Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (578)Каталог авторефератів та дисертацій (11)Мережеві ресурси (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=феномен<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
1.


    Лобода, О. Є.
    Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів [Електронний ресурс] / О. Є. Лобода // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 120-127, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.18 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- самостійна робота -- професійна підготовка
Анотація: У статті проаналізовано поняття «самостійна робота» у працях сучасних вітчизняних дослідників. Визначено роль, завдання та види самостійної роботи майбутніх музикантів-педагогів. Проаналізовано феномен самостійності, досліджено найважливіший компонент освіти — самоосвіту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Ланьюе, Чжен.
    Феномен художньо-виконавської емотивностімайбутніх викладачів фортепіано [Електронний ресурс] / Ч. Ланьюе, О. Новська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 17-23, DOI 10.28925/2518-766X.2023.83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційність -- емотивність -- музичне мистецтво
Анотація: У статті розкрито феноменологію емотивності майбутніх викладачів фортепіано. Обґрунтовано актуальність дослідження проблематики емоційності та емотивності в контексті фахової підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва. Визначено важливість дослідження емотивності як засобу трансляції художньо-образного змісту музичних творів. Мета статті – узагальнення відомостей про взаємозалежність емоцій, емоційності та емотивності майбутніх учителів музичного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Новська, Олена


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

3.
85,0я43
А 86


    Бех, Людмила Вікторівна.
    Фарфор в Україні: основні етапи формування феномена [Електронний ресурс] / Л. В. Бех. - Електронні текстові дані // Арт-простір : науковий журнал. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 85,0я43

Рубрики: Декоративно-прикладне мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
фарфор -- феномен -- тонка кераміка -- функціонування
Анотація: У статті виділено та в загальних рисах охарактеризовано основні етапи формування феномена українського фарфору в широких хронологічних межах. Акцентовано увагу на найпріоритетнішій та неактуалізованій галузі функціонування української тонкої кераміки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

4.


    Проців, Л. Й.
    Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій [Електронний ресурс] / Л. Й. Проців // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 16-23, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.3 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецькі династії -- вокальне виконавство -- метаісторія
Анотація: У статті висвітлюється мистецький шлях представників династії Крушельницьких (Ставниковичів). Поняття «династія» розглядається як духовний зв’язок багатьох поколінь однієї родини, індивідуальне підсвідоме, яке формує родове (колективне) підсвідоме, акумулюється та утверджується у наступних поколіннях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Салата, О.
    Чутки як засіб формування інформаційного простору на окупованій території України у 1941-1944 роках / О. Салата, Т. Гінетова // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 93-100, DOI 10.28925/2524-0757.2022.210. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Друга світова війна -- німецька окупація -- територія України -- чутки -- пропаганда -- інформаційний простір
Анотація: У статті розглядається феномен чуток, який відіграв важливу роль у формуванні інформаційного простору на окупованих німецькою армією територіях під час Другої світової війни. Здійснено аналіз умов, в яких виникали й функціонували чутки; визначено особливість чуток, створених нацистськими й радянськими пропагандистськими ресурсами; здійснено порівняння їхніх характеристик і впливу на населення окупованих територій України у 1941–1943 роках; на конкретних прикладах показано закономірність розповсюдження усних повідомлень, що передавались серед українського населення. Показано загальні методологічні та технічні механізми підготовки і розповсюдження чуток, підготовку фахівців, які їх розповсюджували. На основі аналізу архівних матеріалів та літератури показано, що обидві сторони — і радянське, і німецьке керівництво — досить ефективно використовували чутки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гінетова, Т.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Романенко, А. Р.
    Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва [Електронний ресурс] / А. Р. Романенко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 126-129, DOI 10.28925/2518-766X201611269 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурний феномен -- мистецький проект -- культурний контекст
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Соколова, Ганна.
    Виконавська надійність музиканта-інструменталіста у контексті формування сценічно-виконавської культури / Г. Соколова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 32-37, DOI 10.28925/2518-766X.2022.76 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
виконавство -- інтегральний -- концертант -- міждисциплінарний -- надійність -- піаніст -- сценічний
Анотація: У статті проаналізовано погляди науковців на феномен сценічно-виконавської надійності. Встановлені міждисциплінарні зв’язки означеного поняття в різних галузях наук; її схарактеризовано як інтегральну якість. Наголошено, що в межах психологічної науки вивчаються такі характеристики поняття «сценічна надійність», як безвідмовність, довговічність, збереженість, сталість, стійкість, перевіреність. Висвітлено, що сценічна надійність є сталою категорією у дослідженнях, яка притаманна дослідженням щодо підготовки спортсменів, акторів та інструменталістів-виконавців. Стверджується, що рівень сформованості та сталості сценічно-виконавської надійності залежить від психофізичних можливостей особистості, наявності особистісних якостей, глибини засвоєних педагогічних та спеціальних знань, умінь, навичок. Закріплення та вдосконалення здобутого музично-виконавського досвіду піаніста-концертанта під час сценічно-виконавської діяльності потребує подальшого вдосконалення піаніста-виконавця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

8.


    Диба, Тетяна.
    Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме" / Т. Диба // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 32-37, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.3237. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- неперервна освіта -- професійна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.3237,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Балабуха, Наталія .
    Алегоричні мапи як культурно-мистецький феномен доби бароко [Електронний ресурс] / Н. Балабуха, О. Здор, К. Радько. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2024. - Том 1, Вип. 4. - С. 240-249DOI 10.28925/2519-4135.2024.413. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
картографія
Анотація: Дана стаття є органічним продовженням попередніх штудій, присвячених картографії як окремому специфічному різновиду мистецтва, самостійному самобутньому культурно-мистецькому феномену.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Здор, Оксана
Радько, Катерина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Мєшальскі, Стефан.
    Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій [Електронний ресурс] / С. Мєшальскі // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 94-99, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.9499. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація школи -- освітній інститут -- еволюційна перспектива -- культурна перспектива
Анотація: Ідентифікація школи як освітнього інституту відбувалася під впливом різноманітних соціокультурних процесів, що мають довгу історію. Одним із факторів, які впливають на цей процес, є відношення школи до зовнішнього світу, що відображається у щоденному житті учнів. Зміст шкільного навчання обмежений зовнішніми приписами, що дуже часто зумовлює розрив між теорією та щоденною практичною діяльністю. Через цей феномен школи сьогодні критикують з різних позицій. У статті представлено кілька підходів, у тому числі, й Дж. Дьюї, які спрямовані на вирішення проблеми ідентифікації школи з позиції двох перспектив: еволюційної та культурної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)