Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (117)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=усвідомлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.


    Дика, Н.
    Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови [Електронний ресурс] / Н. Дика, О. Глазова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 48-54, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- морально-ціннісні орієнтації -- загальна середня освіта -- методика навчання -- українська мова
Анотація: У статті висвітлено особливості формування аксіологічного простору особистості у процесі навчання української мови. Проаналізовано наукові праці щодо висвітлення в них окресленої проблеми. Доведено, що останнім часом велику увагу зосереджують на вивченні цінностей в історичному контексті. Визначено передумови для формування ціннісних орієнтацій, які закладаються в дошкільному віці, проте саме формування відбувається у віці підлітковому, коли зростає зацікавлення питаннями моралі, етики, світогляду, а інтереси учня переключаються з конкретного на загальне. Наголошено, що структура ціннісних орієнтацій містить три компоненти: пізнавальний (усвідомлення сутності явища, його якостей і властивостей), емоційний (переживання цінності явища), мотиваційно-поведінковий (готовність діяти відповідно до усвідомленої цінності в ситуації вибору), на основі яких формуються критерії ціннісного вибору. З’ясовано, що вирішальна роль у формуванні в учнів ціннісних орієнтацій на уроках української мови належить дидактико-методичному ресурсові, тобто добору текстів і речень відповідного змісту та методично доцільної системи завдань до них, а також тем для творчих робіт та дискутування. Акцентовано увагу на структурно-функціональній технології формування морально-ціннісних орієнтацій на уроках української мови, яка містить етапи: інформаційно-пізнавальний, діяльнісно-практичний, узагальнювально-дискусійний. Наведено приклади різнорівневих вправ і завдань, що сприятимуть формуванню аксіологічного простору особистості учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Глазова, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Степура, Іван Сергійович.
    Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua / І. С. Степура // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 126-133DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.126133. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
наукові конференції -- наукові е-журнали -- відкриті системи
Анотація: Системи організації наукових конференцій спрощують і роблять ефективнішим функціонування організаційних комітетів, проте вони досі не набули значного поширення в Україні. Причинами цього є недостатня обізнаність організаторів конференцій щодо даних систем, не усвідомлення доцільності їх використання, відсутність україномовних локалізацій таких систем. Цим зумовлюється проблема дослідження – вивчення особливостей застосування даних систем для забезпечення максимальної автоматизації та ефективного використання ресурсів у процесі організації наукових конференцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Камінська, М.
    Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням [Електронний ресурс] / М. Камінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 31-37, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
демократія -- свобода в освіті -- освітні програми
Анотація: У статті інтерпретовано поняття свободи освіти на тлі міркувань про цінність та прояви свободи і демократії. Доведено, що виховання свободи є елементом виховання демократії, проаналізовано роль виховання як провідного чинника формування відносин свободи і примусу. Свобода освіти є і метою, і засобом турботи про довговічність і якість демократичного суспільства. Розглянуто дві концепції свободи («свобода від», негативна свобода, і «свобода для», позитивна свобода) з погляду філософсько-психологічного виміру. Стаття презентує своєрідну ілюстрацію тих явищ, які супроводжують освітні та соціальні зміни, що відбуваються в польській дійсності сьогодні. До їхніх негативних проявів відносимо приховану освітню програму без самостійності, незалежності думки й критичного мислення; розроблення та затвердження офіційних освітніх планів і програм; «тиранію більшості» і недотримання прав меншості; ідеологізацію освіти і науки. Сигналізовані явища контрольованої свободи, елітарної свободи чи фіктивної свободи, надані самим собі, позбавлені критичного осмислення та усвідомлення їх наслідків, можуть значно знизити якість освіти, а отже, послабити всю освітню систему та рівень демократичного суспільства. Зроблено висновок, що темпи реальних демократичних змін в освіті відстають від соціальних і культурних змін; незважаючи на розширення освітнього простору та обсяг доступної інформації, в освіті Польщі зберігаються певні тенденції до виховного й ідеологічного поневолення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Ханикіна, Н.
    Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів [Електронний ресурс] / Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 46-55, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- дебати -- інтелектуальна навчальна гра -- інтерактивні методи
Анотація: Стаття присвячена аналізу досвіду впровадження академічної доброчесності на прикладі інтелектуальної навчальної гри – освітологічних дебатів у Київському університеті імені Бориса Грінченка. Зазначено, що теоретичною основою «Освітологічних дебатів» є науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти – освітологія. Cинергія таких освітніх наук, як філософія освіти, історія освіти, освітня політика, освітнє право, управління освітою, економіка освіти, соціологія освіти, культурологія освіти, що складають зміст освітологічної підготовки, дає можливість проаналізувати і розкрити різні аспекти академічної доброчесності. У статті охарактеризовано освітологічні дебати як метод інтерактивного навчання, спрямованого на спільний процес пізнання через полілог студентів між собою і з викладачем. Продемонстровані напрями роботи команд під час проведення «Освітологічних дебатів» полемічного характеру, наведено принципи, механізми впровадження академічної доброчесності, які можуть підвищити якість вищої освіти. Підкреслено роль зустрічей у форматі інтелектуальної навчальної гри, яка слугує імпульсом для усвідомлення та бажання продовжувати роботу над пошуками та створенням засобів і механізмів впровадження академічної доброчесності в академічному просторі. Зроблено висновки про важливість інформування студентів щодо нормативно-правових та морально-етичних засад боротьби з плагіатом, про навчання студентів правил етичної поведінки в академічному середовищі. Акцентовано, що інтерактивний навчальний метод дебатів є ефективним у цій роботі, оскільки надає можливості для розвитку як професійних, так і загальних компетентностей студентів, сприяє підвищенню рівня когнітивних здібностей, критичного мислення, навичок дослідження і комунікативних умінь, а також заохоченню творчості та інноваційній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сопова, Д.
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Бессонова, Марина.
    Вплив історичних травм на традиційні підходи до інтерпретації американської історії в США / М. Бессонова, Д. Трюхан // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 2(17). - С. 22-31, DOI 10.28925/2524-0757.2023.23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
історична травма -- історичний наратив -- історична пам’ять -- історія США -- підручники
Анотація: У публікації висвітлюється вплив історичних травм на колективну пам’ять і формування інтерпретацій національної історії в США. Травматичні події історії Америки в цілому та окремих американських спільнот зокрема істотно вплинули на формування традиційних історичних наративів. Рабство, колоніалізм, порушення прав корінного населення сучасних США відклалися у колективній пам’яті мультикультурного американського суспільства і відбилися на традиційних підходах інтерпретації історії та її висвітленні у шкільних підручниках. Наголошується, що майже століття, від виникнення перших підручників з історії і до середини ХХ ст., травматичні події замовчувалися та подавалася «вибілена» версія минулих подій, зі спотвореною інтерпретацією рабства та інших сумних моментів американської історії. Втім, можна констатувати еволюцію традиційних підходів від замовчування проблемних питань до їх відкритого обговорення, що є проявом усвідомлення історичних травм і колективної роботи над ними, спрямованої на консолідацію американського суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Трюхан, Дмитро


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Перепелиця, Олеся.
    Оцінка задоволеності студентів медичного коледжу майбутньою професією [Електронний ресурс] / О. Перепелиця. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 142-148, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)142148. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595

Рубрики: Освіта--Навчання--Медична освіта

Кл.слова (ненормовані):
медичні працівники -- задоволеність професією -- медичні сестри -- фармацевти -- чинники задоволеності
Анотація: Стаття присвячена обговоренню чинників та динаміки задоволеності студентів медичного коледжу обраною професією у процесі фахового навчання. Пріоритетними причинами низької задоволеності професійним вибором студентів є неповне усвідомлення змісту майбутньої діяльності, відсутність інтересу до неї, невпевненість у власній відповідності професії і, як наслідок - стан невизначеності більшості навіть після вступу до навчального закладу. Вищий відсоток задоволених професійним вибором з вираженим бажанням працювати за спеціальністю виявлено серед студентів фармацевтів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Грицак, Н.
    Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Н. Грицак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 37-43, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний компонент -- жанрова грамотність -- структура жанрової грамотності -- студент-філолог
Анотація: У статті запропонована авторська структура жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури. Обґрунтована доцільність уведення до структури жанрової грамотності студентів-словесників аксіологічного компоненту. Проаналізовано змістове наповнення аксіологічного блоку запропонованої структури. Показано, що аксіологічний складник спрямований на усвідомлення природи фундаментальних цінностей, розуміння інокультурних цінностей з урахуванням спадщини рідної культури, усвідомлення відмінностей у системі ціннісних орієнтирів, осмислення власної самобутності. Доведено, що сприйняття студентом-філологом інонаціональних культурних цінностей є творчим процесом, що передбачає емоційне налаштування на рецепцію інокультурної реальності. Наголошено, що аксіологічний компонент запропонованої структури синтезує фахове і особистісне зростання студента-філолога.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Сірант, Н.
    Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти [Електронний ресурс] / Н. Сірант. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 119-126, DOI 10.28925/2312-5829.2022.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
бережливість -- фінансова грамотність -- ощадливість
Анотація: У статті розглядається формування економічних понять у здобувачів початкової освіти. Заклад початкової освіти є головною ланкою економічного виховання та формування економічних понять. Відповідно до цього відбувається формування в учнів готовності до самостійної економічної діяльності. Для цього удосконалюється зміст навчальної програми для розуміння та формування різноманітних економічних понять для учнів початкової школи. Зрозуміло, що це не проста справа, котра потребує неабияких наукових мотивацій, практичних навиків тощо. Економіка в початковій школі має «транспортуватись» на базі знань, умінь і навичок, котрі учні отримували в закладах дошкільної освіти, сім’ї. Знання учнів інтегруються у змісті інших освітніх галузях знань (математиці, читанні, технології, «Я досліджую світ»), зокрема учні початкової освіти - це етап набуття опорних життєвих знань, навичок і формування процесів розуміння, усвідомлення власного життєвого досвіду та оточення. Учні залучаються до основ економічної грамотності, відповідно до цього в них формуються нове економічне мислення, вони знайомляться з навколишнім життям людей і тварин, їхніми потребами та способами їх задоволення, економічними законами, створюється підґрунтя для подальшого вивчення економічних дисциплін в основній та старшій школі. З’ясовано, що поняття «економіка», «ощадливість» і «учень» здаються, на перший погляд, далекими одне від одного. Але якщо ми розглядаємо її як галузь «розумного ведення домашнього господарства», то економіка невід’ємна від дитини з перших років життя колективу. Під час дослідження необхідно враховувати те, що перше знайомство дитини з основами економічних знань відбувається в дошкільний період, коли, знайомлячись із навколишнім світом, вона вперше довідується, що достаток сім’ї залежить від праці тата й мами, що є гроші, котрі використовуються для придбання необхідних речей у магазині. У цей же час дитина знайомиться з такими поняттями, як «ціна», «дорожче», «економність», «вартість», «здача», «ощадливість».
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Сисоєв, О.
    Спрямованість на виконання цілей сталого розвитку як провідна тенденція професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 24-35, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- тенденція -- фахівець -- циркулярна економіка
Анотація: У статті розглянуто провідну тенденцію професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні – спрямованість на виконання цілей сталого розвитку; зроблено висновок про взаємозв’язок і взаємозумовленість підготовки фахівців із циркулярної економіки та виконання Цілей сталого розвитку. Показано, що підготовка таких фахівців наближує кожну країну до виконання 17 цілей сталого розвитку, які були визначені у вересні 2015 року в рамках 70-ї сесії Генеральної Асамблеї ООН у Нью-Йорку на Саміті ООН зі сталого розвитку, і повною мірою відповідає спонукально-мотиваційному критерію порівняння тенденцій професійної підготовки фахівців у різних країнах, який відображає усвідомлену на державному і науковому рівні взаємозумовленість сталого розвитку суспільства та розвитку економічної науки та професійної підготовки фахівців з нових спеціальностей, що відповідають вимогами сталого розвитку та потребами глобальної економіки. Цей критерій характеризує також ступінь усвідомлення суспільством та вмотивованості громадян щодо необхідності виконання цілей сталого розвитку і тих загроз, які виникають при їх нехтуванні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Ващенко, Л.
    Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів [Електронний ресурс] / Л. Ващенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 105-113, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний діалог -- оцінювальні бесіди -- результати навчання -- формувальне оцінювання
Анотація: У статті розглянуто використання навчального діалогу для організації формувального оцінювання та оцінювальних бесід. Мова йде про навчальний діалог як метод навчання, своєрідну форму міжособистісного спілкування, в якому відбувається обмін досвідом, відповідними знаннями та вміннями. Роль навчального діалогу в організації формувального оцінювання полягає у створенні навчального середовища, в якому в учнів формуються уміння міркувати та розв’язувати проблеми. Дослідження, проведене серед педагогів та учнів, дає підстави зробити висновок про те, що навчальний діалог використовується у вітчизняній шкільній практиці, проте для оцінювання результатів навчання натепер не знаходить широкого використання. Лише третина опитаних вчителів біології визнали, що для оцінювання результатів навчання використовують діалоги. Половина педагогів, які взяли участь у дослідженні, вважають, що вони мають достатньо знань та практики для організації оцінювання. Навчальні діалоги передбачають уміння учнів ставити запитання. Це уміння, пов’язане з пошуком і обробкою інформації, демонструє рівень усвідомлення учнем навчального матеріалу. Однак лише третина педагогів погодилися з тим, що вони оцінюють уміння учнів формулювати запитання. Половина вчителів біології вважають, що в їхній педагогічній практиці відсутнє оцінювання уміння учнями ставити запитання. Більшість учнів переконані, що такої практики в школі не існує. Результати опитування свідчать про різницю в поглядах педагогів та учнів на оцінювання під час навчальних діалогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)