Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (213)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сім’я<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Муравецька Я.
Назва : Театральна інтерпретація повісті "Кайдашева сім’я": візуальний аспект [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2017/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): візуальність--зоровий образ--персонаж-спостерігач--декорація
Анотація: Мета статті: проаналізувати та порівняти візуальні стратегії у літературному та театральному мистецтві (на прикладі повісті Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я» та сценарію Наталки Дубіної «Кайдаші»). Проаналізовано методи, якими у виставі «Кайдаші» сценаристка Наталя Дубіна створює образ «зайвого батька», наголошується на відмінностях тесту повісті та сценарію. Здійснено спробу окреслення можливостей перекодування текстового зорового образу у візуальний. Окремий акцент зроблений на зримому та незримому візуальному, межах його оприявлення. На прикладі вищезгаданих творів позначено особливості показу візіонерства (через створення об’єкта та суб’єкта візій). Зроблено висновок щодо подібності ідей вистави та повісті, попри відмінності і у засобах різних видах мистецтв, і у самій канві твору
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Журавель Т. В., Снітко М. А.
Назва : Стан функціонування та розвиток сімейних форм виховання в м. Києві [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 79-95. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.795 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.795
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитячий будинок сімейного типу--діти з інвалідністю--діти--позбавлені батьківського піклування--діти-сироти--опіка--піклування--прийомна сім’я--сімейні форми виховання--усиновлення
Анотація: У статті проаналізовано стан функціонування сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у м. Києві, а також сформовано рекомендації щодо їх розвитку, зокрема для влаштування дітей з інвалідністю. Автори звертають увагу на тенденції щодо загальної кількості, статі, віку усиновлених дітей, дітей, переданих під опіку/піклування, дітей, які виховуються у прийомних сім’ях і дитячих будинках сімейного типу, зокрема, дітей з інвалідністю. У статті наводяться проблемні аспекти влаштування дітей з інвалідністю у сімейні форми виховання та шляхи їх подолання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Чик Д. "Хто москаля об’їхав зроду?": поема "Енеїда" І. Котляревського в контексті крутійської літератури/ Д. Чик
Бульбачинська О. Творчість Євгена Гуцала: естетичні засади/ О. Бульбачинська
Муравецька Я. Театральна інтерпретація повісті "Кайдашева сім’я": візуальний аспект/ Я. Муравецька
Шеремет О. Проблематика пам’яті в сучасному польському репортажі (на прикладі "Кулеметів і вишень" Вітольда Шабловського)/ О. Шеремет
Моркотун С. Відтворення експресивності образних засобів при перекладі текстів політичного дискурсу/ С. Моркотун
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корчак, Леандра
Назва : Сім’я як середовище виховання
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2015. - № 4. - С. 115-117. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.115117 (Шифр О168872740/2015/4). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.115117
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація сім'ї--сім'я--сім'я як виховне середовище
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.115117,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хмєлевська М.
Назва : Попередження агресії в молоді: соціальний аспект [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 16-23. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.2 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--соціокультурні детермінанти--соціальна допомога--молода людина
Анотація: Стаття присвячена феномену агресії як соціальному явищу, яке має і соціальні, і біологічні (психологічні) умови виникнення і розвитку. Авторка на основі аналізу наукових джерел здійснила класифікацію типів агресії, підкреслюючи, що типологія залежить від критерію поділу. Результати дослідження спираються на найбільш вживану класифікацію агресії на фізичну та словесну (психологічну), а також самоагресію. Особливу увагу в статті приділено соціокультурним детермінантам агресії та насильства молоді, серед яких виокремлено моделі агресії, що молоді люди спостерігають в близькому (сім’я, освітнє середовище) та віддаленому (ЗМІ, інтернет, телевізійні програми) оточенні. Наголошено, що обставинами, які обтяжують прояви агресії, є вживання алкоголю, наркотиків, комп’ютерна залежність. У статті підкреслюється, що ймовірність прояву агресивних форм поведінки залежить від частоти агресії в навколишньому середовищі, від її проявів авторитетними особами (наприклад вихователями), від спостереження вигоди агресії (наприклад у вигляді отриманої переваги), а також від частоти можливостей для агресивної поведінки. У статті акцентується, що допомоги потребують не тільки жертви агресії, а й агресори. Для того, щоб протидіяти агресії як складнику соціального життя молодої людини, мало виявити проблему; важливо усунути причини агресії. Обмеження, попередження і протидія цьому явищу потребує організації ефективної мережі соціальних послуг, а також активізації місцевих громад. На прикладі програм запобігання та усунення агресії в Республіці Польща авторка доводить, що допомогу, спрямовану на припинення агресії, слід вжити не лише заради особистого добробуту молодої людини, а й через соціальні і психологічні наслідки цього явища.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гончаренко А. М.
Назва : Особливості взаємодії дітей дошкільного віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 1. - С. 160-170. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спілкування--гуманістична спрямованість спілкування--діти старшого дошкільного віку--сім’я
Анотація: У статті розглядається вплив системи міжособистісних взаємин у сім’ї на формування у дитини способу взаємодії з ровесниками.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освітологія -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Левовицький Т. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки/ Т. Левовицький (стр.11-19) Кл.слова: вища освіта,якість навчання,шанс змін
Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти/ С. Мартиненко (стр.19-24) Кл.слова: методологія педагогічної діагностики,особистісно-розвивальна освіта,педагогічна діагностика
Поспєлова. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства/ Тетяна Поспєлова (стр.24-28) Кл.слова: інституціоналізм,людський потенціал,людський розвиток
Чернуха Н. Від цілісності освіти до її якості/ Н. Чернуха (стр.29-32) Кл.слова: євроінтеграція,інтеграція,модернізація
Диба Т. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме"/ Т. Диба (стр.32-37) Кл.слова: акмеологія,неперервна освіта,професійна освіта
Мешальський. Про вплив вчителя та його нестійкість/ Стефан Мешальський (стр.38-44) Кл.слова: вплив,вплив вчителя,елементи впливу
Желанова В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір/ В. Желанова (стр.44-49) Кл.слова: зміст професійної підготовки,контекстна спрямованість,контекстуалізація
Лисенко О. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів/ О. Лисенко (стр.49-53) Кл.слова: безпрервний професійний розвиток,етапи становлення лікарів,післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк В. О. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні/ В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва (стр.54-60) Кл.слова: експертиза,експерт у галузі освіти,консультування
Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи/ Н. Пономаренко (стр.61-64) Кл.слова: експертиза,діагностика,експертиза в освіті
Іваницька О. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом/ О. Іваницька, А. Панченко (стр.65-70) Кл.слова: експертиза,експертна оцінка,експертне оцінювання
Братко М. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї/ М. Братко (стр.71-76) Кл.слова: освіта,теорія управління освітою,управління освітою США
Квятковський М. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз/ М. Квятковський (стр.77-80) Кл.слова: освітні прагнення,напрями навчання,педагогіка роботи
Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння/ А. Загородня (стр.80-83) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,освіта
Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики/ Н. Мосьпан (стр.84-88) Кл.слова: Болонський процес,вища освіта,інтернаціоналізація
Біницька К. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності/ К. Біницька, О. Біницька (стр.89-94) Кл.слова: фандрайзингова діяльність,фінансування,школа
Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів/ Т. Атрощенко (стр.94-98) Кл.слова: керівник дошкільної установи,комунікація,комунікативна культура
Рябенко В. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології/ В. Рябенко (стр.99-104) Кл.слова: форми суспільних відносин,гносеологія,духовне виробництво
Ткаченко М. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення/ М. Ткаченко (стр.104-109) Кл.слова: Болонський університет,Болонський процес,демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман Г. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів/ Г. Пєхачек-Огерман (стр.110-115) Кл.слова: ідентичність учнів,культурна ідентичність,полікультурна освіта
Корчак Л. Сім’я як середовище виховання/ Л. Корчак (стр.115-117) Кл.слова: класифікація сім'ї,сім'я,сім'я як виховне середовище
Беднарська Н. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію/ Н. Беднарська (стр.118-125) Кл.слова: вікіпедія,навчання,неформальне навчання
Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики/ А. Плаксін (стр.126-130) Кл.слова: дидактична Культура,зміст освіти,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Байталюк О. М.
Назва : Дитина в сімейних правовідносинах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 134-142. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитина--сім’я--сімейні правовідносини--народження дитини--реєстрація дитини--майнові та немайнові права дитини
Анотація: У статті розкривається поняття сімейних прав та обов’язків, дається визначення даного поняття, аналізуються поняття майнових і немайнових прав дитини у сім’ї.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cogorno L., Smithbauer S., Beck C., Zaporozhets O.
Назва : The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 18-31. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): травма--психологічна освіта--війна--захисні фактори--студенти
Анотація: Українські студенти продовжують здобувати освіту, незважаючи на російське вторгнення. Тому потрібні додаткові знання, як студенти приймають рішення продовжувати або припинити свою освіту під час війни та кризи. Викладачі, адміністратори університетів та студенти мають бути проінформовані про результати досліджень з інструкціями та протоколами для безперервної освіти під час війни, щоб забезпечити безпеку та професійне зростання студентів. Студенти-психологи унікальні, оскільки їхні професійні навички обумовлюють формування психологічної стійкості. Незважаючи на війну та психологічні травми, студенти коледжу, які займаються консультуванням і психологією, продовжують навчання та прагнення до вищої освіти, демонструючи свої психологічні здібності та стійкість, щоб адаптуватися до важких часів. Було виявлено, що такі мотиваційні чинники, як оптимізм щодо майбутнього, родина та друзі, сприяють відчуттю мети під час кризи. Також на стійкість тих, хто переживає війну, позитивно впливають соціальна підтримка та копінгові стратегії. Стимулювання таких факторів захисту, як громада, сім’я, альтруїзм, стійкість і оптимізм, може мотивувати студентів продовжувати навчання, незважаючи на такі складні часи, як війна. Особистий альтруїзм сприяє формуванню в студентів відданості професії, забезпечуючи наполегливість, незважаючи на виклики війни. Це дослідження містить рекомендації для освітніх програм психології, які функціонують під час війни та кризи, щодо підтримки студентів, посилення їхніх захисних факторів, заохочення альтруїзму, розуміння переваг безперервної психологічної освіти та впровадження піклування про себе для полегшення стресів студентів, пов’язаних з військовим часом. Додатково в цій статті наведені ключові фактори, які слід враховувати студентам, коли вони зважують, чи продовжувати психологічну освіту під час війни та кризи та як при цьому забезпечити підтримку студентів, викладачів і співробітників університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zieba, Beata
Назва : Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 103-106. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.103106 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.103106
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.39
Предметні рубрики: Педагогіка-- Сімейне виховання-- Виховання дітей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза--сім’я--проблеми виховання--виховання--кризове втручання
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.103106,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)