Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (887)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=суспільство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.


    Kwolek, Katarzyna.
    Wychowanie do odbioru kultury masowej / K. Kwolek // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 122-126, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.122126. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Культура

Кл.слова (ненормовані):
суспільство -- діти -- молодь -- засоби масової інформації -- масова культура
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.122126,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кволек Катержина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Іванюк, О.
    Пам’ять і пам’ятники: імперська політика й українське суспільство на початку ХХ ст. / О. Іванюк, Д. Ремінна // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 69-78, DOI 10.28925/2524-0757.2022.19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
політика пам’яті -- місця пам’яті -- Наддніпрянська Україна -- газета «Рада»
Анотація: Статтю присвячено імперській політиці пам’яті й трансформаціям у колективній свідомості, що відбулися в українському суспільстві під її впливом на початку ХХ ст. Основну увагу зосереджено на місцях пам’яті, які мали транслювати і закріплювати ідеологеми й міфологеми, спродуковані російським царатом. Розглянуто також спроби протидії таким заходам з боку української інтелігенції і формування нею власного «пантеону». Встановлено, що державна машина створювала у свідомості українців своєрідний паралельний вимір щодо їхнього історичного минулого та його трактування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ремінна, Д.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Бабушко, С. Р.
    Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід [Електронний ресурс] / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 132-144, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.13244. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дорослі мігранти -- інтеграція -- Європа -- навчання -- Норвегія -- суспільство
Анотація: У запропонованій статті проаналізовано досвід Норвегії з питань навчання дорослих мігрантів. Здійснено огляд науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; простежено еволюційні зміни у сутності навчання дорослих мігрантів у Європі та в Норвегії, зокрема. Проаналізовано деякі законодавчі документи, які забезпечують ефективність функціонування освітньої моделі інтеграції мігрантів; визначено особливості їх навчання; виокремлено унікальні прогресивні ідеї освітньої політики Норвегії відносно мігрантів, які варто критично вивчати та творчо втілювати іншими країнами у практику.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Соловей, Л. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Боговик, Оксана.
    Соціально-політичні виміри американського суспільства в новому тисячолітті (на матеріалі роману Салмана Рушді «Quichotte») [Електронний ресурс] / О. Боговик, А. Безруков. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 2. - С. 108–113, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
загострення -- постмодерна гіперреальність -- післяправда -- актуальні питання -- проблемне суспільство
Анотація: Предметом дослідження в статті є художня інтерпретація суспільно-політичних проблем у романі Салмана Рушді «Quichotte» (2019). Цей твір — постмодерна реінтерпретація сервантесівської історії про премудрого гідальго з Ламанчі, що порушує низку актуальних питань, із якими стикається американське суспільство на початку XXI століття: від засилля наркотиків і мігрантів до екологічної кризи й кібершпигунства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Безруков, Андрій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Васильченко, Л. В.
    Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії / Л. В. Васильченко, Н. М. Шацька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 43-55, DOI 10.28925/2414-0325.2021.105. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- змішане навчання -- інформаційне середовище -- навчально-пізнавальна діяльність здобувачів освіти -- електронні ресурси -- засоби комунікації
Анотація: Сучасне інформаційне суспільство формулює завдання щодо виховання фахівців, здатних мобільно адаптуватися в життєвих ситуаціях, самостійно набувати необхідних знань та застосовувати їх на практиці. Проблеми з надання освіти, що виникли під час встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби спричиненої коронавірусом, вимагали в реальній діяльності пошуку шляхів їх раціонального розв’язання, використовуючи сучасні технології. Така ситуація спонукала педагогів грамотно працювати з інформацією, бути комунікабельними, самостійно розвивати власну цифрову компетенцію. Розвиток сучасних технологій урізноманітнив методи комунікації педагогів та здобувачів освіти. У даній статті подано аналіз реалізації дистанційного навчання у Запорізькому регіоні, зокрема увага приділена труднощам, з якими зіткнулися педагоги, здобувачі освіти, їх батьки та шляхів нівелювання проблем запровадження дистанційного освітнього середовища. Моніторинг діяльності різних учасників освітнього процесу дає можливості для систематизації інформації та подання рекомендацій щодо подолання таких труднощів. Досвід 2020 року та результати анкетування показали, що практично не відбувалося окремо дистанційного та електронного навчання. Онлайнанкетування проводилося протягом березня 2021 року з метою визначення думки педагогів Запорізького регіону про організацію навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти за дистанційною формою навчання. Аналіз онлайн-опитування свідчить, що ефективність дистанційного навчання в закладах освіти Запорізького регіону залежить від технічного забезпечення навчального процесу, від майстерності педагогів, які беруть участь у цьому процесі, використання ефективної комунікації. Учасники опитування вважають, що мотивація педагога має вплив на ефективність дистанційного навчання менше, ніж мотивація здобувача освіти. На думку багатьох респондентів, розклад уроків не змінився, а от звичний розклад життя змінився кардинально. Значна кількість педагогів підкреслює, що працюють за комп’ютером більше половини доби. Аналіз статистичних даних та вільно висловлених думок педагогів, учасників опитування, дозволяє припустити, що поки не знайдено ефективних рішень щодо організації «віддаленого» навчання здобувачів освіти, але є педагоги, які знаходяться в інноваційному пошуку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шацька, Н. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Волошук, Л.
    Інтермедіальність як прояв міжмистецької поліфонії у новелах Ольги Кобилянської [Електронний ресурс] / Л. Волошук. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
інтермедіальність -- медійне суспільство -- взаємодія мистецтв -- медіа -- літературно-музично-кольорова кореляція
Анотація: У статті зосереджено увагу на явищі інтермедіальності, його витоках і теоретичному обґрунтуванні. Акцентовано на необхідності кореляції підходів до цілісного осягнення творів літератури через призму інтермедіальності. Проблема міжмистецьких зв’язків не нова й осмислювалася як самими митцями, так і багатьма вченими. Поняття інтермедіальності виникає наприкінці XX століття саме на основі міжмистецьких взаємозв’язків. На сьогодні дослідження інтермедіальності залишається досить новим напрямом аналізу в літературознавстві, суть якого зосереджено на взаємодії авторських свідомостей, художніх текстів, рецепції читача. У статті зроблено висновок, що О. Кобилянська у творах малої прози надавала великого значення звукозображальним елементам, перспективі музичної творчості у змалюванні природи людських пристрастей, ліро-драматичним малюнкам пейзажного характеру
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Воскобойнікова-Гузєва, О.
    Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації / О. Воскобойнікова-Гузєва // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 51-57, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.5157 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
громадські організації -- соціальні комунікації -- Українська бібліотечна асоціація -- громадянське суспільство -- проектна діяльність
Анотація: Статтю присвячено аналізу ефективності проведення вебінарів як форми надання освітньої послуги та реалізації суспільно важливих проектів на прикладі діяльності Всеукраїнського громадського об’єднання «Українська бібліотечна асоціація».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Гаман, Іван.
    Огляд додатків для розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / І. Гаман. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 37-56, DOI 10.28925/2312-5829.2023.23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мобільні додатки -- мобільні додатки -- технології інтерактивного навчання -- цифрова грамотність -- інформаційне суспільство -- мобільне навчання -- M-learnin
Анотація: В статті освітлюється проблема розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку за допомогою використання цифрових технологій, а саме, мобільних додатків. Проведено загальний огляд популярних мобільних додатків, що сприяють продуктивному розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Гладченко, О. В.
    Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів [Електронний ресурс] / О. В. Гладченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 52-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- інформаційне суспільство -- фахівці з економічних спеціальностей -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчальна дисципліна
Анотація: Автором статті порушується проблема зміни підходів до організації вивчення інформатики економістами у вищій школі як однієї із складових їхньої професійної компетентності. Доводиться доцільність введення у навчальні плани низки вибіркових курсів, спрямованих на формування навичок роботи з інформацією у контексті глобальної тенденції інформатизації суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Голованов, Сергій.
    Місце жінки в полісному суспільстві та інститут легальної проституції в Афінах v ст. до н.е. [Електронний ресурс] / С. Голованов // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 102-107, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
поліс -- античне суспільство -- жінка -- проституція -- гетери
Анотація: Статтю присвячено проблемі становища жінок в античному суспільстві. Також здійснюється спроба дослідити зв’язок між демократичними традиціями афінського суспільства та природою такого явища, як легальна проституція в античному полісі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Гула, Володимир.
    Суспільство радянської України на початку Великої Вітчизняної війни: стан розробки наукової проблеми [Електронний ресурс] / В. Гула // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 87-96, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
історіографія -- радянське суспільство -- соціально-професійні групи -- Велика Вітчизняна (німецько-радянська) війна
Анотація: У статті розглянуто процес формування історіографічних знань про радянське суспільство на початку Великої Вітчизняної (німецько-радянської) війни. Проаналізовано дослідження з цієї проблематики. Виокремлено сутнісні характеристики кожного періоду, розкрито здобутки окремих історіографічних шкіл. Сформульовано науково-дослідницькі пріоритети у сфері дослідження історії та історіографії радянського суспільства з червня 1941 по липень 1942 р
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Гуревич, Р.
    Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс] / Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 22-46, DOI 10.28925/2312-5829.2022.342. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цифрова дидактика -- цифрове освітнє середовище -- цифровізація -- цифрові технології -- освіта -- технології в освіті -- модернізація освіти
Анотація: В статті проаналізовано цифровізацію сучасної освіти. Її актуальність визначається роллю освіти у житті сучасного суспільства, що орієнтується на принципи та цінності постіндустріальної епохи. В удосконаленні національної освіти з кожним роком усе більшу роль набувають цифрові технології, що сприяють підвищенню якості підготовки майбутніх учителів і зближення освіти з наукою. Водночас ці технології потребують аналізу їх впливу на суспільство. В зв’язку з цим вивчення питань цифровізації освіти та її соціальних наслідків видається дуже актуальним напрямом наукових досліджень. Для досягнення поставленої мети використано методи соціального пізнання, аналізу філософської, соціологічної, педагогічної літератури, синтезу та моделювання соціально-культурних процесів. Визначено основні проблеми цифровізації освіти: дегуманізація освітніх, а далі всіх інших соціальних відносин, здатності здобувачів освіти до творчості, зростання прагматизму й індивідуалізму на основі цінностей особистого комфорту й споживання. Визначено перспективи цифровізації системи освіти: інструментальні – оснащення освітніх закладів якісним програмним забезпеченням, інформаційними системами, що забезпечують доступ до освітніх ресурсів, впровадження інформаційних (дистанційних) технологій, он-лайннавчання, зміна вимог до викладачів і здобувачів освіти, становлення нових освітніх структур, неминучі зміни звичних форм і методів навчання; ціннісносмислові – знаходження гармонійної єдності з найкращими традиціями вітчизняної освіти. Розв’язання практичних питань, пов’язаних з реалізацією державної політики цифровізації різних сфер суспільних відносин, що сприяють координації зусиль науковців, політиків, інститутів громадянського суспільства з соціально-економічного та культурного розвитку інформаційного суспільства
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Коношевський, Л.
Опушко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Даценко, Марія.
    Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі методичної підготовки / М. Даценко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 82-86, DOI 10.28925/2518-766X.2022.713 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- педагогічні умови -- музичне мистецтво
Анотація: Сучасне суспільство характеризується швидкими змінами в усіх сферах життя, що особливо впливає на розвиток освітянського простору, де перетинаються нові цінності, цифрові технології та нові стилі життя, які вимагають передових освітніх педагогічних умов.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

14.


    Дячок, Н.
    Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. Дячок. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 128-140, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.128140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освітні рівні -- професійна мобільність -- професійна освіта -- формальна освіта
Анотація: У статті розглядається професійна мобільність (можливість успішної зміни іншої діяльності або зміна типу роботи) як необхідна якість сучасного педагогічного працівника. Виокремлено основні якості, які є важливими у формуванні професійно-мобільного фахівця. Запропоновані критерії оцінки педагогічної діяльності працівників освіти відповідно до норм, які висуває суспільство (професійний саморозвиток, професійні навички, впровадження інноваційних технологій у навчальний процес, творчість у період реформування та модернізації, новітні педагогічні технології діяльності). Обґрунтовано важливість сформованої професійної мобільності працівників відповідно до завдань нової Концепції розвитку педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Землякова, Т.
    Функції та смисли нових інформаційних взаємин: абсолют чи шизофренічне роздвоєння? [Електронний ресурс] / Т. Землякова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- інформаційний простір -- інформаційне суспільство -- інформаційна функція -- реципієнт
Анотація: У статті розглянуто перспективу змін у контексті інформаційного суспільства та простору, їх вплив на людину в цілому, функції нового інформаційного простору, потребу «правильної організації повідомлень» та роль реципієнта в цьому процесі, виокремлено дефінітивний ряд: «інформація», «інформаційний простір», «інформаційне суспільство», підкреслено важливість віднайдення та дотримання власної культурної ідентичності. Вказано, що нині масштаби соціальних і культурних метаморфоз величезні, а культурні цикли змінюються дуже швидко, провокуючи цивілізаційні потрясіння. Акцентовано, що ідентичності стають дедалі більш специфічними, їх важче розподіляти, зростає соціальна фрагментизація.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Зимовець, О. А.
    Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / О. А. Зимовець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 112-126. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- гностичні уміння -- майбутні вчителі -- гуманітарні дисципліни -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційне суспільство
Анотація: У статті розглядається проблема формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Автор надає визначення гностичних умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнює склад даних умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначається роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін та пропонується система вправ, спрямованих на їх формування з використанням ІКТ, в рамках розробленого автором спецкурсу «Використання ІКТ у професійній діяльності вчителів гуманітарних дисциплін».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

17.
85,0я43
А 86


    Казанова, Наталья Витальевна.
    "Я" и "другой" в культуре информационного общества: игровой сценарий [Електронний ресурс] / Н. В. Казанова, А. В. Штыров. - Електронні текстові дані // Арт-простір : науковий журнал. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 85,0я43

Рубрики: Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
віртуальний світ -- гра -- спілкування -- трансформація -- Я -- Інший
Анотація: Інформаційне суспільство, формуючи особливе культурне середовище, породжує низку специфічних проблем, одна з яких – трансформація традиційної опозиції «Я» – «Інший». Стаття дана трансформація розглядається в контексті віртуалізації міжсуб'єктних відносин.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Штыров, Андрей Вячеславович


Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

18.


    Качур, Ірина.
    Екзистенціалістський мотив відчаю у романі К. Маккарті «Старим тут не місце»: нова темрява, старі сподівання [Електронний ресурс] / І. Качур. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 179-184, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
американська література -- екзистенціалізм -- екзистенціалістський мотив -- відчай
Анотація: У статті досліджується художня репрезентація екзистенціалістського мотиву відчаю в романі Кормака Маккарті«Старим тут не місце». Твір є глибоко філософським і спонукає до роздумів, адже в ньому порушуються екзистенційні питання цінності людського життя та мети людського існування. Предметом дослідження є екзистенціалістський мотив відчаю. Проблема полягає в особливостях репрезентації цього мотиву в сучасній літературі. Мета дослідження —розглянути літературне втілення екзистенціалістського мотиву відчаю в романі «Старим тут не місце». Методи, застосовані в ході дослідження, охоплюють уважне прочитання, яке служить для ідентифікації мотиву відчаю в романі, та аналіз персонажів, який допомагає дослідити, як головні герої переживають відчай , і виявити їхні психологічні й емоційні реакції на екзистенційні виклики, з якими вони стикаються. Новизна дослідження полягає в тому, що пропонується новий погляд на аналіз роману в контексті екзистенціалістських мотивів, особливо мотиву відчаю. Результати дослідження показують, що у творі екзистенціалістський мотив відчаю виникає як наслідок усвідомлення внутрішньої безглуздості й абсурдності людського існування. Головні герої постій но переживають відчай , оскільки суспільство, у якому вони живуть, позбавлене сенсу і керується жорстокістю, що вказує на глибокі зміни моральних та етичних стандартів у сучасніи цивілізації . Протагоністи належать до різних поколінь і відрізняються за своїм соціальним статусом та способом мислення, але вони поділяють спільний досвід переживання відчаю в певні моменти свого життя. Відчай , якии вони відчувають, спричинении змінами, що зазнає суспільство. Ці транс-формації в глобальному масштабі провокують зміни етичних норм і моралі, породжуючи повсюдне відчуття дисонансу та моральної двозначності. Герої помічають, що насильство стає необхідною умовою для виживання, оскільки правосуддя доводить свою неспроможність боротися зі злом, гроші та наркотики займають провідне місце, замінюють релігію, а вартість людського життя знецінюється. Світ здається абсурдним і позбавленим сенсу, однак головні герої відчайдушно намагаються знайти свіи шлях крізь темрявута віднайти сенс і справжність у, здавалося б, байдужому й хаотичному світі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.
Шифр: К269584624/2016/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2016р. № 1
Зміст:
Tyukalov, Mykhailo. Great Britain in the middle east (20s of the 20th century) / М. Tyukalov ; М. Tyukalov. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Близький Схід, Східне питання, Месопотамія
Срібняк, Ігор. Діяльність благодійних організацій у таборі Йозефов (Чехословаччина) у 1921–1925 рр. / І. Срібняк. - С.10-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, Олена. Український молодіжний рух в європейській системі міжнародних відносин в 1920–1939 рр. / О. Гуменюк. - С.19-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Тучинський, Віталій. Молдавська автономна радянська соціалістична республіка у складі усрр в 1924–1940 РР.: до питання про історичні корені виникнення сучасної проблеми Придністров’я / В. Тучинський. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Саган, Галина. Специфіка контактів українських та югославських вчених у 50–80-ТІ роки хх ст. / Г. Саган. - С.32-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Дуднік, Олександр. Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ. / О. Дуднік. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, Віталій. Взаємовідносини між Гетьманщиною і Запорожжям у добу Івана Брюховецького / В. Щербак. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Олег. Передумови проведення загального перепису 1897 Р. в Наддніпрянській Україні й потреби у визначенні етнічного складу населення / О. Іванюк. - С.60-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, Олександр. Дмитро Гордєєв та діяльність харківських мистецтвознавців у 1920–1930-Х роках / О. Бонь. - С.70-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кривошея, Ігор. Участь надії суровцевої в українській національно-демократичній революції (1917–1921 РР.) / І. Кривошея, Л. Якименко. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гула, Володимир. Суспільство радянської України на початку Великої Вітчизняної війни: стан розробки наукової проблеми / В. Гула. - С.87-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Потильчак, Олександр. Україна у Другій світовій війні: «проблема вибору» на тлі цивілізаційно-світоглядного протистояння (окремі спостереження на мікрорівні соціальної історії) / О. Потильчак. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Голованов, Сергій. Місце жінки в полісному суспільстві та інститут легальної проституції в Афінах v ст. до н.е. / С. Голованов. - С.102-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Фицик, Ігор. Правобережна шляхта в освітньому просторі Російської імперії (перша третина xix ст.) / І. Фицик. - С.108-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, Марина. Місце жінки в сімейній історії українського панства: чотири катерини родини Ґалаґанів / М. Будзар. - С.115-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарасенко, Ольга. Школа істориків університету Св. Володимира: Микола Іванович Костомаров / О. Тарасенко. - С.127-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповал, Андрій. Діяльність В.М. Перетца щодо збереження українських історико-культурних пам’яток (за матеріалами епістолярію вченого) / А. Шаповал. - С.135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кропивко, Олена. Повсякденне життя київського студентства у 1960–1970-х рр.: соціально-побутові аспекти / О. Кропивко. - С.141-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: К269584624/2022/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2022р. № 1
Зміст:
Андрєєв, В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина ІІ. Алжир. Лютий-травень 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андреєва, О. Каряка. - С.8-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Драч, О. "Були присутніми, слухали, ухвалили…": функціонування Варшавської жіночої прогімназії за протоколами засідань педагогічної ради 1914 року / О. Драч, О. Івахненко. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. З історії кооперативного руху в таборі полонених українців Вецляр, Німеччина: створення та діяльність спілки "Чайня” (грудень 1915 – 1916 рр.) / І. Срібняк, М. Палієнко. - С.30-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Казаков, Г. Афро-американська спільнота у період мобілізаційних заходів 1917 – 1918 рр.: надії та практика / Г. Казаков. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, В. "Вермахту потрібні солдати": виховання й освіта під впливом нацизму / В. Ковальчук. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Ходжін, М. Особливості суніто-шиїтського протистояння періоду "Арабської весни" / М. Ходжін. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Саган, Г. Історія становлення та сучасні тенденції релігійного життя українців Хорватії / Г. Саган. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікічук, В. Відображення історичної географії України на сторінках "Киевской старины" / В. Нікічук. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, О. Пам’ять і пам’ятники: імперська політика й українське суспільство на початку ХХ ст. / О. Іванюк, Д. Ремінна. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Гедьо, А. Розвиток освіти в Києві на сторінках газет "Нова Рада" й "Киевлянин" доби Центральної Ради / А. Гедьо, В. Шабранська. - С.79-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Назарчук, О. Політика радянської влади у галузі авіації на теренах України (січень - березень 1918 р.) / О. Назарчук, П. Сацький. - С.90-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Лобко, О. Маловідомі сторінки життя родини Лєдоховських. Архітектор Ігнатій Лєдоховський: творчість та доля / О. Лобко. - С.96-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Мицик, Ю. З листів лубенського полковника Леонтія Свічки / Ю. Мицик, І. Тарасенко. - С.107-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Є. "Проєкт приєднання частини Малоросійського краю до Київської губернії" Григорія Ґалаґана та його ідеологічний контекст / Є. Ковальов. - С.116-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, М. У комунікаційному просторі українських інтелектуалів середини ХІХ ст.: листи Опанаса Марковича Григорію Ґалаґану / М. Будзар, Т. Терещенко. - С.124-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, В. Нові можливості дослідження ранньомодерної історії України: "Малоросійські справи", "Малоросійський приказ", "Батуринський архів…" / В. Щербак. - С.136-138
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)