Пошуковий запит: (<.>K=сторітелінг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Гудошник О. Дискусійні аспекти міждисциплінарної взаємодії журналістики та усної історії/О. Гудошник, Л. Темченко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 2.-С.95-103
|
>2.
| Гудошник О. Усна історія і медіа: платформи для збору історій свідків/О. Гудошник // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 2.-С.139–145
|
>3.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2019г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>4.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2020г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>5.
| Лугова Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки/Т. А. Лугова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.42-59
|
>6.
| Паламар С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти/С. Паламар, М. Науменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.48-55
|
>7.
| Олексюк О. Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю/О. Олексюк, О. Лігус // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.68-75
|
>8.
| Освітологічний дискурс - 2023г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Франчук-Крива Л. Цифровий сторітелінг у позакласній роботі з біології/Л. Франчук-Крива, С. Гвоздій // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.96-109
|
|