Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (84)Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фахівець<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
2.

Бойчук В. М. Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті/В. М. Бойчук, В. О. Уманець, Г. Фу // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.33-42
3.

Попович Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва/Н. М. Попович // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.9-13
4.

Освітологічний дискурс - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
5.

Колісник-Гуменюк Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів/Ю. І. Колісник-Гуменюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.150-158
6.

Браткова О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів/О. І. Браткова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.9-18
7.

Сліпчук В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття)/В. Л. Сліпчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.43-50
8.

Бісмак О. В. Клінічна діяльності фахівців з фізичної реабілітації в Україні: проблеми та перспективи/О. В. Бісмак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.163-174
9.

Безкоровайна Л. В. Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах/Л. В. Безкоровайна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.67-78
10.

Беседа Н. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту/Н. Беседа, О. Воробйов // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.161-172
11.

Ахмед К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей/К. М. Ахмед // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.92-99
12.

Гладкова В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю/В. Гладкова, Д. Юйцзін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.280-293
13.

Павленко О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження/О. Павленко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.254-266
14.

Сисоєв О. "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти/О. Сисоєв // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.48-68
15.

Василюк О. Психодіагностичні детермінанти (критерії) визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови/О. Василюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N № 44.-С.164-182
16.

Беседа Н. А. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з фізичної реабілітації /Н. А. Беседа, О. Воробйов // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3/4.-С.138-141
17.

Заскалєта С. Professional training of economists: direction of realization/С. Заскалєта // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.66-70
18.

Павленко О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття/О. Павленко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.57-61
19.

Горшкова Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ/Г. Горшкова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.62-66
20.

Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в республіці Польща/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.110-115
 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)