Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1475)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (54)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=створення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 227
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Nastas, D.
    Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies = Аналіз досвіду країн Східної Азії з підготовки майбутніх учителів початкової школи шляхом імпломентації цифрових технологій / D. Nastas // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 40-47, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх учителів -- вища освіта Східної Азії -- цифрові технології
Анотація: Надзвичайно потужного розвитоку набули цифрові та хмаро орієнтовані технології, широко застосовуються BigData та Web-технології, набуває популяризації штучний інтелект та інтернет «розумних речей», смартфони та інші ґаджети стали невід’ємною частиною існування у цивілізованому суспільстві. Стрімка диджиталізація зумовила ситуацію, коли навчання відбувається стихійно та неформально. В сучасних реаліях освітній процес має швидко трансформуватись та сприяти набуттю цифрових компетенцій у всіх його учасників. Необхідно дотримуватись правил безпечної та ефективної взаємодії із цифровим контентом, формувати медіакультуру та медіаінформаційну грамотність. Для подолання викликів, які постають у цифрову епоху, неоюхідно забезпечити якісну підготовку майбутніх учителів, тому нашою метою було дослідити та проаналізувати особливості освітнього процесу ЗВО країн як мають значні здобутки у сфері створення та розповсюдження найсучасніших ІТ-технологій. В статті проаналізовано освітній процес підготовки майбутніх учителів початкової школи країн Східної Азії, а саме: Кореї, Японії, Китаю (описано рівні підготовки у ЗВО, вказано на особливості формування освітньої програми та перераховано освітні цілі, які має досягти майбутній учитель початкових класів). Наведено відомості щодо дослідженя, яке ініційовано та проведено Корейським дослідницьким фондом та описано основні ідеї SMART-освіти у розумінні корейських колег. З’ясовано як здійснюється підготовка майбутніх учителів початкової школи Кореї із шести основних предметів із поєднанням цифрової грамотності, які будуть викладатись у молодшій школі. Представлено вектор реформування вищої освіти Японії, який спрямований на розвиток концептуально нових підходів організації освітнього простору із поєднанням класичної педагогіки та ІТ, також представлено відомості про особливості сертифікації майбутніх та діючих учителів. У статі приділено увагу освітнім інноваціям (взаємодію між IT і освітою), які було окреслено Головою КНР Сі Цзіньпін. Надано перелік якостей, якими має володіти китайський учитель у ХХІ столітті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Mikhno, O.
    Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo [Електронний ресурс] / O. Mikhno. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
експериментальна педагогіка -- структура характеристики -- характеристика учня
Анотація: У статті на основі аналізу праць учених – представників експериментальної педагогіки Олександра Нечаєва (1870–1947) та Григорія Россолімо (1860–1928) висвітлено їхній внесок у розроблення проблеми характеристики учня. Доведено, що обидва вчені зазначеній проблемі приділяли особливу увагу, розробляючи її у таких аспектах: обґрунтування необхідності вивчення вчителем учня та підвищення психологічних знань учителя (О. Нечаєв), створення планів вивчення школяра у формі спеціальних питальників з детальним рекомендаціями щодо користування ними (О. Нечаєв, Г. Россолімо), оформлення результатів вивчення учня у вигляді «психологічного профілю», що був наочним (графічним) зображенням характеристики (Г. Россолімо). У статті обґрунтовано, що, розробляючи профіль учня, О. Нечаєв виходив з необхідності враховувати індивідуальні здібності та схильності вихованця в навчальному процесі, які можна було б ефективно здійснити на основі вивчення учень з подальшим складанням профілю учня. Акцентовано, що стосунки між вченими були важливими у розвитку наукових ідей: Г. Россолімо пов’язував виникнення свого методу «психологічного профілю» безпосередньо з ідеями О. Нечаєва. У висновках підкреслено, що психологічні характеристики різних типів, розроблені Россолімо, були його внеском у типологію дитинства, поряд із типологією П. Лесгафта. Ці типології є вагомою допомогою вчителя в процесі навчання школяра та складання його профілю. Акцентовано, що експериментальна педагогіка – це науковий феномен, назва котрого відображає основний метод отримання емпіричних знань – експеримент, який мав гарантувати об’єктивність отриманих даних, виводячи педагогіку на рівень точних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Dzikovska, M.
    Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists [Електронний ресурс] / M. Dzikovska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P45-50, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.4550. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
коуч -- якість освіти -- професійна підготовка -- спеціаліст
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз коучингу як інноваційної педагогічної технології. Автор, спираючись на порівняльний аналіз науково-педагогічних джерел, зазначає проблеми, які є спільними у наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених. Зазначено, що технологія коучингу отримала ґрунтовний теоретичний аналіз та широке практичне застосування саме в теорії та практичних дослідженнях зарубіжних учених. Показано, що спільними ознаками у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях коучингу є: побудова освітнього процесу на мотивуючій взаємодії; створення можливостей для розкриття потенціалу особистості; рівноправна творча діяльність учасників освітнього процесу; партнерство для підтримки людей у досягненні своїх цілей. Доведено, що коучинг має всі ознаки педагогічної технології (модель спiльнoї педaгoгiчнoї дiяльнoстi з прoєктувaння, oргaнiзaцiї та проведення освітнього процесу; oргaнiчна складова структури рiзнoмaнiтних форм oргaнiзaцiї нaвчaльних занять, реaлiзaцiї інших видів педагогічної взaємoдiї суб’єктів освітнього процесу; можливість для розвитку особистісного потенціалу студента та реалізації потенційних можливостей викладача); схарактеризовано етапи реалізації коучингу на основі знань (дванадцять етапів із реалізацією практичних завдань на кожному із них). Автором визначено переваги (підвищення активізації освітнього процесу та мотивації студентів до вивчення навчального курсу; виявлення в студентів здібностей, які розкривають їх як креативних людей, здатних до логічного мислення; розвиток у студентів лідерських якостей та емоційного інтелекту; висока продуктивність освітнього процесу та удосконалення комунікаційних навичок) та недоліки використання технології коучингу у професійній підготовці майбутніх фахівців в умовах закладу вищої освіти. Показано, що коучинг розвиває лідерські якості в студентів, що стимулює формуванню успішних команд, які забезпечують підготовку конкурентоспроможних фахівців в умовах закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Sysoieva, S.
    Concept of competence in the international and national educational contexts [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)715. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
освітні контексти -- компетентність -- навички
Анотація: У статті розглядається проблема гармонізації освітнього тезауруса, яка вимагає невідкладного уваги в процесі створення Європейського простору вищої освіти та розробки спільних освітніх стандартів. Усі політичні документи, звіти Європейської Ради та рекомендації містять ключові освітні терміни, які вимагають належного розуміння і тлумачення як в державах-членах ЄС, так і в країнах, що знаходяться на етапі європейської інтеграції. У документі також розглядається проблема координації міжнародного освітнього тезауруса з національним, що піднімає питання, чи можна уніфікувати освітню термінологію в Європі і за її межами? Крім того, автори роблять огляд генезису руху компетентності в ЄС, США, Австралії та Україні для оцінки цього питання. Стало очевидним, що як і раніше існує значне нерозуміння комплексного підходу до концепції компетенції та компетентності. Ці визначення вважаються занадто абстрактними і загальними, а не уніфікованими для вищої освіти як на міжнародному, так і на національному рівнях.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Mospan, N.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Nalyvaiko, O.
    Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space = Творчість в цифровому просторі. Можливості застосування в освітньому просторі / O. Nalyvaiko, O. Ronzhes // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 106-120, DOI 10.28925/2414-0325.2021.119. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
гаджети -- освіта -- проектні технології -- творчість -- цифрове середовище
Анотація: Важливим фактором ефективного функціонування сучасної людини є її долученість до цифрового середовища. Особливо цінним у наш час є здатність до творчості та самовираження і в умовах карантинних обмежень викликаних COVID-19 застосування цифрових технологій у цьому процесі займає велике значення у житті суспільства. У статті аналізуються різні точки зору щодо питання цифровізації суспільних відносин і місці людини у цьому процесі. Крім того, автор розкривають суть визначення цифрова творчість через аналіз визначень «творчість» та «цифрове середовище». Визначення «творчість» розглядається у такій комбінації напрямків застосування: творчість як новаторство, творчість як процес, творчість як здатність, творчість як етапи мислення, творчість як результат діяльності. Автори зазначають, що цифровий простір формується з технічного боку (комп'ютерні технології) та взаємодії з нею людини – як творця цього простору, так і його мешканця. У дослідженні зазначається, що на даний момент місце креативної людини в творчості цифрового середовища можна представити у вигляді двох полюсів і спектру варіантів між ними: перший полюс – заперечення цифрових технологій для своєї творчості, відданість традиційним матеріалам і технікам, або блокування креативності; другий полюс – трансгуманізм для творчих процесів – готовність і прагнення злитися з цифровими технологіями, щоб мати можливість в повному обсязі користуватися нововведеннями, посиливши свої можливості (фізичні, психічні, інтелектуальні тощо) за рахунок біотехнологій і інтерфейсів. Між цими двома полюсами знаходиться велика кількість варіантів - застосування комп'ютерних технологій в супутньому творчості процесі (комунікації, публікації, обладнання); примітивні програми для дозвільної самореалізації (у будь-якого школяра в телефоні); доповнення традиційних сфер мистецтва та творчості новими цифровими можливостями (комп'ютерна графіка, програми для створення і аранжування музики, віртуальні фони, меппінг і сценарії освітлення в театрі і танці); взаємодія цифрового і фізичного простору (доповнена реальність, архітектурний меппінг); віртуальна реальність як альтернатива або аналог фізичної, або як відображення чиєїсь психічної і образної реальності; неінвазивні нейроінтерфейси. Визначено, що одним з найперспективніших напрямів реалізації творчість у цифровому просторі є освітня діяльність. Автори зазначають, що одним з найбільш дієвих засобів реалізації творчості у цифровому просторі є проектна діяльність. Важливо відзначити, що ця діяльність має мати варіативний характер та залучати різні цифрові засоби та технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ronzhes, O.
Ронжес О.
Наливайко О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Salata, O.
    Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions [Електронний ресурс] / O. Salata. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P44-51, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- змагання -- студенти -- турніри -- пошук
Анотація: Це дослідження спрямоване на вивчення ролі конкурсних змагань, зокрема студентських турнірів з історії, у розвитку наукової комунікації в студентської молоді в процесі навчання в закладі вищої освіти. Експеримент, який став частиною дослідження, включав 130 респондентів, 100 з яких – це студенти – учасники турнірних змагань, а 30 осіб – члени журі, які оцінювали турнірні ігри і брали участь у дослідженні цього інноваційного явища. Для визначення ефективності турнірних змагань та їх ролі в розвитку наукової комунікації було залучено метод спостереження для виявлення проявів почуттів і поведінки учасників турнірних змагань на різних етапах гри. Порівняльний метод застосовано для виявлення особливості турнірних змагань у системі олімпіад, конкурсів, що проводяться в Україні. Метод опитування використано для виявлення рівня досягнень учасників під час турніру та впливу турнірних змагань на подальше навчання та наукову діяльність студентів. Результати дослідження довели, що турнірні змагання з історії є важливим чинником у розвитку наукової комунікації студентської молоді. Вони сприяють розвитку в здобувачів вищої освіти критичного мислення, здатності працювати в команді, вміння самостійно здійснювати наукові дослідження і захищати публічно власні ідеї. У результаті дослідження було виявлено, що студенти, які розробляли проєкти наукових тем до турніру і брали участь у турнірних змаганнях (публічному захисті та опонуванні), мають значно вищий рівень навчальних досягнень, ніж їхні однокурсники. Відповідно до результатів дослідження рекомендовано створення наукових дискусійних колоквіумів між студентами, які цікавляться наукою, і досвідченими вітчизняними та зарубіжними науковцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Dos, Reis A.
    Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies / Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.1a10 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
дидактичне відео -- компетентність викладача
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.1a10

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Vasylenko, S.


Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

9.


    Tsyuk, O.
    Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P78-82, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.7882. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імпліментація -- освіта Швеції -- рейтинги -- освітні послуги
Анотація: Важливим аспектом методології наукового дослідження, що передбачає вивчення зарубіжного досвіду, його співставлення та порівняння, виступає проблема – яким чином і в яких формах можливе використання / впровадження вивченого досвіду. Доцільність звернення до досвіду різних країн, у нашому дослідженні – шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти – не підлягає сумнівам. В умовах сьогодення жодна розвинута країна не може дозволити собі ізолюватися від світового співтовариства. Це повністю стосується і сфери освіти. Дослідження проблеми якості вищої освіти, аналіз нормативних документів, що врегульовують різні напрями категорії оцінювання якості; зарубіжний досвід означеної проблеми дають можливість констатувати, що якість освіти виступає актуальною проблемою у багатьох країнах. У статті запропоновано окремі напрями імплементації досвіду організації системи забезпечення якості у Швеції в практику роботи вітчизняних закладів вищої освіти. Якість освіти, як педагогічна категорія, відображає рівень підготовленості освітніх закладів до надання освітніх послуг різній категорії населення.Автором схарактеризовано напрями творчого застосування ідей шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти в Україні, зокрема: добровільність та мотиваційна зацікавленість кожного навчального закладу у проведенні незалежного експертного оцінювання якості; залучення студентів до оцінювання якості вищої освіти як обов’язкова складова мережі якості вищої освіти; створення незалежних агенцій з оцінювання якості вищої освіти; упровадження єдиного університетського тесту у заклади вищої освіти України; наявність необхідного практичного досвіду роботи (особливо для студентів, які навчаються за заочною чи дистанційною формами навчання); обов’язкове упровадження університетських рейтингів у систему зовнішнього незалежного оцінювання якості. Зазначено, що означені напрями імплементації досвіду Швеції можливі при умові реалізації низки завдань, які сформульовано автором у статті
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Katerynych, P.
    Educational journalism in Ukraine (results of content analysis) [Електронний ресурс] = Освітня журналістика в Україні (Результати контент-аналізу) / P. Katerynych. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 86-95. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
освітня журналістика -- освітній журналіст -- контент-аналіз -- освітня журналістика в Україні
Анотація: У статті описано теоретичні підходи до розуміння освітньоí журналістики, схарактеризовано поняття освітньоí журналістики в украí нському та світовому медіапросторі, побудовано модель впливу сторонніх факторів на висвітлення питань освіти у ЗМІ. Мета дослідження — 1) вивчення теоретичних розробок та підходів до функціонування освітньоí журналістики в медіа середовищі; 2) простежити жанрові та тематичні особливості аналізованих освітніх ЗМІ (на прикладі «Педпреса», «Освіта.ua», «НУШ», «Освіторія»). Методом дослідження є контент-аналіз спеціалізованих ЗМІ освітньоí тематики. Ці ЗМІ мають регулярне наповнення різножанровим і різнотематичним контентом освітньоí тематики, активно застосовують інструменти для створення мультимедіи ного контенту, мають наи вищии трафік в сегменті інтернет-ЗМІ освітнього профілю (за даними сервісу статистики «Similar Web». Серед проаналізованого контенту чотирьох інтернет-видань освітньоí спеціалізаціí (3352 публікаціí ) встановлено, що за жанровою структурою превалюють замітки (2714; 80,9%), відчувається брак репортажів (56; 1,7%) та інтерв’ю (130; 3,9%). Слабка присутність аналітичних жанрів особливо відчутна стосовно тем дошкільноí , інклюзивноí та професіи но-технічноí освіти. Контент-аналіз матеріалів групи 1 (2366 матеріалів, 70,6% від усієí вибірки у двох групах) показав, що наи більша кількість матеріалів за аналізовании період стосувалася тем початковоí та середньоí освіти (1131 матеріал, 47,8%), наи менша – професійно-технічноí освіти (131, 5,5%). Аналіз матеріалів у другіи групі (29,4% від аналізованих матеріалів в обох групах) показав, що превалює тема початковоí освіти (401 матеріал, 40,7%), значною є доля матеріалів, що стосуються дистанціи ноí освіти (16,7% у «НУШ» та 16,9% в «Освіторіí »). Більшість матеріалів «Педпреси» (83%), а також значна частина «Освіти.ua» (63%) є запозиченням або доповненим матеріалом, отриманим із саи тів МОНУ, УЦОЯО чи інших джерел. Ці результати становлять практичне значення дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Катеринич Петро


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)