Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (728)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (4)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=театр<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гудошник О., Темченко Л.
Назва : Дискусійні аспекти міждисциплінарної взаємодії журналістики та усної історії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 2. - С. 95-103. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2022/28/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масмедіа--усна історія--наративність--цифровий сторітелінг--мультимедійність
Анотація: У статті представлено контекст сучасної наукової полеміки навколо кордонів міждисциплінарності. Предметом дослідження стали поширені практики використання в масмедіи ному просторі усноісторичних практик. Разом із тим сама усна історія стрімко змінюється під шаленим тиском цифрових платформ на кшталт StoryCorps (США), Listening Project (Велика Британія), The Story Project (Австралія), The Tale of a Town (Канада). Зміни торкнулися не лише технологічного процесу архівації та поширення інформації , але й засадничих основ усної історії — ї ї методології . На зміну глибинному інтерв’ю приходять метод «збору швидких реакціи » та історичний сторітелінг. Мета статті — окреслити дискусійне поле сучасного наукового дискурсу проблеми, на прикладі світових та українських медіа представити наи показовіші аспекти міждисциплінарної взаємодії , а саме: висвітлення суперечливих і неоднозначних для потрактувань історичних фактів; наративність; пролонговану комунікацію; мультимедій ність і багатоплатформність. Методами дослідження стали традиційні емпіричні методи спостереження та опису, а також парадигмальний аналіз функціональних особливостей усноісторичних практик у журналістиці. Результати дослідження. Запропоновано базові характерологічні напрями, що дають змогу різноаспектно представити головні дискусійні моменти: використання усноісторичних матеріалів, особливо «прихованої історії » очима очевидців, стає додатковим джерелом журналістських уточнень, розслідувань і розширення інформаціи ного порядку денного; звернення до маргінесних тем історії , надання голосу терористичним угрупованням та учасникам геноцидів ставить перед аудиторією вкраи складні и етично суперечливі питання; мультимедіи ність і багатоплатформність надають усноісторичніи інформації нового життя, при цьому до узвичаєних практик нових медіа додаються перформанс, театр, партисипативність. Наи виразнішим проявом змін у зазначеному міждисциплінарному дискурсі стали поширені в різних сферах практики цифрового сторітелінгу; медіи не и ого використання проілюстроване проєктом BBC’s Capture Wales digital storytelling project. У межах наукової дискусії , що точиться в останні роки, актуалізовані питання демократизації історії , масового долучення до цифрових архівів, створення потужних соціальних проєктів і намагання дистанціювати усну історію як окрему дисципліну. Разом із тим міждисциплінарність, як будь-яка творча практика, залишається широким полем для експериментів і творчості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вірченко Т., Козлов Р.
Назва : Засади оцінки та канонізації драматургічних творів українськими публіцистами кінця XIX початку XX ст. [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Том 25, № 3. - С. 113-119. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2019/25/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська драматургія--літературний канон--межа століть--публіцистика--літературна критика--театральна критика
Анотація: Предметом дослідження є драматургічний канон, проблема якого є нагальною для кожної нації. Як доволі мінливе явище театр різко реагує на соціальний запит. Тому важливо усвідомлювати ті критерії та засади, за якими можуть бути оцінені драматургічні твори, придатні для входження в національний канон. Метою розвідки є виокремлення на матеріалі публіцистики кінця XIX – початку XX століття критеріїв канону драматургічних творів, критеріїв, перевірених не тільки часом, а й інтелектом. Досвід українських публіцистів кінця ХІХ – початку ХХ ст. у цій галузі є надзвичайно важливим. Розділені в державному і в етнічному сенсі, українці виробляли систему спільних кодів, зокрема й культурних. Причому переважно брали за взірець досвід сформованих історичних націй зі сталою театральною історією. В результаті дослідження з’ясовано, що розробка таких засадничих кодів велася одночасно в кількох напрямах. Це і вироблення принципів оцінки поетичної мови, і встановлення вимог до особистості автора, і відбір оригінальних творів національної літератури як взірцевих, і формування жанрового репертуару театрів. Через специфіку тогочасного розуміння просвітницької ролі драматичної літератури та вистав варто говорити і про ідеологічну частину вимог до якісного художнього твору. Актуальний ідейний зміст розглядався (Іван Франко, Микола Євшан, Леся Українка) як обов’язковий чинник успіху твору. Однак він повинен не зумовлювати дидактизм, а служити радше ілюстративним матеріалом. Сергій Єфремов, говорячи про українську драматургію зазначеного періоду вже з позицій історика літератури, головну увагу зосереджував на сценічності та змісто-формальній цілісності п’єси. Виявлені критерії формування канону становлять новизну дослідження та його практичне значення, ставши мірилом оцінки тих творів, що ними можна розширити український драматургічний канон. Загалом формування канону є позитивно-дискутивним явищем, адже приводить до пошуку точок дотику і відновлення цілісності роз’єднаної національної літератури та культури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Погребняк І.
Назва : Культурологічні концепти епістолярію Бориса Грінченка [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): епістолярій--листування--культурологічні концепти--комунікативні коди--громадське--приватно-особистісне
Анотація: У статті розглянуто провідні культурологічні концепти епістолярію Бориса Грінченка зі знаковими постатями кінця XIX – початку XX століть. Простежено тематичний діапазон листів, а саме: українська література, письменство, книговидання і національний театр. Визначено комунікативні коди листування, наголошено на поєднанні громадського та приватноособистісного забарвлення епістолярних діалогів, що дає змогу глибше осмислити культурні засади означеної доби, а також окреслити загальний пафос усього епістолярію – служіння українській національній ідеї.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі/ О. М. Олексюк (стр.4-8) Кл.слова: духовний потенціал,мистецька освіта
Kaniowska M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s/ M. Kaniowska (стр.9-12) Кл.слова: художні школи,музична культура
Zeman A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman Кл.слова: хоровий концерт,спілкування,слухач
Тушева В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті/ В. В. Тушева Кл.слова: вища мистецька освіта,професіоналізація,самосвідомість
Кушнір К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва/ К. В. Кушнір Кл.слова: соціокультурний простір,компетентність,комп’ютерні технології
Вєтринська А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі/ А. В. Вєтринська Кл.слова: хореографічне мистецтво,викладач вищого закладу,професійні якості викладача
Шпирка А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста/ А. О. Шпирка (стр.36-42) Кл.слова: емоційна виразність,фахова підготовка,майбутній вокаліст
Косінська Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки/ Н. Л. Косінська (стр.43-48) Кл.слова: майбутні вчителі,сценічно-образна культура,наукові принципи
Davidovitch N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song/ N. Davidovitch (стр.49-53) Кл.слова: єврейський народ,поезія,пісня
Троєльнікова Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України/ Л. О. Троєльнікова (стр.54-60) Кл.слова: фольклор,обряд,ендогенні коди
Свириденко Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна)/ Н. С. Свириденко (стр.61-65) Кл.слова: старовинна музика,клавесин,експозиція
Ізваріна О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття/ О. М. Ізваріна (стр.66-70) Кл.слова: українське оперне мистецтво,українськиймузично-драматичний театр,музична критика
Друцэ А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий/ А. П. Друцэ (стр.71-74) Кл.слова: флейта,тараф,най
Яковчук Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект/ Н. Д. Яковчук (стр.75-79)
Єрмак І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст./ І. Ю. Єрмак (стр.80-88) Кл.слова: виконавський трактат,флейта
Давлатова Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами)/ Т. І. Давлатова (стр.89-92) Кл.слова: українське оперне мистецтво,виконавська школа,архівні матеріали
Шило А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами)/ А. П. Шило (стр.93-96) Кл.слова: вокальне мистецтво,музична критика,оперне мистецтво
Полубоярина І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку/ І. І. Полубоярина (стр.97-102) Кл.слова: духовні цінності,інтеграція наук,студент-музикант
Комендант Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова/ Т. П. Комендант (стр.103-109) Кл.слова: національна культура,професійна мистецька освіта,мистецтво
Гмиріна С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки/ С. В. Гмиріна (стр.110-115) Кл.слова: харизма вокаліста,естрадний співак,творчий імідж
Ходоровська І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська (стр.116-120) Кл.слова: чуття ритму,інноваційні технології,навчальний процес
Рахманова О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці»/ О. К. Рахманова (стр.121-124) Кл.слова: синтезія,інтеграція,звук–колір
Ван Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання/ Я. Ван (стр.125-131) Кл.слова: диригентсько-хорове навчання,вища мистецька освіта
Лимаренко В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті/ В. І. Лимаренко (стр.132-136) Кл.слова: хмарні технології,ед’ютейнмент
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ізваріна О. М.
Назва : Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі/ науковий журнал. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - С. 66-70. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.6670 (Шифр М898489384/2018/3). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.6670
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українське оперне мистецтво--українськиймузично-драматичний театр--музична критика
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2020р. т.26,N 2
Цікаві статті :
Дорфман Н. Концепт тілесності у сучасній сербській та чорногорській прозі: від інтерпретації до "занурення" у текст/ Н. Дорфман (стр.17-23)
Артеменко І. Мотив особистого спротиву в драматургічному осмисленні Революції Гідності/ І. Артеменко (стр.24-31)
Кравченко А. Релігія у структурі ідентичності за романами Сергія Жадана/ А. Кравченко (стр.32-41)
Ткаченко Р. Подолинського та її відгомін в українській літературі/ Р. Ткаченко, С. Утопія (стр.42-47)
Срібняк І. Український аматорський театр у таборі інтернованих військ УНР Стшалково, Польща, очима театральних критиків, серпень 1921 — липень 1922 рр. (за матеріалами часопису "Промінь")/ І. Срібняк (стр.48-60)
Sliepushova А. Father-child discourse in Family Guy: a corpus-based analysis/ А. Sliepushova (стр.61-65)
Трищенко І. Семантичний контраст і нерівність в позиції звертання (на матеріалі англомовної художньої прози)/ І. Трищенко (стр.66-72)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Срібняк І.
Назва : Український аматорський театр у таборі інтернованих військ УНР Стшалково, Польща, очима театральних критиків, серпень 1921 — липень 1922 рр. (за матеріалами часопису "Промінь") [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Том 26, № 2. - С. 48-60. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2020/26/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): театр--вистава--п’єса--артист-аматор--табір інтернованих
Анотація: У статті и деться про діяльність украї нського аматорського театру в таборі інтернованих Віи ськ УНР Стшалково, Польща, на сцені якого щотижнево виставлялись дві-три п’єси, що належали до класики украї нської та світової драматургії . Метою дослідження є осмислення ролі театру в формуванні духовно-світоглядних ідеалів таборян, що передбачає аналіз репертуару аматорських гуртків, критичної рецепції вистав та реконструкції ціннісної мотивації груп украї нського вояцтва. Для ефективної реалізації мети були застосовані історичнии метод, аналіз джерел та синтез. У результаті дослідження було встановлено, що вистави готувались кількома мистецько-артистичним гуртками (трупами), між якими мала місце неформальна конкуренція. Така ситуація сформувала традицію критичного оцінювання вистав та розміщення суджень критиків на шпальтах таборової «живої » газети «Промінь». При цьому є важливим зазначити, що критики не упускали нагоди вказати на недоліки або навпаки — відзначити маи стерність гри артистів під час вистав. Виступи таборових драматично-мистецьких колективів мали важливе значення для піднесення морального духу інтернованих, задовольняючи водночас ї хні ностальгічні почуття за власною домівкою та рідним краєм. Переважна більшість вистав була національною за змістом та духом (всі без винятку п’єси готувались до постановки украї нською мовою), сприяючи в такии спосіб духовніи консолідації інтернованого вояцтва. Важливим було и те, що таборяни шукали і знаходили власне оригінальне вираження свої м мистецьким пошукуванням, роблячи в такии спосіб свіи внесок у скарбницю украї нської та європеи ської культури. Значення украї нського театру в Стшалково полягало в тому, завдяки виконавськіи маи стерності акторів-аматорів, украї нськіи пісні та музиці, які звучали у виставах, серед польського суспільства закріплювалась позитивне сприи няття УНР та украї нців як частини європеи ського політичного та національно-культурного простору. Новизна дослідження полягає у введені до наукового обігу масиву відомостеи про аматорські театральні гуртки в середовищі інтернованих вояків та критичну рецепцію ї хньої діяльності. Практичне значення дослідження полягає у тому, що и ого результати доводять тяглість украї нської національної драматургічної традиції .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)