Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (283)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=учні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
2.

Воротникова І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів/І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 4
3.

Reis A. How does our brain change during the learning process/A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.1-7
4.

Струтинська О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства/О. Струтинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.145-160
5.

Сокол І. М. Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти/І. М. Сокол, К. В. Стадниченко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.191-202
6.

Кошарна Н. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови молодших школярів/Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Л. І. Гапон // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 12.-С.59-68
7.

Андрієвська В. М. Робота з медіатекстами як ключовий етап у формуванні медіаграмотності учнів початкової школи/В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко, Л. П. Остапенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.114-121
8.

Олефіренко Н. В. Досвід застосування рольових ігор для розвитку соціальної компетентності школярів/Н. В. Олефіренко, О. С. Добрунов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024,N N 16.-С.120-133
9.

Коваленко Л. Т. Застосування психологічних завдань у тестах досягнень на уроках української мови/Л. Т. Коваленко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.51-63
10.

Дудка І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі/І. Г. Дудка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.102-111
11.

Мельніченко Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами/Т. В. Мельніченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.96-107
12.

Прошкін В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття/В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.122-136
13.

Могілевська В. Депякі категорії дадактики через призму позашкільної освіти/В. Могілевська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.279-290
14.

Назаренко Л. "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги/Л. Назаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.163-181
15.

Papadopoulos I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners/I. Papadopoulos // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.119-129
16.

Павлюк Р. Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення/І. Даценко, Р. Павлюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.200-217
17.

Драч О. Колективна пам’ять і національна історія у середній освті України доби Незалежності/О. Драч // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 2.-С.43-51
18.

Позднякова І. Учнівські квартири: з історії повсякденного життя учнів Єлисаветградської шестикласної прогімназії 80-х років XIX століття/І. Позднякова // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.111-116
19.

Якубовський І. Відображення намірів влади з утягування школярів до кола виконавців Голодомору 1932–1933 рр. у районній пресі Київщини та Чернігівщини/І. Якубовський // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.117-123
20.

Кротофіл М. З історії створення та діяльності українських таборових організацій у Вецлярі, Німеччина (1917 — початок 1918 рр.)/М. Кротофіл, І. Срібняк, Н. Яковенко // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 2(17).-С.13-21
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)