Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (143)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціокультурний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полтавцева Н.
Назва : Сообщество как область социокультурного пространства: два пути описания [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2017/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): невидимі коледжі--уявні спільноти--наукознавство--постструктуралізм--соціокультурний простір--скупчення--метафори деконструкції
Анотація: У статті вчинено спробу розглянути два шляхи роботи сучасної науки й філософії з актуальним у 60-ті – 70-ті роки ХХ століття поняттям «спільнота». Це поняття авторка розглядає як царину наділеного набором визначених характеристик маргінального соціокультурного простору, де скупчуються людські сингулярності. Залежно від того, з яких позицій його аналізують і які коди підлягають використанню, це поняття перетворюється на джерело припущень про його нові можливості – як на шляхах дослідження мікро й макропроцесів, так і на шляхах деконструкції метафор і пошуку «слідів». При цьому виявляється, що з метою зменшення культурної невизначеності з різних методологічних позицій практично в один час в науці й філософії описувалась одна й та сама мало вивчена на той момент маргінальна царина соціокультурного простору. Своєю чергою, це визначало й різність мов опису. Запропонована в статті метафора «електричного поля» – це спроба через введення компліментарного поняття побачити й спільність пошуків, і спільність проблеми. Цій меті слугує і «переклад» формулювання завдань досліджень із мови «класики» на «посткласичну» і навпаки, мовби здійснюючи подвійну реінтерпретацію.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Руснак І.
Назва : Улас Самчук про феномен книги (на матеріалі публіцистики) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2017/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): публіцистика--книга--читання--бібліотека
Анотація: У статті проаналізовано погляди Уласа Самчука на книгу як соціокультурний феномен. Розглянуто його уявлення про функції книги в суспільстві, роль читання для духовного становлення особистості. Публіцист стверджує, що книга має універсальне інформаційне призначення; є каталізатором безнастанного руху людини до нових знань. Вона сприяє налагодженню діалогу між різними націями і різними епохами. Не менш важливою є естетична функція книг. Улас Самчук стверджує, що книга акумулює досвід сучасних поколінь, формує світоглядні пріоритети нації, створює її політичний імідж у світі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі/ О. М. Олексюк (стр.4-8) Кл.слова: духовний потенціал,мистецька освіта
Kaniowska M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s/ M. Kaniowska (стр.9-12) Кл.слова: художні школи,музична культура
Zeman A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman Кл.слова: хоровий концерт,спілкування,слухач
Тушева В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті/ В. В. Тушева Кл.слова: вища мистецька освіта,професіоналізація,самосвідомість
Кушнір К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва/ К. В. Кушнір Кл.слова: соціокультурний простір,компетентність,комп’ютерні технології
Вєтринська А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі/ А. В. Вєтринська Кл.слова: хореографічне мистецтво,викладач вищого закладу,професійні якості викладача
Шпирка А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста/ А. О. Шпирка (стр.36-42) Кл.слова: емоційна виразність,фахова підготовка,майбутній вокаліст
Косінська Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки/ Н. Л. Косінська (стр.43-48) Кл.слова: майбутні вчителі,сценічно-образна культура,наукові принципи
Davidovitch N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song/ N. Davidovitch (стр.49-53) Кл.слова: єврейський народ,поезія,пісня
Троєльнікова Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України/ Л. О. Троєльнікова (стр.54-60) Кл.слова: фольклор,обряд,ендогенні коди
Свириденко Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна)/ Н. С. Свириденко (стр.61-65) Кл.слова: старовинна музика,клавесин,експозиція
Ізваріна О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття/ О. М. Ізваріна (стр.66-70) Кл.слова: українське оперне мистецтво,українськиймузично-драматичний театр,музична критика
Друцэ А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий/ А. П. Друцэ (стр.71-74) Кл.слова: флейта,тараф,най
Яковчук Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект/ Н. Д. Яковчук (стр.75-79)
Єрмак І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст./ І. Ю. Єрмак (стр.80-88) Кл.слова: виконавський трактат,флейта
Давлатова Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами)/ Т. І. Давлатова (стр.89-92) Кл.слова: українське оперне мистецтво,виконавська школа,архівні матеріали
Шило А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами)/ А. П. Шило (стр.93-96) Кл.слова: вокальне мистецтво,музична критика,оперне мистецтво
Полубоярина І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку/ І. І. Полубоярина (стр.97-102) Кл.слова: духовні цінності,інтеграція наук,студент-музикант
Комендант Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова/ Т. П. Комендант (стр.103-109) Кл.слова: національна культура,професійна мистецька освіта,мистецтво
Гмиріна С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки/ С. В. Гмиріна (стр.110-115) Кл.слова: харизма вокаліста,естрадний співак,творчий імідж
Ходоровська І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська (стр.116-120) Кл.слова: чуття ритму,інноваційні технології,навчальний процес
Рахманова О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці»/ О. К. Рахманова (стр.121-124) Кл.слова: синтезія,інтеграція,звук–колір
Ван Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання/ Я. Ван (стр.125-131) Кл.слова: диригентсько-хорове навчання,вища мистецька освіта
Лимаренко В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті/ В. І. Лимаренко (стр.132-136) Кл.слова: хмарні технології,ед’ютейнмент
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Олексюк О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки/ О. Олексюк (стр.3-7) Кл.слова: освітня парадигма,синергетика,антропологічна педагогіка
Кондрацька Л. А. Сакральний простір і homo musicus/ Л. А. Кондрацька (стр.8-13) Кл.слова: інтонований смисл,музична риторика,ентелехія
Попович Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці ічителя музики прогресивних європейських країн/ Н. М. Попович, С. М. Буркало (стр.14-19) Кл.слова: професійна підготовка,спеціалізовані заклади,музично-педагогічна освіта
Ткач М. М. Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми/ М. М. Ткач (стр.20-25) Кл.слова: постнекласична мистецька педагогіка,педагогічна культура,світорозуміння вчителів
Овчаренко Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Овчаренко (стр.26-28) Кл.слова: семіотика,духовні цінності,майбутній вчитель
Соболь Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів/ Н. В. Соболь (стр.29-34) Кл.слова: майбутній вчитель,фахова підготовка,худоня ментальність
Полянський В. А. Джазовий піанізм у контексті стильових тенденцій фортепіанного виконавства ХХ ст./ В. А. Полянський (стр.40-45) Кл.слова: імпровізація,джаз,стиль
Ізваріна О. М. Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст./ О. М. Ізваріна (стр.46-49) Кл.слова: оперне мистецтво,українська періодика,просвітницька діяльність
Свириденко Н. С. Лесин рояль/ Н. С. Свириденко (стр.50-55) Кл.слова: Леся Українка,фортепіанна культура,реставрація
Вишинський В. В. Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст./ В. В. Вишинський (стр.56-61) Кл.слова: концепт руху,ритмічне виховання,емоції
Ходоровський В. В. Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера/ В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська (стр.62-66) Кл.слова: принцип педалізації,виконавська аплікатура,фортепіанна педагогіка
Куришев Є. В. Музично-виконавське мистецтво в культурному сьогоденні Києва/ Є. В. Куришев (стр.67-70) Кл.слова: фортепіанні конкурси,виконавська практика,концерт
Бондаренко Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти/ Л. А. Бондаренко (стр.71-75) Кл.слова: вчитель музики,професійний саморозвиток,підготовка вчителів
Мережко Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Ю. В. Мережко (стр.76-79) Кл.слова: інноваційні методи,комп’ютерні технології,професійна підготовка
Ляшенко О. Д. Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі/ О. Д. Ляшенко, Л. П. Лабінцева, Т. М. Бутенко (стр.80-84) Кл.слова: медіа-компетентність,медіа-освіта,медіа-засоби
Економова О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва/ О. С. Економова (стр.85-88) Кл.слова: інтеграція,професійна підготовка,майбутні вчителі
Гаркуша О. І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики/ О. І. Гаркуша (стр.89-93) Кл.слова: лекційно-виконавська практика,педагогічний досвід,культурно-професійний рівень
Мамченко О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів/ О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко (стр.94-98) Кл.слова: компетентнісний підхід,викладач і студент,проектні технології
Веньцзун Лю. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Лю Веньцзун (стр.99-104) Кл.слова: інтонаційний метод,комплексний підхід,диференціація
Гмиріна С. В. Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака/ С. В. Гмиріна (стр.105-108) Кл.слова: вокальні здібності,джазовий стандарт,вокальний розвиток
Макарова Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування/ Т. О. Макарова (стр.109-111) Кл.слова: диригування,технології навчання,методи навчання
Нижник Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування/ Т. М. Нижник (стр.112-116) Кл.слова: хоровий репертуар,естетична значущість,музична мова
Теряєва Л. А. Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва (стр.117-121) Кл.слова: інновації,міждисциплінарні зв’язки,суміжні музичні дисципліни
Чжан Лу. Професійна модель особистості учителі музики – керівника шкільного хору/ Лу Чжан (стр.122-125) Кл.слова: творчий імідж,саморозвиток учителя,хоровий колектив
Романенко А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва/ А. Р. Романенко (стр.126-129) Кл.слова: соціокультурний феномен,мистецький проект,культурний контекст
Пуцик О. А. Етнорегіональний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. А. Пуцик (стр.130-134) Кл.слова: регіоналізація,художня культура,методична підготовка
Макарова Е. В. Етнокультурологічний підхід до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко (стр.135-138) Кл.слова: етнохудожня діяльність,культурологічна діяльність,вокальна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кушнір К. В.
Назва : Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі/ науковий журнал. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.2531 (Шифр М898489384/2018/3). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.2531
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурний простір--компетентність--комп’ютерні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романенко А. Р.
Назва : Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 126-129. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201611269 (Шифр М898489384/2016/1). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201611269
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурний феномен--мистецький проект--культурний контекст
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Бараненкова Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах/ Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок (стр.1-8)
Браткова О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів/ О. І. Браткова (стр.9-18)
Вембер В. П. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі/ В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська (стр.19-29)
Глушак О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності/ О. М. Глушак (стр.30-41)
Грабовий А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти/ А. К. Грабовий (стр.42-53)
Демешкант Н. А. Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі/ Н. А. Демешкант, В. В. Пабат (стр.54-64)
Ковалинська І. В. Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі/ І. В. Ковалинська (стр.65-78)
Коршевнюк Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти/ Т. В. Коршевнюк (стр.79-87)
Кубіцька М. Д. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя/ М. Д. Кубіцька (стр.88-95)
Мельніченко Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами/ Т. В. Мельніченко (стр.96-107)
Мерзлякова О. Л. Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації/ О. Л. Мерзлякова (стр.108-120)
Муромець В. Г. Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень/ В. Г. Муромець (стр.121-130)
Неведомська Є. О. Як подолати педагогу тривожність студентів?/ Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська (стр.131-144)
Павлюк Р. О. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки/ Р. О. Павлюк (стр.145-156)
Прошкін В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів/ В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос (стр.157-168)
Руденко Н. М. Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть/ Н. М. Руденко (стр.169-176)
Слюсаревський Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету/ Н. М. Слюсаревський (стр.177-187)
Cтеблюк С. В. Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації/ С. В. Cтеблюк (стр.188-197)
Терентьєва Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку/ Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник (стр.198-207)
Тесленков О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання/ О. Ю. Тесленков (стр.208-216)
Хома Т. В. Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу/ Т. В. Хома (стр.217-225)
Яновська Л. Г. Формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії/ Л. Г. Яновська (стр.226-231)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слюсаревський Н. М.
Назва : Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 177-187. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.17787 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.17787
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура--корпоративні цінності--життєві цінності--лідерство служіння--регресійний аналіз
Анотація: Ґрунтуючись на результатах дослідження «Особливості сприйняття принципів корпоративної культури викладачами та студентами Київського університету імені Бориса Грінченка (КУБГ)» у статті показано необхідність враховувати в педагогічній комунікації життєві цінності (Ш. Шварц) студентської спільноти, що можуть як сприяти, так і перешкоджати успішному засвоєнню цінностей корпоративної культури. В результаті дослідження встановлено, що на засвоєння студентами цінностей корпоративної культури КУБГ життєві цінності доброзичливості, універсалізму та стимуляції впливають позитивно, а гедонізм негативно
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гнатів З.
Назва : Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 35-47. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.3547 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.3547
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--університет--модель університету--трансформація--соціокультурний вимір
Анотація: У запропонованій статті розглянуте питання феномену середовища, інтелектуального центру, в якому відбувається розвиток та підготовка особистостей та соціуму до змін – інститут університету.Інститут - як організована система соціальних ролей, яка є постійним і значним елементом суспільства, і яка зосереджується на основних потребах і функціях людини. Висвітлюються моделі університету в історичній ретроспективі, зокрема модель дослідницького університету В. Гумбольдта, наполеонівська та ньюманівська. Розглядаються погляди науковців на моделі університетської освіти з перспективою пошуку умов та сприяння їх реалізації задля успішної діяльності сучасного університету у новому столітті знань. Робиться акцент на важливості гуманітарного складника освіти, обмеження якого приведе до незворотніх наслідків в майбутньому розвитку суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Київські історичні студії -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Шумило C. Печатка "Козацького" скиту "Чорний Вир" на Афоні (друга половина XVIII — початок ХІХ ст./ C. Шумило, О. Алфьоров (стр.6-11) Кл.слова: Чорний Вир,печатка,"козацький" скит
Помазан Д. Вплив релігійної кризи XVIII ст. на розгортання процесу "Магічного Відродження" у Франції/ Д. Помазан (стр.12-16) Кл.слова: езотеризм,окультизм,криза
Міхєєв А. Еволюція образу України у Великій Британії під час Першої світової війни/ А. Міхєєв (стр.17-25) Кл.слова: державність,геополітичний,зовнішьополітичний
Срібняк І. Спроби використання полонених українців табору Раштат (Німеччина) для дестабілізації запілля російської армії в Україні під час Першої світової війни/ І. Срібняк (стр.26-32) Кл.слова: полонені,табір,фронт
Клиніна Т. Державний секретар США Джон Фостер Даллес: курс на особисту дипломатію?/ Т. Клиніна (стр.33-38) Кл.слова: державний секретар,зовнішня політика,дипломатія
Відейко М. Дослідження та експериментальне відтворення технологій мальованого посуду трипільської культури/ М. Відейко, Т. Гошко, М. Відейко (стр.39-52) Кл.слова: трипільська культура,кераміка,горн
П’янкова Є. Розрахункові книги львова як джерело для дослідження соціальної стратифікації міста у першій половині XV ст./ Є. П’янкова (стр.53-59) Кл.слова: розрахункові книги,шосовий податок,міщани
Черемісін О. Спеціальні та додаткові податки з міського населення Півдня України у 1870−1917 рр./ О. Черемісін (стр.60-66) Кл.слова: міські податки,муніципалітет,самоврядування
Іванюк О. Вибори до Київської міської думи 1906 року: за матеріалами періодичних видань/ О. Іванюк, Я. Мартьянова (стр.67-74) Кл.слова: міська дума,виборча дільниця,стародумці
Куцик Р. Демонізація" ворога як прийом російської імперської пропаганди в роки Першої світової війни/ Р. Куцик, Б. Безпалько (стр.75-82) Кл.слова: пропаганда,інформаційний прийом,ворог
Ядловська О. Українське питання та підтримка Центральної ради в Херсонській губернії/ О. Ядловська (стр.83-90) Кл.слова: політичні сили,Центральна Рада,Херсонська губернія
Бігун І. Історія куреня імені князя Святослава Української повстанської армії/ І. Бігун (стр.91-99) Кл.слова: курінь,загін,група "Турів"
Кривошея І. Динаміка формування науково-педагогічного складу Уманського державного педагогічного інституту імені Павла Тичини 1930−1998 рр./ І. Кривошея, О. Джагунова (стр.100-107) Кл.слова: педагогічний склад,післявоєнний період,Інститут соціального виховання
Комарніцький О. Громадська діяльність студентства педагогічних навчальних закладів Києва у 20–30-ті рр. ХХ ст./ О. Комарніцький, Л. Комарніцька (стр.108-116) Кл.слова: гурток,технікум,клуб
Мицик Ю. П’ять невідомих документів гетьмана Івана Скоропадського/ Ю. Мицик (стр.117-121) Кл.слова: гетьман,маєтності,Мгарський монастир
Будзар М. До історії українського дворянства першої чверті XIX ст.: лист Катерини Юхимівни Ґалаґан онукам Петру і Павлу (1812)] / М. Будзар (стр.122-128) Кл.слова: родинний епістолярій,українське дворянство,приватне життя
Ковальов Є. Материнство в українському селі кінця ХІХ — початку ХХ ст./ Є. Ковальов (стр.129-133) Кл.слова: кріпосне право,селянська реформа,Проєкт Д. В. К.
Шаповал А. Шлях В.М. Перетца до університету святого Володимира в Києві: епістолярний дискурс (до 150-річчя від дня народження вченого)/ А. Шаповал (стр.134-142) Кл.слова: епістолярні документи,філологія,архівні документи
Корольова І. Материнство в українському селі кінця ХІХ — початку ХХ ст./ І. Корольова (стр.143-149) Кл.слова: цінності,традиції,материнство
Андрєєва С. Борис Грінченко в європейському соціокультурному просторі/ С. Андрєєва, М. Лашко, І. Яковлева (стр.150-157) Кл.слова: соціокультурний,цивілізаційний вибір,національний розвиток
Товстоляк Н. Михайло Тарновський — перший дослідник історії родини Тарновських/ Н. Товстоляк (стр.158-162) Кл.слова: історичні цінності,садиба Качанівка,товариство "Дагерр"
Уткін О. Український вчений професор С. П. Тимошенко (1881–1950)/ О. Уткін (стр.163-167) Кл.слова: вчений,бароко,архітектурні школи
Рудь В. Відейко М.Ю. Зброя та військова справа у давніх хліборобів Європи у VI–IV тис. до н.е. Історія зброї та військової справи : альманах. К., 2019. № 2. С. 4–134/ В. Рудь (стр.168-168) Кл.слова: військова справа,зброя,хлібороби
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Київські історичні студії -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Кухто А. Київська приватна гімназія Андроника Степовича: створення та особливості функціонування/ А. Кухто (стр.6-15) Кл.слова: київська гімназія,приватна гімназія,освіта
Іванюк О. Інфраструктурні проєкти Київської міської думи у 1906–1910 рр. : за матеріалами періодики/ О. Іванюк, Я. Мартьянова (стр.16-23) Кл.слова: інфраструктурні проєкти,міський транспорт,забудова
Мусіяченко О. Ділова документація як джерело дослідження музичного середовища Києва другої половини ХІХ — початку ХХ ст./ О. Мусіяченко (стр.24-28) Кл.слова: музичне середовище,ділова документація,джерела
Драч О. У житті поки "щастить": освітня траєкторія пересічної киянки модерної доби за автобіографією/ О. Драч (стр.29-37)
Яненко А. "Віддалення й невигоди трамвайного руху дуже перешкоджають одвідуванню наукових закладів…": пожильці Києво-Печерської ларви 1920-х — початку 1930-х рр./ А. Яненко (стр.38-44) Кл.слова: містяни,інтелектуали,повсякдення
Перещ В. Роль басілевсів в організації ремісничого виробництва за даними табличок серії Jn./ В. Перещ (стр.45-49) Кл.слова: басілевс,мікенська цивілізація,лінійне письмо
Срібняк І. Часопис "Просвітній листок" як джерело для реконструкції історії розвитку української громади у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.)/ І. Срібняк, В. Шнайдер (стр.50-59) Кл.слова: полонені українці,табір,газета
Саган Г. Успіхи шкільної освіти в Республіці Корея: історичні чинники сучасного реформування/ Г. Саган, А. Трофимченко (стр.60-65) Кл.слова: шкільна освіта,освітні реформи,колоніальний період
Ковалевська О. Місця пам’яті полеглих воїнів війська польського в сучасних меморіальних практиках українців і поляків/ О. Ковалевська (стр.66-68) Кл.слова: військовий цвинтар,польські легіонери,меморіальні заходи
Калакура Я. Антропоцентризм і соціокультурний підхід як складники цивілізаційного осмислення історії України/ Я. Калакура (стр.69-80) Кл.слова: цивілізаційне пізнання,гуманітаристика,соціокультурний підхід
Гошко Т. Нові знахідки мідних виробів трипільської культури з басейнів дністра та південного бугу/ Т. Гошко, В. Рудь, Р. Хофманн (стр.81-85) Кл.слова: трипільська культура,мідні вироби,рентгенофлуоресцентний аналіз
Мотуз М. Позиція послів белзького воєводства на торунському сеймі 1576 року/ М. Мотуз (стр.86-90) Кл.слова: Торунський сейм,земський сеймик,Белзьке воєводство
Шиманський Є. Вищі земські урядники чернігівського воєводства в 1696–1733 рр./ Є. Шиманський (стр.91-97) Кл.слова: вищі земські урядники,сенатори,еґзу- лянти
Клименко Н. Співпраця О. Лотоцького й Б. Грінченка щодо створення та поширення україномовної книжкової продукції у 1894–1900 рр./ Н. Клименко (стр.98-105) Кл.слова: книжкова продукція,книговидавнича справа,рукопис
Бонь О. Табірне повсякдення київських професорів-гуманітаріїв: БАМЛАГ/ О. Бонь (стр.106-115) Кл.слова: українські гуманітарії,БАМЛАГ,інтелігенція
Салата О. Періодичні видання в системі нацистської пропаганди на окупованих територіях України у 1941–1943 роках/ О. Салата (стр.116-124) Кл.слова: пропаганда,Друга світова війна,періодичні видання
Мицик Ю. Миргородські документи "книги-архіву" Спасо-Преображенського мгарського монастиря ХVІІ–ХVІІІ ст./ Ю. Мицик (стр.125-130) Кл.слова: монастир,архів,монстирі
Ковальов Є. "Народ хотів свободи": відображення київської козаччини 1855 року в листуванні та щоденникових нотатках Г. Ґалаґана/ Є. Ковальов (стр.131-136) Кл.слова: селянський рух,листування,козаччина
Щербак В. До джерел української держави ранньомодерної епохи. Рецензія на: Сіверщина гетьманських часів. ТТ. 1–2: XVII–XVIII ст. Збірники архівних документів / упоряд.: О. Ю. Мицик, і. Тарасенко. К., 2019–2020./ В. Щербак (стр.137-138) Кл.слова: архівні документи,джерела
Ковальов Є. Рецензія на: Імперські ідентичності в українській історії XVIII — першої половини ХІХ ст. / колективна монографія за ред. В. Ададурова і В. Склокіна. Львів: УКУ, 2020. 304 с./ Є. Ковальов (стр.139-141),імперія,українська нація
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрєєва С., Лашко М., Яковлева І.
Назва : Борис Грінченко в європейському соціокультурному просторі
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 150-157. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.1.20 (Шифр К269584624/2020/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.1.20
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурний--цивілізаційний вибір--національний розвиток
Анотація: У статті реконструйовано погляди відомого українського письменника, громадського і політичного діяча, просвітителя та вченого-гуманітарія Б. Д. Грінченка (1863–1910) на питання цивілі-заційного вибору модерної української нації та її місце у європейському соціокультурному просторі. Визначено основні лінії його зв’язків з європейськими діячами науки й культури: видавнича, перекладацька, публіцистична діяльність, вивчення української історії та етнографії, вирішення проблем національного розвитку українців та їх презентація на європейській арені, особисті контакти тощо. Зроблено висновки про прихильність Б. Грінченка до європейських цінностей, демократії та парламентаризму.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калакура Я.
Назва : Антропоцентризм і соціокультурний підхід як складники цивілізаційного осмислення історії України
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 69-80. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.10 (Шифр К269584624/2020/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.10
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цивілізаційне пізнання--гуманітаристика--соціокультурний підхід
Анотація: У статті з’ясовано методологічне значення переходу до цивілізаційного пізнання історії та ключову роль його складових, зокрема антропоцентризму й соціокультурного підходу. Відзначено, що методологічна переорієнтація істориків і перехід до вивчення історії українського народу в контексті цивілізаційної парадигми допомогли підвищити науковий рівень історичних студій, сформувати по-справжньому нове бачення ключових проблем вітчизняної і зарубіжної історії, спростувати низку сфальсифікованих і спотворених у імперські та радянські часи питань і довести цивілізаційну самобутність України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)