Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Ахмед К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей/К. М. Ахмед // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.92-99
|
>2.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Друшляк М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики/М. Г. Друшляк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.17-25
|
>4.
| Мельніченко Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами/Т. В. Мельніченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.96-107
|
>5.
| Паламар С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання/С. Паламар, Л. Назаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.73-91
|
>6.
| Федоренко О. Образотворчі риси козака-характерника – героя роману Ю. Мушкетика "Погоня"/О. Федоренко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 3.-С.111-112
|
>7.
| Яремчук Н. Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.69-76
|
|