Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (303)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60  
1.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Korotkova Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ)/ Y. Korotkova (стр.8-17) Кл.слова: мовна освіта,іноземні мови,сертифікація
Stronskyy H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn/ H. Stronskyy, H. Panyshko (стр.18-25) Кл.слова: полонія,третій сектор,громадські організації
Durdas A. Higher education in France: historical development/ A. Durdas (стр.26-32) Кл.слова: елітні школи,приватні установи,державні установи
Kaminska М. Trends in continuing education of teachers in European education systems/ М. Kaminska (стр.33-44) Кл.слова: освітня система,професійне навчання,неперервна освіта
Batechko N. Engineering education quality assurance in the European educational area/ N. Batechko, M. Lut (стр.45-58) Кл.слова: якість освіти,інженерна освіта,освітня програма
Pavlenko O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends/ O. Pavlenko (стр.59-68) Кл.слова: американська інженерна освіта,вища інженерна освіта
Voyevutko N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis/ N. Voyevutko (стр.69-80) Кл.слова: менеджери освіти,ступінь магістра
Ivashko O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland/ O. Ivashko (стр.81-91) Кл.слова: іноземні мови,студенти третього віку
Serheieva O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process/ O. Serheieva (стр.92-98) Кл.слова: освіта дорослих,темперамент
Minczanowska А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland/ А. Minczanowska (стр.99-109) Кл.слова: самооцінка,прикордонна територія
Sopova D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training/ D. Sopova (стр.120-126) Кл.слова: академічна чесність,плагіат,етичний кодекс
Papadopoulos I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice/ I. Papadopoulos (стр.110-119) Кл.слова: міжкультурна комунікація,грецька освіта,стратегії спілкування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Rakityanska L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension/ L. Rakityanska (стр.10-16) Кл.слова: емоційний інтелект,майбутній викладач,духовно-моральний
Hatziolou E. Teaching how to write a research paper/ E. Hatziolou, ou S. Sofi (стр.17-26) Кл.слова: наукова стаття,написання,навчання
Spirina T. Social workers training in continuing education system/ T. Spirina, T. Liakh (стр.27-34) Кл.слова: соціальні працівники,підготовка,неперервна освіта
Voyevutko N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks/ N. Voyevutko, O. Protsenko (стр.35-41) Кл.слова: недискримінаційний,освітній простір,контент-аналіз
Tryhub I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts/ I. Tryhub (стр.42-49) Кл.слова: експертиза,освіта,базові поняття
Batechko N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect/ N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak (стр.50-56) Кл.слова: енергоефективність,європейські практики,освітній аспект
Durdas A. University education in the French republic: structure and legal framework/ A. Durdas (стр.57-65) Кл.слова: університетська освіта,криза,конфлікт
Horban O. Videogames as means of increasing students’ motivation/ O. Horban, M. Maletska (стр.66-74) Кл.слова: відеоігри,підвищення мотивації,студенти
Gladushyna O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine/ O. Gladushyna (стр.75-85) Кл.слова: криза,конфлікт,університети
Kabeera P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China/ P. Kabeera (стр.86-100) Кл.слова: критичний аналіз,інтернаціоналізація,вища освіта Китаю
Rapti S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece/ S. Rapti, G. Pavlidis (стр.101-120) Кл.слова: дислексія,вищі навчальні заклади,читання студентів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ivashko O.
Назва : Teaching foreign languages at third-year students in Poland [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2018. - № 3. - С. 81-91. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.12 (Шифр T017777504/2018/3). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні мови--студенти третього віку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Spirina T., Grabowska B., Liakh T.
Назва : Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions [Electronic resource]
Паралельн. назви :Соціально-педагогічна підтримка студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2020. - № 5. - С. 62-71. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.6 (Шифр T017777504/2020/5). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад вищої освіти--інтегрована група--студенти з інвалідністю--освіта--навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sobczak-Michałowska M.
Назва : Practical training of students at Polish universities using wsg university in bydgoszcz as an example [Electronic resource]
Паралельн. назви :Практична підготовка студентів: досвід польських університетів
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 53-59. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.65 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.65
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--університети--практичний тренінг--освітня пропозиція--система кваліфікації--вища освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bogusz M.
Назва : Care over the international students during COVID-19 lockdown [Electronic resource]
Паралельн. назви :Особливості роботи з іноземними студентами під час карантину covid-19
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 69-77. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.67 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.67
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): covid-19--передові практики--іноземні студенти--закриття
Анотація: Ця стаття є діагностикою фактів на основі внутрішнього, емпіричного дослідження. Метою статті є представити становище іноземних студентів в університеті WSG під час карантину, пов’язаного з пандемією COVID-19, а також вжиті заходи та заходи для протидії її негативним наслідкам. Приклади стосуватимуться Польщі та університету, який я представляю. У цій статті розглядаються наступні питання: загальна ситуація іноземних студентів у Польщі, короткий огляд діяльності університету, які інструменти та процедури для адаптації до нової ситуації були підготовлені заздалегідь, і що слід застосувати в кризовій ситуації, виклики раптового збільшення рівня та кількості дистанційного навчання та проблем найму іноземних студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Horban O., Maletska M.
Назва : Videogames as means of increasing students’ motivation [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2019. - № 4. - С. 66-74. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.8 (Шифр T017777504/2019/4). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.8. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відеоігри--підвищення мотивації--студенти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Wu Yue
Назва : Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 23-32. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музична освіта--педагогіка--студенти--музичний педагогічний факультет--інтегроване навчання--україна--китайська народна республіка--мистецько-педагогічний аналіз
Анотація: У статті розглядається питання модернізації музичної освіти та педагогіки в Україні та КНР з точки зору реалізації інтегрованого принципу навчання. Окреслено шляхи реалізації інтеграції у змісті музичної освіти двох країн у шкільній та вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bezemchuk, Larysa, Sokolova, Alla, Binytska, Kateryna
Назва : Engaging music-pedagogy students in online course [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 91-103. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--музично-педагогічний факультет--педагогічна майстерність--дистанційне навчання--засоби ікт--онлайн-курс
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми організації онлайн-навчання студентів-педагогічних закладів музичного мистецтва за спеціальністю 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво»). Огляд останніх досліджень у контексті прийнятих освітніх стандартів та реалізації ідей Нової української школи вимагає пошуку ефективних шляхів роботи з учнями засобами цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cherepiekhina, Olha
Назва : Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 123-133. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток педагогічної компетентності--викладачі психології--формальна освіта--неформальна освіта--магістерська програма--студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Alvarez I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums/ I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero Кл.слова: навчання,веб-тексти
Buinytska O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment/ O. Buinytska, B. Hrytseliak Кл.слова: інтеграція,інформаційно-освітні,електронне середовище
Drlik M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions/ M. Drlik [и др.] Кл.слова: навчально-аналітична,вищі навчальні заклади
Dumych I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space/ I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva Кл.слова: системний підхід,інформаційні системи,веб-простір
Gladun M. Tools for inquiry-based learning in primary school/ M. Gladun, D. Buchynska Кл.слова: опитування,початкова школа
Ilich L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives/ L. Ilich, О. Akilina Кл.слова: ІКТ,ринок праці
Kasatkin D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment/ D. Kasatkin, O. Kasatkina Кл.слова: дидактичні принципи,комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect/ О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina Кл.слова: мислення,сприймання
Liakh T. Students standing before the distance learning in institution of higher education/ T. Liakh, T. Spirina, A. Popova Кл.слова: дистанційне навчання,студенти,навчальний заклад
Morze N. Formation students’ ict competence: case study/ N. Morze [и др.] Кл.слова: студентська компетенція,тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources/ E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska Кл.слова: електронне навчання,навички вчителів
Ramskyi А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks/ А. Ramskyi, S. Khazina Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,рейтинг банків
Shelomovska O. The ICT potential for teaching sociological courses/ O. Shelomovska [и др.] Кл.слова: ІКТ потенціал,викладання,соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects/ E. Smyrnova-Trybulska Кл.слова: мережа,міжнародні дослідження,ефективність
Stoikova V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations/ V. Stoikova Кл.слова: кластеризація,підвищення кваліфікації,мережеві освітні організації
Strutynska O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey/ O. Strutynska, M. Umryk Кл.слова: ІКТ інструменти,тенденції,опитування
Varchenko-Trotsenko L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova Кл.слова: е-портфоліо,оцінювання студента
Vasylenko S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school/ S. Vasylenko Кл.слова: мультимедійні плати,інтерактивні вправи,початкова школа
Сабліна М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів/ М. А. Сабліна Кл.слова: середовище learningapps,фахова підготовка студентів
Воротникова І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів/ І. П. Воротникова Кл.слова: інструмени lmsmoodle ,післядипломна освіта
Мокрієв М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання/ М. В. Мокрієв Кл.слова: електронненавчання,дистанційна освіта,заочне навчання
Степура І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів/ І. С. Степура Кл.слова: навчальні експерименти,лабораторія Goldi
Гладкова В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти/ В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко Кл.слова: сервіси google,середня освіта
Линьов К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти/ К. О. Линьов, В. К. Линьов Кл.слова: ІКТ-компетентність,керівник закладу,управління
Орлова Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління/ Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова Кл.слова: інформаційні технології,корпоративне управління,впрвадження
Поспєлова Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні/ Т. В. Поспєлова Кл.слова: ІКТ,управління
Скакаліна О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем/ О. В. Скакаліна Кл.слова: мульти-етапна оптимізація,територіально-розподільні системи
Сосновська О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора/ О. О. Сосновська, Н. П. Мазур Кл.слова: фінансова стійкість,страховик,табличний процесор
Dos Reis A. Digital storytelling and technologies/ Reis A. Dos Кл.слова: цифрові розповіді,технології
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] Кл.слова: електронне середовище,сучасний університет,іноземні експерти
Rafael M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling/ M. E. Rafael [и др.] Кл.слова: цифрові розповіді,спосіб вимірювання
Буров О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності/ О. Ю. Буров Кл.слова: людиноцентричні системи,навчальна діяльність,трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко Кл.слова: наукове декларування,е-середовище,університет
Глазунова О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ/ О. Г. Глазунова [и др.] Кл.слова: хмарні сервіси,проектна робота,microsoft та google
Житєньова Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця/ Н. В. Житєньова Кл.слова: електронне портфоліо,самопрезентація,фахівець
Захар О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики/ О. Г. Захар, Т. В. Тихонова Кл.слова: інформаційне-освітнє,підвищення кваліфікації,вчителі інформатики
Золочевська М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська Кл.слова: МВОК,навчальні курси,платформа
Кухаренко В. М. Особливості електронного університету/ В. М. Кухаренко Кл.слова: електронний університет
Кушнір Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти/ Н. О. Кушнір [и др.] Кл.слова: stem-освіта,відкриті освітні ресурси
Марухленко О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах/ О. В. Марухленко Кл.слова: стратегічне планування,вищі освітні заклади
Машкіна І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика"/ І. В. Машкіна, Т. І. Носенко Кл.слова: соціальна інформатика,проектно-орієнтоване
Морзе Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу/ Н. В. Морзе, С. М. Співак Кл.слова: ІКТ-компетентність,хмароорієнтоване,освітнє середовище
Муращенко Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти/ Т. В. Муращенко Кл.слова: дистанційне навчання,якісна освіта
Білоус В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи/ В. В. Білоус Кл.слова: мобільні додатки,підвищення мотивації,молодша школа
Osmolyk K. Inftuence of e-learning on the development of the country/ K. Osmolyk Кл.слова: електронне навчання,розвиток країни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Девін В. В., Ткачук В. С., Бурдега В. Ю.
Назва : Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 8-16. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.2 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): будівельна механіка--опір матеріалів--механіка матеріалів і конструкцій
Анотація: Студенти технічних вищих закладів освіти, які вивчають дисципліни «Будівельна механіка», «Опір матеріалів», «Механіка матеріалів і конструкцій» на практичних заняттях і під час самостійної роботи розраховують на міцність різного роду стержневі конструкції. Як показує досвід викладання зазначених дисциплін, особливі труднощі у студентів викликає розрахунок саме статично невизначуваних стержневих систем. Це пов’язано з тим, що для розкриття статичної невизначності окрім рівнянь рівноваги статики потрібно складати додаткові рівняння сумісності деформацій. У статті розглянуто проблему підвищення якості підготовки інженерів технічних і будівельних спеціальностей засобами інформаційних технологій. Проведено огляд і аналіз декількох некомерційних навчальних комп’ютерних програм для розрахунку стержневих конструкцій. Пропонується методика використання цих програм в освітньому процесі викладачами і студентами технічних вищих закладів освіти для розрахунку статично-невизначуваних стержневих систем. Завдання дослідження полягає у виявленні можливостей інтенсифікації процесу навчання інженерів технічних і будівельних спеціальностей за допомогою використання некомерційного навчального програмного забезпечення. В тексті статті наводиться обґрунтування доцільності використання пропонованих програм під час вивчення дисциплін «Будівельна механіка», «Опір матеріалів», «Механіка матеріалів і конструкцій» студентами інженерно-технічних вищих закладів освіти. Програмне забезпечення використовується для того, щоб підтримувати і доповнювати теоретичні лекції, під час практичних занять, виступає в якості навчального додаткового інструменту для зміцнення знань, отриманих студентами. Доведено, що інформаційно-комп’ютерні технології навчання мають великий освітній і розвивальний потенціал, забезпечують максимальну активність учасників освітнього процесу, оптимальний час навчання і його результативність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терлецька Т. С.
Назва : Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 136-146. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.12 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.12
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масовий відкритий онлайн курс--дистанційне навчання--освітній процес
Анотація: У даній статті розглянуто питання використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі закладів вищої освіти, проаналізовано підґрунтя для їх впровадження, оцінено переваги та недоліки їх застосування для забезпечення дистанційної складової освітнього процесу. В рамках дослідження особливостей впровадження МВОКів у електронні навчальні курси в Київському Університеті імені Бориса Грінченка було проведено анкетування студентів спеціальності “Дошкільна освіта” другого (магістерського) рівня, в якому взяли участь 50 респондентів, що проходили масові відкриті онлайн курси під час навчання. За результатами опитування було визначено, що більшість студентів (від 68 до 78% в залежності від курсу) повністю задоволені даним форматом навчання та розглядають його як один із способів професійного розвитку в майбутньому. Стаття окреслює складнощі, з якими зіштовхувалися студенти під час роботи з МВОКами; зазначено можливі шляхи їх подолання. Проаналізовано відповідність можливостей, що забезпечують масові відкриті онлайн курси, запитам сучасних студентів щодо шляхів реалізації позааудиторного навчання. Окреслено позитивні сторони застосування таких курсів як частини електронного навчального курсу, зокрема мотиваційний фактор щодо завершення відповідних МВОКів. Також приділено увагу питанню готовності науково-педагогічного персоналу до використання масових відкритих онлайн курсів у їх професійній діяльності. Проведено опитування викладачів Київського університету імені Бориса Грінченка, за результатами якого визначено, що лише близько 30% викладачів мали досвід використання МВОКів в освітньому процесі, але близько 80% респондентів зацікавлені в подальшому вивченні та практичному застосуванні подібних ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Reis A., Morze N., Osmolyk K.
Назва : How does our brain change during the learning process
Паралельн. назви :Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 1-7. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/10.28925 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/10.28925
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронне навчання--мультимедіа--біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе Н., Вембер В.
Назва : Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 44-54. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.4454 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.4454
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання--формувальне оцінювання--пірінгове оцінювання
Анотація: У статті подано особливості та тенденції впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес закладів вищої освіти, проаналізовано погляд світових науковців на зміни в теорії і практиці оцінювання навчальних досягнень студентів у контексті акцентування особистісно-орієнтованого навчання, а саме визнання формувальної функції оцінювання, завдяки якій студенти стають не лише спостерігачами процесу оцінювання викладачем, а залучаються до використання та розробки критеріїв оцінювання, до самооцінювання та пірінгового оцінювання. Проаналізовано особливості формувального та пірінгового оцінювання, визначено переваги та недоліки традиційного та пірінгового оцінювання. Серед запропонованих шляхів уникнення недоліків традиційного оцінювання є поєднання традиційного та пірінгового оцінювання, впровадження засобів ІКТ для підтримки пірінгового оцінювання. Проаналізовано цифрові інструменти оцінювання та представлено результати опитування викладачів щодо зацікавленості у володінні цифровими інструментами для оцінювання, в якому взяли участь 769 викладачів шести українських університетів-партнерів проекту MoPed. Наведено результати опитування щодо використання технологій оцінювання та використання цифрових інструментів для оцінювання, в якому взяли участь 84 науково-педагогічні співробітники Київського університету імені Бориса Грінченка. Результати опитування показали, що на сьогоднішній день пірінгове оцінювання постійно використовують в навчальному процесі 15,6% опитаних, 62,3% використовують частково, 22,1% - не використовують. В той же час, 51,9% опитаних готові використовувати пірінгове оцінювання в освітньому процесі після більш детального ознайомлення з цим методом. Згідно результатів опитування, серед цифрових інструментів, які викладачі використовують в навчальному процесі, найбільш популярними є електронна пошта, комп’ютерні тести, що перевіряються автоматично, та робота зі спільними документами чи презентаціями, проте деякі ресурси, які можуть бути використані для пірінгового оцінювання, використовуються менше, ніж третиною викладачів та під час їх використання не завжди враховуються всі можливості таких засобів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Varchenko-Trotsenko L., Tiutiunnyk A.
Назва : The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space"
Паралельн. назви :Організація проектної діяльності в рамках виробничої практики студентів спеціальності «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 81-89. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.8189 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.8189
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вікі-портал--wiki-технологія--проектна діяльність
Анотація: Тенденційні зміни в суспільстві призводять до оновлення запитів роботодавців до нового покоління студентів. Молодь має вміти швидко засвоювати інформацію та працювати з великим об'ємом даних, мати навички комунікації та співпраці, інноваційні, життєві та кар’єрні навички, а також вміти критично мислити. Головною функцією сучасної освіти є формування саме цих навичок, а завданням закладу вищої освіти (ЗВО) є формування ефективного навчального середовища. В інформаційному суспільстві відомості та інформаційні процеси стають одними з найважливіших складових соціуму та життєдіяльності людини, що обумовлено зростаючими процесами глобальної інформатизації та комп'ютеризації різних сфер діяльності суспільства і людини. Вже сьогодні на базі цифрових технологій створюються, розвиваються та вдосконалюються наукові та виробничі технології, технології бізнесу, освітні технології тощо. У статті представлено особливості методу проектів та проектної діяльності. Акцентується увага на wiki-технології, як одній з форм інноваційних методичних технологій навчання для підтримки освітнього процесу, яка дозволяє змістовно спілкуватись у веб-просторі, обмінюватись досвідом, обговорювати важливі проблеми, співпрацювати та використовувати різноманітні освітні Веб-ресурси. Також в статті наголошується, що студенти можуть бути активними учасниками проектної діяльності, визначати його мету, завдання та шукати шляхи для їхнього вирішення. Для представлення результатів практики студентів спеціальності «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі» Київським університетом імені Бориса Грінченка було обрано платформу wiki та створено проект підтримки практики студентів магістратури «Педагогічна практика».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sherman M., Samchynska Y., Kuzhelyuk N.
Назва : Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine
Паралельн. назви :Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 69-77. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): платформа arduino --навчальний веб-ресурс--програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буйницька, Оксана Петрівна, Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна, Терлецька Т., Настас, Дар’я Леонідівна
Назва : Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 1-14. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.1 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.1
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифровізація--інформаційно-освітнє середовище--система електронного навчання--електронний деканат--освітні програми--персональний кабінет
Анотація: Електронне навчання вже більше десятиліття є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої освіти. Однак, до початку пандемії в Україні воно відігравало радше допоміжну роль, тоді як сьогодення вимагає повноцінного забезпечення навчання, комунікації та колаборації для всіх учасників освітнього процесу за допомогою електронних ресурсів. Тому виникає необхідність у модернізації системи електронного навчання університету відповідно до поточних потреб та викликів. У даній статті окреслені шляхи реалізації змін в системі електронного навчання на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка, зокрема увага приділена персоналізації освітнього середовища для різних учасників освітнього процесу, можливостям для систематизації інформації та проведення моніторингу. Завдяки організації електронних навчальних курсів (ЕНК) університету відповідно до створених в системі електронного навчання освітніх програм студенти мають актуальну інформацію щодо всіх навчальних дисциплін, що належать до відповідної освітньо-професійної або освітньо-наукової програми: розподіл за семестрами, форми контролю, прогрес на курсі, тощо. Одночасно це дає можливість адміністрації відслідковувати діяльність здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників за кожною освітньою програмою. Реалізований в Київському університеті імені Бориса Грінченка модуль електронного деканату дозволяє проводити моніторинг освітнього процесу, отримувати актуальні дані щодо проходження кожного ЕНК, а також дозволяє персоналізувати освітній процес для кожного студента завдяки індивідуальному навчальному плану. За допомогою системи е-навчання здобувачі мають змогу дистанційно ознайомитися з навчальним матеріалом з різних дисциплін, виконати та відправити виконані завдання на перевірку викладачу, пройти тестування. Організація персонального кабінету також дозволяє отримати швидкий доступ до інструментів комунікації та співпраці для організації онлайнових занять, групової роботи та отримання зворотного зв’язку від викладачів, бібліотеки Університету та інших корисних ресурсів, що спрощують доступ до освітніх ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Nalyvaiko О., Adzhva D., Sarhsian Е.
Назва : Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view
Паралельн. назви :Дистанційна освіта в Каразінському у 2030 році очима студентів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 79-94. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.7 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): форсайт дослідження--дистанційна освіта--вища освіта--студент--цифрові технології--інформаційні технології
Анотація: У статті було розглянуто перспективи впровадження дистанційних технологій у навчальний процес закладів вищої освіти. Було проаналізовано наукові праці провідних учених у галузі дистанційної освіти. В основу дослідження покладено метод Дельфі. Розглянуто теоретичні основи запровадження дистанційної освіти в університетах. Досліджено основні тенденції розвитку освітньої сфери у світі та впровадження в неї елементів дистанційної освіти. Окреслено особливу роль студентів як однієї з основних зацікавлених сторін в освіті. Головними експертами цього дослідження виступають студенти, адже саме вони являють собою одну з основних зацікавлених сторін освітнього процесу. У ході дослідження було з’ясовано, що більшість студентів Каразінського університету, а саме 75%, є прибічниками впровадження дистанційної освіти. Особливу увагу у статті було приділено встановленню переваг та виявленню слабких сторін дистанційної форми навчання. Слід також зазначити, що, згідно з думкою деяких респондентів, дистанційне навчання відчужує людей від суспільства, і в такий спосіб негативно впливає на культурний розвиток особистості людини, що може у свою чергу призвести до погіршення комунікативних навичок та зниження рівня соціальної активності студентів. Утім, тим не менш, переважна більшість респондентів дотримуються думки, що дистанційна форма навчання жодним чином не вплине на соціалізацію людини в суспільстві. Відповідно до результатів опитування було розроблено зручний графік навчання для студентів, які поєднують роботу та навчання. У статті також було проаналізовано цілу низку засобів дистанційної форми навчання з метою виокремлення серед них найбільш зручних, які є безпосередньо пов’язаними з утіленням принципу наочності при набутті студентами нових знань. У статті також висвітлено основні напрями розвитку дистанційної освіти в Каразінському університеті в 2030 році.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Струтинська О.
Назва : Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 145-160. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.12 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.12
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові технології--покоління y--покоління z--"кліпове" мислення--медіаграмотність
Анотація: Стаття присвячена особливостям сучасного покоління учнів і студентів; впливу цифрових технологій на їх розвиток. Сучасне покоління дітей народжується та зростає в умовах швидкого розвитку цифрових технологій, цифрової трансформації багатьох галузей суспільної діяльності тощо. Ці зміни молодь сприймає як повсякденні явища, це їх звичайний світ, в якому вони легко орієнтуються й приймають нові формати взаємодії природно. Для того, щоб ефективно навчати молодь, потрібно розуміти їх мотиваційні чинники, способи мислення, особливості сприйняття навчального матеріалу в умовах постійного використання ними цифрових технологій і цифрових пристроїв. У статті подано короткі характеристики поколінь відповідно до теорії поколінь Н. Хоува і У. Штрауса. Охарактеризовано особливості поколінь Y і Z, представниками яких є сучасні студенти та учні відповідно. Визначено, що навчання представників покоління Y істотно відрізняється від навчання студентів минулих років. Сучасні студенти мають ряд характеристик, які кардинально змінюють традиційний навчальний процес. Характерними особливостями представників покоління Z, до яких належать сучасні учні, є те, що вони ефективніше використовують технології. Таким чином, розуміючи ці особливості розвитку учнів і студентів, педагоги можуть підвищити й ефективність та результативність їх навчання. У дослідженні охарактеризовано вплив цифрових технологій на розвиток сучасної молоді, а саме визначено, яким чином діти залучені до використання цифрових технологій; як робота в онлайн середовищі та комунікація за допомогою цифрових пристроїв впливає на розвиток сучасного покоління; як це відрізняється від традиційних способів сприйняття даних та ін. Також розглянуто деякі негативні наслідки впливу цифрових технологій на сучасну молодь, розглянуто найпоширеніші загрози при роботі дітей в інтернеті та можливі шляхи забезпечення їх інформаційної безпеки. Результати проведеного дослідження показали важливість урахування особливостей сучасного покоління учнів і студентів для визначення шляхів ефективної педагогічної взаємодії з ними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яненко Я.
Назва : Електронні тести у дискурсі гейміфікації
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 193-207. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.16 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.16
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гейміфікація--електронний тест--комп’ютерний тест--студенти--університет
Анотація: Статтю присвячено висвітленню особливостей сучасних електронних тестів у дискурсі гейміфікації, яка дає змогу викладачам зацікавлювати і мотивувати студентів, використовуючи ефективні підходи до організації навчального процесу. В результаті проведеного дослідження уточнено, що електронні тести мають низку переваг над паперовими, зокрема, це наявність більшої кількості варіантів тесту, що пропонуються студентам; автоматичні перевірка і підрахунок балів; зручність проходження тесту для студентів; необмежені можливості внесення викладачем виправлень, змін і доповнень до електронних тестів тощо. Більше половини респондентів вказали на важливість економії паперу і відповідне збереження лісів у сучасному світі, що свідчить про розвиток екологічної свідомості студентів. Відзначено, що більшості респондентів легше та комфортніше проходити електронний тест, проте більш серйозне ставлення до паперового тесту. З’ясовано переваги використання електронних тестів у системі elearning Сумського державного університету, які полягають у наявності зручних шаблонів для створення основних видів тестів та їх редагування; у автоматичному підраховуванні системою результатів проходження тесту студентами; у автоматичній зміні послідовності варіантів питань і відповідей при кожному новому проходженні тесту; у забезпеченні доступності тестів або інших навчальних матеріалів для студентів та у можливості використання для проходження тестів мобільних пристроїв. Відзначено такі елементи гейміфікації в електронних тестах, як наявність чітких правил проходження тесту, яким студенти повинні слідувати; поява результатів тесту на екрані комп’ютера або смартфона; наявність елементів змагання між студентами, що проходять тест. Відзначено вплив сучасних технічних засобів на гейміфікацію процесу навчання, зокрема, при з’ясуванні того, коли проходження електронного тесту буде більш схожим на гру, майже третина респондентів зазначила, що це відбувається при проходженні тесту на смартфоні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Девін В. В., Ткачук В. С., Бурдега В. Ю.
Назва : Комп'ютерні технології в розрахунку геометричних характеристик складених перерізів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 67-76. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.107 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.107
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): геометричні характеристики перерізів--програмне забезпечення--методика розрахунку
Анотація: Жоден із розрахунків деталей машин, елементів конструкцій і споруд на міцність, жорсткість та стійкість не може бути виконано без використання геометричних характеристик перерізів. До них належать: площа перерізу, осьові, відцентровий і полярний моменти інерції, радіуси інерції, осьові та полярний моменти опору тощо. У статті розглянуто проблему підвищення якості підготовки студентів технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій. Проведено огляд і запропоновано методику використання програмного забезпечення для розрахунку геометричних характеристик перерізів. Виділено дві групи комп’ютерних програм: 1) програми розроблені викладачами закладів вищої освіти для використання в освітньому процесі; 2) промислове програмне забезпечення для інженерів конструкторів, яке також може бути використане в освітньому процесі. На прикладі розрахунку геометричних характеристик складного перерізу сформованого із декількох профілів прокату демонструється, що використання програм «Geom 2006», «Компас 3D», «Консул» і «Конструктор сечений» має ряд переваг: суттєво зменшуються витрати зусиль і часу на рутинні математичні обчислення, полегшується пошук і виправлення помилок, допущених в ручному розрахунку під час самостійної роботи, що позитивно впливає на процес навчання; виконання розрахунково-графічних завдань з використанням комп'ютерних програм істотно підвищує інтерес студентів до дисципліни, яка вивчається і сприяє кращому закріпленню теоретичних знань і практичних умінь; студенти набувають навичок створення розрахункових схем, підготовки вихідних даних, аналізу отриманих результатів, які необхідні в подальшій роботі з програмними комплексами з розрахунку конструкцій в ході курсового і дипломного проектування; особливо корисно використовувати пропоновані програми в умовах дистанційного навчання як ефективний засіб організації самостійної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Luhova Т. А.
Назва : Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning
Паралельн. назви :Розробка технологій доповненої реальності для академічних
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 116-135. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання студентів за спеціальністю інформаційна--бібліотечна та архівознавна справа--проблемне навчання--технології доповненої реальності--академічні бібліотеки--навчання на основі інновацій--ігрове навчання--проектне навчання--синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Наливайко О.
Назва : Модель проектної діяльності здобувачів освіти в цифровому просторі на прикладі дисциплін педагогічного циклу
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 166-179. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1014 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1014
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладач--дистанційне навчання--проектна діяльність--студенти--творчі проекти--цифрові засоби навчання
Анотація: У статті представлено модель проектної діяльності здобувачів вищої освіти в умовах дистанційно-цифрового навчання на прикладі дисциплін педагогічного циклу підготовки. Проведено аналіз науково-літературних джерел, присвячених різним аспектам проектної діяльності й особливо у цифровому освітньому просторі. Описано теоретичні положення проведення проектної діяльності у цифровому просторі та представлено завдання, які можуть виконувати здобувачі в рамках цієї діяльності. Висвітлено процес упровадження проектної діяльності в умовах вимушеного дистанційного навчання на прикладі студентів 2 курсу факультету іноземних мов Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна у 2019/2020 навчальному році та закцентовано увагу на етапах створення й супроводу цієї діяльності з боку викладача та студента. До таких етапів віднесено: підготовчий (налагодження зв’язку між здобувачами та викладачем), операційний (створення проекту), корекційний (внесення змін та доповнень) і завершальний (публічний захист та оформлення результатів). У розділі обговорення розкрито перспективи та ризики впровадження проектної діяльності у цифровому освітньому середовищі. У висновках надано рекомендації щодо ефективної організації проектної діяльності в цифровому освітньому просторі на прикладі дисциплін педагогічного циклу підготовки: попередня підготовча робота викладача щодо роз’яснення вимог, які висуваються при вивченні курсу та організації проектної діяльності (акцент тут робиться на старост груп через велику кількість здобувачів: у середньому 230 осіб); яскраве представлення вимог та попередніх здобутків щодо створення творчих робіт (проектів); визначення чіткої послідовності дій цього процесу; роз’яснення послідовності дій та комунікації між учасниками процесу викладач-студент, викладач-група студентів, студентстудент; підтримка зворотного зв’язку на консультаціях, у месенджерах (з акцентом на зручність для усіх сторін); поточна перевірка отриманих результатів, тобто підтримка та корекція проектних робіт з обов’язковим роз’ясненням проблемних моментів для здобувачів; організація публічних захистів творчих робіт (проектів) на перевірених платформах цифрової комунікації; дотримання принципів академічної доброчесності в умовах дистанційно-цифрового навчання через перевірку робіт у загальновизнаних програмах перевірки цифрової інформації; виділення часу під окремі консультації для науково-дослідних проектів як таких, які потребують особливої уваги через свою складність; застосування хмарних сервісів фіксації результатів успішності здобувачів тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Староста В. І.
Назва : Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 216-230. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1018 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1018
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронне навчання--пандемія covid-19--студенти бакалаврату--студенти магістратури--опитування студентів--moodle--навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання е-навчання, зокрема системи Moodle, під час пандемії Covid-19. Система Moodle має широке поширення у вищій школі і є ефективним засобом інтеграції традиційного та дистанційного навчання. Метою дослідження є виявлення та порівняння поглядів студентів бакалаврату та магістратури щодо використання системи Moodle в умовах класичного університету до, під час та після пандемії Covid-19. Автор розробив анкету, долучив до онлайн опитування 1071 студентів університету різних років навчання, серед них: 800 студентів бакалаврату та 271 студент магістратури. Для обробки результатів опитування використано комп’ютерну програму IBM SPSS Statistics 23. Перед початком навчання в системі Moodle студенти проходили реєстрацію переважно легко (разом відповіді «дуже легко» і «скоріше легко») – 63-78% студентів різних років навчання. Певні утруднення під час реєстрації (разом відповіді «дуже важко» і «скоріше важко») фіксують біля 9-16% студентів різних курсів. Не виявлено статистично значущої різниці, згідно χ 2 -критерію (p ≤0,05), в показниках реєстрації студентів за різними ознаками: освітньопрофесійний рівень (бакалаврат/магістратура), форма навчання (очна/заочна), стать (чоловіки/жінки), спеціальність (педагогічна/інша). Встановлено, що серед усіх студентів, які проходили реєстрацію в системі Moodle «дуже важко» і «важко», відповідно 81,4% і 58,9% не мали навчальних дисциплін у системі Moodle або мали їх дуже мало до пандемії Covid-19. Відсутність відповідного досвіду е-навчання, ймовірно, призвела до подальших труднощів під час реєстрації в системі Moodle. Встановлено обмежене використання системи Moodle для навчання студентів до пандемії Covid-19, оскільки лише 25% студентів бакалаврату та біля 30% студентів магістратури вивчали більшість навчальних дисциплін на цій платформі. Під час пандемії Covid-19 в умовах дистанційного навчання ці показники використання системи Moodle зросли майже до 84% та 88% відповідно. У випадку завершення теперішньої пандемії Covid-19 72% студентів бакалаврату та 78% магістратури виявили бажання вивчати більшість навчальних дисциплін у системі Moodle. Якщо до карантину існувала статистично значуща відмінність (p≤0,05) між порівнюваними групами студентів (бакалаврат/магістратура) щодо використання Moodle, то під час пандемії Covid-19 і у випадку її завершення цієї відмінності немає.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Староста В. І.
Назва : Мотивація навчання студентів різних курсів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 158-173. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1114 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1114
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація навчання--внутрішня мотивація--зовнішня позитивна мотивація--зовнішня негативна мотивація--студенти бакалаврату--студенти магістратури
Анотація: Мотивація навчальної діяльності студентів є однією з важливих умов підготовки сучасних фахівців у закладах вищої освіти. Проблема недостатньо вивчена щодо динаміки мотивації студентів. Метою статті є дослідження параметрів мотивації навчання студентів різних курсів. Вирішено такі основні завдання: проведено анонімне електронне опитування 800 студентів бакалаврату (1-4 курс) та 271 студента магістратури (1-2 курс) Ужгородського національного університету; порівняно показники мотивації навчання (внутрішня мотивація, зовнішня позитивна мотивація, зовнішня негативна мотивація). У дослідженні встановлено, що більшість студентів (80-84%) різних років навчання бакалаврату та магістратури мають оптимальні мотиваційні комплекси, а саме: переважає внутрішня мотивація, зовнішня позитивна мотивація, або їх значення однакові, але більші, ніж зовнішня негативна мотивація. Перевагу показників зовнішньої негативної мотивації виявлено для 16-20% студентів. Аналогічні результати мають місце у випадку узагальнення даних за всі роки навчання бакалаврату та магістратури: біля 82% студентів мають оптимальні мотиваційні комплекси, для інших (18%) виявлено посилення зовнішньої негативної мотивації. Формування у студентів різних курсів подібних (переважно оптимальних) мотиваційних комплексів щодо навчання підтверджено  2 -критерієм (p ≤0,05). Перевага внутрішньої мотивації найбільш поширена серед студентівпершокурсників бакалаврату (55,20%) та магістратури (51,66%), на інших курсах посилюється вплив зовнішніх позитивних чинників мотивації, оскільки зростає кількість студентів із зовнішньою позитивною мотивацією. Виявлено дещо більший вплив негативних мотиваційних чинників на студентів першого курсу бакалаврату і магістратури, оскільки серед них максимальний відсоток студентів з переважно зовнішньою негативною мотивацією; в наступні навчальні роки цей показник зменшується.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Наливайко, Олексій, Жерновникова, Оксана Анатоліївна, Наливайко, Наталія Анатоліївна, Молоток , Вікторія
Назва : Академічна доброчесність в умовах вимушеного дистанційного навчання
Паралельн. назви :Academic integrity in the conditions forced distance learning
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 89-103. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.137 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.137
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна культура--студенти--університет
Анотація: У статті досліджуються питання академічної доброчесності за умов вимушеного дистанційного навчання. Проведено аналіз існуючого стану справ в університетському навчальному середовищі у сфері дотримання принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чайковська, Ольга Володимирівна
Назва : Використання матеріалів Randall’s ESL cyber listening lab для покращення навичок аудіювання у ЗВО
Паралельн. назви :Implementation of Randall’s ESL cyber listening lab materials for improving high students’ listening comprehension
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 153-160. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1313 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1313
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудіювання--студенти--інтернет--сайт
Анотація: Аудіювання вважається однією з найважливіших і найскладніших навичок як для викладачів EFL, так і для студентів університетів. Відсутність експериментальних досліджень щодо застосування цифрових ресурсів для розвитку навичок аудіювання у студентів університету робить проблему актуальною.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рибалко, Ольга Олексіївна
Назва : Проєктна діяльність студентів коледжу в початковій школі з використанням клавіатурного тренажера «Клавіатурна абетка» [Електронний ресурс]
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 150-159. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1611 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1611
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): клавіатура--клавіатурний тренажер--уведення тексту--adobe animate--action script 3.0
Анотація: У даній статті автор описує експеримент, який провели студенти коледжу в процесі проведення занять з інформатики в початковій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко І. В.
Назва : Формування професійного зростання майбутніх фахівців у сфері права через міжнародні стажування [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 59-67. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне зростання--міжнародні стажування--професійна підготовка--студенти-юристи
Анотація: Стаття розкриває шляхи формування успішного майбутнього фахівця з права через практику міжнародних стажувань. Приділено увагу розгляду мотиваційної складової професійного зростання, компонентам професійної підготовки та міжнародної мобільності як вагомого мотиваційного чинника професійного зростання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-30    31-60  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)