Пошуковий запит: (<.>K=спілкування<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Гончаренко А. М. Особливості взаємодії дітей дошкільного віку/А. М. Гончаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.160-170
|
>2.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>3.
| Майєр Н. В. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій/Н. В. Майєр // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 1.-С.93-96
|
>4.
| Освітологія - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Кужемпа Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти/Я. Кужемпа // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2013,N № 2.-С.138-146
|
>6.
| Освітологія - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>7.
| Суходольська Й. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування/Й. Суходольська // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.52-58
|
>8.
| Побірченко Н. Психолого-дослідницькі позиції в освітології/Н. Побірченко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.29-33
|
>9.
| Галицька М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів/М. М. Галицька // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.39-48
|
>10.
| Коростелін М. О. Тренінг у формуванні конфліктологічних умінь майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності/М. О. Коростелін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.135-149
|
>11.
| Освітологічний дискурс - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>12.
| Іващук О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle/О. В. Іващук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.132-140
|
>13.
| Казанова Н. В. "Я" и "другой" в культуре информационного общества: игровой сценарий/Н. В. Казанова, А. В. Штыров // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.11-15
|
>14.
| Бітківська Г. Комунікативні стратегії сучасного літературного журналу: інтермедіальний аспект/Г. Бітківська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 3
|
>15.
| Рябенко В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології/В. О. Рябенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.195-206
|
>16.
| Галицька М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування/М. М. Галицька // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.24-33
|
>17.
| Ху Жунсі Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/Жунсі Ху // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.105-110
|
>18.
| Чик Д. Наратив повсякденності: "садибні романи" "Persuasion" Дж. Остен і "Прогулка с удовольствием и не без морали" Т. Шевченка/Д. Чик // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 4
|
>19.
| Купрій Т. Г. Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи/Т. Г. Купрій // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.51-62
|
>20.
| Браткова О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів/О. І. Браткова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.9-18
|
|
|