Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (117)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=усвідомлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.

Bacher M. A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations/M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024,N Вип. 2.-С.77-88
2.

Kosharna N. Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language"/N. Kosharna // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.14-25
3.

Peer W. What literature does to our emotions, and how do we know? Empirical studies will tell/W. Peer, A. Chesnokova // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 1.-С.1-10
4.

Грицак Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури/Н. Грицак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.37-43
5.

Лавриненко О. Визначення інноваційної траєкторії розвитку сучасного закладу освіти: ціннісно-смислові орієнтації/О. Лавриненко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 2
6.

Бессонова М. Вплив історичних травм на традиційні підходи до інтерпретації американської історії в США/М. Бессонова, Д. Трюхан // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 2(17).-С.22-31
7.

Ханикіна Н. Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів/Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.46-55
8.

Качур І. Екзистенціалістський мотив відчаю у романі К. Маккарті «Старим тут не місце»: нова темрява, старі сподівання/І. Качур // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.179-184
9.

Погребняк І. Епістолярний жанр у діахронній проекції/І. Погребняк // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 1
10.

Петрик Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності/Л. Петрик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.185-196
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)