Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (888)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=суспільство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.

Казанова Н. В. "Я" и "другой" в культуре информационного общества: игровой сценарий/Н. В. Казанова, А. В. Штыров // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.11-15
2.

Гуревич Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи/Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.22-46
3.

Паламар С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор/С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.129-138
4.

Землякова Т. Функції та смисли нових інформаційних взаємин: абсолют чи шизофренічне роздвоєння?/Т. Землякова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 3
5.

Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/О. А. Зимовець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.112-126
6.

Яремчук М. Трансформаційні процеси в освіті дорослих Республіки Польща/М. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2024,N Вип. 1.-С.145-154
7.

Гула В. Суспільство радянської України на початку Великої Вітчизняної війни: стан розробки наукової проблеми/В. Гула // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.87-96
8.

Ракітянська Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз/Л. Ракітянська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.36-42
9.

Боговик О. Соціально-політичні виміри американського суспільства в новому тисячолітті (на матеріалі роману Салмана Рушді «Quichotte»)/О. Боговик, А. Безруков // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 2.-С.108–113
10.

Мозолевська А. Постапокаліптичне майбутнє та межі людяності. Аналіз «Дороги» Кормака Маккарті та «Помирани» Тараса Антиповича/А. Мозолевська, О. Поліщук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 4.-С.264-273
11.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2020г.,N 34 (Введено оглавление)
12.

Даценко М. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі методичної підготовки/М. Даценко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.82-86
13.

Іванюк О. Пам’ять і пам’ятники: імперська політика й українське суспільство на початку ХХ ст./О. Іванюк, Д. Ремінна // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 1.-С.69-78
14.

Освітологія - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
15.

Гаман І. Огляд додатків для розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку/І. Гаман // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 2(41).-С.37-56
16.

Штыров А. В. О некоторых методах реализации образовательного потенциала виртуального музейного пространства/А. В. Штыров // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.21-24
17.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
18.

Бабушко С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід/С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.132-144
19.

Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/Н. Дячок // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.128-140
20.

Мітчук О. Медіакультура як ознака лібералізму сучасного інформаційного суспільства/О. Мітчук, І. Крупський // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.220-225
 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)