Пошуковий запит: (<.>K=час<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 222
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Bogusz M. Care over the international students during COVID-19 lockdown/M. Bogusz // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.69-77
|
>2.
| Chaikovska O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills/O. Chaikovska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.1-7
|
>3.
| Cидоренко А. Постать М. Омеляновича-Павленка в контексті української революції 1917–1921 рр./А. Cидоренко. // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 1.-С.88-93
|
>4.
| Cоломаха А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)/А. В. Cоломаха // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.121-135
|
>5.
| Dolynskyi Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions/Y. V. Dolynskyi // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.6-13
|
>6.
| Gladun D. Poetry based performance as a method of Lesia Ukrainka’s heritage actualization/D. Gladun // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.183-188
|
>7.
| Havrysh O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany/O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.49-61
|
>8.
| Khomik О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions/О. Khomik, О. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.312-324
|
>9.
| Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages/T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.71-79
|
>10.
| Leshchenko T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique/T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.105-118
|
>11.
| Luhova Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning/Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.116-135
|
>12.
| Nalyvaiko O. Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space/O. Nalyvaiko, O. Ronzhes // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.106-120
|
>13.
| Papadopoulos I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners/I. Papadopoulos // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.119-129
|
>14.
| Pappas G. Case study: the didactic model of socio-cognitive theory of learning in the teaching of english as a foreign language. Teaching state and activity verbs/G. Pappas // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.10-19
|
>15.
| Petrushkova A. Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely/A. Petrushkova // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.104-111
|
>16.
| Piechaczek-Ogierman G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth/G. Piechaczek-Ogierman // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.233-245
|
>17.
| Reis A. How does our brain change during the learning process/A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.1-7
|
>18.
| Salata O. Information confrontation of nazi Germany and the USSR in historiography/O. Salata // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 1.-С.52-62
|
>19.
| The Modern Higher Educational Review - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>20.
| The Modern Higher Educational Review - 2021г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>21.
| Zeman A. The culturally creative meaning of communication during choral concert/A. Zeman // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.10-15
|
>22.
| Zhuravska O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one/O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.164-174
|
>23.
| Zhuravska O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "the russian warship" meme. Part two/O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.211-217
|
>24.
| Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/О. Єсіпова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.121-129
|
>25.
| Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.26-40
|
>26.
| Іванюк О. Вибори до Київської міської думи 1906 року: за матеріалами періодичних видань/О. Іванюк, Я. Мартьянова // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.67-74
|
>27.
| Іванюк О. Міста Наддніпрянської України наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст. у тревелогах англійських мандрівників/О. Іванюк, А. Чкан // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 1(16).-С.111-120
|
>28.
| Іванюк О. Полкові музеї у Наддніпрянській Україні в XIX — на початку XX ст./О. Іванюк // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017,N № 2.-С.38-46
|
>29.
| Аністратенко А. Компаративна поетика сучасного політичного роману як субжанру альтернативної історії/А. Аністратенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 4.-С.120-130
|
>30.
| Антохова А. Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику/А. Антохова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.10-22
|
|
|