Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (283)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=учні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Позднякова, І.
    Учнівські квартири: з історії повсякденного життя учнів Єлисаветградської шестикласної прогімназії 80-х років XIX століття / І. Позднякова // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 111-116, DOI 10.28925/2524-0757.2021.214. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Єлисаветградська шестикласна прогімназія -- навчальні заклади -- учні -- контроль -- учнівські квартири
Анотація: У статті проаналізовано основні аспекти діяльності керівництва Єлисаветградської шестикласної прогімназії, пов’язані з відкриттям учнівських квартир, облаштуванням побуту й наглядом за учнями, котрі там мешкали. Аналіз джерел показав, що протягом 1890-х років питання переселення студентів-нерезидентів було надзвичайно важливим для єлисаветградських навчальних закладів. З’ясовано форми контролю за особистим простором вихованців з боку викладацького колективу прогімназії та реакцію учнів на запроваджені правила. Акцентується увага на ставленні до санітарно-гігієнічних умов квартир задля якісної навчальної діяльності в навчальному закладі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Драч, Оксана.
    Колективна пам’ять і національна історія у середній освті України доби Незалежності / О. Драч // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 43-51, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- вчителі історії -- учні -- колективна пам’ять -- національна історія -- політика пам’яті
Анотація: У статті репрезентовано, що середня освіта є потужним модератором історичної пам’яті нових поколінь українських громадян. Аналіз опитувань учителів історії поглибив розуміння проблемних аспектів у середній освіті. Доведено, що в шкільній історії бракує полікультурності, антропологізму і системності. Прикметними є постійні зміни навчальних програм / підручників і пріоритетна роль учителя в опануванні національної історії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Кротофіл, Мачей.
    З історії створення та діяльності українських таборових організацій у Вецлярі, Німеччина (1917 — початок 1918 рр.) / М. Кротофіл, І. Срібняк, Н. Яковенко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 2(17). - С. 13-21, DOI 10.28925/2524-0757.2023.22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- товариство -- громадський активізм -- табір Вецляр -- Німеччина
Анотація: У статті відтворено історію створення та деякі аспекти діяльності таборових організацій у Вецлярі (Німеччина) впродовж 1917 — початку 1918 рр. Кожна з них («Воля», «Товариство старших бараків ім. І. Мазепи», «Українське Мистецтво», «Сільський Господар», «Запомогово-роздавочний комітет») внесла свою лепту в процес громадсько-національного освідомлення полонених українців насамперед завдяки їх залученню до життя загальнотаборової громади. Отримавши початкову освіту в таборовій школі, її учні воліли розширювати власні знання, набували досвіду громадської роботи, засвоювали нові стандарти колегіального вирішення своїх нагальних проблем у таборовому вимірі. Наголошується, що така діяльність стала для багатьох таборян справжньою школою особистісного становлення, прищепивши їм основи демократичних цінностей, та виплекала у подальшому в декотрого з полонених бажання взяти до рук зброю і стати на захист новоствореної Української Народної Республіки у двобої з більшовицькою Москвою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Срібняк, Ігор
Яковенко, Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Якубовський, І.
    Відображення намірів влади з утягування школярів до кола виконавців Голодомору 1932–1933 рр. у районній пресі Київщини та Чернігівщини / І. Якубовський // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 117-123, DOI 10.28925/2524-0757.2021.215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Голодомор -- районна преса -- учні -- школа -- виконавці
Анотація: На матеріалі районних газет Київської та Чернігівської областей досліджується інформаційний потенціал низової преси для з’ясування ролі, яку відводила влада учням сільських шкіл у механізмі Голодомору 1932–1933 рр. Простежено закономірності відображення у районках різних аспектів, пов’язаних зі втягуванням владою учнів до кола осіб, причетних до втілення її планів. Визначено пріоритети влади й напрямки залучення школярів. Доведено, що навіть учнів послідовно перетворювали на специфічну ланку виконавців Голодомору, що, крім реалізації поточних цілей, мало на меті значні морально-психологічні дивіденди на шляху до радянізації нового покоління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Могілевська, В.
    Депякі категорії дадактики через призму позашкільної освіти [Електронний ресурс] / В. Могілевська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 279-290, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.3846. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
категорії дидактики -- нова місія позашкільної освіти -- вихованці -- освітній процес -- освітня діяльність -- компетентнісний підхід
Анотація: Автор проводить думку, що деякі категорії дидактики за своєю сутністю лише опосередковано відображають сучасний характер явищ і процесів, що відбуваються в позашкільній освіті. Їх зміст не дозволяє аргументувати ствердження щодо нової місії позашкільної освіти, як соціальної інституції, яка здійснює свій вагомий внесок в процеси соціалізації особистості, творчий розвиток індивіда та закладає підвалини щодо його самореалізації в умовах інформаційного суспільства, що постійно оновлюються. Автор наголошує, що частина категоріального апарату дидактики, як невід’ємної складової педагогіки, має постійно поповнюватись новими висновками, без яких неможливо описати нові теорії чи методики навчання. На його думку, низка таких категорій, як: учні, навчання, навчально-виховна діяльність, навчально-виховний процес, викладання, потребують додаткового трактування з точки зору сучасних концептуальних засад розвитку позашкільної освіти. Лише нове тлумачення їх змістовності дозволить чітко сформулювати концептуальні основи сучасної позашкільної освіти ХХІ століття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Прошкін, В. В.
    Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 122-136, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1236. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
геометричні задачі на побудову -- критичне мислення -- математика -- навички ХХІ століття -- учні -- формування
Анотація: У статті розкрито сутність поняття навичок ХХІ століття як педагогічного феномену. Виділено три блоки навичок: навчальні та інноваційні; інформаційні, медійні та комп’ютерні; життєві і професійні (кар’єрні). Розглянуто ключову навичку ХХІ століття – критичне мислення. Подано результати реальної практики формування критичного мислення сучасної молоді. Доведено, що математика має невичерпні можливості і засоби для виховання критичного, зокрема, логічного мислення, із дотриманням правил та законів математичної логіки. Представлено задачі на побудову як клас геометричних задач, розв’язання яких якнайкраще тренує мислення та сприяє формуванню цілого ряду інших навичок ХХІ століття. Охарактеризовано чотири етапи процесу розв’язання задач на побудову: аналіз, побудова, доведення, дослідження. Зазначено, що розв’язання задач на побудову є класичним вирішенням будь-якої (не лише математичної, а виробничої, соціальної, побутової тощо) проблеми
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Астаф’єва, М. М.
Радченко, С. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Мельніченко, Т. В.
    Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами [Електронний ресурс] / Т. В. Мельніченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 96-107, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.96107. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фонологічні знання -- учні з тяжкими мовленнєвими розладами -- опанування знань та умінь -- провідне (базове) порушення -- мовна та мовленнєва компетенція -- труднощі
Анотація: Стаття присвячена питанню вивчення особливостей формування фонологічних знань учнів з тяжкими мовленнєвими розладами (ТМР)в спеціальних освітніх закладах у процесі опанування шкільних знань. Теоретичний аналіз лінгвістичної, психолого-педагогічної, логопедичної, психолінгвістичної та методичної літератури з проблеми дослідження демонструє, що проблема формування мовної та мовленнєвої компетентності школярів з ТМР є актуальною, але недостатньо вивченою. Визначено, що структуру фонологічних знань складаєдостатньо сформований рівеньфонематичного сприймання, фонематичних уявлень, слухової уваги та контролю, звукового аналізу і синтезу. У контексті пілотної розвідки зазначено, що достатня кількість фонологічних знань на практичному рівні проявляється у здатності сприймати власне мовлення тамовлення оточуючих, здійснюватинеобхідний відбір фонем для їх поєднання в слова та власні висловлювання, уміння виокремлювати певний звук із слова-речення-тексту, уміння контролювати своє мовлення та критично ставитися до нього, тощо.Визначено, що на основі таких знань учні з тяжкими мовленнєвими розладами оволодівають лексичними, граматичними й синтаксичними конструктами, які формуються у нихсвоєрідно та весь процес їхнього становлення супроводжується виникненням труднощів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Павлюк, Роман.
    Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення [Електронний ресурс] / І. Даценко, Р. Павлюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 200-217, DOI 10.28925/2312-5829.2023.414 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням мовлення -- українська мова -- учні -- середній шкільний вік
Анотація: Стаття присвячена проблемам адаптування навчальних матеріалів з української мови для дітей середнього шкільного віку з порушенням мовлення. Акцентовано увагу на важливості використання адаптованих матеріалів з української мови для дітей середнього шкільного віку з порушеннями мовлення, що уможливлює покращення навчальних досягнень дітей та розвитку їхньої мовленнєвої діяльності. Визначено важливість застосування технології диференційованого викладання, завдяки якій педагог отримує можливість враховувати відмінності між дітьми та забезпечувати оптимальний і результативний освітній процес.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Даценко, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Papadopoulos, I.
    Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners [Електронний ресурс] = Дослідження стратегій та труднощів письма у навчанні іноземної мови учнів початкової школи / I. Papadopoulos. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 119-129, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
письмо -- учні початкової школи -- дослідження стратегії письма -- дослідження труднощів письма
Анотація: У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички, яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички, що формують контекст грамотності іноземною мовою, тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку. У цій роботі представлено багатовимірне дослідження, яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів, з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії, які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів, які відвідували грецькі класи початкової освіти, взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларисі, в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю, з написання тексту, пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети, присвячені як труднощам письма студентів, так і стратегіям, які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди, протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів. Отримані висновки показали, що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено, що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином, автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Пападопулос Ісаак


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Назаренко, Л.
    "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги [Електронний ресурс] / Л. Назаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 163-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
література -- освітній процес -- перевернуте навчання -- переваги -- поетапне формування розумових дій -- технологія
Анотація: У статті актуалізовано потребу позитивних зрушень у галузі освіти через використання технологій інноваційного навчання. Аналіз наукових джерел засвідчує, що ця проблема є актуальною в системі освіти. Розглянуто модерні знахідки озброєння педагогів науковими знаннями на основі впровадження методичних інновацій і принципу дитиноцентризму. Уточнено змістове наповнення поняття «перевернуте навчання», запропоновано власне бачення терміна. Теоретично обґрунтовано й визначено засади формування літературної компетентності старшокласників із використанням змішаного навчання. Висвітлено методичні аспекти застосування моделі «перевернуте навчання» в сучасній школі, можливості практичної реалізації компетентнісного підходу в навчанні української літератури. Змодельовано освітній процес відповідно до вимог сучасності, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів із демонстрацією використання «перевернутого навчання» на уроці української літератури, завдяки якому учні набувають морально-етичних цінностей. У статті пропонується алгоритм, заснований на «перевернутому навчанні», для проведення в 11 класі уроку української літератури про життя і творчість Валеріана Підмогильного. Зазначено, що значні зрушення в ефективному здобутті знань відбуваються завдяки поєднанню традиційного й інноваційного навчання, а також залежать від набутих ціннісних орієнтирів учнів і поетапного використання технологізованого навчання. Стверджується, що здобуття читацького досвіду відбувається на основі умінь аналізувати, інтерпретувати, порівнювати, проводити паралелі, робити висновки, використовувати знання з теорії літератури на практиці. Йдеться насамперед про поєднання логічного й чуттєвого, сучасних засобів освіти, синхронного й асинхронного навчання, що уможливлює набуття компетентностей учнями через їхню участь у захисті проєктів, проведення дискусії, виконання практичних завдань. Поглиблено сутність, ознаки, умови дистанційного навчання, завдяки яким здобуття літературної освіти стане успішним. Зазначено переваги й можливі ускладнення. Обґрунтовано доцільність упровадження такого навчання на уроці української літератури. Експериментально доведено, що поєднання традиційного навчання з інноваційним через упровадження віртуальних та фізичних освітніх ресурсів сприяє перетворенню літературних знань у соціальний і читацький досвід, готує школярів до продуктивної діяльності, зміни їхньої ролі від об’єкта до активного здобувача освіти, а вчителя – від основного джерела знань до фасилітатора.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)