Пошуковий запит: (<.>K=створення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 227
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2005г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2005г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Лук’янова Л. Методологічні засади створення системи екологічної освіти/Л. Лук’янова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2005,N Вип. 2.-С.8-16
|
>4.
| Сисоєва С. Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми/С. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2005,N Вип. 3/4.-С.78-85
|
>5.
| Митник О. Я. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення моніторингу якості освіти/О. Я. Митник // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.114-121
|
>6.
| Освітологічний дискурс - 2010г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Сенчук О. В. Створення нових можливостей підвищення якості освіти через сприяння розвитку приватних шкіл та особливості управління ними/О. В. Сенчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 2.-С.165-175
|
>8.
| Глазова О. П. Інформаційно-методичне професійно орієнтоване середовище як чинник саморозвитку педагогічних працівників у міжкурсовий період/О. П. Глазова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 2.-С.26-36
|
>9.
| Marshall Christensen Ведення шкіл до високих результатів/Christensen Marshall // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 2.-С.21-33
|
>10.
| Тютюнник А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента/А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 1.-С.227-241
|
|
|