Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (646)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тренінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2018р.,N 3/4
Цікаві статті :
Башкір О. Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч)/ О. Башкір, С. Золотухіна, С. Лупаренко (стр.1-15)
Мартьянова М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе/ М. Мартьянова (стр.16-26)
Антипін Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.)/ Є. Антипін (стр.27-39)
Матюшинець Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу/ Я. Матюшинець (стр.40-55)
Стойко К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії/ К. Стойко (стр.56-67)
Іванюк Г. Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів/ Г. Іванюк (стр.68-82)
Музика О. Самоефективність як чинник професіоналізації студентів/ О. Музика (стр.83-94)
Бульвінська О. Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування)/ О. Бульвінська (стр.95-106)
Бірюкова Т. Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів/ Т. Бірюкова, Л. Шинкура (стр.107-117)
Субашкевич І. Обґрунтування використання медіапсихологічних технологій у процесі підготовки студентів до їх професійної діяльності/ І. Субашкевич (стр.118-128)
Паламар С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор/ С. Паламар (стр.129-138)
Галатюк Ю. Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі/ Ю. Галатюк, Т. Галатюк (стр.139-150)
Удовіченко Л. Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури/ Л. Удовіченко (стр.151-160)
Беседа Н. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту/ Н. Беседа, О. Воробйов (стр.161-172)
Ребуха Л. Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій/ Л. Ребуха (стр.173-184)
Корнят В. Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів/ В. Корнят (стр.185-197)
Козак Л. Якість дошкільної освіти на сучасному етапі/ Л. Козак, І. Швидка (стр.198-208)
Ошуркевич Н. Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти/ Н. Ошуркевич (стр.209-221)
Філімонова Т. Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель/ Т. Філімонова (стр.222-233)
Когут І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі/ І. Когут (стр.234-245)
Хома Т. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів в умовах коледжу/ Т. Хома, М. Малеш (стр.246-258)
Стеблюк С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу/ С. Стеблюк (стр.259-270)
Кучаковська Г. Готовність майбутніх вчителів початкової школи до використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні у багатопрофільному закладі вищої освіти/ Г. Кучаковська (стр.271-282)
Скиба Ю. Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії/ Ю. Скиба (стр.283-298)
Соломаха А. Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії/ А. Соломаха (стр.299-308)
Головатенко Т. Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі/ Т. Головатенко (стр.309-320)
Бхіндер Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія/ Н. Бхіндер (стр.321-336)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2003р.,N 2
Цікаві статті :
Будак В. Технологізація підготовки педагога - майбутнє університету/ В. Будак, О. Пєхота (стр.9-18)
Нор К. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання сучасних освітніх технологій/ К. Нор (стр.19-25)
Середа І. Педагогічна підготовка вчителя в сучасному університеті/ І. Середа (стр.27-32)
Олексюк О. Концепція, мета та завдання спецкурсу "Сучасні технології виховного процесу"/ О. Олексюк (стр.33-40)
Ситченко А. Дидактичні принципи технології літературного аналізу/ А. Ситченко (стр.41-45)
Тихонова Т. Особливості вивчення курсу "Освітні технології" майбутніми вчителями інформатики/ Т. Тихонова (стр.47-53)
Манькусь І. Підготовка майбутнього вчителя фізики до використання сучасних освітніх технологій/ І. Манькусь (стр.55-62)
Старєва А. Реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання в професійній підготовці майбутнього вчителя історії/ А. Старєва (стр.63-70)
Балицький О. Підготовка дитячого свята: технологічні аспекти/ О. Балицький (стр.71-77)
Квятковський С. Європейський контекст розвитку професійної освіти/ С. Квятковський (стр.81-87)
Квятковська-Коваль Б. Директори загальноосвітніх шкіл Польщі про освітню реформу/ Б. Квятковська-Коваль (стр.89-95)
Соколова І. Підготовка вчителів за двома спеціальностями в Росії/ І. Соколова (стр.97-105)
Лозниця В. Адаптація західних технологій навчання та концепція переносу їх семантичного змісту/ В. Лозниця (стр.107-113)
Козак Л. Особистісно орієнтоване навчання: ретроспективний аналіз/ Л. Козак (стр.113-117)
Коваль Т. Професійна підготовка майбутніх менеджерів у вищих гуманітарних навчальних закладах: технологічний аспект/ Т. Коваль (стр.119-131)
Бендера І. Організація самостійної роботи майбутніх інженерів-механіків сільського господарства: принцип наскрізності/ І. Бендера (стр.133-144)
Бойко Д. Психологічні умови засвоєння старшокласниками правознавства/ Д. Бойко (стр.145-151)
Чобітько М. Формування особистісно орієнтованої професії позиції майбутнього вчителя/ М. Чобітько (стр.155-164)
Цекова Я. Психологічний портрет особистості студента - соціального працівника/ Я. Цекова (стр.165-171)
Руденко Т. Формування економічної та комунікативної культури майбутнього вчителя економіки/ Т. Руденко (стр.173-178)
Сігаєва Л. Андрагогічні аспекти самовдосконалення особистості/ Л. Сігаєва (стр.179-185)
Жорняк Н. Концептуальні засади та феноменологія дослідження особистісного становлення дошкільника/ Н. Жорняк (стр.187-192)
Помиткіна Л. Психологічний тренінг як засіб корекції внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників/ Л. Помиткіна (стр.193-200)
Уфімцева С. Особливості творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку/ С. Уфімцева (стр.201-205)
Волошинова Л. Результати впровадження експериментальної моделі використання аудіовізуальних мистецтв/ Л. Волошинова (стр.209-214)
Ткач М. Структурно-функціональна модель становлення художнього світовідношення майбутнього музиканта-педагога/ М. Ткач (стр.215-223)
Рашковська В. Православне і світське мистецтво в розвитку духовності вчителя/ В. Рашковська (стр.225-231)
Цілісна характеристика становлення і розвитку самоврядування в єдиній виховній системі колонії (стр.235-239)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Бабійчук С. М. Геоінформаційна компетенція старшокласників як складова інформаційної компетенції/ С. М. Бабійчук (стр.1-12)
Бігунова Ю. В. Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України: результати експериментального дослідження/ Ю. В. Бігунова (стр.13-23)
Волярська О. С. Формування професійної компетентності працівників центрів зайнятості: технологічний підхід/ О. С. Волярська (стр.24-35)
Гвоздій С. П. Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів/ С. П. Гвоздій (стр.36-48)
Грабовий А. К. Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії/ А. К. Грабовий (стр.49-60)
Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Республіці Польщі: теоретичний аспект/ Ю. В. Грищук (стр.61-74)
Демешкант Н. А. Роль і функції науково-педагогічних працівників у реалізації завдань екологічної освіти/ Н. А. Демешкант (стр.75-83)
Джуринський П. Б. Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання/ П. Б. Джуринський (стр.84-94)
Дишко О. Л. Педагогічні умови формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг/ О. Л. Дишко (стр.95-103)
Дружененко Р. С. Функціональна основа навчання синтаксису простого речення майбутніх учителів української мови і літератури: лінгвістичний коментар/ Р. С. Дружененко (стр.104-115)
Житинська М. О. Забезпечення якості життя людей похилого віку як соціальна проблема/ М. О. Житинська (стр.116-124)
Кокнова Т. А. Засоби оптимізації самостійної роботи студентів-філологів/ Т. А. Кокнова (стр.125-134)
Коростелін М. О. Тренінг у формуванні конфліктологічних умінь майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності/ М. О. Коростелін (стр.135-149)
Ляшенко І. В. Розвиток мотивації студентів до дистанційного навчання у вищій школі/ І. В. Ляшенко (стр.150-157)
Неведомська Є. О. Як визначити педагогу психологічний портрет студента?/ Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська (стр.158-166)
Острянко Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект/ Т. С. Острянко (стр.167-178)
Пляченко Т. М. Особистість керівника учнівського музично-інструментального колективу в педагогічній теорії і практиці/ Т. М. Пляченко (стр.179-191)
Прошкін В. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті/ В. В. Прошкін (стр.192-203)
Савельчук І. Б. Соціально-педагогічне середовище навчально-професійних студій як чинник формування інноваційного потенціалу майбутніх соціальних працівників/ І. Б. Савельчук (стр.204-214)
Сльоза Н. В. Спрямованість змісту нових підручників курсу "Загальна географія" на формування умінь самостійної роботи учнів/ Н. В. Сльоза (стр.215-228)
Уруський А. В. Реалізація індивідуального підходу у процесі практичної роботи старшокласників на уроках технологічного профілю/ А. В. Уруський (стр.229-238)
Шаповалова Р. Г. Навчання сольному співу: голосоутворення та його структурні компоненти/ Р. Г. Шаповалова (стр.239-249)
Юрій Р. Ф. Навчання теорії ймовірностей студентів фармацевтичних факультетів медичних університетів: застосування інформаційно-комунікаційних технологій/ Р. Ф. Юрій (стр.250-260)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Прошкін В. В. Педагогічна система як предмет наукового дослідження/ В. В. Прошкін (стр.7-12) Кл.слова: наукове дослідження,педагогічна система,системний підхід
Братко М. В. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект/ М. В. Братко (стр.13-18) Кл.слова: підхід,методологія,освітнє середовище
Кульбашна Я. А. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні/ Я. А. Кульбашна (стр.18-21) Кл.слова: вища освіта,медична освіта,фахівці із стоматології
Грищук Ю. В. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти/ Ю. В. Грищук (стр.22-25) Кл.слова: доступність вищої освіти,ефективність вищої освіти,якість вищої освіти
Завгородня Є. Є. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості/ Є. Є. Завгородня (стр.25-28) Кл.слова: свобода,потенціал,творчість
Чернуха Н. М. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн (стр.29-33) Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент,емоційно-оцінний компонент,когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова Г. А. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі/ Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова (стр.34-39) Кл.слова: якість навчання,результати навчання,самооцінка
Матвієнко О. В. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз/ О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко (стр.40-45) Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів,інформатизація шкільної освіти,засоби ІКТ
Загородня А. А. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади/ А. А. Загородня (стр.46-49) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,порівняльна педагогіка
Лисенко О. Ю. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії/ О. Ю Лисенко (стр.50-54) Кл.слова: Велика Британія,медичні школи,післядипломна освіта лікарів
Литвин Л. В. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин (стр.54-59) Кл.слова: кваліфікація,кваліфікаційні галузі навчання,компетенції
Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини/ Н. Г. Пономаренко (стр.60-63) Кл.слова: акредитація,акредитаційна агенція,експертиза
Горбенко Г. В. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю/ Г. В. Горбенко (стр.64-69) Кл.слова: прикладний балакаврат,бакалавр з реклами,практико-орієнтоване навчання
Проценко О. Б. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи/ О. Б. Проценко (стр.69-73) Кл.слова: саморозвиток,акмелогічний тренінг,викладач вищої школи
Біницька К. М. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка"/ К. М. Біницька (стр.74-78) Кл.слова: активні методи навчання,навчання,студенти
Волкова Н. І. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін/ Н. І. Волкова (стр.78-82) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,фахова підготовка
Кифенко А. М. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва/ А. М. Кифенко (стр.82-86) Кл.слова: духовна хорова музика,особистість,репертуар
Білоус О. О. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики/ О. О. Білоус (стр.86-89) Кл.слова: професійний інтерес,майбутній вчитель музики,фахова підготовка
Іслам А. В. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження/ А. В. Іслам (стр.90-94) Кл.слова: екологічна культура,емпіричні методи дослідження,спостереження
Борисенко В. В. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи/ В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна (стр.95-99) Кл.слова: інноваційні технології,інформаційна компетентність,комп'ютерні технології
Решетілова О. М. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців/ О. М. Решетілова (стр.99-) Кл.слова: інтерактивні методи навчання,класифікація вправ,класифікація методів навчання
Малецька І. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови/ І. В. Малецька (стр.104-107) Кл.слова: діагностика рівня знань,інформаційні платформи,навчання іноземної мови
Диба Т. Г. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть/ Т. Г. Диба (стр.108-112) Кл.слова: професійна підготовка,фізичне виховання,система фізичноЇ освіти
Петренко Н. В. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз/ Н. В. Петренко (стр.112-116) Кл.слова: здоровий спосіб життя,освіта,професійна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 1/2
Цікаві статті :
Сисоєва С. О. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва (стр.7-14) Кл.слова: компетентнісний підхід,компетенція,результати навчання
Гриневич Л. М. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі/ Л. М. Гриневич (стр.14-19) Кл.слова: євроінтеграційні тенденції,освіта,освітня політика
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою)/ М. М. Галицька (стр.20-24) Кл.слова: комунікація,міжкультурна комунікація,мовленнєвий етикет
Диба Т. Г. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: базові поняття/ Т. Г. Диба (стр.24-31) Кл.слова: акме,акмеологія,професійна підготовка
Сачук Ю. Є. Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність"/ Ю. Є. Сачук (стр.32-37) Кл.слова: адаптація,мінливість,мобілістична філософія
Олексюк О. М. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті/ О. М. Олексюк (стр.38-41) Кл.слова: наукова школа,вища мистецька освіта,парадигма
Слюсаренко О. М. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс/ О. М. Слюсаренко (стр.42-48) Кл.слова: елементно-структурний баланс,елітна вища школа,реформа вищої школи
Пушкар О. І. Методологічні основи розробки тренінгів з формування інноваційної поведінки студентів/ О. І. Пушкар, О. В. Фомічова (стр.48-52) Кл.слова: інноваційна поведінка студента,тренінг,формування поведінки студента
Піддячий В. М. Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога/ В. М. Піддячий (стр.52-58) Кл.слова: вольова культура,духовна культура,естетична культура
Галян О. І. Суб'єктність особистості школяра як інтердисциплінарна наукова проблема/ О. І. Галян (стр.58-63) Кл.слова: інтердисциплінарний дискурс,структурно-змістова модель,суб'єкт
Цапро Г. Ю. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою)/ Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба (стр.64-67) Кл.слова: комунікативна компетенція,фільм,мотивація студентів
Лісневська А. Л. Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера)/ А. Л. Лісневська (стр.68-72) Кл.слова: професійна компетентність,професійне мислення,професійна підготовка телерепортера
Колісник-Гуменюк Ю. І. Особистісна характеристика медичного працівника/ Ю. І. Колісник-Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.72-77) Кл.слова: гуманізм,медична освіта,медичний працівник
Шиян В. О. Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті Болонського процессу/ В. О. Шиян (стр.78-82) Кл.слова: Болонський процес,зв’язки з громадськістю,рекламна освіта
Пастушенко Л. А. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики/ Л. А. Пастушенко (стр.82-87) Кл.слова: учитель музики,педагогічні технології,професійна компетентність
Караман О. В. Формування методичної компетентності студентів-філологів/ О. В. Караман (стр.88-92) Кл.слова: методична компетентність,методична культура,структура методичної компетентності
Катернюк В. В. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) / В. В. Катернюк (стр.93-96) Кл.слова: домашнє читання,навичка читання,розвиток читання
Матвєєва К. С. Інноваційні методи і прийоми навчання в іншомовній підготовці фахівців економічного профілю/ К. С. Матвєєва (стр.96-101) Кл.слова: інноваційні методи навчання,прийоми навчання,іншомовна професійна комунікація
Матвєйченко В. В. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей/ В. В. Матвєйченко (стр.101-105)
Литвин Л. В. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках/ Л. В. Литвин (стр.106-109) Кл.слова: модель дитячого садка,реформа дошкільного виховання,концепція реформи дошкільної освіти
Нітенко О. В. Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою)/ О. В. Нітенко (стр.109-113) Кл.слова: іншомовна підготовка,фахівці права,іноземна мова
Андрюшина О. В. Наслідки впровадження Закону "Жодної невстигаючої дитини" : досвід США для освітян України (англійською мовою)/ О. В. Андрюшина (стр.114-117) Кл.слова: навчальні стандарти,моніторинг,якість освіти
Заяць Л. І. Дослідження розвитку університетської освіти у педагогічній науці Нідерландів/ Л. І. Заяць (стр.118-121) Кл.слова: університетська освіта,реформування вищої освіти,педагогіка Нідерландів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Короткова Ю.
Назва : Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 48-60. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.4860 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.4860
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній юрист--міжкультурна компетентність--міжкультурне спілкування--тренінг--толерантність
Анотація: У статті розкривається сутність поняття «міжкультурна компетентність майбутнього юриста», яке тлумачимо як інтегративну багаторівневу професійно особистісну якість, що синтезує сукупність знань, умінь, ставлень, ціннісних установок, обумовлених метою і завданнями міжкультурного спілкування на засадах взаємоповаги, взаєморозуміння, взаємозбагачення. Міжкультурна компетентність розглядається як цілісна система, що складається з певних складових, відносно самостійних, утім взаємопов’язаних і взаємообумовлених. До них віднесено такі: комунікативну, соціокультурну, мотиваційно-ціннісну, афективну, когнітивну. Доведено, що формуванню міжкультурної компетентності фахівців з права сприятиме застосування інноваційних методів і форм навчальних занять (ділові/рольові ігри, диспути, дискусії, дебати, моделювання, симуляції тощо), серед яких особливе значення відіграє міжкультурний тренінг
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Музика О.
Назва : Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 132-142. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.11 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--адаптаційний тренінг--навчально-професійна діяльність--професіоналізація--самоефективність--студентський вік
Анотація: У статті аналізуються результати теоретичних і емпіричних досліджень самоефективності як чинника успішної професіоналізації. Описується досвід розроблення адаптаційного тренінгу для студентів-першокурсників, заснованого на розвитку самоефективності. Обґрунтовуються теоретичні та організаційні засади тренінгу. Описується теоретична модель розвитку самоефективності в процесі адаптаційного тренінгу, в основу якої покладено аналіз реальних життєвих ситуацій, специфічна організація групової роботи та зворотного зв’язку, ціннісна взаємодія. Результатом ціннісної взаємодії в процесі рефлексії студентами власного і чужого досвіду є ампліфікація й часткова гомогенізація групового й індивідуального ціннісного простору, що стає ціннісною основою для адаптації студентів-першокурсників
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Балендр, Андрій, Комарницька, Оксана
Назва : Формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів сектору безпеки і оборони україни в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 2(41). - С. 127-140. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.27 (Шифр О283150799/2023/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.27
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційно-вольова стійкість--курсант--майбутні офіцери--сектор безпеки--сектор оборони--тренінг
Анотація: У статті висвітлено особливості формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів сектору оборони та безпеки України в процесі професійної підготовки у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ). Визначено, що емоційно-вольова стійкість майбутніх офіцерів сектору оборони і безпеки України є складною динамічною інтегративною властивістю особистості, що забезпечує їх ефективну діяльність в складних умовах військово-професійної діяльності, особливо під час бойових дій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Беседа Н., Воробйов О.
Назва : Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 161-172. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.679 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.679
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бар’єри спілкування--комунікативна компетентність--педагогічне спілкування--професійна діяльність--спілкування--стилі спілкування--фахівець фізичної культури і спорту
Анотація: У статті обґрунтовано значення комунікативної компетентності в структурі професійної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Доведено, що в процесі фахової підготовки особливого значення набуває розвиток у студентів здатності до ефективної комунікації. Розглядається сутність педагогічного спілкування, його функції та стилі. Охарактеризовано вплив комунікативної компетентності на формування професійної майстерності фахівця. Визначено й описано бар’єри спілкування та підходи до їх усунення. Запропоновано вправи для розвитку навичок конструктивного спілкування в студентів на осно ві моделювання майбутньої професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гвоздій С. П.
Назва : Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 36-48. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура безпечної життєдіяльності--багаторівневий практичний тренінг--нормативні дисципліни з безпеки
Анотація: Актуальність роботи викликана ситуацією на сході України і необхідністю швидкого та якісного навчання питанням безпеки життєдіяльності. Запропоновано авторську методику багаторівневого практичного тренінгу, який визначається як пов’язане із життям інтенсивне навчання із практичним відпрацюванням певних умінь та навичок викладачами та студентами у навчальному закладі та за його межами. Наводиться досвід використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів. Автор дає визначення поняття «культура безпечної життєдіяльності». Доводиться ефективність запропонованого методичного підходу у викладанні питань безпеки та його подальше використання у вищих навчальних закладах України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)