Пошуковий запит: (<.>K=суспільство<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Землякова Т. Функції та смисли нових інформаційних взаємин: абсолют чи шизофренічне роздвоєння?/Т. Землякова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 3
|
>2.
| Пухонська О. Культурна амнезія: від суспільного до літературного дискурсу незалежності/О. Пухонська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 1
|
>3.
| Волошук Л. Інтермедіальність як прояв міжмистецької поліфонії у новелах Ольги Кобилянської/Л. Волошук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 1
|
>4.
| Боговик О. Соціально-політичні виміри американського суспільства в новому тисячолітті (на матеріалі роману Салмана Рушді «Quichotte»)/О. Боговик, А. Безруков // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 2.-С.108–113
|
>5.
| Качур І. Екзистенціалістський мотив відчаю у романі К. Маккарті «Старим тут не місце»: нова темрява, старі сподівання/І. Качур // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.179-184
|
>6.
| Мітчук О. Медіакультура як ознака лібералізму сучасного інформаційного суспільства/О. Мітчук, І. Крупський // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.220-225
|
>7.
| Мозолевська А. Постапокаліптичне майбутнє та межі людяності. Аналіз «Дороги» Кормака Маккарті та «Помирани» Тараса Антиповича/А. Мозолевська, О. Поліщук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 4.-С.264-273
|
>8.
| Сніжко А. Класичні моделі комунікації у виборчих кампаніях 2014 р. в Україні/А. Сніжко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 3
|
>9.
| Казанова Н. В. "Я" и "другой" в культуре информационного общества: игровой сценарий/Н. В. Казанова, А. В. Штыров // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.11-15
|
>10.
| Штыров А. В. О некоторых методах реализации образовательного потенциала виртуального музейного пространства/А. В. Штыров // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.21-24
|
>11.
| Воскобойнікова-Гузєва О. Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації/О. Воскобойнікова-Гузєва // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.51-57
|
>12.
| Васильченко Л. В. Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії/Л. В. Васильченко, Н. М. Шацька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.43-55
|
>13.
| Освітологія - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>14.
| Kwolek K. Wychowanie do odbioru kultury masowej/K. Kwolek // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.122-126
|
>15.
| Хоружа Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/Л. Л. Хоружа // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2012,N № 1.-С.86-90
|
>16.
| Даценко М. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі методичної підготовки/М. Даценко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.82-86
|
>17.
| Гладченко О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів/О. В. Гладченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.52-60
|
>18.
| Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/О. А. Зимовець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.112-126
|
>19.
| Бабушко С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід/С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.132-144
|
>20.
| Паламар С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор/С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.129-138
|
|
|