Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (265)Рідкісні та цінні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=французький<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Демська-Будзуляк Л. Культурологічний підхід до студій над українським літературознавством кінця ХІХ – початку ХХ ст./ Л. Демська-Будзуляк
Євтушенко С. "Втрачена ідентичність" як постколоніальний синдром/ С. Євтушенко
Сінченко О. Теорія сюжету Бориса Навроцького/ О. Сінченко
Борисюк І. Міфологія жіночого Ірини Шувалової: тілесність, мова, час/ І. Борисюк
Бровко О. Жанрова матриця бестіарію в сучасній літературі/ О. Бровко
Черкашина Т. "Французький роман" Фредеріка Беґбеде в контексті саморепрезентативної творчості письменника/ Т. Черкашина
Комаровська І. Художній психологізм у прозі Якова Качури: традиції і новаторство/ І. Комаровська
Сидоренко Л. Моделі митця й орієнтири творчої самоідентифікації у драмі Я. Стельмаха "Синій автомобіль"/ Л. Сидоренко
Погребняк І. Культурологічні концепти епістолярію Бориса Грінченка/ І. Погребняк
Поліщук К. Поетика ремарки Івана Тобілевича/ К. Поліщук
Бітківська Г. Гра в жанровій моделі літературного журналу: до постановки проблеми/ Г. Бітківська
Марчак Т. Тематична палітра публіцистики Еллана-Блакитного/ Т. Марчак
Вишницька Ю. Сценарій протистояння в публіцистичних текстах: літературно-художній кластер/ Ю. Вишницька
Заєць В. Морфолого-синтаксична деривація в художньому тексті (на матеріалі роману Г. Вдовиченко "Пів’яблука")/ В. Заєць
Kolarzowa R. Kultura ukraińska, widziana przez granicę czyli odkrywanie obszarów niewiedzy/ R. Kolarzowa
Озджан Х. Дзеркало Анатолії/ Х. Озджан
Клічак Г. Броніслава Волкова. Смерть як семіотична подія: Маха, Нємцова, Неруда, Грабал і Кундера/ Г. Клічак
Луцюк М. Юлія Кристева. Читати Біблію/ М. Луцюк
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черкашина Т.
Назва : "Французький роман" Фредеріка Беґбеде в контексті саморепрезентативної творчості письменника [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автобіографія--подвійна нарація--саморепрезентація--автоміфологізація--автопортрет--автообраз
Анотація: У статті розглянута автобіографічна проза Фредеріка Беґбеде, одного з найвідоміших сучасних французьких письменників, творчість якого вимагає ґрунтовнішого літературознавчого вивчення. Основним об’єктом дослідження стала референційна автобіографія письменника «Французький роман», побудована за принципом подвійної оповіді – тоді і тепер. Значну увагу приділено специфіці саморепрезентації письменника, його моральному та фізичному автопортретові, представленим в автобіографії. Актуалізовано питання письменницької автоміфологізації. Подальше вивчення цієї проблематики дасть змогу краще осягнути сутність прозової письменницької саморепрезентації
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гончаренко-Закревська Н. В.
Назва : Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 17-29. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1729 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1729
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гра--особистість--педагогіка--поведінка дитини--соціалізація--трудове виховання--французький
Анотація: У статті досліджується оригінальна педагогічна концепція французького педагога-практика ХХ століття Селестена Френе щодо трудового виховання дитини у школі. Детально розглянути теоретичні положення, на яких С. Френе акцентує у своїй системі, які розкривають його особливе розуміння природи і процесу розвитку дитини, на динамо-генетичному підході до вирішення проблеми розвитку людини, на вирішальній ролі потреб, інстинктів, прагнень і бажань дітей до пізнавальної діяльності та розвитку. Розглядаються психологічні основи механізму розвитку особистості і формування поведінки дитини; роль ігор і праці у житті дитини і активізації діяльності, потреба дітей у вербальному і практичному самовираженні, соціалізація дітей у школі. Наголошується, що адаптація дитини до соціальних умов в школі повинна забезпечити її готовність до реального життя в суспільстві. Організація виховання і діяльнісного навчання на демократичній основі співпраці є тим стрижнем в педагогіці С. Френе на якому реалізується комплекс методів, спрямованих на досягнення гуманної мети виховання і навчання, а саме розкриття індивідуальності дитини і вільний розвиток особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартьянова М.
Назва : Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 38-46. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.3846 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.3846
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладацька діяльність--працьовитість--свобода мислення--шкільна освіта
Анотація: У статті розглянуті особливості викладацької діяльності французького викладача філософії Алена (Еміля-Огюста Шартьє). Наголошено на важливості впливу як сімейного виховання у становленні особистості, так і шкільного, який допомагає дитині самостійно розкрити свої природні здібності. Виділено основний літературний жанр (судження), який використовував вчений для написання своїх положень. Визначено основні принципи навчання, якими керувався французький педагог: принцип працьовитості, принцип свободи мислення, принцип поваги та детального аналізу робіт відомих вчених та письменників та принцип зв’язку навчання з життям. Зазначено необхідні характеристики вчителя, які, при взаємодії, допомагають учням досягти успіхів у навчанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)