Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (888)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=суспільство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Serheieva O., Myronova I.
Назва : Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3. - С. 65-70. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.6570 (Шифр Н057263/2019/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.6570
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--глобалізація--ринок праці--державна політика--освіта дорослих
Анотація: У статті розглянуто причини та передумови виникнення проблеми забезпечення взаємодії закладів вищої освіти й освіти дорослих з ринком праці на рівні освітньої політики Європейського Союзу. Визначено поняття освітньої політики Європейського Союзу, а також місце вищої освіти й освіти дорослих як складової освітньої політики держави. У статті наголошується на тому, що в наш час як ніколи актуальними стають проблеми реформування сучасної освіти й оновлення системи вищої освіти та освіти дорослих. Розвиток взаємодії вищої освіти й освіти дорослих і ринку праці є необхідною умовою для підвищення якості, ефективності та результативності функціонування освітньої системи, а також формування суспільства нового тисячоліття. У цьому контексті виникає необхідність вивчення досвіду країн, у яких створена розгалужена, науково обґрунтована та цілісна система забезпечення потреб ринку праці через його тісну співпрацю з закладами вищої освіти та освіти дорослих, зокрема країн Європейського Союзу. Сучасне суспільство в умовах глобалізації, інтеграції та модернізації має нагальну потребу впровадження і вдосконалення освіти протягом життя для конкурентоспроможності на ринку праці. Громадяни усвідомлюють важливість безперервної освіти як засобу досягнення більшого успіху в своїй кар’єрі й отримання задоволення від життя в цілому. Світ постійно змінюється, безперервно розвиваючись технологічно й інтелектуально, що призводить до нових, більш різноманітних кар’єрних можливостей. З огляду на зазначені передумови, необхідним є вивчення успішного досвіду запровадження змін в освітній політиці Європейського Союзу щодо налагодження взаємозв’язку між закладами вищої освіти та освіти дорослих з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kwolek, Katarzyna
Назва : Wychowanie do odbioru kultury masowej
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 122-126. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.122126 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.122126
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.01
Предметні рубрики: Освіта-- Культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суспільство--діти--молодь--засоби масової інформації--масова культура
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.122126,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Łapian T.
Назва : Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 32. - С. 4-13. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32 (Шифр П225817115/2019/32). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аніматор--вільний час--організація відпочинку
Анотація: Соціальна та культурна анімація тісно пов'язана зі станом сучасного суспільства та сучасної культури; воно стало відповіддю на їхні вади та вади, на потреби, які наше постіндустріальне суспільство не може задовольнити. Розвиток цивілізації, який призвів до індустріалізації та урбанізації, призвів до радикальної трансформації соціальної структури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хархула, Ярослав
Назва : Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 18-28. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.22 (Шифр О283150799/2022/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.22
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціологія--соціальні зміни--сучасне суспільство
Анотація: Багатоконтекстуальні соціальні зміни, що виражаються в постійному формуванні сучасного суспільства, специфіка якісно нових трансформацій у взаємозв’язку між глобальністю та локальністю, суспільством та суб’єктом є важливими для якісних роздумів над питаннями соціальної відповідальності, у тому числі соціальної відповідальності університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошук Л.
Назва : Інтермедіальність як прояв міжмистецької поліфонії у новелах Ольги Кобилянської [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2017/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтермедіальність--медійне суспільство--взаємодія мистецтв--медіа--літературно-музично-кольорова кореляція
Анотація: У статті зосереджено увагу на явищі інтермедіальності, його витоках і теоретичному обґрунтуванні. Акцентовано на необхідності кореляції підходів до цілісного осягнення творів літератури через призму інтермедіальності. Проблема міжмистецьких зв’язків не нова й осмислювалася як самими митцями, так і багатьма вченими. Поняття інтермедіальності виникає наприкінці XX століття саме на основі міжмистецьких взаємозв’язків. На сьогодні дослідження інтермедіальності залишається досить новим напрямом аналізу в літературознавстві, суть якого зосереджено на взаємодії авторських свідомостей, художніх текстів, рецепції читача. У статті зроблено висновок, що О. Кобилянська у творах малої прози надавала великого значення звукозображальним елементам, перспективі музичної творчості у змалюванні природи людських пристрастей, ліро-драматичним малюнкам пейзажного характеру
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ломачинська І., Ломачинський Б.
Назва : Інформаційна культура педагога в системі релігієзнавчої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 1-14. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.1 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна компетентність--інформаційна культура--релігієзнавча освіта--релігійна освіта--релігійна толерантність--релігійний плюралізм--системний підхід
Анотація: Стаття присвячена аналізу особливостей формування інформаційної культури педагога в системі релігієзнавчої освіти з позицій системного підходу, відповідно до якого суспільство постає як інтегральна саморегульована система взаємодії соціальних інститутів – економічних, політичних, соціальних, духовних, що забезпечують її саморозвиток на основі набутого соціального і культурного досвіду. Інформаційна культура постає як динамічний феномен, що відображає відповідний рівень інтелектуального, освітнього, духовного розвитку соціуму, а також зумовлює неупереджене вивчення релігії як життєвої необхідності побудови демократичного суспільства. Проблема вивчення релігії значною мірою зумовлена дискусією щодо її змісту, на яку впливають історичні, конфесійні, політичні, правові чинники та існуючі освітні практики. Визначені переваги неконфесійного вивчення релігії у історико-релігійному, етичному та філософському вимірах, адже відсутність адекватних знань про специфіку релігійних процесів у секуляризованому суспільстві може мати негативні наслідки не лише для формування демократичних суспільних цінностей, але і для збереження історичної пам’яті нації. У висновках підкреслюється, що інформаційна культура у релігієзнавчому освітньому дискурсі реалізується в системі заходів щодо підвищення інформаційної самосвідомості, формування інформаційного світогляду на засадах толерантності, пропаганди національних інформаційних ресурсів національної релігійно-культурної спадщини, реалізації механізмів ефективної наукової комунікації з метою неупередженого об’єктивного роз’яснення причинно-наслідкових зв’язків у релігійно-політичних процесах сучасності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Хоружа, Людмила Леонідівна
Назва : Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість
Місце публікування : Освітологія. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2012. - № 1. - С. 86-90 (Шифр О168872740/2012/1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хоружа, Людмила Леонідівна
Назва : Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість
Місце публікування : Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ, 2011. - Вип. 1. - С. 80-84. - ISSN 1609-8595 (Шифр Н057263/2011/1). - ISSN 1609-8595
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воскобойнікова-Гузєва О.
Назва : Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 51-57. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.5157 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.5157
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): громадські організації--соціальні комунікації--українська бібліотечна асоціація--громадянське суспільство--проектна діяльність
Анотація: Статтю присвячено аналізу ефективності проведення вебінарів як форми надання освітньої послуги та реалізації суспільно важливих проектів на прикладі діяльності Всеукраїнського громадського об’єднання «Українська бібліотечна асоціація».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І.
Назва : Генеза андрагогічного знання: історичний [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 34. - С. 66-72. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.8 (Шифр П225817115/2020/34). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): андрагогіка--освіта дорослих--суспільство
Анотація: Статтю присвячено проблемі розвитку андрагогічного знання в контексті реалізації концепту «освіта протягом життя». Проаналізовано демографічні та соціально-економічні трансформації українського суспільства, що зумовили посилення уваги науковців до проблемиосвіти дорослих.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куцик Р., Безпалько Б.
Назва : Демонізація" ворога як прийом російської імперської пропаганди в роки Першої світової війни
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 75-82. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.1.10 (Шифр К269584624/2020/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.1.10
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пропаганда--інформаційний прийом--ворог
Анотація: У статті висвітлено особливості формування російською владою негативного образу ворога серед населення українських земель Правобережжя у 1914–1917 рр. Встановлено, що в умовах війни Російська імперія усвідомлювала необхідність проведення вдалої інформаційної політики як запоруки успіху в боротьбі. Одним із ключових напрямів у цьому контексті було формування негативного образу німців та їхніх союзників. З цією метою влада через різні механізми інформаційного впливу на суспільство практикувала використання такого прийому пропаганди, як «демонізація». Його основним завданням було не лише сформувати негативний образ ворога, а й перевести в площину релігійно-догматичного протиборства добра зі злом та зіткнення двох світів: росій-ського — цивілізованого і германського — варварського.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васильченко Л. В., Шацька Н. М.
Назва : Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 43-55. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.105 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.105
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--змішане навчання--інформаційне середовище--навчально-пізнавальна діяльність здобувачів освіти--електронні ресурси--засоби комунікації
Анотація: Сучасне інформаційне суспільство формулює завдання щодо виховання фахівців, здатних мобільно адаптуватися в життєвих ситуаціях, самостійно набувати необхідних знань та застосовувати їх на практиці. Проблеми з надання освіти, що виникли під час встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби спричиненої коронавірусом, вимагали в реальній діяльності пошуку шляхів їх раціонального розв’язання, використовуючи сучасні технології. Така ситуація спонукала педагогів грамотно працювати з інформацією, бути комунікабельними, самостійно розвивати власну цифрову компетенцію. Розвиток сучасних технологій урізноманітнив методи комунікації педагогів та здобувачів освіти. У даній статті подано аналіз реалізації дистанційного навчання у Запорізькому регіоні, зокрема увага приділена труднощам, з якими зіткнулися педагоги, здобувачі освіти, їх батьки та шляхів нівелювання проблем запровадження дистанційного освітнього середовища. Моніторинг діяльності різних учасників освітнього процесу дає можливості для систематизації інформації та подання рекомендацій щодо подолання таких труднощів. Досвід 2020 року та результати анкетування показали, що практично не відбувалося окремо дистанційного та електронного навчання. Онлайнанкетування проводилося протягом березня 2021 року з метою визначення думки педагогів Запорізького регіону про організацію навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти за дистанційною формою навчання. Аналіз онлайн-опитування свідчить, що ефективність дистанційного навчання в закладах освіти Запорізького регіону залежить від технічного забезпечення навчального процесу, від майстерності педагогів, які беруть участь у цьому процесі, використання ефективної комунікації. Учасники опитування вважають, що мотивація педагога має вплив на ефективність дистанційного навчання менше, ніж мотивація здобувача освіти. На думку багатьох респондентів, розклад уроків не змінився, а от звичний розклад життя змінився кардинально. Значна кількість педагогів підкреслює, що працюють за комп’ютером більше половини доби. Аналіз статистичних даних та вільно висловлених думок педагогів, учасників опитування, дозволяє припустити, що поки не знайдено ефективних рішень щодо організації «віддаленого» навчання здобувачів освіти, але є педагоги, які знаходяться в інноваційному пошуку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Качур, Ірина
Назва : Екзистенціалістський мотив відчаю у романі К. Маккарті «Старим тут не місце»: нова темрява, старі сподівання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 3. - С. 179-184. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.3 (Шифр С325934233/2023/29/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): американська література--екзистенціалізм--екзистенціалістський мотив--відчай
Анотація: У статті досліджується художня репрезентація екзистенціалістського мотиву відчаю в романі Кормака Маккарті«Старим тут не місце». Твір є глибоко філософським і спонукає до роздумів, адже в ньому порушуються екзистенційні питання цінності людського життя та мети людського існування. Предметом дослідження є екзистенціалістський мотив відчаю. Проблема полягає в особливостях репрезентації цього мотиву в сучасній літературі. Мета дослідження —розглянути літературне втілення екзистенціалістського мотиву відчаю в романі «Старим тут не місце». Методи, застосовані в ході дослідження, охоплюють уважне прочитання, яке служить для ідентифікації мотиву відчаю в романі, та аналіз персонажів, який допомагає дослідити, як головні герої переживають відчай , і виявити їхні психологічні й емоційні реакції на екзистенційні виклики, з якими вони стикаються. Новизна дослідження полягає в тому, що пропонується новий погляд на аналіз роману в контексті екзистенціалістських мотивів, особливо мотиву відчаю. Результати дослідження показують, що у творі екзистенціалістський мотив відчаю виникає як наслідок усвідомлення внутрішньої безглуздості й абсурдності людського існування. Головні герої постій но переживають відчай , оскільки суспільство, у якому вони живуть, позбавлене сенсу і керується жорстокістю, що вказує на глибокі зміни моральних та етичних стандартів у сучасніи цивілізації . Протагоністи належать до різних поколінь і відрізняються за своїм соціальним статусом та способом мислення, але вони поділяють спільний досвід переживання відчаю в певні моменти свого життя. Відчай , якии вони відчувають, спричинении змінами, що зазнає суспільство. Ці транс-формації в глобальному масштабі провокують зміни етичних норм і моралі, породжуючи повсюдне відчуття дисонансу та моральної двозначності. Герої помічають, що насильство стає необхідною умовою для виживання, оскільки правосуддя доводить свою неспроможність боротися зі злом, гроші та наркотики займають провідне місце, замінюють релігію, а вартість людського життя знецінюється. Світ здається абсурдним і позбавленим сенсу, однак головні герої відчайдушно намагаються знайти свіи шлях крізь темрявута віднайти сенс і справжність у, здавалося б, байдужому й хаотичному світі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладченко О. В.
Назва : Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 52-60. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатика--інформаційне суспільство--фахівці з економічних спеціальностей--інформаційно-комунікаційні технології--навчальна дисципліна
Анотація: Автором статті порушується проблема зміни підходів до організації вивчення інформатики економістами у вищій школі як однієї із складових їхньої професійної компетентності. Доводиться доцільність введення у навчальні плани низки вибіркових курсів, спрямованих на формування навичок роботи з інформацією у контексті глобальної тенденції інформатизації суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шліхта, Ганна
Назва : Змістовне наповнення структурних елементів ціннісно-деонтологічних компетенцій майбутніх фахівців з інформаційних технологій [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 4(43). - С. 180-199. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.411 (Шифр О283150799/2023/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.411
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--аксіологія--аксіологічна компетентність--деонтологічна компетентність
Анотація: Сучасне інформаційне суспільство вимагає від майбутніх фахівців з інформаційних технологій не лише технічної експертизи, але й глибокого розуміння етичних та ціннісних аспектів їхньої професійної діяльності. Ця стаття присвячена дослідженню ціннісно-деонтологічних компетенцій у навчанні та підготовці майбутніх фахівців з інформаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Київські історичні студії -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Андрєєв В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина ІІ. Алжир. Лютий-травень 1894 р.)/ В. Андрєєв, С. Андреєва, О. Каряка (стр.8-19)
Драч О. "Були присутніми, слухали, ухвалили…": функціонування Варшавської жіночої прогімназії за протоколами засідань педагогічної ради 1914 року/ О. Драч, О. Івахненко (стр.20-29)
Срібняк І. З історії кооперативного руху в таборі полонених українців Вецляр, Німеччина: створення та діяльність спілки "Чайня” (грудень 1915 – 1916 рр.)/ І. Срібняк, М. Палієнко (стр.30-38)
Казаков Г. Афро-американська спільнота у період мобілізаційних заходів 1917 – 1918 рр.: надії та практика/ Г. Казаков (стр.39-43)
Ковальчук В. "Вермахту потрібні солдати": виховання й освіта під впливом нацизму/ В. Ковальчук (стр.44-48)
Ходжін М. Особливості суніто-шиїтського протистояння періоду "Арабської весни"/ М. Ходжін (стр.49-55)
Саган Г. Історія становлення та сучасні тенденції релігійного життя українців Хорватії/ Г. Саган (стр.56-62)
Нікічук В. Відображення історичної географії України на сторінках "Киевской старины"/ В. Нікічук (стр.63-68)
Іванюк О. Пам’ять і пам’ятники: імперська політика й українське суспільство на початку ХХ ст./ О. Іванюк, Д. Ремінна (стр.69-78)
Гедьо А. Розвиток освіти в Києві на сторінках газет "Нова Рада" й "Киевлянин" доби Центральної Ради/ А. Гедьо, В. Шабранська (стр.79-89)
Назарчук О. Політика радянської влади у галузі авіації на теренах України (січень - березень 1918 р.)/ О. Назарчук, П. Сацький (стр.90-95)
Лобко О. Маловідомі сторінки життя родини Лєдоховських. Архітектор Ігнатій Лєдоховський: творчість та доля/ О. Лобко (стр.96-106)
Мицик Ю. З листів лубенського полковника Леонтія Свічки/ Ю. Мицик, І. Тарасенко (стр.107-115)
Ковальов Є. "Проєкт приєднання частини Малоросійського краю до Київської губернії" Григорія Ґалаґана та його ідеологічний контекст/ Є. Ковальов (стр.116-123)
Будзар М. У комунікаційному просторі українських інтелектуалів середини ХІХ ст.: листи Опанаса Марковича Григорію Ґалаґану/ М. Будзар, Т. Терещенко (стр.124-135)
Щербак В. Нові можливості дослідження ранньомодерної історії України: "Малоросійські справи", "Малоросійський приказ", "Батуринський архів…"/ В. Щербак (стр.136-138)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Київські історичні студії -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Tyukalov М. Great Britain in the middle east (20s of the 20th century)/ М. Tyukalov ; М. Tyukalov (стр.3-9) Кл.слова: Близький Схід,Східне питання,Месопотамія
Срібняк І. Діяльність благодійних організацій у таборі Йозефов (Чехословаччина) у 1921–1925 рр./ І. Срібняк (стр.10-19)
Гуменюк О. Український молодіжний рух в європейській системі міжнародних відносин в 1920–1939 рр./ О. Гуменюк (стр.19-26)
Тучинський В. Молдавська автономна радянська соціалістична республіка у складі усрр в 1924–1940 РР.: до питання про історичні корені виникнення сучасної проблеми Придністров’я/ В. Тучинський (стр.27-31)
Саган Г. Специфіка контактів українських та югославських вчених у 50–80-ТІ роки хх ст./ Г. Саган (стр.32-46)
Дуднік О. Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ./ О. Дуднік (стр.46-53)
Щербак В. Взаємовідносини між Гетьманщиною і Запорожжям у добу Івана Брюховецького/ В. Щербак (стр.54-59)
Іванюк О. Передумови проведення загального перепису 1897 Р. в Наддніпрянській Україні й потреби у визначенні етнічного складу населення/ О. Іванюк (стр.60-70)
Бонь О. Дмитро Гордєєв та діяльність харківських мистецтвознавців у 1920–1930-Х роках/ О. Бонь (стр.70-78)
Кривошея І. Участь надії суровцевої в українській національно-демократичній революції (1917–1921 РР.)/ І. Кривошея, Л. Якименко (стр.78-86)
Гула В. Суспільство радянської України на початку Великої Вітчизняної війни: стан розробки наукової проблеми/ В. Гула (стр.87-96)
Потильчак О. Україна у Другій світовій війні: «проблема вибору» на тлі цивілізаційно-світоглядного протистояння (окремі спостереження на мікрорівні соціальної історії)/ О. Потильчак (стр.97-101)
Голованов С. Місце жінки в полісному суспільстві та інститут легальної проституції в Афінах v ст. до н.е./ С. Голованов (стр.102-107)
Фицик І. Правобережна шляхта в освітньому просторі Російської імперії (перша третина xix ст.)/ І. Фицик (стр.108-115)
Будзар М. Місце жінки в сімейній історії українського панства: чотири катерини родини Ґалаґанів/ М. Будзар (стр.115-126)
Тарасенко О. Школа істориків університету Св. Володимира: Микола Іванович Костомаров/ О. Тарасенко (стр.127-134)
Шаповал А. Діяльність В.М. Перетца щодо збереження українських історико-культурних пам’яток (за матеріалами епістолярію вченого)/ А. Шаповал (стр.135-140)
Кропивко О. Повсякденне життя київського студентства у 1960–1970-х рр.: соціально-побутові аспекти/ О. Кропивко (стр.141-145)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сніжко А.
Назва : Класичні моделі комунікації у виборчих кампаніях 2014 р. в Україні [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2014/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--масова комунікація--соціальна комунікація--політка--партія--суспільство--політична пропаганда--медіа--інтермедіарій
Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемах політичної комунікації в Україні. На прикладах виборчих кампаній 2014 року описані прикладні аспекти застосування класичних моделей комунікації (однорівневої та дворівневої) у політичному дискурсі. Продемонстровано особливості комунікації на загальнонаціональному та регіональному рівнях, зокрема із залученням у процеси комунікації інтермедіаріїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пухонська О.
Назва : Культурна амнезія: від суспільного до літературного дискурсу незалежності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2017/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурна амнезія--пам’ять--забуття--література--суспільство--тоталітаризм
Анотація: Предметом дослідження в пропонованій науковій студії є явище культурної амнезії як одного зі складників посттоталітарної пам’яті. Упродовж ХХ століття різні вияви політики тоталітаризму одним із найбільш дієвих методів утвердження власних ідеологій вважали саме суспільне забуття культурних кодів минулого. Ішлося про вкрай жорстокі і найрадикальніші методи: від спалення бібліотек, архівів до фізичного знищення інтелектуальної еліти підкорених націй. Українська культура значною мірою відчула на собі цю тоталітарну практику, що з’ясувалося вже після розпаду Радянського Союзу і з чим намагається дати раду й до сьогодні саме художня література.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голованов, Сергій
Назва : Місце жінки в полісному суспільстві та інститут легальної проституції в Афінах v ст. до н.е.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 102-107. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.13 (Шифр К269584624/2016/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.13
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поліс--античне суспільство--жінка--проституція--гетери
Анотація: Статтю присвячено проблемі становища жінок в античному суспільстві. Також здійснюється спроба дослідити зв’язок між демократичними традиціями афінського суспільства та природою такого явища, як легальна проституція в античному полісі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)