Пошуковий запит: (<.>K=тестування<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Староста В. І. (Не)комп’ютерно орієнтоване тестування у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)зручності використання/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024,N N 16.-С.173-193
|
>2.
| Malec W. Computer-based testing: a necessary evil or a sensible choice?/W. Malec // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.100-113
|
>3.
| Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення/О. П. Буйницька [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.1-14
|
>4.
| The Modern Higher Educational Review - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>5.
| Кузьмінська О. Г. Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм/О. Г. Кузьмінська, В. О. Кантур // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.80-91
|
>6.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2024г.,N 16 (Введено оглавление)
|
>7.
| Майорський В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства/В. В. Майорський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.129-140
|
>8.
| Петрик Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання"/Л. Петрик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.161-184
|
>9.
| Прошкін В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів/В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.157-168
|
>10.
| Алексеєв О. М. Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування/О. М. Алексеєв // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 1.-С.12-23
|
>11.
| Освітологічний дискурс - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>12.
| Буйницька О. П. Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом/О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, Д. Л. Настас // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.13-31
|
>13.
| Цирульник С. М. Програмно-апаратний комплекс "arduino learner kit"/С. М. Цирульник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.231-240
|
>14.
| Волянюк А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання/А. С. Волянюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.56-66
|
>15.
| Шумков І. Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ/І. Шумков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.169-179
|
>16.
| Лопіна Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE/Н. Лопіна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.156-184
|
|