Пошуковий запит: (<.>K=цінність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| David Royle Якісна середня освіта, заснована на компетентісному підході: питання та труднощі/Royle David // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 2.-С.62-91
|
>2.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Дзвінчук Д. І. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз/Д. І. Дзвінчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2012,N Вип. 3/4.-С.6-8
|
>4.
| Санакоєва Н. Структурні елементи PR-процесу у сфері освітніх послуг/Н. Санакоєва, В. Кушнір // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 2
|
>5.
| Бурцева М. Інформативні можливості вивчення імміграційної політики Канади на сучасному етапі/М. Бурцева // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.81-88
|
>6.
| Паламар С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу/С. П. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.221-234
|
>7.
| Копельман З. Отражение еврейских хронотопов: роман А. Аппельфельда "Могучие воды" и работа А. Д. Гордона "Человек и природа"/З. Копельман // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018,N № 2.-С.1-15
|
>8.
| Жигун С. Моделювання простору в українському детективі другої половини ХХ ст./С. Жигун // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 3.-С.99-106
|
>9.
| Шумило C. Печатка "Козацького" скиту "Чорний Вир" на Афоні (друга половина XVIII — початок ХІХ ст./C. Шумило, О. Алфьоров // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.6-11
|
>10.
| Pappas G. Educational system and neoliberal educational policy/G. Pappas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.14-18
|
|
|