Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (646)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тренінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Sobczak-Michałowska, M.
    Practical training of students at Polish universities using wsg university in bydgoszcz as an example [Електронний ресурс] = Практична підготовка студентів: досвід польських університетів / M. Sobczak-Michałowska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P53-59, DOI 10.28925/2518-7635.2021.65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- університети -- практичний тренінг -- освітня пропозиція -- система кваліфікації -- вища освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Собчак-Міхаловська Маржена


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

2.


    Друшляк, М. Г.
    Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів / М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 77-88, DOI 10.28925/2414-0325.2021.108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- підвищення кваліфікації вчителів -- організаційні форми підвищення кваліфікації -- види підвищення кваліфікації -- тренінг -- майстер-клас -- навчання протягом життя -- комп’ютерна анімація
Анотація: Останнім часом при виборі видів підвищення кваліфікації вчителів акцент зміщується у бік підвищення активності учасників освітнього процесу. Тому більш ефективними визнаються ті види, в основі яких лежить активна взаємодія та інтенсивне спілкування, що базується на унікальному життєвому і професійному досвіді та готовності ним поділитися. Серед таких видів підвищення кваліфікації вчителів автори виокремлюють участь у тренінгах, під час яких увага приділяється практичному відпрацюванню умінь через власний набутий освітній досвід, і майстер-класах, під час яких увага приділяється практичній демонстрації творчого вирішення певного завдання, нової методики, технології, авторської моделі. Кафедрою інформатики Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка розроблено короткі курси підвищення кваліфікації вчителів (інформатики, фізики, математики) Сумської області, які орієнтовані на формування\ розвиток умінь створювати комп’ютерні анімації для підтримки освітнього процесу і які було організовано як тренінги та майстер-класи. Педагогічний експеримент полягав у порівняльному дослідженні ефективності обраних організаційних форм (тренінг чи майстер-клас) для гетерогенних груп (групи вчителів з різним досвідом роботи). Поряд із цим визначалися: ступінь використання ІТ у професійній діяльності, бажання використовувати комп’ютерну анімацію на уроках, самооцінка вмінь розробляти комп’ютерні анімації з начальною метою. За результатами експерименту встановлено, що майстер-клас виявився більш ефективним для вчителів з досвідом роботи менше 10 років, а тренінг – для вчителів із досвідом роботи більше10 років.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Юрченко, А. О.
Розуменко, А. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: О283150799/2015/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 1 (9) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бабійчук, С. М. Геоінформаційна компетенція старшокласників як складова інформаційної компетенції / С. М. Бабійчук. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бігунова, Ю. В. Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України: результати експериментального дослідження / Ю. В. Бігунова. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Волярська, О. С. Формування професійної компетентності працівників центрів зайнятості: технологічний підхід / О. С. Волярська. - С.24-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. П. Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів / С. П. Гвоздій. - С.36-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії / А. К. Грабовий. - С.49-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Республіці Польщі: теоретичний аспект / Ю. В. Грищук. - С.61-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Демешкант, Н. А. Роль і функції науково-педагогічних працівників у реалізації завдань екологічної освіти / Н. А. Демешкант. - С.75-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Джуринський, П. Б. Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання / П. Б. Джуринський. - С.84-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Дишко, О. Л. Педагогічні умови формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг / О. Л. Дишко. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Дружененко, Р. С. Функціональна основа навчання синтаксису простого речення майбутніх учителів української мови і літератури: лінгвістичний коментар / Р. С. Дружененко. - С.104-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Житинська, М. О. Забезпечення якості життя людей похилого віку як соціальна проблема / М. О. Житинська. - С.116-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кокнова, Т. А. Засоби оптимізації самостійної роботи студентів-філологів / Т. А. Кокнова. - С.125-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Коростелін, М. О. Тренінг у формуванні конфліктологічних умінь майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності / М. О. Коростелін. - С.135-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, І. В. Розвиток мотивації студентів до дистанційного навчання у вищій школі / І. В. Ляшенко. - С.150-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Як визначити педагогу психологічний портрет студента? / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - С.158-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Острянко, Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект / Т. С. Острянко. - С.167-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Пляченко, Т. М. Особистість керівника учнівського музично-інструментального колективу в педагогічній теорії і практиці / Т. М. Пляченко. - С.179-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті / В. В. Прошкін. - С.192-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Савельчук, І. Б. Соціально-педагогічне середовище навчально-професійних студій як чинник формування інноваційного потенціалу майбутніх соціальних працівників / І. Б. Савельчук. - С.204-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Сльоза, Н. В. Спрямованість змісту нових підручників курсу "Загальна географія" на формування умінь самостійної роботи учнів / Н. В. Сльоза. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Уруський, А. В. Реалізація індивідуального підходу у процесі практичної роботи старшокласників на уроках технологічного профілю / А. В. Уруський. - С.229-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповалова, Р. Г. Навчання сольному співу: голосоутворення та його структурні компоненти / Р. Г. Шаповалова. - С.239-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрій, Р. Ф. Навчання теорії ймовірностей студентів фармацевтичних факультетів медичних університетів: застосування інформаційно-комунікаційних технологій / Р. Ф. Юрій. - С.250-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: О283150799/2018/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Башкір, О. Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч) / О. Башкір, С. Золотухіна, С. Лупаренко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе / М. Мартьянова. - С.16-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Антипін, Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.) / Є. Антипін. - С.27-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Матюшинець, Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу / Я. Матюшинець. - С.40-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Стойко, К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії / К. Стойко. - С.56-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів / Г. Іванюк. - С.68-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. Самоефективність як чинник професіоналізації студентів / О. Музика. - С.83-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) / О. Бульвінська. - С.95-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Бірюкова, Т. Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів / Т. Бірюкова, Л. Шинкура. - С.107-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Субашкевич, І. Обґрунтування використання медіапсихологічних технологій у процесі підготовки студентів до їх професійної діяльності / І. Субашкевич. - С.118-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор / С. Паламар. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Галатюк, Ю. Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі / Ю. Галатюк, Т. Галатюк. - С.139-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Удовіченко, Л. Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури / Л. Удовіченко. - С.151-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Беседа, Н. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту / Н. Беседа, О. Воробйов. - С.161-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Ребуха, Л. Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій / Л. Ребуха. - С.173-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнят, В. Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів / В. Корнят. - С.185-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. Якість дошкільної освіти на сучасному етапі / Л. Козак, І. Швидка. - С.198-208. - Бібліогр. в кінці ст.
Ошуркевич, Н. Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти / Н. Ошуркевич. - С.209-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Філімонова, Т. Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель / Т. Філімонова. - С.222-233. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі / І. Когут. - С.234-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, Т. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів в умовах коледжу / Т. Хома, М. Малеш. - С.246-258
Стеблюк, С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу / С. Стеблюк. - С.259-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. Готовність майбутніх вчителів початкової школи до використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні у багатопрофільному закладі вищої освіти / Г. Кучаковська. - С.271-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Ю. Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії / Ю. Скиба. - С.283-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Соломаха, А. Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії / А. Соломаха. - С.299-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі / Т. Головатенко. - С.309-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Бхіндер, Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія / Н. Бхіндер. - С.321-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Гвоздій, С. П.
    Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів [Електронний ресурс] / С. П. Гвоздій. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 36-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
культура безпечної життєдіяльності -- багаторівневий практичний тренінг -- нормативні дисципліни з безпеки
Анотація: Актуальність роботи викликана ситуацією на сході України і необхідністю швидкого та якісного навчання питанням безпеки життєдіяльності. Запропоновано авторську методику багаторівневого практичного тренінгу, який визначається як пов’язане із життям інтенсивне навчання із практичним відпрацюванням певних умінь та навичок викладачами та студентами у навчальному закладі та за його межами. Наводиться досвід використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів. Автор дає визначення поняття «культура безпечної життєдіяльності». Доводиться ефективність запропонованого методичного підходу у викладанні питань безпеки та його подальше використання у вищих навчальних закладах України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Коростелін, М. О.
    Тренінг у формуванні конфліктологічних умінь майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності [Електронний ресурс] / М. О. Коростелін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 135-149. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- тренінгові сесія -- конфліктологічі уміння -- майбутні фахівці з товарознавства та комерційної діяльності
Анотація: У статті розкрито сутність феномену «тренінг», основні його складові, внутрішні методи (групова дискусія, вправи та рольові ігри); акцентовано увагу на провідних принципах проведення тренінгів. Обґрунтовано доцільність використання тренінгів з метою формування конфліктологічних умінь майбутніх фахівців у галузі товарознавства та комерційної діяльності. Розкрито сутність взаємопов’язаних змістових блоків під час проведення тренінгових сесій – особистісного, комунікативного, професійного. Зроблено акцент на основних процедурах тренінгу, серед яких виокремлено визначення та оцінку ситуацій, зокрема конфліктних, що викликають труднощі, моделювання, інструктаж, підкріплення. Виокремлено необхідність гармонійного поєднання організаційних форм спілкування під час проведення тренінгів: індивідуально-колективне спілкування, спілкування в парах, спілкування в малих групах. Розкрито зміст авторських тренінгів: «Виробничі конфлікти», «Ефективна взаємодія в команді», «Попередження внутрішньоособистісної конфліктності». Зазначено, що ефект тренінгу було зафіксовано, що дало підставу стверджувати про доцільність його використання з метою формування конфліктологічних умінь.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Кіліченко, О. І.
    Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій [Електронний ресурс] / О. І. Кіліченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 65-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- професійна підготовка -- педагогічні комунікативні здібності -- професійно-педагогічний тренінг -- навчальні ситуації -- вчителі -- початкова школа
Анотація: У статті розглядаються особливості розвитку педагогічних комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи у процесі розв’язування навчальних ситуацій за допомогою професійно-педагогічного тренінгу. Автор визначає контекстний і коучинговий підходи, які варто враховувати у навчальному процесі при організації професійно-педагогічного тренінгу на практично-лабораторних заняттях з педагогічних дисциплін. Навчальні ситуації повинні носити контекстний характер, а організація викладачем процесу їх розв’язання – з врахуванням коучингового підходу. Проаналізовано сутність та завдання професійно-педагогічного тренінгу, охарактеризовані принципи, які варто дотримуватися при його організації. Визначені етапи опрацювання навчальних ситуацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Гладкова, В.
    Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 87-99, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.813. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічна компетентність -- акмесинергетичний супровід -- менеджер -- освіта -- самовдосконалення -- стажування -- тренінг
Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення кваліфікації керівників освітніх закладів. Розкрито особливості професійного самовдосконалення менеджера закладу освіти, що відбувається у формі стажування. Наведено загальну програму стажування зазначеної категорії керівного складу закладу освіти, здійснювану в очно-дистанційній формі. Для забезпечення ефективного самовдосконалення рекомендовану систему акмеологічних тренінгів для формування акмеологічної компетентності. Заключним етапом у формуванні акмеологічної компетентності менеджера закладу освіти є акме-синергетичний супровід.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Беседа, Н.
    Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту [Електронний ресурс] / Н. Беседа, О. Воробйов. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 161-172, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.679. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
бар’єри спілкування -- комунікативна компетентність -- педагогічне спілкування -- професійна діяльність -- спілкування -- стилі спілкування -- фахівець фізичної культури і спорту
Анотація: У статті обґрунтовано значення комунікативної компетентності в структурі професійної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Доведено, що в процесі фахової підготовки особливого значення набуває розвиток у студентів здатності до ефективної комунікації. Розглядається сутність педагогічного спілкування, його функції та стилі. Охарактеризовано вплив комунікативної компетентності на формування професійної майстерності фахівця. Визначено й описано бар’єри спілкування та підходи до їх усунення. Запропоновано вправи для розвитку навичок конструктивного спілкування в студентів на осно ві моделювання майбутньої професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Воробйов, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Короткова, Ю.
    Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. Короткова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 48-60, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.4860. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
майбутній юрист -- міжкультурна компетентність -- міжкультурне спілкування -- тренінг -- толерантність
Анотація: У статті розкривається сутність поняття «міжкультурна компетентність майбутнього юриста», яке тлумачимо як інтегративну багаторівневу професійно особистісну якість, що синтезує сукупність знань, умінь, ставлень, ціннісних установок, обумовлених метою і завданнями міжкультурного спілкування на засадах взаємоповаги, взаєморозуміння, взаємозбагачення. Міжкультурна компетентність розглядається як цілісна система, що складається з певних складових, відносно самостійних, утім взаємопов’язаних і взаємообумовлених. До них віднесено такі: комунікативну, соціокультурну, мотиваційно-ціннісну, афективну, когнітивну. Доведено, що формуванню міжкультурної компетентності фахівців з права сприятиме застосування інноваційних методів і форм навчальних занять (ділові/рольові ігри, диспути, дискусії, дебати, моделювання, симуляції тощо), серед яких особливе значення відіграє міжкультурний тренінг
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)