Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (703)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=українська мова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Павлюк, Роман.
    Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення [Електронний ресурс] / І. Даценко, Р. Павлюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 200-217, DOI 10.28925/2312-5829.2023.414 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням мовлення -- українська мова -- учні -- середній шкільний вік
Анотація: Стаття присвячена проблемам адаптування навчальних матеріалів з української мови для дітей середнього шкільного віку з порушенням мовлення. Акцентовано увагу на важливості використання адаптованих матеріалів з української мови для дітей середнього шкільного віку з порушеннями мовлення, що уможливлює покращення навчальних досягнень дітей та розвитку їхньої мовленнєвої діяльності. Визначено важливість застосування технології диференційованого викладання, завдяки якій педагог отримує можливість враховувати відмінності між дітьми та забезпечувати оптимальний і результативний освітній процес.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Даценко, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Короткова, Ю.
    Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови [Електронний ресурс] / Ю. Короткова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 84-88, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.8488. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- майбутній юрист -- методи -- українська мова
Анотація: У статті аналізується сутність поняття «комунікативна компетентність майбутнього юриста», розкриваються особливості її формування під час вивчення дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням». Формулюється мета і завдання курсу, характеризуються форми і методи роботи, спрямовані на формування зазначеної компетентності. Наголошено, що через замалий обсяг часу, відведеного на практичні заняття, останні мають розроблятись на основі доречного поєднання мовних та мовленнєвих (комунікативних) вправ, застосування таких форм і методів роботи, як диспут, дискусія, дебати, написання творчих робіт на теми, споріднені з майбутньою професією студента/курсанта, підготовка проектних робіт тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Дика, Н.
    Використання технологій візуалізації в дистанційному навчанні української мови в закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Н. Дика, О. Глазова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 75-82, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- технології візуалізації -- грамотність -- українська мова -- методика
Анотація: У статті висвітлено особливості використання технологій візуалізації під час дистанційного навчання української мови в закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано наукові праці щодо висвітлення в них окресленої проблеми. Доведено, що ефективним інструментом навчання, продуктивним методичним засобом інтелектуального розвитку учнів є візуалізація навчального матеріалу. Визначено особливості підготовки навчальної інформації, яка у візуально доступному для сприйняття й розуміння вигляді може надати учням основні або необхідні відомості. Пояснено відмінність між поняттями «наочний» та «візуальний». Підкреслено, що принцип когнітивної візуалізації ґрунтується на психологічних закономірностях, відповідно до яких ефективність засвоєння підвищується через підключення до процесу сприйняття «образної» правої півкулі. Обґрунтовано особливості використання технології візуалізації навчального матеріалу, зокрема в дистанційному навчанні. Охарактеризовано прийоми структурування та візуалізації навчального матеріалу. Акцентовано увагу на дотриманні певних рекомендацій для досягнення поставлених у процесі реалізації технологій візуалізації цілей. Наголошено, що під час роботи над візуалізацією навчального матеріалу, необхідно враховувати певні закономірності сприйняття зорових засобів учнями. Проаналізовано типові помилки, які найчастіше допускаються в процесі візуалізації навчального матеріалу, надано рекомендації щодо усунення їх. З’ясовано, що застосування дистанційної та змішаної форм навчання та значні можливості мультимедійних засобів навчання стимулюють учителів до використання в освітньому процесі візуалізації, що сприяє інтенсифікації процесу засвоєння знань. Наведено приклади реалізації різних педагогічних технологій візуалізації у процесі навчання української мови в закладах загальної середньої освіти в дистанційному форматі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Глазова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Дика, Н.
    Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови [Електронний ресурс] / Н. Дика, О. Глазова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 48-54, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- морально-ціннісні орієнтації -- загальна середня освіта -- методика навчання -- українська мова
Анотація: У статті висвітлено особливості формування аксіологічного простору особистості у процесі навчання української мови. Проаналізовано наукові праці щодо висвітлення в них окресленої проблеми. Доведено, що останнім часом велику увагу зосереджують на вивченні цінностей в історичному контексті. Визначено передумови для формування ціннісних орієнтацій, які закладаються в дошкільному віці, проте саме формування відбувається у віці підлітковому, коли зростає зацікавлення питаннями моралі, етики, світогляду, а інтереси учня переключаються з конкретного на загальне. Наголошено, що структура ціннісних орієнтацій містить три компоненти: пізнавальний (усвідомлення сутності явища, його якостей і властивостей), емоційний (переживання цінності явища), мотиваційно-поведінковий (готовність діяти відповідно до усвідомленої цінності в ситуації вибору), на основі яких формуються критерії ціннісного вибору. З’ясовано, що вирішальна роль у формуванні в учнів ціннісних орієнтацій на уроках української мови належить дидактико-методичному ресурсові, тобто добору текстів і речень відповідного змісту та методично доцільної системи завдань до них, а також тем для творчих робіт та дискутування. Акцентовано увагу на структурно-функціональній технології формування морально-ціннісних орієнтацій на уроках української мови, яка містить етапи: інформаційно-пізнавальний, діяльнісно-практичний, узагальнювально-дискусійний. Наведено приклади різнорівневих вправ і завдань, що сприятимуть формуванню аксіологічного простору особистості учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Глазова, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Дика, Н.
    Траєкторія ефективної комунікації вчителя: особливості професійно-мовленнєвого спілкування [Електронний ресурс] / Н. Дика. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 39-48, DOI 10.28925/2311-2409.2023.406 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
методика -- українська мова -- ефективна комунікація -- професійно-мов-леннєве спілкуван -- лінгводидактичні стратег -- мовно-комунікативна компетентність
Анотація: У запропонованій статті висвітлено траєкторію ефективної комунікації вчителя, зокрема, окреслено особливості професійно-мовленнєвого спілкування. Досліджено запити й потреби педагогів та вироблено практико-орієнтовані рекомендації, поради, щодо особливостей професійно-мовленнєвого спілкування вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)