Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (253)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тести<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення/ О. П. Буйницька [и др.] (стр.1-14)
Дущенко О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання/ О. Дущенко (стр.15-25)
Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/ Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов (стр.26-40)
Лещенко Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків/ Т. Лещенко, М. Жовнір (стр.41-53)
Makhachashvili R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs/ R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina (стр.54-68)
Міськевич Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту/ Л. Міськевич (стр.69-78)
Nalyvaiko О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view/ О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian (стр.79-94)
Пікалова В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики/ В. Пікалова (стр.95-103)
Рябко А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики/ А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець (стр.104-120)
Самчинська Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"/ Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда (стр.121-133)
Смірнова В. Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/ В. Смірнова (стр.134-144)
Струтинська О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства/ О. Струтинська (стр.145-160)
Тютюнник А. В. Технології візуалізації у світових дослідженнях/ А. В. Тютюнник (стр.161-168)
Фамілярська Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті/ Л. Фамілярська (стр.169-180)
Цирульник С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції/ С. Цирульник (стр.181-192)
Яненко Я. Електронні тести у дискурсі гейміфікації/ Я. Яненко (стр.193-207)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе Н., Вембер В.
Назва : Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 44-54. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.4454 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.4454
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання--формувальне оцінювання--пірінгове оцінювання
Анотація: У статті подано особливості та тенденції впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес закладів вищої освіти, проаналізовано погляд світових науковців на зміни в теорії і практиці оцінювання навчальних досягнень студентів у контексті акцентування особистісно-орієнтованого навчання, а саме визнання формувальної функції оцінювання, завдяки якій студенти стають не лише спостерігачами процесу оцінювання викладачем, а залучаються до використання та розробки критеріїв оцінювання, до самооцінювання та пірінгового оцінювання. Проаналізовано особливості формувального та пірінгового оцінювання, визначено переваги та недоліки традиційного та пірінгового оцінювання. Серед запропонованих шляхів уникнення недоліків традиційного оцінювання є поєднання традиційного та пірінгового оцінювання, впровадження засобів ІКТ для підтримки пірінгового оцінювання. Проаналізовано цифрові інструменти оцінювання та представлено результати опитування викладачів щодо зацікавленості у володінні цифровими інструментами для оцінювання, в якому взяли участь 769 викладачів шести українських університетів-партнерів проекту MoPed. Наведено результати опитування щодо використання технологій оцінювання та використання цифрових інструментів для оцінювання, в якому взяли участь 84 науково-педагогічні співробітники Київського університету імені Бориса Грінченка. Результати опитування показали, що на сьогоднішній день пірінгове оцінювання постійно використовують в навчальному процесі 15,6% опитаних, 62,3% використовують частково, 22,1% - не використовують. В той же час, 51,9% опитаних готові використовувати пірінгове оцінювання в освітньому процесі після більш детального ознайомлення з цим методом. Згідно результатів опитування, серед цифрових інструментів, які викладачі використовують в навчальному процесі, найбільш популярними є електронна пошта, комп’ютерні тести, що перевіряються автоматично, та робота зі спільними документами чи презентаціями, проте деякі ресурси, які можуть бути використані для пірінгового оцінювання, використовуються менше, ніж третиною викладачів та під час їх використання не завжди враховуються всі можливості таких засобів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воротникова І.
Назва : Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 101-118. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.101118 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.101118
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова компетентність вчителя--післядипломна освіта--неформальна післядипломна освіта
Анотація: В статті визначено умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті. Проаналізовано міжнародні стандарти ЮНЕСКО, європейські рамки цифрових компетентностей для громадян (DigComp 2.1 і освітян (Digcompedu) та узагальнено критерії до визначення та оцінювання цифрової компетентності у вчителів. Результати дослідження представлено на основі досвіду підвищення кваліфікації педагогів міста Києва з використанням емпіричних методів: спостереження, опитування (анкетування, бесіди). Анкетування дозволило визначити основні запити вчителів щодо формування індивідуальних траєкторій професійного розвитку, в тому числі в напряму підвищення рівня цифрової компетентності. Визначено умови формування цифрової компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти: цифровізацію освіти, наявність нормативно-правових документів щодо стандартів та вимог до цифрової компетентності вчителя (міжнародні, інституційні, національні), необхідність розробки та впровадження критеріїв розвитку цифрової компетентності вчителя (тести, анкети і т. п.), запровадження міжнародних, вітчизняних проектів із питань використання ІКТ, готовність післядипломної освіти забезпечити формування цифрової компетентності вчителів (ІТінфраструктура, наявність наукових, навчально-методичних ресурсів та середовищ та компетентних кадрів), розвинута ІТ-інфраструктура закладів освіти, в яких працює вчитель (апаратне, програмне забезпечення, в тому числі цифрові лабораторії, підключення до швидкісного Інтернет, персоналізовані інформаційно-освітні середовища і т.д). Крім того важливою умовою визначено мотивацію вчителя до неперервного професійного розвитку та самооцінювання ним цифрової компетентності. Доведено, що розробка і запровадження національних стандартів цифрової компетентності вчителя, надання йому права самому вирішувати, в яких інституціях підвищувати кваліфікацію, сприяють запровадженню нових підходів до побудови індивідуальних маршрутів розвитку цифрової компетентності педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яненко Я.
Назва : Електронні тести у дискурсі гейміфікації
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 193-207. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.16 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.16
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гейміфікація--електронний тест--комп’ютерний тест--студенти--університет
Анотація: Статтю присвячено висвітленню особливостей сучасних електронних тестів у дискурсі гейміфікації, яка дає змогу викладачам зацікавлювати і мотивувати студентів, використовуючи ефективні підходи до організації навчального процесу. В результаті проведеного дослідження уточнено, що електронні тести мають низку переваг над паперовими, зокрема, це наявність більшої кількості варіантів тесту, що пропонуються студентам; автоматичні перевірка і підрахунок балів; зручність проходження тесту для студентів; необмежені можливості внесення викладачем виправлень, змін і доповнень до електронних тестів тощо. Більше половини респондентів вказали на важливість економії паперу і відповідне збереження лісів у сучасному світі, що свідчить про розвиток екологічної свідомості студентів. Відзначено, що більшості респондентів легше та комфортніше проходити електронний тест, проте більш серйозне ставлення до паперового тесту. З’ясовано переваги використання електронних тестів у системі elearning Сумського державного університету, які полягають у наявності зручних шаблонів для створення основних видів тестів та їх редагування; у автоматичному підраховуванні системою результатів проходження тесту студентами; у автоматичній зміні послідовності варіантів питань і відповідей при кожному новому проходженні тесту; у забезпеченні доступності тестів або інших навчальних матеріалів для студентів та у можливості використання для проходження тестів мобільних пристроїв. Відзначено такі елементи гейміфікації в електронних тестах, як наявність чітких правил проходження тесту, яким студенти повинні слідувати; поява результатів тесту на екрані комп’ютера або смартфона; наявність елементів змагання між студентами, що проходять тест. Відзначено вплив сучасних технічних засобів на гейміфікацію процесу навчання, зокрема, при з’ясуванні того, коли проходження електронного тесту буде більш схожим на гру, майже третина респондентів зазначила, що це відбувається при проходженні тесту на смартфоні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іващук О. В.
Назва : Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 132-140. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система керування навчанням moodle--дистанційний курс--форум--чат--глосарій--тести--індивідуальні завдання--самостійна робота
Анотація: В статті досліджується питання підвищення ефективності викладання математики студентам економічних спеціальностей шляхом залучення до навчального процесу системи керування навчанням Moodle. Розглянуто приклад дистанційного курсу, структура якого забезпечує якісне засвоєння навчального матеріалу, організацію спілкування та управління діяльністю учасників курсу, гнучкість, доступність та інтерактивність навчання, урізноманітнення форм перевірки та оцінювання знань, навчання у співпраці. Визначено функції Moodle в процесі навчання. З’ясовано можливості поєднання традиційних методів навчання з дистанційними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)