Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (646)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тренінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pavliuk R.
Назва : Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 73-78. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.7379 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.7379
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): educational system--система освіти--social sphere--соціальна сфера--professional training--професійний тренінг
Анотація: У статті розглянуто освітні системи підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі в Німеччині. Навчання на дослідницькій основі – це об’єднувальне поняття, яке охоплює ряд педагогічних підходів у процесі професійної підготовки студентів, спрямованої на розвиток дослідницьких умінь (постановка та вирішення завдань). На основі досліджень зарубіжних вчених та попередніх досліджень автора визначено, що система навчання на дослідницькій основі – це комплекс педагогічних цілей, які об’єднанні основним завданням у розвиткові дослідницької компетентності студентів (розвиток умінь постановки дослідницького завдання та пошук шляхів його вирішення). Проаналізовано систему підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі у двох провідних університетах Німеччини – Кельнський університет (м. Кельн, Німеччина) та Університет імені Гумбольдта (м. Берлін, Німеччина), а також проведено порівняння із системою підготовки магістрів в українських університетах. Встановлено, що не кожна магістерська програма передбачає навчання із застосуванням дослідницьких технік. Проте з’ясовано, що система навчання на дослідницькій основі при своєму правильному застосуванні охоплює не просто науково-дослідницьку діяльність студента, почасти відірвану від освітнього процесу, а знаходить своє відображення у кожній виучуваній студентом дисципліні. Кожна дисципліна розкриває один з аспектів / завдань / напрямків досліджень студентів і паралельно служить практичною основою для розвитку професійно значущих компетентностей. Перспективами подальших досліджень убачаємо вивчення індивідуальної дослідницької та освітньої траєкторії студента через увесь період навчання у системі підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі та розроблення методичних рекомендацій використання такої траєкторії та системи в українській системі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sobczak-Michałowska M.
Назва : Practical training of students at Polish universities using wsg university in bydgoszcz as an example [Electronic resource]
Паралельн. назви :Практична підготовка студентів: досвід польських університетів
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 53-59. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.65 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.65
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--університети--практичний тренінг--освітня пропозиція--система кваліфікації--вища освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бінницька К.
Назва : Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 68-71. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6871 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6871
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна галузь--професійна підготовка--професійний тренінг--економічний сектор
Анотація: У статті розглянуто проблему професійної підготовки спеціалістів у економічному секторі Республіки Польща з педагогічної теорії. У статті розглянуто проблеми професійної підготовки спеціалістів у економічному секторі Республіки Польща у галузі педагогічних досліджень вітчизняних та польських науковців. Автор узагальнює, що в сучасних педагогічних дослідженнях значна увага приділяється особливостям та умовам професійної підготовки майбутніх економістів; автор звертає увагу на фактори, що впливають на професійну підготовку фахівців у галузі економічної підготовки. Виявлено, що вітчизняні вчені активно проводять наукові порівняльно-педагогічні дослідження з проблем підготовки професійної підготовки фахівців з економічного сектору в Україні та Республіці Польща. Підкреслюється, що предметом наукових досліджень польських вчених є: проблеми методики професійної підготовки в університетах країни; загальні принципи підготовки майбутніх фахівців економічної галузі в контексті потреб польських фінансових установ. Зазначається, що незважаючи на значну кількість педагогічних досліджень вітчизняних дослідників з проблем розвитку професійної підготовки спеціалістів в економічному секторі в Республіці Польща, в контексті потреб сучасної економіки вона не стала цілісною рішення. Зокрема, є тенденції розвитку професійної підготовки спеціалістів в економічному секторі Республіки Польща, відповідно до вимог єдиного європейського простору вищої освіти, поза увагою науковців. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями. поза увагою вчених. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями. поза увагою вчених. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Балендр, Андрій, Комарницька, Оксана
Назва : Формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів сектору безпеки і оборони україни в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 2(41). - С. 127-140. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.27 (Шифр О283150799/2023/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.27
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційно-вольова стійкість--курсант--майбутні офіцери--сектор безпеки--сектор оборони--тренінг
Анотація: У статті висвітлено особливості формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів сектору оборони та безпеки України в процесі професійної підготовки у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ). Визначено, що емоційно-вольова стійкість майбутніх офіцерів сектору оборони і безпеки України є складною динамічною інтегративною властивістю особистості, що забезпечує їх ефективну діяльність в складних умовах військово-професійної діяльності, особливо під час бойових дій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Беседа Н., Воробйов О.
Назва : Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 161-172. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.679 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.679
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бар’єри спілкування--комунікативна компетентність--педагогічне спілкування--професійна діяльність--спілкування--стилі спілкування--фахівець фізичної культури і спорту
Анотація: У статті обґрунтовано значення комунікативної компетентності в структурі професійної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Доведено, що в процесі фахової підготовки особливого значення набуває розвиток у студентів здатності до ефективної комунікації. Розглядається сутність педагогічного спілкування, його функції та стилі. Охарактеризовано вплив комунікативної компетентності на формування професійної майстерності фахівця. Визначено й описано бар’єри спілкування та підходи до їх усунення. Запропоновано вправи для розвитку навичок конструктивного спілкування в студентів на осно ві моделювання майбутньої професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гвоздій С. П.
Назва : Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 36-48. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура безпечної життєдіяльності--багаторівневий практичний тренінг--нормативні дисципліни з безпеки
Анотація: Актуальність роботи викликана ситуацією на сході України і необхідністю швидкого та якісного навчання питанням безпеки життєдіяльності. Запропоновано авторську методику багаторівневого практичного тренінгу, який визначається як пов’язане із життям інтенсивне навчання із практичним відпрацюванням певних умінь та навичок викладачами та студентами у навчальному закладі та за його межами. Наводиться досвід використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів. Автор дає визначення поняття «культура безпечної життєдіяльності». Доводиться ефективність запропонованого методичного підходу у викладанні питань безпеки та його подальше використання у вищих навчальних закладах України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладкова В.
Назва : Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 87-99. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.813 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.813
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічна компетентність--акмесинергетичний супровід--менеджер--освіта--самовдосконалення--стажування--тренінг
Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення кваліфікації керівників освітніх закладів. Розкрито особливості професійного самовдосконалення менеджера закладу освіти, що відбувається у формі стажування. Наведено загальну програму стажування зазначеної категорії керівного складу закладу освіти, здійснювану в очно-дистанційній формі. Для забезпечення ефективного самовдосконалення рекомендовану систему акмеологічних тренінгів для формування акмеологічної компетентності. Заключним етапом у формуванні акмеологічної компетентності менеджера закладу освіти є акме-синергетичний супровід.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Друшляк М. Г., Юрченко А. О., Розуменко А. М.
Назва : Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 77-88. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.108 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.108
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель--підвищення кваліфікації вчителів--організаційні форми підвищення кваліфікації--види підвищення кваліфікації--тренінг--майстер-клас--навчання протягом життя--комп’ютерна анімація
Анотація: Останнім часом при виборі видів підвищення кваліфікації вчителів акцент зміщується у бік підвищення активності учасників освітнього процесу. Тому більш ефективними визнаються ті види, в основі яких лежить активна взаємодія та інтенсивне спілкування, що базується на унікальному життєвому і професійному досвіді та готовності ним поділитися. Серед таких видів підвищення кваліфікації вчителів автори виокремлюють участь у тренінгах, під час яких увага приділяється практичному відпрацюванню умінь через власний набутий освітній досвід, і майстер-класах, під час яких увага приділяється практичній демонстрації творчого вирішення певного завдання, нової методики, технології, авторської моделі. Кафедрою інформатики Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка розроблено короткі курси підвищення кваліфікації вчителів (інформатики, фізики, математики) Сумської області, які орієнтовані на формування\ розвиток умінь створювати комп’ютерні анімації для підтримки освітнього процесу і які було організовано як тренінги та майстер-класи. Педагогічний експеримент полягав у порівняльному дослідженні ефективності обраних організаційних форм (тренінг чи майстер-клас) для гетерогенних груп (групи вчителів з різним досвідом роботи). Поряд із цим визначалися: ступінь використання ІТ у професійній діяльності, бажання використовувати комп’ютерну анімацію на уроках, самооцінка вмінь розробляти комп’ютерні анімації з начальною метою. За результатами експерименту встановлено, що майстер-клас виявився більш ефективним для вчителів з досвідом роботи менше 10 років, а тренінг – для вчителів із досвідом роботи більше10 років.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіліченко О. І.
Назва : Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 65-75. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--професійна підготовка--педагогічні комунікативні здібності--професійно-педагогічний тренінг--навчальні ситуації--вчителі--початкова школа
Анотація: У статті розглядаються особливості розвитку педагогічних комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи у процесі розв’язування навчальних ситуацій за допомогою професійно-педагогічного тренінгу. Автор визначає контекстний і коучинговий підходи, які варто враховувати у навчальному процесі при організації професійно-педагогічного тренінгу на практично-лабораторних заняттях з педагогічних дисциплін. Навчальні ситуації повинні носити контекстний характер, а організація викладачем процесу їх розв’язання – з врахуванням коучингового підходу. Проаналізовано сутність та завдання професійно-педагогічного тренінгу, охарактеризовані принципи, які варто дотримуватися при його організації. Визначені етапи опрацювання навчальних ситуацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коростелін М. О.
Назва : Тренінг у формуванні конфліктологічних умінь майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 135-149. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг--тренінгові сесія--конфліктологічі уміння--майбутні фахівці з товарознавства та комерційної діяльності
Анотація: У статті розкрито сутність феномену «тренінг», основні його складові, внутрішні методи (групова дискусія, вправи та рольові ігри); акцентовано увагу на провідних принципах проведення тренінгів. Обґрунтовано доцільність використання тренінгів з метою формування конфліктологічних умінь майбутніх фахівців у галузі товарознавства та комерційної діяльності. Розкрито сутність взаємопов’язаних змістових блоків під час проведення тренінгових сесій – особистісного, комунікативного, професійного. Зроблено акцент на основних процедурах тренінгу, серед яких виокремлено визначення та оцінку ситуацій, зокрема конфліктних, що викликають труднощі, моделювання, інструктаж, підкріплення. Виокремлено необхідність гармонійного поєднання організаційних форм спілкування під час проведення тренінгів: індивідуально-колективне спілкування, спілкування в парах, спілкування в малих групах. Розкрито зміст авторських тренінгів: «Виробничі конфлікти», «Ефективна взаємодія в команді», «Попередження внутрішньоособистісної конфліктності». Зазначено, що ефект тренінгу було зафіксовано, що дало підставу стверджувати про доцільність його використання з метою формування конфліктологічних умінь.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)