Пошуковий запит: (<.>K=соціокультурний<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Слюсаревський Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету/Н. М. Слюсаревський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.177-187
|
>2.
| Руснак І. Улас Самчук про феномен книги (на матеріалі публіцистики)/І. Руснак // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 1
|
>3.
| Романенко А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва/А. Р. Романенко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.126-129
|
>4.
| Полтавцева Н. Сообщество как область социокультурного пространства: два пути описания/Н. Полтавцева // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 1
|
>5.
| Освітологічний дискурс - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>7.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>8.
| Кушнір К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва/К. В. Кушнір // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N № 3
|
>9.
| Кудлай А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції/А. Кудлай // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.79-85
|
>10.
| Кудлай А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції/А. Кудлай // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.89-93
|
>11.
| Київські історичні студії - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>12.
| Київські історичні студії - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>13.
| Калакура Я. Антропоцентризм і соціокультурний підхід як складники цивілізаційного осмислення історії України/Я. Калакура // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.69-80
|
>14.
| Гнатів З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє/З. Гнатів // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.35-47
|
>15.
| Андрєєва С. Борис Грінченко в європейському соціокультурному просторі/С. Андрєєва, М. Лашко, І. Яковлева // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.150-157
|
>16.
| Sholihati A. The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking/A. Sholihati, W. Wuri // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.47-51
|
|