Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (3917)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Грінченкознавство (5)Рідкісні та цінні видання (7)Мережеві ресурси (42)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=час<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 222
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Bogusz M. Care over the international students during COVID-19 lockdown/M. Bogusz // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.69-77
2.

Chaikovska O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills/O. Chaikovska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.1-7
3.

Cидоренко А. Постать М. Омеляновича-Павленка в контексті української революції 1917–1921 рр./А. Cидоренко. // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 1.-С.88-93
4.

Cоломаха А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)/А. В. Cоломаха // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.121-135
5.

Dolynskyi Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions/Y. V. Dolynskyi // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.6-13
6.

Gladun D. Poetry based performance as a method of Lesia Ukrainka’s heritage actualization/D. Gladun // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.183-188
7.

Havrysh O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany/O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.49-61
8.

Khomik О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions/О. Khomik, О. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.312-324
9.

Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages/T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.71-79
10.

Leshchenko T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique/T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.105-118
11.

Luhova Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning/Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.116-135
12.

Nalyvaiko O. Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space/O. Nalyvaiko, O. Ronzhes // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.106-120
13.

Papadopoulos I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners/I. Papadopoulos // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.119-129
14.

Pappas G. Case study: the didactic model of socio-cognitive theory of learning in the teaching of english as a foreign language. Teaching state and activity verbs/G. Pappas // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.10-19
15.

Petrushkova A. Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely/A. Petrushkova // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.104-111
16.

Piechaczek-Ogierman G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth/G. Piechaczek-Ogierman // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.233-245
17.

Reis A. How does our brain change during the learning process/A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.1-7
18.

Salata O. Information confrontation of nazi Germany and the USSR in historiography/O. Salata // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 1.-С.52-62
19.

The Modern Higher Educational Review - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
20.

The Modern Higher Educational Review - 2021г.,N 6 (Введено оглавление)
21.

Zeman A. The culturally creative meaning of communication during choral concert/A. Zeman // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.10-15
22.

Zhuravska O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one/O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.164-174
23.

Zhuravska O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "the russian warship" meme. Part two/O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.211-217
24.

Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/О. Єсіпова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.121-129
25.

Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.26-40
26.

Іванюк О. Вибори до Київської міської думи 1906 року: за матеріалами періодичних видань/О. Іванюк, Я. Мартьянова // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.67-74
27.

Іванюк О. Міста Наддніпрянської України наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст. у тревелогах англійських мандрівників/О. Іванюк, А. Чкан // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 1(16).-С.111-120
28.

Іванюк О. Полкові музеї у Наддніпрянській Україні в XIX — на початку XX ст./О. Іванюк // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017,N № 2.-С.38-46
29.

Аністратенко А. Компаративна поетика сучасного політичного роману як субжанру альтернативної історії/А. Аністратенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 4.-С.120-130
30.

Антохова А. Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику/А. Антохова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.10-22
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)