Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (143)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціокультурний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Слюсаревський Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету/Н. М. Слюсаревський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.177-187
2.

Руснак І. Улас Самчук про феномен книги (на матеріалі публіцистики)/І. Руснак // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 1
3.

Романенко А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва/А. Р. Романенко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.126-129
4.

Полтавцева Н. Сообщество как область социокультурного пространства: два пути описания/Н. Полтавцева // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 1
5.

Освітологічний дискурс - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
6.

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
7.

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
8.

Кушнір К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва/К. В. Кушнір // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N № 3
9.

Кудлай А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції/А. Кудлай // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.79-85
10.

Кудлай А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції/А. Кудлай // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.89-93
11.

Київські історичні студії - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
12.

Київські історичні студії - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
13.

Калакура Я. Антропоцентризм і соціокультурний підхід як складники цивілізаційного осмислення історії України/Я. Калакура // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.69-80
14.

Гнатів З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє/З. Гнатів // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.35-47
15.

Андрєєва С. Борис Грінченко в європейському соціокультурному просторі/С. Андрєєва, М. Лашко, І. Яковлева // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.150-157
16.

Sholihati A. The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking/A. Sholihati, W. Wuri // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.47-51
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)