Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2078)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фортепіано<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Згурська, Н. М.
    Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано / Н. М. Згурська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 105-110, DOI 10.28925/2518-766X.2021.616. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
творча активність -- структура творчої активності -- етапи та методи розвитку творчої активності студентів -- фортепіанне навчання
Анотація: У статті розглядаються сутнісні характеристики творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва, визначаються основні структурні одиниці, до яких відносяться діяльнісний, мотиваційний, креативний, емоційний, інтелектуальний, вольовий компоненти. Кардинальним моментом, що забезпечує успішність розвитку творчої активності студентів у класі фортепіано є сама креативна особистість та відповідні методи роботи. У ході дослідження виявлено, що найбільш ефективними методами розвитку творчої активності студентів закладів вищої педагогічної освіти у межах фортепіанного навчання є: діяльнісно-заохочувальні, становлення творчої позиції, рефлексивного аналізу. Автором доведено, що розвиток творчої активності майбутніх учителів музичного мистецтва у класі фортепіано є цілісним процесом, який характеризується етапністю та послідовністю, забезпечує творчий розвиток, самовдосконалення, становлення активної позиції, сприяє покращенню професійної майстерності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Ланьюе, Чжен.
    Феномен художньо-виконавської емотивностімайбутніх викладачів фортепіано [Електронний ресурс] / Ч. Ланьюе, О. Новська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 17-23, DOI 10.28925/2518-766X.2023.83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційність -- емотивність -- музичне мистецтво
Анотація: У статті розкрито феноменологію емотивності майбутніх викладачів фортепіано. Обґрунтовано актуальність дослідження проблематики емоційності та емотивності в контексті фахової підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва. Визначено важливість дослідження емотивності як засобу трансляції художньо-образного змісту музичних творів. Мета статті – узагальнення відомостей про взаємозалежність емоцій, емоційності та емотивності майбутніх учителів музичного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Новська, Олена


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

3.


    Таран, Ірина.
    Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано [Електронний ресурс] / І. Таран // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 36-40, DOI 10.28925/2518-766X.2023.86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
музика -- фортепіано -- ігрові методи навчання -- інноваційно-педагогічні технологі
Анотація: Перед педагогами-піаністами стоять завдання зробити навчання максимально змістовним, цікавим, зорієнтованим на особистість учня. З огляду на це важливими вбачаються питання пошуку, розробки та впровадження в процес навчання гри на фортепіано альтернативних форм та методів організації навчання, нових передових педагогічних ідей, а також новітніх освітніх технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

4.


    Яковчук, Н. Д.
    «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект / Н. Д. Яковчук // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2018. - № 3. - С. 75-79, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.7579 . - ISSN 2518-766Х

Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Теряєва, Л.
    Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування [Електронний ресурс] / Л. Теряєва. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 107-116, DOI 10.28925/2312-5829.2022.347. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
активізація -- діяльність -- здібності -- інноваційні принципи -- міждисциплінарний зв'язок -- методи -- творчість -- хорове диригування
Анотація: Формування творчої особистості на сучасному інноваційному етапі набуває особливої актуальності. Тому, при підготовці фахівців, важливим стає пошук та використання викладачами ефективних форм і методів комп’ютерних технологій з метою підвищення рівня навчання, активізації творчої діяльності студентів та професійної підготовки майбутніх випускників. Важливим завданням мистецької освіти є музичний та творчий розвиток фахівців на основі міждисциплінарних зв’язків. Метою даної статті є цілеспрямований пошук і добір принципів та методів навчання, які сприяють підвищенню професійної компетентності, фаховому вдосконаленню, активізації творчої діяльності студентів, розвитку їх творчого мислення, уяви та фантазії. У статті висвітлено особливості занять з хорового диригування на основі таких принципів, як принцип індивідуального підходу, міждисциплінарних зв’язків та інтерактивного навчання. Для творчого розвитку студентів досліджено використання таких методів навчання, як: метод моделювання художньо-творчого процесу; інтонаційностильового досягнення музики; пізнавальної діяльності; «живого» виконання; проблемно-пошуковий; створення композицій тощо. Ефективним при підготовці конкурентоспроможних фахівців є застосування у навчальному процесі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і музичних комп'ютерних програм. У даній статті запропоновано також музично-творчі ігри, які мають на меті активізувати увагу та мислення майбутніх фахівців, сприяти власній інтерпретації хорових творів. Під час проведення ігор студентам дана можливість продемонструвати з листа виразну гру хорової партитури на фортепіано, показати свою здатність до інтерпретації та аранжування хорових творів; створення власних вокальнохорових вправ та шкільних пісень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Михалюк, А.
    Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів [Електронний ресурс] / А. Михалюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 286-296, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.286296. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
виконавська культура -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- принципи фортепіанного навчання -- українські педагоги-піаністи -- українське фортепіанне мистецтво
Анотація: Стаття присвячена висвітленню культурно-освітньої значущості українського фортепіанного мистецтва як засобу формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва. Особлива увага приділяється розкриттю педагогічної складової українського фортепіанного мистецтва. Розглянуто загальні тенденції у фортепіанному навчанні вітчизняних педагогівпіаністів. Проаналізовано принципи навчання гри на фортепіано майбутніх педагогів-музикантів на засадах української музично-освітньої практики. Обґрунтовано роль вітчизняної освітньої практики педагогів-піаністів у процесі формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, А.
    Внутрішня мотивація здобувачів як першочергова складова навчання грі на фортепіано [Електронний ресурс] / А. Бондаренко, О. Наливайко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - Том Т. 34, № 3. - С. 83-95, DOI 10.28925/2312-5829.2021.36 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчителі музичного мистецтва -- мотив -- мотивація -- навчання -- потреба
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Наливайко, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Михалюк, Алла.
    Критеріально-рівнева характеристика сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано [Електронний ресурс] / А. Михалюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43), DOI 10.28925/2312-5829.2023.413 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
виконавська культура -- інструментально-виконавська підготовка -- діагностика -- критерії -- показники -- рівні -- методи дослідження
Анотація: У статті здійснено критеріально-рівневу характеристику сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано, що виступає індикатором досконалої інструментально-виконавської підготовки здобувачів вищої мистецької освіти. Дослідження проведено із застосуванням методів теоретичного узагальнення, порівняльного аналізу та синтезу, на основі яких було визначено й обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано у закладах вищої освіти. Розкриваються шляхи педагогічного діагностування сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано. Подається характеристика критеріїв та показників сформованості даного феномену. Окреслено рівні сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано, а саме: креативний, компетентний, нормативний, адаптивний.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: О283150799/2023/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 4 (43) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Воротникова, Ірина . Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні / І. Воротникова. - С.7-20
Пищик, Олена. Розвиток комунікативної культури вчителя в умовах воєнного стану: виклики та можливості / О. Пищик. - С.21-38
Бабушко, Світлана. Підвищення кваліфікації викладачів університетів з медіа та інформаційної грамотності: український контекст / С. Бабушко, М. Соловей, Л. Соловей. - С.39-54
Михалюк, Алла. Критеріально-рівнева характеристика сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано / А. Михалюк
Круглик, Владислав. Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності з адаптивними системами навчання: аналіз концептуальних моделей / В. Круглик. - С.69-82
Руденко, Юлія. Використання методу аналізу ієрархій при виборі онлайн-курсу з інформаційної гігієни / Ю. Руденко. - С.83-95
Франчук-Крива, Любов. Цифровий сторітелінг у позакласній роботі з біології / Л. Франчук-Крива, С. Гвоздій. - С.96-109
Кушнір, Наталія. Можливості метавсесвіту для освіти: ретроспективний аналіз розвитку технологій / Н. Кушнір. - С.110-129
Батюк, Лілія. Цифровізація освіти в медичному університеті: фактори трансформації / Л. Батюк, О. Жерновнікова. - С.130-153
Заболотний, Сергій. Методика підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників стрільбі з використанням моделювання психологічних факторів бою / С. Заболотний, О. Олицький. - С.154-168
Шумков, Ігор. Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ / І. Шумков. - С.169-179
Шліхта, Ганна. Змістовне наповнення структурних елементів ціннісно-деонтологічних компетенцій майбутніх фахівців з інформаційних технологій / Г. Шліхта. - С.180-199
Даценко, Ірина. Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення / І. Даценко, Р. Павлюк. - С.200-217
Чихаріна, Карина. Специфіка підготовки інтелектуальної еліти у Республіці Сингапур / К. Чихаріна. - С.218-233
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: М898489384/2021/6
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2021р. № 6 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міфи та реальність сучасної мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Попович, Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва / Н. М. Попович. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Тушева, В. В. Аксіологічні засади дослідницького пошуку в мистецькій освіті / В. В. Тушева. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Завалко, К. В. Спрямованість сучасної музичної педагогіки в освітніх закладах України / К. В. Завалко. - С.22-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, О. М. Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій / О. М. Павленко. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Хижко, О. В. Творча самореалізація майбутнього музиканта-інструменталіста засобами джазового мистецтва / О. В. Хижко. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. О. Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / М. О. Малахова. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Лященко, І. С. Музична семіотика: міждисциплінарний аспект / І. С. Лященко. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишневецька, Л. Г. Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта / Л. Г. Вишневецька. - С.60-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Лу, С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури / С. Лу. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Мирошниченко, В. М. Зміст навчання джазової імпровізації майбутнього артиста-вокаліста / В. М. Мирошниченко. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Zeman, А. Remote work with choir under pandemic conditions / А. Zeman. - С.80-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Бегун-Трачук, Л. О. Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / Л. О. Бегун-Трачук, Н. М. Попович. - С.88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Ракітянська, Л. М. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва: результати педагогічного експерименту / Л. М. Ракітянська. - С.92-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Ю. В. Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу / Ю. В. Мережко, І. М. Ходоровська. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Згурська, Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано / Н. М. Згурська. - С.105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Економова, О. С. Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності / О. С. Економова, Л. І. Гаркуша. - С.111-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)