
Анотація: У статті проблему побудови системи менеджменту якості вищої освіти висвітлено з позицій системного та синергетичного підходів на загальних засадах загального управління якістю (TQM). Зроблено порівняльний аналіз відкритої системи менеджменту якістю, що базується на TQM, та традиційної системи управління якістю вищої освіти. Доведено, що практичне втілення системи менеджменті якості позитивно вплине на організаційну, ринкову та фінансову стратегію формування тривалих конкурентних переваг у сфері вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батечко Н., Михайліченко М.
Назва : Академічна доброчесність у контексті синергії наукових
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2019. - № 8. - С. 26-33. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.2633 (Шифр О168872740/2019/8). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.2633. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.2633
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доброчесінсть--синергетичний підхід--системний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батечко, Ніна
Назва : Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 45-52. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.4552 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.4552. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.4552
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): магістр--магістратура--педагогічна система--синергетичний підхід--акмеологічний підхід--акмесинергетичний підхід
Анотація: У статті розглянуто нагальні проблеми магістерської підготовки в Україні. Адаптовано синергетичний підхід до підготовки магістрів як до педагогічної системи. Вивчається феномен самоорганізації у процесі магістерської підготовки як можливий напрям її оптимізації
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батечко, Ніна
Назва : Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 69-75. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.6975 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.6975
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.01
Предметні рубрики: Освіта-- Освітня політика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синергетика--реформування освіти--синергетичний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.6975,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батечко Н. Г.
Назва : Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 1-16. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.16 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.16
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість--якість освіти--системний підхід--синергетичний підхід
Анотація: У статті висвітлено особливості наукового обґрунтування категорій «якість» та «якість освіти». Водночас «якість освіти» представлено в інтерпретації системного та синергетичного підходів. Зазначено, що синергія системного та синергетичного підходів може слугувати теоретикометодологічним підґрунтям досліджуваного феномену. В зазначеному аспекті представлено сучасні реалії впровадження основних принципів якості освіти в національній сфері освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Освітологія -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Гальченко М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір/ М. Гальченко (стр.8-14)
Кравець В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи/ В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга (стр.15-21)
Кобзєва І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз/ І. Кобзєва (стр.22-28)
Ракітянська Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива/ Л. Ракітянська (стр.29-37) Кл.слова: кордоцентризм,людиноцентризм,дитиноцентризм
Сидоренко В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань/ В. Сидоренко (стр.38-43) Кл.слова: андрагогічний цикл,педагогічний акмепрофесіогенез,нова українська школа
Сліпчук В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій/ В. Сліпчук (стр.44-58) Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст/ С. Сисоєва (стр.49-58) Кл.слова: порівняльне дослідження,міждисциплінарний підхід,монографічне дослідження
Самохвал О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи/ О. Самохвал (стр.59-64) Кл.слова: туристична галузь,розвиток освіти,майбутні фахівці
Харченко Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик/ Т. Харченко, М. Зверева (стр.65-71) Кл.слова: Сагайдачний П.,українсько-російські відносини
Minczanowska А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ/ А. Minczanowska ; О. Мінчановська (стр.72-76) Кл.слова: домашня освіта,освіта Польші
Когут С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції/ С. Когут (стр.77-83) Кл.слова: працевлаштування,ринок праці,педагогіка праці
Троцко А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині/ А. Троцко, А. Боярська-Хоменко (стр.84-89) Кл.слова: інформальна освіта дорослих,неформальна освіта дорослих,формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA , M.Chmielewska (стр.90-96) Кл.слова: синдром Аспергера,сенсорна чутливість,соціальна поведінка
Klimas I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko Кл.слова: підтримка,складні ситуації,школа
Педорич А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти/ А. Педорич (стр.101-107) Кл.слова: інклюзивна освіта,психологічна готовність,ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA/ J. Harasymowicz (стр.108-115) Кл.слова: фізична агресія,співрозмірна самооборона,цілісна модель освіти
Złociak M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH/ M. Złociak (стр.116-124) Кл.слова: стереотипи,міжособистісні стосунки,неформальні групи
Konieczny K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI/ K. Konieczny (стр.125-130) Кл.слова: громадська організа,педагогічна діагностика,мобільна школа
Цехмістер Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.131-137) Кл.слова: кодифікація медичного законодавства,медичне право,правова культура лікарів
Онищук Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти/ Л. Онищук (стр.138-144) Кл.слова: прогнозування,загальна середня освіта
Батечко Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект/ Н. Батечко, М. Лут (стр.145-151) Кл.слова: система менеджменті якості,синергетичний підхід,загальне управління якістю
Грищук Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща/ Ю. Грищук (стр.152-156) Кл.слова: якість освіти,забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ А. Хрузд-Матущик (стр.149-155) Кл.слова: професійне вдосконалення,навчання педагогів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Освітологія -2019р.,N 8
Цікаві статті :
Сушик О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви/ О. Сушик, І. Сушик (стр.8-18) Кл.слова: освітній простір,мобільність,міграція
Kamińska M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy/ M. Kamińska (стр.19-25) Кл.слова: командна робота,вдосконалення,співробітництво
Батечко Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових/ Н. Батечко, М. Михайліченко (стр.26-33) Кл.слова: доброчесінсть,синергетичний підхід,системний підхід
Старостіна О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії/ О. Старостіна (стр.34-42) Кл.слова: ціннісне виховання,шкільна освтіа,моральний розвиток
Власова І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії/ І. Власова (стр.43-49) Кл.слова: державні гранти,фінансування,автономія
Євтушенко Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.50-56) Кл.слова: вдосконалення,післядипломна освіта,кваліфікація
Chmielewska M. Zjawisko agresji jako problem społeczny/ M. Chmielewska (стр.57-64) Кл.слова: агресія,винуватець,неповнолітній
Charchuła J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta/ J. Charchuła (стр.65-71) Кл.слова: громадянська освіта,еліта,суспільний
Сисоєв О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти/ О. Сисоєв (стр.72-80) Кл.слова: ліцензування,державне регулювання,контроль
Перерва В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України/ В. Перерва (стр.81-88) Кл.слова: дистанційний спецкурс,компетентність,фахова підготовка
Приходько В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету/ В. Приходько [и др.] (стр.89-96) Кл.слова: компетентність,екологічна компетентність,відходи
Зайцева Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури"/ Ю. Зайцева, С. Новік (стр.97-102) Кл.слова: фізичне виховання,підготовка,професіоналізм
Черепєхіна О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології/ О. Черепєхіна (стр.103-110) Кл.слова: компетентність,професіоналізм,викладач
Заскалєта С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти/ С. Заскалєта (стр.111-116) Кл.слова: якість освіти,національна система,ефективні шляхи
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)