Пошуковий запит: (<.>K=спілкування<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Akilina O. Implementation of peacebuilding education in educational institutions of Ukraine/O. Akilina, A. Panchenko, A. Horozhankina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 4.-С.7-17
|
>2.
| Alizunna D. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity/D. Alizunna, E. Zubaidah // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.57-61
|
>3.
| Binytska K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries/K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.85-90
|
>4.
| Boichuk V. Methodological support of intercultural communication of students in english lessons/V. Boichuk, V. Zhelanova // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2022,N № 7.-С.53-66
|
>5.
| Durdas A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing/A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.33-38
|
>6.
| Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency/A., Durdas A. [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024,N Вип. 2.-С.102-113
|
>7.
| Horbenko H. Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect/H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.103-109
|
>8.
| Hàlytska M. Forming students’ readiness to intercultural communication in tourism sphere: main approaches/M. Hàlytska, N. Rekun // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.62-67
|
>9.
| Ivashnova S. How teachers choose training courses. Empirical research results/S. Ivashnova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.33-43
|
>10.
| Klajmon-Lech U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled/U. Klajmon-Lech // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.61-76
|
>11.
| Kosharna N. Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block "foreign language"/N. Kosharna, L. Petryk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.50-59
|
>12.
| Kosharna N. Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language"/N. Kosharna // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.14-25
|
>13.
| Koshil O. Development of environmental communication skillsin student teachers/O. Koshil // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2022,N № 7.-С.10-18
|
>14.
| Kravchyna T. Types of interactive methods of teaching english for technical students/T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.140-145
|
>15.
| Mospan N. Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse/N. Mospan // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.33-42
|
>16.
| Papadopoulos I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice/I. Papadopoulos // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2018,N № 3.-С.110-119
|
>17.
| Rudnik Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty/Y. Rudnik // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.39-45
|
>18.
| Sliepushova А. Father-child discourse in Family Guy: a corpus-based analysis/А. Sliepushova // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 2.-С.61-65
|
>19.
| The Modern Higher Educational Review - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>20.
| The Modern Higher Educational Review - 2022г.,N 7 (Введено оглавление)
|
|
|